Peugeot 407 FAP off?

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

buri80
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 05.05.2016 13:20
Zdieľať na Facebook

Peugeot 407 FAP off?

Príspevok od používateľa buri80 »

Dobrý deň všetkým . Na mojej 407 mi vypísalo chybu a potrebujem doliať aditívum do FAP filtra ( Eloys ) , ale keď som sa snažil nájsť kde to dám doplniť tak okrem originál Peugeotu ( doliatie 1l = 100€ ) mi ostatní všetci povedali aby som si dal FAP-ko vyhodit úplne ?! Prosím Vás pekne o radu , či to mám dať robiť a ak áno , tak komu ? Nie som ani mechanik ani odborník , tak prosím o strpenie . Budem vďačný za každú radu . Pekný deň .

Mám Peugeot 407 2.0 HDI , rv2007 , 100kw , manuál
Factor
Príspevky: 328
Dátum registrácie: 08.03.2009 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Factor »

V žiadnom prípade to nerob ! Jednak aj keď ti ho vyhodia nemáš úplnú istotu, že aj softvérovo to ošetria tak, aby ti do budúcnosti nevznikly žiadne ďaľšie chybové hlášky s tým spojené... Kopec ľudí, ktorým nastali obrovské patálie po vyhodení filtra by vedeli rozprávať... A v druhom rade je to nefér voči ostatným. Nevieš si predstaviť koľko sajrajtu to vypúšťa bez toho filtra. Nenechaj druhých doplácať na chybu tvojho auta. Matička zem sa tiež dva razy nepoteší :28b7:
flyte
Príspevky: 650
Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa flyte »

Urcite nespekulovat a doplnit eolys ci jak sa to vola. Budes mat na dalsich 50 000 km pokoj. Ferova cena, nie?
Toyota Auris hybrid | Citroen C5 II | Citroen Xsara | Ford Focus II
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Nikto nevie ako sa za nejaké dva roky vyvinie STK a za dalšie ked budeš predávať, nový majitel sa ti nepríde sťažovať že si mu predal auto kde je vyrezaný FAP
Nick21212
Príspevky: 450
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: LH
Zdieľať na Facebook