Peugeot 406 - motor beží chvilu ďalej

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bob42
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 28.01.2008 05:25
Zdieľať na Facebook

Peugeot 406 - motor beží chvilu ďalej

Príspevok od používateľa bob42 »

Zdravím. Mám takí problém. Po vypnuti kľúča mi motor beží ďalej cca. 3 sekund . A dalši problém že za jazdy shasne motor niekedy.musím sa zastaviť vypnem kľúč, zapnem ale nepočujem čerpadlo v nadrži. Po chvíli je počuť cvaknuť nejaké relé zapnem kľúč už je počuť čerpadlo a motor naskoči na šupu. Mám 406_ku 2.0 hdi rok výroby 2001
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Odchádza hnedé dvojrelé
bob42
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 28.01.2008 05:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bob42 »

a kde ho najdem?
Atlas
moderátor fóra
Príspevky: 4686
Dátum registrácie: 21.05.2012 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Atlas »

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Áno,to sú všetky tie v hornom rade,velkosť ako krabička Marsiek
radosl21
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 13.03.2014 18:14
Zdieľať na Facebook

r

Príspevok od používateľa radosl21 »

Na 99% to bude regulátor vysokého tlaku paliva. Dvojité relé to podľa mňa nebude. V závadách bude vypísaný tiež. Skús ho vybrať a pozri v akom stave sú gumičky. Ak sú ok tak je zlý regulátor a ak sú zlé tak ich vymeň a vyskúšaj. Gumičky stoja pár e.
bob42
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 28.01.2008 05:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bob42 »

drv ventil som menil z druheho auta a robi to dalej. a nevie nahodou niekto že čo presne vypina motor? ked vypnem kluč motor beži dalej, ale ked vypnem a hned zapnem shasne.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Regulátor tlaku to byť nemôže.Proste nemôže.
Motor vypína to,že sa hlavné relé odopne od napätia,kedže je dvojité,zároveň padne napájanie palivového relé ale zároveň aj napájanie RJ,tým prestanú pracovať koncové stupne vstrekovačov a zavrú sa vstreky a zároveň skončí regulácia tlaku ktorý bez napätia neudrží potrebný tlak,resp tlak padne na základnú hodnotu 100 barov čo je málo na činnosť
allshe
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 11.04.2007 19:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa allshe »

chlapi mam presne ten isty problem na citroen jumper 2004, 2.2 HDI. motor po vypnuti kluca ide este cca 3 sekundy, potom uplne sam normalne vypne ... po nastartovani ostane v nudzovom rezime (nerobi to ale zdy) niekedy vypne uplne normalne, a po nastartovani ide normalne .... druha vec... obcas sam od seba zdochne.... chvilku nejde nastartovat, ... skusal som poodpajat vsetky kontakty, poklepkat po relatkach atd... nic .. po chvilke ale zase nastartuje .... sem tam zase po chvilke zdochne a zase nejde nastartovat ... potom napriklad funguje 2 dni bez problemov... a potom sa zase dzube.
vymenil som regulator tlaku paliva..... nic sa nezmenilo, stale to robi. .... v com teda by to mohlo byt? .. cital som ze to dvojrele - na jumperi take nemam, co mam teda hladat?
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ako na to može mať vpyv regulátor. Diesel predsa ide dovtedy, kým do neho ide palivo. Tak už prvá indícia hovorí, že nefunguje niečo čo dodávku vypne. Takže relé je vlastne jediná možnosť ;-)
allshe
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 11.04.2007 19:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa allshe »

a nevies poradit kde by som ho nasiel na jumpri ?
bob42
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 28.01.2008 05:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bob42 »

tak už to funguje. bol to regulátor tlaku paliva /drv ventil/
edo172
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 03.02.2010 16:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edo172 »

Ja som mal presne to iste.Aj mne to po vypnuti klučika ešte 2-3sec. išlo a až potom chciplo.Prefukol som regulatok tlaku paliva a zatiaľ to funguje(prefuknute to bolo 18.12.2013),aj keď neviem dokedy.....
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Technicky vzaté je to úplný nezmysel.Konštrukcia regulátora je založená na princípe že elmagnet tlačí malinkú guličku do sedla.Prúd ktorý do cievky tečie je v pulznom režime čo dovoľuje zmenou frekvencie riadiť tlak.Ak tento tlak oslabne,prípadne skončí,tlak povolí a palivo je odvedené do prepadu.Takže kým nie je dostatočný tlak na guličku,je palivo odvádzané do prepadu.
O prefúkaní ako oprave nemôže byť ani reč.Gulička je pod neustálim tlakom pružiny ktorou je upravený tlak paliva na 100 barov.Tento tlak sa pôsobením elmagnetu ´dalej zvyšuje na požadovaný tlak.Tak chcem vidieť prefukovanie guličky na ktorú je vyvíjaný tlak 100 barov.
Z obrázka to bude asi jasnejšie
[img]http://2i.sk/2i/t/0ea294be6d.jpg[/img]
edo172
Príspevky: 37
Dátum registrácie: 03.02.2010 16:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa edo172 »

No neviem prećo,ale mne to neako pomohlo.Podľa toho čo pišeš to ma logiku stym pravdaže suhlasim,ale ja som ozaj nič viac neurobil a odvtedy čo som ho vyfukal som nemal žiaden problem.Toď moja skusenosť....

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných