Otacky pri jazde po dialnici
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
dalsi co kupi benzin a boji sa otacok motora a spekuluje nad spotrebou pretoze to neberie ako 1.9tdi 66kw.ja sa pamatam ze moj davny golf 3 1.8i66kw tocil pri 140 nad 4000 otacok a pri maximalke 190km/h 5500 otacok.viac nedal ani z vetrom odzadu.drzal,skrtil som ho zmykal som z neho dusu dialnica praha brno no bez sance
-
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 25.09.2011 23:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
pocuvaj,koncernacik,nevies asicitat,ja neriesim spotrebu,ak si si nevsimol,a to auto vlastnim uz nejaky cas.vrat sa do zakladnej skoly.seven549 napísal:dalsi co kupi benzin a boji sa otacok motora a spekuluje nad spotrebou pretoze to neberie ako 1.9tdi 66kw.ja sa pamatam ze moj davny golf 3 1.8i66kw tocil pri 140 nad 4000 otacok a pri maximalke 190km/h 5500 otacok.viac nedal ani z vetrom odzadu.drzal,skrtil som ho zmykal som z neho dusu diapocuvaj,koncernaciklnica praha brno no bez sance
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 14.01.2010 23:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 02.02.2014 13:44 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
presne tak, tam proste nic ine nezostava.
Gratulujem ku Xedosu, dodnes mame doma 1996 626ku a vyberali sme medzi tymito dvomi, len ten doplatok navrch bol pre nas zbytocny. Kopec kamaratov malo v priebehu tych 20 rokov Xedosy a veruze som nepocul jedine krive slovo - chalan predaval A8 6.0i quattro a tazko vzdychal ze to auto NEDOSAHOVALO na Xedosa 2.5i co mal predtym ani priestorom vnutri, ani komfortom jazdy ANI TICHOSTOU v interieri (samozrejme ze aj spotrebu a dynamiku malo vyssiu/lepsiu Audi kvoli motoru). A uz vobec nie SPOLAHLIVOSTOU.
K teme:
- sharan 1.9tdi 85kW 2001-2010, 130km/h = 2250rpm
- sharan 1.9tdi 96kW 2004, 130km/h = 2500rpm nepytaj sa ma preco, fakt neviem (jasneze prevodovka ale preco ?!)
- bmw e60, 535d cize 6kvalt automat, 180km/h = 2500rpm, tak si to vyrataj
- voyager 2.5crd 2001-2007, 130km/h = 2900rpm je to 5kvalt
- ford fusion 1.4tdci, 130km/h to malo myslim na 3500rpm a to uz teda bola ina sila NA DIESEL
Gratulujem ku Xedosu, dodnes mame doma 1996 626ku a vyberali sme medzi tymito dvomi, len ten doplatok navrch bol pre nas zbytocny. Kopec kamaratov malo v priebehu tych 20 rokov Xedosy a veruze som nepocul jedine krive slovo - chalan predaval A8 6.0i quattro a tazko vzdychal ze to auto NEDOSAHOVALO na Xedosa 2.5i co mal predtym ani priestorom vnutri, ani komfortom jazdy ANI TICHOSTOU v interieri (samozrejme ze aj spotrebu a dynamiku malo vyssiu/lepsiu Audi kvoli motoru). A uz vobec nie SPOLAHLIVOSTOU.
K teme:
- sharan 1.9tdi 85kW 2001-2010, 130km/h = 2250rpm
- sharan 1.9tdi 96kW 2004, 130km/h = 2500rpm nepytaj sa ma preco, fakt neviem (jasneze prevodovka ale preco ?!)
- bmw e60, 535d cize 6kvalt automat, 180km/h = 2500rpm, tak si to vyrataj
- voyager 2.5crd 2001-2007, 130km/h = 2900rpm je to 5kvalt
- ford fusion 1.4tdci, 130km/h to malo myslim na 3500rpm a to uz teda bola ina sila NA DIESEL
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
celá táto téma nemá zmysel, lebo aj tak si nikto nebude kupovať auto podľa otáčiek [img]http://www.landroverforum.cz/forum/imag ... lleyes.gif[/img]
Výrobca, akýkoľvek, nezačne auto vyrábať len tak, že ho nakreslí a vyrobí. Tomu predchádza monitoring globálnej ekonomickej situácie a výsledok je, že výrobca každého typu auta veľmi dobře vie aká je jeho cielová skupina zákazníkov, tým pádom vie v akom režime bude auto najčastejšie jazdiť a celá konštrukcia a technické riešenie je podriadené tomu aby vačšine (samozrejme nie všetkým no pojem vačšina snáď netřeba rozvádzať a ak tak v samostatnej téme užívateľov auto čo najekonomickejšie slúžilo. A jedno z tých, riešení je aj zprevodovanie ako také vrátane koncového prevodu v diferáku.
Táto téma by mala zmysel ak by si chcel niekto zmeniť prevod v dife a bolo by reálne získať skúsenosti iných. No to reálne nie je a tak sme zasa len v krčme kde si porovnáváme komu to koľko točí, koho žena má pevnejšie kozy alebo dlhšie.., prípadne kto má najbohatšieho zaťa.
Ak by niekto kupoval auto s tým, že nechce drahé ale predsa by len prijal vyšší akustický komfort v zmysle hluku motora, tak potom by skúsenosti mnohých mohli byť prospešné. Takto?! Čo sledujeme touto témou? [/url]
Výrobca, akýkoľvek, nezačne auto vyrábať len tak, že ho nakreslí a vyrobí. Tomu predchádza monitoring globálnej ekonomickej situácie a výsledok je, že výrobca každého typu auta veľmi dobře vie aká je jeho cielová skupina zákazníkov, tým pádom vie v akom režime bude auto najčastejšie jazdiť a celá konštrukcia a technické riešenie je podriadené tomu aby vačšine (samozrejme nie všetkým no pojem vačšina snáď netřeba rozvádzať a ak tak v samostatnej téme užívateľov auto čo najekonomickejšie slúžilo. A jedno z tých, riešení je aj zprevodovanie ako také vrátane koncového prevodu v diferáku.
Táto téma by mala zmysel ak by si chcel niekto zmeniť prevod v dife a bolo by reálne získať skúsenosti iných. No to reálne nie je a tak sme zasa len v krčme kde si porovnáváme komu to koľko točí, koho žena má pevnejšie kozy alebo dlhšie.., prípadne kto má najbohatšieho zaťa.
Ak by niekto kupoval auto s tým, že nechce drahé ale predsa by len prijal vyšší akustický komfort v zmysle hluku motora, tak potom by skúsenosti mnohých mohli byť prospešné. Takto?! Čo sledujeme touto témou? [/url]
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> celá táto téma nemá zmysel, lebo aj tak si nikto nebude kupovať auto podľa otáčiek
ja som si kupoval pri Sharane to bol jeden z mojich klucovych bodov, pretoze viacmenej vsetko ostatne som poznal (technologicku spolahlivost a zname prusery, priestor, vybavu, komfort, design a tieto blbosti). Cize som isiel viac po real-life scenarios a tam otacky patria.
Ale uznavam ze takych kretenov ako som ja... je problem najst. Kazdy vybera auto podla toho ze sa mi paci. Ze je male a mozem s nim do mesta. Ze ma automat pretoze som krepa pitcha a neviem soferovat. Ze ma asistenta cuvania a automaticke parkovanie uplne presne z toho isteho dovodu. Ze ze ze... Ze ma malu spotrebu pretoze je to Polo 1.2tsi (7 litrov v Bratislave, to som pred 20 rokmi robil na Felicaich a pred 10 rokmi na Oktavii 1.6i) a dnes robim na sharane (hej, je dieslovy takze to nemozem priamo porovnavat).
Ano, viem ze je to tak a suhlasim s Aconom. Voyagera som si takmer nekupil LEN KVOLI otackam - riesenie samozrejme existuje, namiesto 130km/h/2900rpm tlacim 110km/h/2300rpm a dojdem o 15 minut neskor.
PS: hanba ale poznam synacika jedneho hodne bohateho panka... chlapec ma progresivnych 24 rokov a NEDOKAZE jazdit so ZIADNYM manualom - takze vsetky mercedesy zasadne kupuju s automatom. Co by nebol prieser, len ked nahodou raz niekomu bude moct zachranit zivot... a teda vlastne nebude lebo je UPLNE krepy...
to su tie dovody na kupu aut. Ach jo.
ja som si kupoval pri Sharane to bol jeden z mojich klucovych bodov, pretoze viacmenej vsetko ostatne som poznal (technologicku spolahlivost a zname prusery, priestor, vybavu, komfort, design a tieto blbosti). Cize som isiel viac po real-life scenarios a tam otacky patria.
Ale uznavam ze takych kretenov ako som ja... je problem najst. Kazdy vybera auto podla toho ze sa mi paci. Ze je male a mozem s nim do mesta. Ze ma automat pretoze som krepa pitcha a neviem soferovat. Ze ma asistenta cuvania a automaticke parkovanie uplne presne z toho isteho dovodu. Ze ze ze... Ze ma malu spotrebu pretoze je to Polo 1.2tsi (7 litrov v Bratislave, to som pred 20 rokmi robil na Felicaich a pred 10 rokmi na Oktavii 1.6i) a dnes robim na sharane (hej, je dieslovy takze to nemozem priamo porovnavat).
Ano, viem ze je to tak a suhlasim s Aconom. Voyagera som si takmer nekupil LEN KVOLI otackam - riesenie samozrejme existuje, namiesto 130km/h/2900rpm tlacim 110km/h/2300rpm a dojdem o 15 minut neskor.
PS: hanba ale poznam synacika jedneho hodne bohateho panka... chlapec ma progresivnych 24 rokov a NEDOKAZE jazdit so ZIADNYM manualom - takze vsetky mercedesy zasadne kupuju s automatom. Co by nebol prieser, len ked nahodou raz niekomu bude moct zachranit zivot... a teda vlastne nebude lebo je UPLNE krepy...
to su tie dovody na kupu aut. Ach jo.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 64 neregistrovaných