Opel Astra 2.0 dti - v zime tazko startuje

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lubos1236
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Opel Astra 2.0 dti - v zime tazko startuje

Príspevok od používateľa lubos1236 »

Zdar vsetkym mam trochu problem ked sa ochladi astra tazko startuje, proste aj starter dost tazko pretaca a musi tocit dost dlho kym chyti. Baterka je dvojrocna Varta 74ah, olej mam 10w40 a do nafty davam pocas celeho roka VIF diesel (letny a zimny), žhaviče su nove a startujem so spojkou aj bez to je bez rozdielu. No a zhavenie mam spravene na cuplik ktory drzim cca 10 sekund lebo odisiel daky modul ci co tak to mam upravene. Ked sa zohreje startuje v pohode, a aj ked nie je taka kosa ako uz teraz ( myslim ze v lete chyti v pohode takze nafta nespada). :41c2: az mate dakto skusenosti lebo mam teraz stale ceremonial s vyberanim baterky na noc domov :4090: auto opel astra 2.0 DTL
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

dvojrocna Varta neznamena ze dobra baterka ak si to takto vysvetlujes
zhavice ak funguju tak to uz moze mat viac pricin od cerpadla, cez vstreky, slabu kompresiu po neviem co...
cize ak chces poradit a nie tipovat co koho napadne tak chod do servisu
a ak je slaba baterka - to zistis lahko - pozicaj si druhu baterku a ak nechces zakladat, pouzi kable a startuj
ak mas doma aj inu velkost baterky (nemyslim do hodiniek) tak ju zapoj k sucasnej v aute a uvidis
alebo ak po nabiti a uskladneni v teple auto natoci aj v mrazoch tak je logicky zla (slaba ta 2r. varta)
zial takto to je dnes s baterkami...
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Mali sme doma dva Oplácke diesle, kamoš mal rovnako Vectru B a u všetkých bolo také ťažkopádne štartovanie, ale zasa chytilo to vždy.

Dlhé točenie v tvojom prípade asi znamená padanie nafty kvôli zlým podložkam pod vstrekovačmi, celkom častý problém tých motorov
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

upresnis tie podlozky a padanie nafty? nejako mi uchadza pointa ... este keby si napisal strata kompresie koli podlozkam, to pochopim celkom lahko ...
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

No ak problém môže mať aj samotný štartér...že skrátka točí pomalšie jak sa patrí. Odmerať napätia pri točení aj na baterke aj na samotnom štartéri.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

bol by velky problem si prenajat garaž ?
lacooo
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 01.11.2008 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lacooo »

Mám astru 2.0 dti už dlho a chytá na brnk, 220 000 km,(žhaviče,baterka 2 roky staré).Baterka musí mat napatie v klude, teda aj ráno ked je studená 12,6 volta a viac.
Dá sa zistit či sú zlé žhaviče, baterka, alebo potom je problém v strekoch,čerpadle.
Ja to typujem na baterku. Odkial si?
Viem premerat baterku, žhaviče...
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

autokomplet napísal:upresnis tie podlozky a padanie nafty? nejako mi uchadza pointa ... este keby si napisal strata kompresie koli podlozkam, to pochopim celkom lahko ...
Neviem ti to presne opísať, lebo som to neriešil, Ople vozíme na Moravu, tam sa s tým zožierajú. Viem len tolko že sú dôvodom padania nafty a odhaliť sa to dá na palivovom filtry, ktorý je čierny - "zafarbený" od oleja.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

autokomplet-ivko-padanie nafty u tychto motorov robia tie podlozky,ale nie pod vstrekovacmi,ale medzi vstrekovacmi a drziakom vstrekovacov.Este castejsia pricina je starnuta prepadova hadica nafty.
lubos1236
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos1236 »

Tak dvojročná nemecká baterka by nemala byt ešte vadná ale dám ju nabiť na celú noc a uvidime...Lacooo som zo Žarnovice a ty? a aj vsetky prepadove hadicky su nove este ma napadlo ci by nepomohlo premazať štartér...a tie podložky pod vstreky hmmm palivovy filter od oleja nebol ale zas uprimne neviem kolko km ma motor nabehané lebo je to dovezené biele kombi a na streche má stopy po niečom ako majáky :b:
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Za to, že je na nej napísané, že je Varta, ešte nemusí byť nemecká. A ani lepšia ako iné, menej zvučné značky...
martin.bolek
Príspevky: 159
Dátum registrácie: 02.02.2005 00:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martin.bolek »

Autokomplet co sa tyka tych podloziek, su to tesnenia medzi vstrekovacmi a palivovymi traverzami. Velmi casty problem 2.0 DTi...
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Na zistenie netesnosti medzi vstrekmi a drziakom potrebujes vakuomer a max 5 min.
Napísať odpoveď

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných