Opel Astra G 1.7 DTI - po umytí vysoké otáčky na voľnobehu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 08.03.2017 13:22 Zdieľať na Facebook
Opel Astra G 1.7 DTI - po umytí vysoké otáčky na voľnobehu
Pekný deň Opláci, dúfam že máte krajší deň ako ja.
Z tohto dôvodu si aj idem po radu. Včera som motorový priestor čistil originálnym čističom na motory. Klasický som ho nastriekal a pomocou čistého maliarskeho štetca rozniesol do menej prístupných častí.
Celý motor som potom záhradnou hadicou opláchol, viditeľné a prístupné časti do sucha vyutireal.
Problém nastal vtedy keď som chcel naštartovať. Motor chytil na prvý krát, otáčky na voľnobehu však samé od seba vybehli na hodnotu 3000. Motor cukavo vrčal preto som mu kúsok pridal plyn a zdochol.
Počkal som do rána a proces som zopakoval s rovnakým výsledkom.
Vedeli by ste mi poradiť v čom môže byť problém.
Z tohto dôvodu si aj idem po radu. Včera som motorový priestor čistil originálnym čističom na motory. Klasický som ho nastriekal a pomocou čistého maliarskeho štetca rozniesol do menej prístupných častí.
Celý motor som potom záhradnou hadicou opláchol, viditeľné a prístupné časti do sucha vyutireal.
Problém nastal vtedy keď som chcel naštartovať. Motor chytil na prvý krát, otáčky na voľnobehu však samé od seba vybehli na hodnotu 3000. Motor cukavo vrčal preto som mu kúsok pridal plyn a zdochol.
Počkal som do rána a proces som zopakoval s rovnakým výsledkom.
Vedeli by ste mi poradiť v čom môže byť problém.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Umývanie občas prinesie tento problém pretože ešte aj dielňa si takýto luxus nedovolí.Umýva dva krát,ale po 2x cca 5 minutách umývania nasleduje min 30 minút vyfukovania vody odvšadiaľ tlakovým vzduchom.Odvšadiaľ je odvšadiaľ,tj nikde sa nesmie po štarte voda nachádzať ani v minimálnom množstve ktoré by sa odparovaním mohlo podielať na najmenšom probléme. Voda hravo prenikne do sviečkovej šachty ale pod manžetku tesnítok konektorov,do otvorov rôznych zariadení (odvetranie membrán) do relátok a pod. Teraz je jediná šanca pootváať konektory a nechať všetko uschnuť za pomoci slnka.To môže trvať pokojne pol alebo celý deň,preto sa to takto nikdy nerobí.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 08.03.2017 13:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3428
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Suhlasim s Lubosom aj s Mhlavatym. Nechapem ako a naco niekto umyva motor, dnes idem okolo samoobsluznej autoumyvarky a pacient otvorena kapota a tlacil tam vodu wapkou co to dalo, akoze rozum sa ide zastavit. Spomedzi tych vsetkych konektorov a cidiel neexistuje aby wapka tym tlakom nieco neodsexovala a aby sa voda nedostala tam kam nema... Mat cisty motor? Ok, aj ja si cistim motor, mam rad ked otvorim kapotu a je tam “poriadok”, ale na to pouzijem navlhcenu handricku a poutieram to co je spinave a hotovo, a nie trepat tam vodu tlakom niekolkych barov...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3428
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 173
- Dátum registrácie: 28.02.2010 09:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3428
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
V nemecku sa pri kupe po kontrole oleja zabudlo zavriet nalievacie hrdlo na olej. Po niekolkych peknych par kilometroch po dialnici sa zacal spod kapoty valit husty dym. Odstavilo sa, privolali sa hasici a zistili, ze neni co hasit, to len dymil vsetok ten vystriekany olej vsade po celom motore... Kto nevidel, nedokaze si predstavit kde vsade bol olej a co vsetko bolo zadymene... a ze toho oleja bolo podstatne viac ako toho zo serva, ani nemusim pisat...bandit97 napísal:Zene na aute prasklo riadenie tak, ze kompletne vsetok servo olej bol nastriekany na motore.. Jak by som toto daval dole navlhcenou handrickou si nejak neviem predstavit...
Ani tu sa na umytie nepouzila wapka. Zvrchu sa rozobralo vsetko co slo, potom na zdvihak a zospodu vsetko prec co sa da, a ked bol cely motor odstrojeny, zacalo sa cistit. Prostriedkami na to urcenymi, handrami, kefami, stetcami atd... Robota na niekolko dni, ale vysledok stal za to...
PS: slo o supersport, 10-rocnu jazdenku za 150tis eur
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Pri čítaní tejto témy som si spomenul na dva príbehy - jeden moj a jeden som čítal.
Ako chlapci (mládenci) sm sa chodili v lete kúpavať na Vrábelský rybník. Je tam mierny breh a raz sa nám stalo, že rodičovská Oktavia (1966 cca) jedného z nás zbehla dolu brehom až do vody. Z družstva sme dotiahli silážny traktor a vytiahli ju von. Ako dnes si spomínam že vzduchový filter sa sušil napichnutý na stieraci. Večer po kúpaní auto normálne naštartovalo a išlo sa domov.
Druhý príbeh sa dá nájsť aj na nete, odohral sa niekedy v 60tych rokoch, keď sa na Štrbskom Plese ešte korčulovalo. Sneh sa odhrňal V3Skou s radlicou. V ten deä bol odmäk a tak sa stalo že sa lad pod ťažkým autom preboril a milá Vejtra klesla ku dnu. V noci zase zamrzlo a tak auto ostalo v Štrbskom Plese až do jari. Potom ho s potapačmi vytiahli na breh. Po výmene bateriek a nejakom čarovaní s olejmi normálne chytila a do Popradu išla už po vlastných.
Keď čítam príbehy z historie a potom prídem do práce a vidím konštrukciu a diely Cayene alebo Q8 tak ma chytá depresia. Naši dedovia by nás remeňmi bili po ušiach, keby to teraz videli.
Je fakt super a obdivuhodné ako ide technika dopredu, ale je smutné vidieť ako jej 90% ludí absolutne nestíha.
Ako chlapci (mládenci) sm sa chodili v lete kúpavať na Vrábelský rybník. Je tam mierny breh a raz sa nám stalo, že rodičovská Oktavia (1966 cca) jedného z nás zbehla dolu brehom až do vody. Z družstva sme dotiahli silážny traktor a vytiahli ju von. Ako dnes si spomínam že vzduchový filter sa sušil napichnutý na stieraci. Večer po kúpaní auto normálne naštartovalo a išlo sa domov.
Druhý príbeh sa dá nájsť aj na nete, odohral sa niekedy v 60tych rokoch, keď sa na Štrbskom Plese ešte korčulovalo. Sneh sa odhrňal V3Skou s radlicou. V ten deä bol odmäk a tak sa stalo že sa lad pod ťažkým autom preboril a milá Vejtra klesla ku dnu. V noci zase zamrzlo a tak auto ostalo v Štrbskom Plese až do jari. Potom ho s potapačmi vytiahli na breh. Po výmene bateriek a nejakom čarovaní s olejmi normálne chytila a do Popradu išla už po vlastných.
Keď čítam príbehy z historie a potom prídem do práce a vidím konštrukciu a diely Cayene alebo Q8 tak ma chytá depresia. Naši dedovia by nás remeňmi bili po ušiach, keby to teraz videli.
Je fakt super a obdivuhodné ako ide technika dopredu, ale je smutné vidieť ako jej 90% ludí absolutne nestíha.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Ak otazka patrila mne, tak nie, nie taliansky, nemecky. Na znacke a modeli nezalezi, proste islo o drahe auto, kde kupujuci (on to aj soferoval ked sa to stalo) to chcel mat ciste ako operacnu salu a tak sa k tomu potom pristupovalo a cistilo...martincichy napísal:Taliansky rodokmen?
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Oco, jedna vec je potopit auto bez akychkolvek cidiel, senzorov a konektorov, a nieco ine je na tie cidla, kable, spoje, kontakty tryskat vodu wapkou tlakom niekolkych barov. Vojdi do Dunaja z brehu, alebo donho skoc z Ufa...
Btw, tiez sme ako chlapci v jazere utopili pioniera, vytiahli, rozobrali, vycistili, poskladali a frcal dalej...
Btw, tiez sme ako chlapci v jazere utopili pioniera, vytiahli, rozobrali, vycistili, poskladali a frcal dalej...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných