Opel Astra Caravan 2.0 dti ´99 - Vaše skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 813
- Dátum registrácie: 30.03.2008 11:30
- Bydlisko: KN Zdieľať na Facebook
Opel Astra Caravan 2.0 dti ´99 - Vaše skúsenosti
Zdravim majstri!
Nejake skusenosti piste na Opel Astra Caravan 2.0 DTI 16V-r.v.99,hladal som ale vsade pisu cerpadlo vp 44 rad blbne a drahy servis,vymena este drahsia.ale okrem toho chcem aj viac info.o spolahlivost,komfort,spotreba,atd.
Dakujem pekne.
Nejake skusenosti piste na Opel Astra Caravan 2.0 DTI 16V-r.v.99,hladal som ale vsade pisu cerpadlo vp 44 rad blbne a drahy servis,vymena este drahsia.ale okrem toho chcem aj viac info.o spolahlivost,komfort,spotreba,atd.
Dakujem pekne.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 18.06.2008 20:48 Zdieľať na Facebook
Mal som Caravan 1,7 Dti, rocnik 2000. Nie je to sice pohon, ktory chces, ale vlastne skusenosti vyhradne pozitivne. Spolahlivost ok, nepamatam, ze by som s nim mal vazny problem. Zimne starty ako z katalogu. Vykon 55 kW na prvy pohlad ziadna slava, ale krutiaci moment to malo na svoj objem solidny a ked zaplo turbo, tak no problem pre bezne jazdenie. Proste dobre poskladana kara, obrobsky kufor, nizka spotreba.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
mas pravdu - ale to vsetko plati pre motor ISUZU 1,7...caesardan napísal:Mal som Caravan 1,7 Dti, rocnik 2000. Nie je to sice pohon, ktory chces, ale vlastne skusenosti vyhradne pozitivne. Spolahlivost ok, nepamatam, ze by som s nim mal vazny problem. Zimne starty ako z katalogu. Vykon 55 kW na prvy pohlad ziadna slava, ale krutiaci moment to malo na svoj objem solidny a ked zaplo turbo, tak no problem pre bezne jazdenie. Proste dobre poskladana kara, obrobsky kufor, nizka spotreba.
Motor 20DTI Opel je skutocne len kopa srotu.
Zaver - Astra G je dobre auto - ale nie s motormi 2,0 Dti... - NEBRAT
-
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 22.09.2009 19:59
- Bydlisko: Nitra Zdieľať na Facebook
Presne tak ako píšu obidvaja kolegovci. 1,7 Dti v Astre/Vectre robí Isuzu. Tento motor je dobrý aj ked tam zas je dosť často problém s alternátorom. Ale v podstate je to dobrý motor a dostačujúci na to auto. 2,0 Dti je motor, ktorý si pokiaľ viem robil Opel sám a to je katastrofa. Opel nevedel robiť diesle a teraz už preto radšej tuším ani nerobí. Keď starší opel tak rozhodne 1,7 Dti
-
- Príspevky: 212
- Dátum registrácie: 01.08.2006 19:03 Zdieľať na Facebook
Fakt dobré auto s tým 1,7, ak je poriadku vaha vzduchu alebo turbo tak celkom dobrý výkon a spotreba. Ja som nemal vazny problem len raz som menil váhu vzducho, no co uz časom sa všetko pokazí. Ak chce niekto môzme sa dohodnút. Mám 122tisKm, trocha málo na 10 rocné auto ale neliatam denne.
Inac super auto pre nenárocného, ale ked si sadnes do novsých modeloch hned začneš snívať.
Inac super auto pre nenárocného, ale ked si sadnes do novsých modeloch hned začneš snívať.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
čafte, ja mám ASTRU G 2.0DTI 16V, no ročník 2002. Zatiaľ žiaden problém a mám ju už nejaký ten piatok. Ak chceš ASTRU s týmto motorom, tak od roku 2002. Je tam už nové čerpadlo... Ale všetko závisí od celkového stavu auta. Aj ASTRA s týmto motorom môže byť OK, ak ju predošlý majiteľ nedokatoval. Toľko moja rada. Ináč ako píšu fajn vozenie...
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
co je to "nove" cerpadlo? Blizsie info?vneny napísal:čafte, ja mám ASTRU G 2.0DTI 16V, no ročník 2002. Zatiaľ žiaden problém a mám ju už nejaký ten piatok. Ak chceš ASTRU s týmto motorom, tak od roku 2002. Je tam už nové čerpadlo... Ale všetko závisí od celkového stavu auta. Aj ASTRA s týmto motorom môže byť OK, ak ju predošlý majiteľ nedokatoval. Toľko moja rada. Ináč ako píšu fajn vozenie...
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
Jaj,zas je tu tema o zatracovanom 2,0 dti motorceku. kurnik, to ho naozaj mam len ja v ceckovej vectre a kamarat v 10 rocnej 300 000 km zafire v pojazdnom stave? taka blba otazka,vsetky ople co u nas jazdia vlastnia len milionari ktori ten motor dokazu draho servisovat? ved ked je to taky hnoj uz by po tom naftaku tu nemala byt ani stopa. kazde auto sa chova k majitelovy tak ako on k nemu a je jedno co je to za znacku.
-
- Príspevky: 813
- Dátum registrácie: 30.03.2008 11:30
- Bydlisko: KN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 100
- Dátum registrácie: 09.01.2007 10:58
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26 Zdieľať na Facebook
motor 2,0Di je kopa problemov , cerpadla ako tu niekto spominal sa montovali 2 typy, PSG15 a 16 myslim, 15 sa da opravovat 16 len nove, takze prast jak uhod mozes si vybrat oba su povestne VP44
K tomu pripocitajme nestastne riesene vstrekovace ktore su z 2 casti medzi nimi tesniaca gumicka ktora pusta olej do nafty co je zaciatkom konca cerpadla, dalsia problematicka vec su zatuhujuce lopatky v sani , k tomu si pripocitajme mizerny vykon tohoto motora a vynde ti rovnica jednoznacna, NEBRAT neviem preco by si mal riskovat radovo 1000€ ve opravy na 2 litrovom motore ktory ma vykon 84 koni
K tomu pripocitajme nestastne riesene vstrekovace ktore su z 2 casti medzi nimi tesniaca gumicka ktora pusta olej do nafty co je zaciatkom konca cerpadla, dalsia problematicka vec su zatuhujuce lopatky v sani , k tomu si pripocitajme mizerny vykon tohoto motora a vynde ti rovnica jednoznacna, NEBRAT neviem preco by si mal riskovat radovo 1000€ ve opravy na 2 litrovom motore ktory ma vykon 84 koni
-
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26 Zdieľať na Facebook
Trochu ta poopravim , vobec tam nieje slaby vykonak, ten je dostatocny aj ked s oblubou tam niektori opravari daju silnejsi, problem je olej v nafte ktory po case sposobuje pridretie predsuvnika , a to je jedna z pricin preco ten vykonak odide, druha je nedostatok nafty alebo spadnutie nafty opat problem vstrekovacov a prepadov, cim z cerpadla padne nafta ktora zaroven chladi celu elektroniku cerpadla odspodu ,startovanim a tym natahovanim spadnutej nafty dochadza k prehrievaniu tohoto vykonaku a to opat vedie k smrti cerpadla,opelcars napísal:Motor 2,0DTi nie je zly až na čerpadlo, ktore je od vyroby zle urobené. Je tam slabý výkoňák, ktorý pri dlhšom štartovaní odchádza. Ale všetko sa da urobiť a za dobré ceny. Ak niekto bude mať problém ozvite sa mam vrakovisko a servis opel, poradím.
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
to frogycek:
napisane uplne presne a do detailu..osobne som uz zhanal viackrat cerpadla do tychto aut, aj ked ja osobne opel mozem..lebo myslim, ze to je fajn auto za fajn peniaze a tiez som mal C vectru, ale teda s motorom 2,2 DTi..a velmi spolahlive auto, vybavene, a dokonca pohodlne, aj ked to bola GTS verzia, a ta je predsa len tvrdsia..
ale dobre auto..mam vw, a ked zratam co som dal do opla a do vw, jednoznacne vw vedie v investiciach radovo o cenu jazdeneho opla..
tolko k tomu ja..
napisane uplne presne a do detailu..osobne som uz zhanal viackrat cerpadla do tychto aut, aj ked ja osobne opel mozem..lebo myslim, ze to je fajn auto za fajn peniaze a tiez som mal C vectru, ale teda s motorom 2,2 DTi..a velmi spolahlive auto, vybavene, a dokonca pohodlne, aj ked to bola GTS verzia, a ta je predsa len tvrdsia..
ale dobre auto..mam vw, a ked zratam co som dal do opla a do vw, jednoznacne vw vedie v investiciach radovo o cenu jazdeneho opla..
tolko k tomu ja..
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 24.06.2009 17:30 Zdieľať na Facebook
kup si auto do ktorého nebudeš musieť pchať majland. totiž ja som cez tento bazar predal auto v dosť zlom stave za smiešnu sumu a za dva týždne tu bolo za trojnásobok. A s určitosťou viem, že to auto v poriadku nebude pokiaľ sa v ňom nevymení takmer všetko. kupuj auto od známeho alebo auto ktoré ako tak poznáš. j už odtiaľto nekúpim nič
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných