Oldtimer v mojich fotografiach...
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 23.03.2020 11:39 Zdieľať na Facebook
takže poďme po rade:
auto je 1.séria 3.8,samozrejme manuál(automaty v FHC a OTS ani neboli,okrem 3.série ale to je uz LWB-Long wheel base)
čo sa týka matice na kolese,asi to bude len optický klam,všetky štyri sú rovnako veľké.
Chrómová lišta pod svetlom musí byť na každej prvej sérii,pokiaľ nieje,tak je to neodborne zrenovované auto.
Celkovo je asi najlepšie najprv rozlišovať modely Etype.
1.séria-1961-1964-3.8 buď FHC-kupé alebo OTS-kabrio-tzv.SWB-Short wheel base(kryté predné svetlá,zadné svetlá malé nad nárazníkom)
1.séria-1964-až1967 4.2 FHC aj OTS,od 1966 aj 2+2-LWB (svetlá rovnaké)
2.séria-len 4.2(FHC,OTS aj 2+2) otvorené svetlá vpredu a veľké zadné svetlá pod nárazníkom,
Potom tam boli ešte série 1.25 a1.5 medzi sériou 1 a 2 ale tie boli neoficiálne.
a samozrejme potom nasledovala séria 3 v12,medzi laikmi veľmi uznávaná,ale medzi zberateľmi nechcená séria.
Poďme k nárazníku:aj séria jedna aj dva mali len "jednoradé" nárazníky,až 3.séria mala tzv.grill.Možno si to mýliš s AMCO BAR-vtedy populárny doplnok
Zrkadlo nechávali zo začiatku na vkuse majiteľa(nebolo povinné)a tak preto ho možno vidieť namontované na rôznych miestach.ja som volil tzv.clip on mirror pre žiadne zásahy do karosérie.
Myslíš si veľmi správne,chrómovú lištu okolo zadnej značky mali len OTS,na kupé neboli.
Biele auto v linku je spomínaná séria 1.25 alebo 1.5 a ktomu 2+2(tenká lišta aj na dverách)Kupé chrómovú lištu na dverách nemalo,len OTS ale to úplne inú ako u 2+2.
Clonítka v aute sú,asi len na fotke to vyzerá,že nie.
Ale celkovo je debata o Etypoch tak na basu piva a zopár fľiaš dobrého páleného,je toho strašne veľa:)
Fotky takto narýchlo nemám ale budem sa snažiť niečo zohnať.
Dúfam,že som to napísal aspoň trochu zrozumiteľne a dá sa to pochopiť.
Marek
auto je 1.séria 3.8,samozrejme manuál(automaty v FHC a OTS ani neboli,okrem 3.série ale to je uz LWB-Long wheel base)
čo sa týka matice na kolese,asi to bude len optický klam,všetky štyri sú rovnako veľké.
Chrómová lišta pod svetlom musí byť na každej prvej sérii,pokiaľ nieje,tak je to neodborne zrenovované auto.
Celkovo je asi najlepšie najprv rozlišovať modely Etype.
1.séria-1961-1964-3.8 buď FHC-kupé alebo OTS-kabrio-tzv.SWB-Short wheel base(kryté predné svetlá,zadné svetlá malé nad nárazníkom)
1.séria-1964-až1967 4.2 FHC aj OTS,od 1966 aj 2+2-LWB (svetlá rovnaké)
2.séria-len 4.2(FHC,OTS aj 2+2) otvorené svetlá vpredu a veľké zadné svetlá pod nárazníkom,
Potom tam boli ešte série 1.25 a1.5 medzi sériou 1 a 2 ale tie boli neoficiálne.
a samozrejme potom nasledovala séria 3 v12,medzi laikmi veľmi uznávaná,ale medzi zberateľmi nechcená séria.
Poďme k nárazníku:aj séria jedna aj dva mali len "jednoradé" nárazníky,až 3.séria mala tzv.grill.Možno si to mýliš s AMCO BAR-vtedy populárny doplnok
Zrkadlo nechávali zo začiatku na vkuse majiteľa(nebolo povinné)a tak preto ho možno vidieť namontované na rôznych miestach.ja som volil tzv.clip on mirror pre žiadne zásahy do karosérie.
Myslíš si veľmi správne,chrómovú lištu okolo zadnej značky mali len OTS,na kupé neboli.
Biele auto v linku je spomínaná séria 1.25 alebo 1.5 a ktomu 2+2(tenká lišta aj na dverách)Kupé chrómovú lištu na dverách nemalo,len OTS ale to úplne inú ako u 2+2.
Clonítka v aute sú,asi len na fotke to vyzerá,že nie.
Ale celkovo je debata o Etypoch tak na basu piva a zopár fľiaš dobrého páleného,je toho strašne veľa:)
Fotky takto narýchlo nemám ale budem sa snažiť niečo zohnať.
Dúfam,že som to napísal aspoň trochu zrozumiteľne a dá sa to pochopiť.
Marek
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nikdy v zivote som takto ucelene nevidel napisane, klaniam sa znovu.
Snazim sa vsimat detaily na masinkach, nevyhodou pre mna samozrejme je to ze som nikdy ziadnu nevlastnil a 5 rokov nerenovoval, tympadom nerozmyslal nad neuveritelnymi desiatkami detailov.
Ja som sedel v dvanastvalci a to je jedina pre mna dostupna alternativa. Samozrejme o jeho "predispozicii k oblubenosti" viem, ale to bude pre mna osobne zrejme jedina moznost sa dostat k vlastnictvu. A mozno dufat ze kvoli cenam prvej a druhej serie - ktore sa tlacia do nedostupnej roviny pre amaterov - si jednoducho v priebehu casu aj dvanastvalček vybojuje svoje miesto v oblubenosti u serioznych gentlemenov. Holt nebol by to prvy v mojich rukach a pevne dufam ze ani posledny.
Jaaaaaj dygmore ak by som mohol otravovat - ked tento hlupy virus umrie, sialene rad by som dosiel uronit slzu priamo pri masinke v nejaky krasny vikendovy den... aj s tym palenym... ak by bola taka moznost...
Snazim sa vsimat detaily na masinkach, nevyhodou pre mna samozrejme je to ze som nikdy ziadnu nevlastnil a 5 rokov nerenovoval, tympadom nerozmyslal nad neuveritelnymi desiatkami detailov.
Ja som sedel v dvanastvalci a to je jedina pre mna dostupna alternativa. Samozrejme o jeho "predispozicii k oblubenosti" viem, ale to bude pre mna osobne zrejme jedina moznost sa dostat k vlastnictvu. A mozno dufat ze kvoli cenam prvej a druhej serie - ktore sa tlacia do nedostupnej roviny pre amaterov - si jednoducho v priebehu casu aj dvanastvalček vybojuje svoje miesto v oblubenosti u serioznych gentlemenov. Holt nebol by to prvy v mojich rukach a pevne dufam ze ani posledny.
Jaaaaaj dygmore ak by som mohol otravovat - ked tento hlupy virus umrie, sialene rad by som dosiel uronit slzu priamo pri masinke v nejaky krasny vikendovy den... aj s tym palenym... ak by bola taka moznost...
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 23.03.2020 11:39 Zdieľať na Facebook
Určite,keď sa to celé ukľudní rád sa stretnem.Ak to bude trvať dlhšie tak možno budeš mať možnosť porovnať aj 4.2 OTS,ale tá je ešte v "komponentoch"
Zatiaľ takto čakáme na lepšie počasie
[img]https://i.postimg.cc/3W3wBBZL/gar.jpg[/img]
Zatiaľ takto čakáme na lepšie počasie
[img]https://i.postimg.cc/3W3wBBZL/gar.jpg[/img]
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 16.04.2009 21:36 Zdieľať na Facebook
Auto na foto z google maps
Ľudia dobrí, prepáčte že vstupujem do tejto témy, ale natrafil som pri potulkách po nete na jedno auto, ktoré netuším čo by mohlo byť zač, a vy sa tu vyznáte...
Tak ak by niekto vedel čo je to žlté auto na foto zač...
Vďaka, Palo
https://www.google.sk/maps/place/Bombay ... 7152?hl=sk
Tak ak by niekto vedel čo je to žlté auto na foto zač...
Vďaka, Palo
https://www.google.sk/maps/place/Bombay ... 7152?hl=sk
-
- Príspevky: 9941
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
Pametate este na autobusy nasej generacie ?Fotene pri SND v Ba...,zabery som upravil tak,aby sa co najvernejsie odrazali tej dobe...
Naposledy upravil/-a rudolfo63 v 21.12.2020 09:50, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Rudko ja som ich opravoval.Odpredu dozadu,motory,prevody,perá,elektriku,bufíky.Pekné spomienky,aj dnes by kadekto žasol,klukovica zo šiestich dielov dokopy skrutkovaná,hlavy celkom tri po dvoch valcoch.Výmena tesnenia pod hlavou (dvaja) presne hodinu a autobus musel na linku.Škoda že v tej dobe nebola mánia sa pri všetkom fotiť a tak mám iba zopár fotiek z dielne na vojne.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
moj krsny natocil na SJ11 a Trambusoch a podobnych veciach peknych par milionov kilometrov, myslim ze ma tri mega na hrbe.
Ja som to soferoval ako maly zasran, na cestu som nevidel ale na pedale a volant som dociahol tak ma musel trosku korigovat vzdycky som miloval tie kabiny s motorom vnutri !!
Ja som to soferoval ako maly zasran, na cestu som nevidel ale na pedale a volant som dociahol tak ma musel trosku korigovat vzdycky som miloval tie kabiny s motorom vnutri !!
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Hmmm..prvé auto ktoré som šoferoval bola Tatra 111,volant mala ako bicyklové koleso a spojku som musel tlačiť dvoma nohami.Volant ťahal z celej sily dvoma rukama,servá neboli.Potom Š 706 R,tieto autobusi,Trambus,Čsepel a Garant bola lahodka.Prvý raz som cúval na kanál cca 50m ako 17 ročný čo bol kanál medzi kolesami.P S5T a V3S boli lahodky,to sa riadilo ako hračka.
Dnes cúvacia kamera a asistent..nuž iná doba.Dnešný pandrláci sú bábovky,vypnú im internet a je po nich
Dnes cúvacia kamera a asistent..nuž iná doba.Dnešný pandrláci sú bábovky,vypnú im internet a je po nich
-
- Príspevky: 9941
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
https://postimg.cc/5YsJTr0b
https://postimg.cc/ftsd
...takze nieco pre fajnsmekrov...,coze je to za auticko...?
https://postimg.cc/ftsd
...takze nieco pre fajnsmekrov...,coze je to za auticko...?
Naposledy upravil/-a rudolfo63 v 21.12.2020 09:48, upravené celkom 3 krát.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9941
- Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní