Ochrana ventilov a sediel s Flashlube

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tribot
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 13.12.2012 15:22
Zdieľať na Facebook

Ochrana ventilov a sediel s Flashlube

Príspevok od používateľa tribot »

Používate aditívum Flashlube na ochranu ventilov a ventilových sediel pri LPG a CNG? Aké s tým máte skúsenosti?
lauryl
Príspevky: 337
Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lauryl »

Mám auto s LPG, bolo tam nainštalované Flashlube zariadenie. Priznám sa, že som to odpojil a zaslepil, pretože to považujem za drahú a komerčnú záležitosť. Vysvetlím svoje stanovisko:

1. Normálny prevádzkovatelia LPG staníc majú v plyne obsiahnuté priamo aditíva niečo ako oleje.
2. Netankujem na malých ČS, aby mi netankoval "spodok" nádrže aj s prípadným bordelom
3. Flashlube, ktorý mám ja je jednoducho pripojení len hadičkou na sacie potrubie a keď som videl ako to sanie vyzerá..... nie, Ďakujem
mino220
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 30.01.2009 20:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mino220 »

Zdravim, ja pouzivam Flashlube v benzinovom 8valci a nemam s ventilmi ziadny problem.
Inac investicia je to minimalna to je 150€ myslim ze stala montaz +20€ stoji napln ktora vydrzi 10 000km, co si myslim ze mi za ten pokoj v dusi stoji.
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Já ti nevím Karle.
Najazdili sme v rodine s autami na LPG určite cez 400 tis.km, bez Flashlube a podobných vecí, nemali sme s ventilmi žiadne starosti a tiež sme mali taký pokoj v duši, ktorý pramenil predovšetkým z ekonomickej výhodnosti jazdy na LPG a sme si nerušili pokoj duše a ekonomickú výhodnosť LPG platením za podobné ptákoviny.
Inak pre zadávateľa témy – stačí trocha poklikať a nájdeš tu kopec tém s vášnivými diskusiami o Flashlube.
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Divné... Mal som auto na plyn 6 rokov, terajšie auto mám na plyn 10 rokov. S prvým som najazdil na plyn 200 000 km, s drhým zatiaľ 140 000 km.
V ani jednom som nič také nemal a ani jeden motor s tým nemal problém. :41c2:
snake.mino
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 31.08.2006 19:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa snake.mino »

ja osobne si myslim ze flashlube treba pre pokoj v dusi v autach kde nie su tvrdene sedla ventilov (prvazne japonske auta) v nemeckych autach je to absolutne zbytocne podla mojho nozoru... a nemozem suhlasit s tymco napisal lauryl v bode 2 pretoze:
1. vela ,,malych,, CS ma kvalitnejsi plyn ako napr: slovnaft!!! raz to pochopite ked si to sami odskusate ze na plnu nadrz sa da prejst aj o 70 km viac... ale nie je cerpacka ako cerpacka!!!
2.keby panko mal aspon tusenie ze ten pomysleny ,,bordel zo spodku nadrze,, absolutne nema vplyv na ventili ako take ale na filtre v LPG sustave a na trysky tiez by nenapisal taku hlupost ze to ma nieco spolocne s ventilami...
je sice pravda ze plyn hori trochu dlhsie a pri vyssej teplote... cize niektore auta s tym problem mozu mat... ale aj tak je pri niektorych typoch aut podla mna zbytocnost mat FLASHLUBE...
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Priatelia, verte ze primazavanie ventilovych sediel (resp. ventilov) nie je nezmysel. Zasadne vsak zalezi od konkretneho vyrobcu vozidla/modelu v kombinacii s tym, aky system LPG ma osadeny (ideal je jazda na systeme kvapalnej fazy LPG). Pochopitelne zavisi aj na kvalite prevedenej montaze, celkovej kondicie vozidla (najma stav zapalovania, kompresie, sania a lambda sondy/lambda sond) a tiez kvalite paliva......tych faktorov a kombinacii je tak vela, ze kym jednemu moze tragac sluzit roky, iny ma iba same problemy....

Napriek tomu vsak existuju tzv. ohrozene modely vozidiel, kde sa opotrebenie ventilov/sediel prejavuje bez pouzitia pripravkov podobnych Flashlube aj napriek spickovej kondicii agregatov a existuju dokonca aj take, kde nepomaha ani aplikacia tychto pripravkov...

Takyto "blacklist" pravidelne updatuje jeden z najrenomovanejsich vyrobcov LPG zariadeni na svete, pricom zaroven uvadza aj zdroj informacii.....viac info cez Mr. Googla
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
tonyjack
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 23.07.2009 08:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonyjack »

Tiež som mal niekoľko aut s LPG a nikdy som nemal flashlube . Teraz v seate mám tiež LPG a pri montáži som sa veľmi zaujímal o to , či to potrebujem , alebo nie . Povedali mi , že staré motory od vw group to nepotrebuju . Dávajú to väčšinou do japoncov a bol som prekvapený , že aj do renaultov , citroenov a peugeotov . Bolo mi povedané , že LPG nedoporučuju do fordov a dokonca aj pri použití flashlube sú s fordmi len problémy . Že komponenty motora sú z nejakej zliatiny , ktorej sa nepáči LPG ?
Ja som momentálne najazdil okolo 25 tis. km na seate a všetko OK :)
Hyundai Santa Fé 2,2 crdi 4X4 114kW
janbaluhrasko
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janbaluhrasko »

Ja ti nevim Karle. Moderny benzinovy motor s hlinikovov hlavickou ma len tvrdene sedla ventilov. Aj ford aj citron aj hjundaj atd
tonyjack
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 23.07.2009 08:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonyjack »

Ja netvrdím , že na forde je chyba vo ventiloch - sedlách ventilov . Veľmi som tomu nevenoval pozornosť , nakoľko ford nemám ani neplánujem mať . Ak si dobre pamätám , hovoril niečo o tom , že pri spalovaní LPG sú nejaké väčšie tlaky alebo nejaké vyššie teploty a vadí to motoru ( piestne krúžky a pod. )
Zaujímal som sa skôr o mazdu 6 - motory 1,8 a 2,0 .
Hyundai Santa Fé 2,2 crdi 4X4 114kW
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

fordy maju preto problemy lebo to lpg nevie nikto nastavit.a to flashlube tam neni len tak.ten kto jazdi dialnice a dusi auto denno denne 200 a viac km si to da namontovat.dedkovia co sa prdkaju 50 km mesacne tym sa neoplati.
lpg-zvolen
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lpg-zvolen »

to snake.mino -- plne s Tebou súhlasím , to lauryl-- strašne by ma zaujímalo aké máš auto a kde ti montovali LPG a kde ti montovali flashlube a ešte by ma zaujímalo ako by si sa postavil k reklamácii keby sa ti nedaj boh ozaj niečo stalo s ventilmi, flashlube si už dávajú u nás aj do fábii atď ... väčšinou používame značky JLM, V-Lube a ESGI...
lpg-zvolen
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lpg-zvolen »

to tonyjack LPG má o 400 stupňov vyššiu výhrevnosť než benzín a tie autá do ktorých to odporúčame montovať to veľmi nemajú radi ...
tribot
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 13.12.2012 15:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tribot »

Mam Subaru Impreza a bolo mi povedane, ze pri japonskych autach to zmysel ma. Prave domazavanie s Flashlube by malo znizovat teplotu ventilov a ventilových sediel a tak minimalizovat "zaklepavanie" ventilov.
___Subaru Impreza___
sbf
Príspevky: 1356
Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
Bydlisko: TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sbf »

teda japonske auta nemaju tvrdene selda ventilov ale nemecke ano? tak toto je na darwinovu cenu.

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných