Ochrana ventilov a sediel s Flashlube
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.12.2012 15:22 Zdieľať na Facebook
Ochrana ventilov a sediel s Flashlube
Používate aditívum Flashlube na ochranu ventilov a ventilových sediel pri LPG a CNG? Aké s tým máte skúsenosti?
-
- Príspevky: 337
- Dátum registrácie: 04.05.2006 21:56 Zdieľať na Facebook
Mám auto s LPG, bolo tam nainštalované Flashlube zariadenie. Priznám sa, že som to odpojil a zaslepil, pretože to považujem za drahú a komerčnú záležitosť. Vysvetlím svoje stanovisko:
1. Normálny prevádzkovatelia LPG staníc majú v plyne obsiahnuté priamo aditíva niečo ako oleje.
2. Netankujem na malých ČS, aby mi netankoval "spodok" nádrže aj s prípadným bordelom
3. Flashlube, ktorý mám ja je jednoducho pripojení len hadičkou na sacie potrubie a keď som videl ako to sanie vyzerá..... nie, Ďakujem
1. Normálny prevádzkovatelia LPG staníc majú v plyne obsiahnuté priamo aditíva niečo ako oleje.
2. Netankujem na malých ČS, aby mi netankoval "spodok" nádrže aj s prípadným bordelom
3. Flashlube, ktorý mám ja je jednoducho pripojení len hadičkou na sacie potrubie a keď som videl ako to sanie vyzerá..... nie, Ďakujem
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 30.01.2009 20:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Já ti nevím Karle.
Najazdili sme v rodine s autami na LPG určite cez 400 tis.km, bez Flashlube a podobných vecí, nemali sme s ventilmi žiadne starosti a tiež sme mali taký pokoj v duši, ktorý pramenil predovšetkým z ekonomickej výhodnosti jazdy na LPG a sme si nerušili pokoj duše a ekonomickú výhodnosť LPG platením za podobné ptákoviny.
Inak pre zadávateľa témy – stačí trocha poklikať a nájdeš tu kopec tém s vášnivými diskusiami o Flashlube.
Najazdili sme v rodine s autami na LPG určite cez 400 tis.km, bez Flashlube a podobných vecí, nemali sme s ventilmi žiadne starosti a tiež sme mali taký pokoj v duši, ktorý pramenil predovšetkým z ekonomickej výhodnosti jazdy na LPG a sme si nerušili pokoj duše a ekonomickú výhodnosť LPG platením za podobné ptákoviny.
Inak pre zadávateľa témy – stačí trocha poklikať a nájdeš tu kopec tém s vášnivými diskusiami o Flashlube.
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 31.08.2006 19:02 Zdieľať na Facebook
ja osobne si myslim ze flashlube treba pre pokoj v dusi v autach kde nie su tvrdene sedla ventilov (prvazne japonske auta) v nemeckych autach je to absolutne zbytocne podla mojho nozoru... a nemozem suhlasit s tymco napisal lauryl v bode 2 pretoze:
1. vela ,,malych,, CS ma kvalitnejsi plyn ako napr: slovnaft!!! raz to pochopite ked si to sami odskusate ze na plnu nadrz sa da prejst aj o 70 km viac... ale nie je cerpacka ako cerpacka!!!
2.keby panko mal aspon tusenie ze ten pomysleny ,,bordel zo spodku nadrze,, absolutne nema vplyv na ventili ako take ale na filtre v LPG sustave a na trysky tiez by nenapisal taku hlupost ze to ma nieco spolocne s ventilami...
je sice pravda ze plyn hori trochu dlhsie a pri vyssej teplote... cize niektore auta s tym problem mozu mat... ale aj tak je pri niektorych typoch aut podla mna zbytocnost mat FLASHLUBE...
1. vela ,,malych,, CS ma kvalitnejsi plyn ako napr: slovnaft!!! raz to pochopite ked si to sami odskusate ze na plnu nadrz sa da prejst aj o 70 km viac... ale nie je cerpacka ako cerpacka!!!
2.keby panko mal aspon tusenie ze ten pomysleny ,,bordel zo spodku nadrze,, absolutne nema vplyv na ventili ako take ale na filtre v LPG sustave a na trysky tiez by nenapisal taku hlupost ze to ma nieco spolocne s ventilami...
je sice pravda ze plyn hori trochu dlhsie a pri vyssej teplote... cize niektore auta s tym problem mozu mat... ale aj tak je pri niektorych typoch aut podla mna zbytocnost mat FLASHLUBE...
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Priatelia, verte ze primazavanie ventilovych sediel (resp. ventilov) nie je nezmysel. Zasadne vsak zalezi od konkretneho vyrobcu vozidla/modelu v kombinacii s tym, aky system LPG ma osadeny (ideal je jazda na systeme kvapalnej fazy LPG). Pochopitelne zavisi aj na kvalite prevedenej montaze, celkovej kondicie vozidla (najma stav zapalovania, kompresie, sania a lambda sondy/lambda sond) a tiez kvalite paliva......tych faktorov a kombinacii je tak vela, ze kym jednemu moze tragac sluzit roky, iny ma iba same problemy....
Napriek tomu vsak existuju tzv. ohrozene modely vozidiel, kde sa opotrebenie ventilov/sediel prejavuje bez pouzitia pripravkov podobnych Flashlube aj napriek spickovej kondicii agregatov a existuju dokonca aj take, kde nepomaha ani aplikacia tychto pripravkov...
Takyto "blacklist" pravidelne updatuje jeden z najrenomovanejsich vyrobcov LPG zariadeni na svete, pricom zaroven uvadza aj zdroj informacii.....viac info cez Mr. Googla
Napriek tomu vsak existuju tzv. ohrozene modely vozidiel, kde sa opotrebenie ventilov/sediel prejavuje bez pouzitia pripravkov podobnych Flashlube aj napriek spickovej kondicii agregatov a existuju dokonca aj take, kde nepomaha ani aplikacia tychto pripravkov...
Takyto "blacklist" pravidelne updatuje jeden z najrenomovanejsich vyrobcov LPG zariadeni na svete, pricom zaroven uvadza aj zdroj informacii.....viac info cez Mr. Googla
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 23.07.2009 08:04 Zdieľať na Facebook
Tiež som mal niekoľko aut s LPG a nikdy som nemal flashlube . Teraz v seate mám tiež LPG a pri montáži som sa veľmi zaujímal o to , či to potrebujem , alebo nie . Povedali mi , že staré motory od vw group to nepotrebuju . Dávajú to väčšinou do japoncov a bol som prekvapený , že aj do renaultov , citroenov a peugeotov . Bolo mi povedané , že LPG nedoporučuju do fordov a dokonca aj pri použití flashlube sú s fordmi len problémy . Že komponenty motora sú z nejakej zliatiny , ktorej sa nepáči LPG ?
Ja som momentálne najazdil okolo 25 tis. km na seate a všetko OK
Ja som momentálne najazdil okolo 25 tis. km na seate a všetko OK
Hyundai Santa Fé 2,2 crdi 4X4 114kW
-
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 23.07.2009 08:04 Zdieľať na Facebook
Ja netvrdím , že na forde je chyba vo ventiloch - sedlách ventilov . Veľmi som tomu nevenoval pozornosť , nakoľko ford nemám ani neplánujem mať . Ak si dobre pamätám , hovoril niečo o tom , že pri spalovaní LPG sú nejaké väčšie tlaky alebo nejaké vyššie teploty a vadí to motoru ( piestne krúžky a pod. )
Zaujímal som sa skôr o mazdu 6 - motory 1,8 a 2,0 .
Zaujímal som sa skôr o mazdu 6 - motory 1,8 a 2,0 .
Hyundai Santa Fé 2,2 crdi 4X4 114kW
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
to snake.mino -- plne s Tebou súhlasím , to lauryl-- strašne by ma zaujímalo aké máš auto a kde ti montovali LPG a kde ti montovali flashlube a ešte by ma zaujímalo ako by si sa postavil k reklamácii keby sa ti nedaj boh ozaj niečo stalo s ventilmi, flashlube si už dávajú u nás aj do fábii atď ... väčšinou používame značky JLM, V-Lube a ESGI...
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 13.12.2012 15:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1356
- Dátum registrácie: 06.02.2009 10:05
- Bydlisko: TN Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných