NV200 na camping

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

SSimon
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 13.10.2009 18:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa SSimon »

Turbo ocividne si este nevidel N200 nazivo takze nevies ake je to velke auto, co ono velke naozaj nie je,je to nieco ako Sharan/alhambra,len uzssie a urcite aj lahsie.Nechce sa mi kukat rychlostny index na pneu,ale na rovinke urcite nema problem ani s prehrievanim, mam taky pocit ze aj ked ti napisem "ahoj" tak ma za to zdrbes :)

Inak ta "postel" by urcite bola super,pretoze uz len ked sklopis tu strednu sedacku, tak vystries nohy,mam 180cm cca. ale uplne zadne sedacky musia ist prec lebo je to tak vyriesene ze sa nesklapaju do predu ako ostatne sedacky ale do boku a "zavesia" na steny auta. To slo hned z auta prec lebo to strasne zavazdalo na sirku,pretoze to auto je uz dost o sebe uzke. Ale na vysku verim tomu ze SVcko motorku by som do toho natrepal,no neskusal som :)
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Ešte je tam, ako som pozeral aj 1.6 benzínová v ponuke s 81kW. Žiadne vstreky, turbo, dvojhmota, dpf... Avšak má o 2 litre na 100km vyššiu spotrebu - 7 litrov. Ja by som to riskol :-)
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Gaštan, to spanie do auta si kamoši z nášho LR klubu bežne robia. Nie je to nič zložité ani drahé. No je to naozaj len núdzovka na samotné spanie počas OFFexpedícií. Viacdňové kempovanie, to chce trochu komfort. Ten stan ako píšeš, treba postaviť, ale nie je to nič strašné.
Tuto je komfortný plátený strešný stan. Pripomínam, že v stane máš pohodlný madrac, vankúš, paplón(alebo spacák) bez nutnosti vyberať ho. Takže rozložíš, vlezieš a POHODLNE spíš. http://www.youtube.com/watch?v=xnYjKwUs ... re=related
alebo ešte rýchlejšie rozložený laminátový, tiež s komplet pohodlím vo vnútri http://www.youtube.com/watch?feature=en ... 71PkTGQegA
A úplne najrýchlejšie rozložiteľný s vybavením ako doteraz http://www.youtube.com/watch?v=6gwszLtM ... re=related

No ak chceš typ na spanie v aute, tak kutilský nápad http://www.youtube.com/watch?v=cYHCO_tv ... re=related
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ak nejazdis prilis vela po krajinach kde nefrčí lpg [napriklad Rakusko] pripadne ak vies cez taketo krajiny prejst bez potreby tankovania (to rozhodne vies), tak rozhodne 1.6 benzin, prerobit na plyn dovidenia.

Ked to zerie 8 litrov v reali na dialnici, tak to mas cenovo ako STYRI LITRE nafty lebo nafta stoji dvojnasobok toho co plyn. Za styri litre nafty dieslova verzia jazdit nebude ani nahodou, skor tak 5.5litra so stastim, a este k tomu to DPFko, vstrekovace, turbo atakdalej.

Z hladiska nakladov jednoznacne benzin. Ak ti nevadi potreba trosku vyssich otacok ako 1328 a ak ti nevadi ze bude chybat "turbokopanec"... treba sa naucit proste pouzivat prevodovku a pocuvat motor, to co nasi otcovia ovladali perfektne.

PS: prechod hladkych dieslov na turbodiesle rozhodne neznamenal 100% navrch. Felicia/Octavia 1.9d 44kW -> Octavia/Passat/Vento 1.9td 55kW mi nepridu ako 100% rozdiel. Ano, uz dnes maju 2.0d v pohode 130kW, ale to je ina diskusia.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

lenže kupovať auto na kemp, kde potrebuješ každých 10cm3 pre batožinu a prasknúť tam bombu na PB je dosť uletená myšlienka. Celkovo, kupovať si auto typu kombi a zapratať kufor bombou, tým negovať výhodu sklopitelných sedačiek je pre mňa úplne chorá myšlienka. Sorry. A 30-40l nádržku na PB miesto rezervy považujem za úplne zúfalý krok. Aby som musel každú chvíľu tankovať... Dnec, keď sú aj benzíny preplňované je to myslím celkom jedno. Výhody preplňovania=dostatok Nm bez podraďovania sa nemusíme vzdávať a rozdiel v spotrebe v spomínaných kubatúrach je zanedbateľný. Zvlášť na dlhých cestách. Takže za mňa benzín a určite bez LPG. A kopanec turba?! prečo by mal niekomu vadiť vysoký Nm bez nutnosti obťažovať sa buzerpákou? Mňa to teda nikdy neobťažovalo a preto som preferoval turbomotory = diesle keďže benzínov bolo ako šafranu.
ga5tan
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 11.08.2012 16:33
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ga5tan »

no, ten LPG by siel, kedze to bude turistika, tak sa budeme motkat hore dole a naku tu LPG cerpacku by sme snad nasli. v DE som nake videl, len maju myslim ine ventily ako u nas.

na taketo veci je dost popularne Berlingo a videl som viacero spacich systemov pren. Je to aj po slovensku dost rozsierene. Taktiez sa to da kupit starsie (rozumej lacnejsie)

Co teda ine alternativy k tej NV200, Berlingo a spol, Corolla Verso, SAG? tych SAG tiez vidim kopec po slovensku behat, Ford Galaxy ma napr lepsie hodnotenia v bezpecnosti ako ta NV200...


Od kedy maju byt tie vyssie poplatky za registrovanie auta? je jedno ci je nove alebo stare? kde sa da o tom viac docitat?
Kolko stoji taky dovoz ojazdeneho?(prihlsenie)
Ak je povedzme o 2000EUR lacnejsie stare dovezene, ako nove tu, oplati sa to vobec?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Ak je o 2 tisícky lacnejšie tak sa určite oplatí - papierovačky ťa stoja cca 500 € + cesta hore-dole, nejaká tá odmena tomu čo ide s tebou ak to nezvládaš sám a pod., príp. odťahovka ak to nepôjde po vlastnej osi...
Pandatn
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 06.06.2005 10:11
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pandatn »

NV200 1,6i Combi Tekna 7-miest mám skoro 4 mesiace. Celková hmotnosť auta je 2000kg, dĺžka 4400mm a pneu sú C-éčka. Auto sedí na ceste dobre. Používam ho na lokálnu distribúciu tovaru. Vzadu sú listové pružiny. Odviezol som v tom Ducati Monster 1100 Evo, ale sedačky mám všetky vybrané. Spotrebu mám 7,5-8,3L/100km, záleží od toho, či idem rýchlo po diaľnici. Palubný PC ukazuje priemernú spotrebu od začiatku 7,5L/100km. Zatiaľ mám cez 12000km. Servisný interval je 30000km, ale ja idem po 15000km na servis a potom na montáž LPG. Predtým som mal Vito 111CDI 639 Lang Combi. To by ma teraz stálo v tejto výbave môjho NV200 dvojnásobok jeho ceny...
NV200 je primárne určené na "lokálne" zásobovanie či prepravu ľudí. Je to Van of the year 2010. Prvé modely sa robili v Japonsku, od 2011 sa robia v Spain, preto aj výrazne zlacneli.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

neviem kde ma tento vehykel rezervu na koleso, ale toroidne nadrze okolo 57l sa montuju bezne na Vojadzery ktore maju 16" kolesa a rezervu nejaku taku krpatu nudzovu.

Ked natankujes priblizne 50 litrov plynu a mas dojazd okolo 500 az 600km (pan hore pise spotrebu 8 aj drobne na benzin, takze to urcite bude pod 10l plynu), tak je to uplne v pohode. V najhorsom pripade proste mas plnu nadrz benzinu takze prejdes sto kilometrov na benzin a je to.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

lenže ak dáš miesto rezervy nádrž, stále potrebuješ dať niekde rezervu. Takže si tam, kde na začiatku. A ideš kempovať a ja viem, že každý kúsok miesta je potrebný a v kufri sa Ti vála rezerva. Alebo nádrž.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

pravda, ja som nemal defekt uz od roku 1996 ked neratam tohtorocnu zimu a vyfucane koleso na Galaxii (nafukat ho pumpou mozem aj s bombou pod autom).
Pandatn
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 06.06.2005 10:11
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Pandatn »

Presne tak, kompresor, sprej na defekty, prípadne opravná sada so "šnitmi". A má to C-éčkové pneu, minule som s nimi rozdrvil pohár rozbitý na ceste pred jednou prevádzkou...
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Po SK by som nemal problém jazdiť bez rezervy. Ale na výlete po EU by som mal rád pocit, že ani prerazená pneu mi nepokazí dovolenku. Hlavne ak kempujem, lebo kempy sú nespevnené povrchy a často aj prístupové cesty...
ga5tan
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 11.08.2012 16:33
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ga5tan »

No, vraj byva defekt priemerne raz za sedem rokov. asik naky rychloopravny kit by som riesil.

Cital som toto forum 2 tyzdne pred tym ako som sa regol a spytal a som prekvapeny, ze nikto nema nic proti tomu autu.
Len motoru.

Kvoli vysokej optimalizacii na efektivitu som ocakaval silne odporucania na nieco o chlp starsie, lacnejsie a rozsirenejsie (napr Berlingo), pripadne vseobecne popularne, SAG.
Ze kupim lacnejsie a zostane mi na opravy.

Pravda je taka, ze moc opravovat nechcem, a Berlingo sa mi zda, ze je kratke, treba sklapat aj predne sedadla kvoli posteli...
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

chvalabohu, že debata točí o čom má. Buď rád. Chcel si Hnisan a máš k tomu svoje dôvody. Asi Ťa nezaujíma, že pre mnohých je to neestetické auto, ktoré by si nikdy nekúpili. Mnohí sa v tom ani nebudú voziť, takže za Teba for me behind me [img]http://landroverforum.klape.cz/forum/im ... on_lol.gif[/img]
A motor? Mnohý sme tu generácia, ktorá zažila škodovice 1000MB - Felicie s motormi liter aj kúsok a Lady kedy 1600ka bola žiahadlo. A po revolúcii sme zakúsili čaro veľkoobjemov. Teraz nastuzpuje generácia, ktorá večšie objemy možno ani nespozná a v budúcnosti búdu za poriadne objemy považované práve dnešné cca 1,5l. Čo na tom, že mne, alebo turbovi sa z toho chce [img]http://landroverforum.klape.cz/forum/im ... kol-09.gif[/img] To nikoho nezaujíma, trend je aký je.

Návrat na "Nissan fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 58 neregistrovaných