Nový valník

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

uro
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 19.07.2008 17:52
Zdieľať na Facebook

Nový valník

Príspevok od používateľa uro »

Dobrý večer.

Prosím Vás,mam záujem o nový,zánovny valníkdo 3,5t.
Viete mi poradit spolahlivu značku,model,obsah?
Dobrého predajcu?
Prípadne dobru kúpu,predvadzacie vozidlo..
Auto by malo služit na krátke vzdialenosti do 100km,nie velmi zatažované,akurat rozne rozmery tovaru.
Ložna plocha min. 4 metre.do buducna konštrukcia s plachtou.

Dakujem
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

ja oblubujem ducato trojliter motor.odtiahne aj tazky naklad a plachta mu nerobi problem ani proti silnemu vetru.spolahlivost je lepsia ako u peugeotov a fordov.tož moja skusenost.spotreba nebude vyssia ked budes nosit lahsie veci lebo ho netreba dusit na podlahu.to auto ide jak veter.ak tahas okolo štyroch ton je tam spotreba 12.ale ide kopec-nekopec.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

Prekvapive ze v osobakoch tu nehraje fiat nic, ale ducato ide jak teple rozky...#1 v segmente, ja bych povedal ze chlapci to nekupuju z lasky k spagetam lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Roadrunner
Príspevky: 283
Dátum registrácie: 06.06.2006 12:56
Bydlisko: ZM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Roadrunner »

Z osobnej skúsenosti tiež odporúčam Ducato model 250, e4 alebo e5 (nemám skúsenosť). Bez plachty postačí aj 88 kw, s plachtou myslím že aj 96 alebo 109 určite postačí. Ak sa máli, tak samozrejme 3.0.

To najdôležitejšie!!!:

Servis: vyhýbať sa na stovky kilometrov TN, prípadne nepokúšať NR

Odporúčaný DS

Predaj: Odporúčaný BB alebo aj ZV

Neodporúčaný napr v DS (tie reči ako sa nič nedá...)
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Při N1 je doležitá vlastná hmotnosť lebo na náklad toho veľa nezostáva. Iveco je mimo obliga, lebo vďaka konštrukcii zhodnej s nákladiakmi je ťažké. Ducato, Peugeot a Citroen sú myslím na jednej úrovni aj 3oj liter je z produkcie IVECOa (ak sa to medzičasom nezmenilo). A potom je tu MB. No hlavne by som pozeral na váhy. Medzi autami ako takými je rozdiel 0,nič
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

iveco je tažke.ducato lahsie ma predny nahon.do peugeotu kvoli motoru by som neisiel a mercedes je drahsi.bavime sa o novom aute.ked budes jazdit s lahsim nakladom bude chodit aj na 8 ci 9 litrov.a hlavne je najspolahlivejsie s dodavok.3 liter je špička.co sa tyka mercedesu ma tiež zadok jak iveco ale mercedese nevrzgaju zase plasty.je pohodlnejsi a konfortnejsi na dlhsie trasy.mozes mi verit ze 12 hodin cesty v mercedese a ducate je rozdiel.ale ducato urcite taha v kopcoch lepsie aj nalozene a je lacnejsie.zalezi jak sa citi tvoja penaženka.a ozaj ked mercedes tak nie štvorvalec.je to blato motor nejde to nič.
pnemcok
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 24.08.2015 22:06
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pnemcok »

Neviem či náhodou nieje v ponuke aj Peugeot alebo Citroen s motorom 2,3 iveco a to by možno bolo lacnejšie ako Ducatko.
Posledne tu u nás chlap obehal všetko a hľadal ale krátku a nízku dodávku a ohľadom užitočnej váhy mu vyšiel najlepšie Renault Master 2015, nad konkurenciu cca 200-300kg môže oficko odviezť viac, do 3500kg samozrejme.
miroslav114
Príspevky: 638
Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav114 »

Ducato alebo Master ,, Sprinter ma problemy s kardanom , , motorom a menej caste su aj elektroproblemy ... Ducato ako spominane predo mnou 3 liter vcelku dobry drziak najazd bez vecsej poruchy cez 600 tis.km valnik 8 paletova plachta jazdene EU dlhe trasy , Master najazd cez 790 tis. bez vecsich poruch valnik 8 paletova plachta,,,,. pred Ducatom Boxer predane pri 118 tisic - poruchy elektriky,zlomena vydlicka 1-2 prevod stupna a pri 118 tisic klakol motor ,,, Sprinter Furgon predany 290 tis.km 2x vymeneny kardan ,1xspojka, zral olej vady elektro --- tolko moje skusenosti
Napísať odpoveď

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných