Nový Hyundai i30 fastback od 15890€, páni čo vy na to?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 18.06.2009 10:14 Zdieľať na Facebook
Nový Hyundai i30 fastback za 15890€, páni čo vy na to?
Páni, načo tu riešite, či nové, alebo staré, každý nech si kúpi také auto čo mu vyhovuje, a hlavne na ktoré má financie. Každý nech skáče do výšky svojej peňaženky a nech sa zbytočne nezadlžuje na xxx rokov k vôli autu, uvediem Vám príklad ,kolega kúpil 2-rocny Mercedes sedan za 34000€, rodina zadĺžená na 15 rokov a po dvoch rokoch zistil, že by mu viac vyhovovalo SUV. Ja osobne si myslím, že dobré auto sa dá kúpiť do cca 10000€, a logicky nemusí byť nové, osobne preferujem benzín, nakoľko jazdím krátke trasy: 90% mesto, 10% mimo. Toľko môj názor.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Srandičky srandičky,ale je viac nebezpečné než si viete predstaviť.Limit koľko otáčok ešte môže a koľko už nemôže a dôjde k deštrukcii určujú najviac možnosti rozvodov.Presnejšie kde je hranica schopnosti ventilovej pružiny vrátiť včas ventil aby unikol stretu z piestom.Ak si myslíte že no problém,tak to platí iba dovtedy,kým niektorej pružine nič nie je,nie je unavená,nemá prasknutú vnútornú,a sú v poriadku hydroštely.Akonáhle motor zarapká a piest z ventilom zacinká,je zle,vyrazí poisťovacie klinky ventilu von a stiahne ventil dnu.A mali ste motor.Teda aby rozumel každý,ak je sila zotrvačnosti ventilu (rastie z otáčkami) väčšia než sila vratnej pružiny príde ku stretu ventilu a piesta,presne ako keď sa roztrhne remeň. No on sa vzápetí aj roztrhne,ale ako dôsledok,len si každý chmulo myslí že sa roztrhol remeň a preto,ale to tak nie je.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Stavať veci tak,že buď sa rozletí alebo vydrží je jednoducho hlúpy.V technike sú veci ktoré sa nikdy nezistia,nikdy neurobia problém,ale jediné vystavenie kritickým podmienkam im poľahky zlomí krk.Jedna z možností je požiadať chlapcov od tuningu o launch control,obmedzenie otáčok u auta z bez pohybu.Nastaví to na hoci aj 2500 ot ako je u mnohých automatických prevodoviek,a môže točiť leda vrkoče doma žene,. Je to anachronizmus,magorina z minulosti,ale ak sa raz debilina zažere,nevykorení ani rakovina.
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
Keď som mal ešte C5-ku s dvojlitrovým HDI, tak to technik na EK točil na 5600ot. asi 8x po sebe ! Ja som NIKDY na tom aute netočil viac, ako 3500, presnešie - viac, ako 3000ot. som točil asi 3x za celý čas. 95% otáčok som držal medzi 2000-2700ot. a tak to robím aj teraz na TDI.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
Raz za mesiac sa stane, ze moj dizel tocim pri rozbehu na dialnicu na 3000 - 3500. Pri 160kmh toci dajme tomu 2700 otacok. Nerozumiem tejto debate, ved aj to su pracovne otacky, ktore zvlada dizlovy motor tak, ako bol konstruovany, co tak nemecke dialnice, kde sa normalne jazdi na dizloch 160-180-200kmh ?
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
vysvetlenie je, u kazdej nafty stale hrozi mechanicky rozbit motor, lebo tlaky, vsetko sa stava na zasah regulacie - omezenim davky paliva, inac sa to nevie spravit, kazda regulacia v uzavretej slucke ma svoje casove konstanty a tu je kamen urazu, v zatazi logicky je cas vsetko stihnut a ukocirovat, coz u nezatazeneho agregatu chyba
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 12.05.2016 17:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 16.06.2018 12:47 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: rastislavgregor695 a 7 neregistrovaných