Nový Hyundai i30 fastback od 15890€, páni čo vy na to?

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Ze nevidis ziadnu vyhodu v kupe noveho auta neznamena ze tam nie je. Ja vidim jasnu vyhodu hlavne pre toho kto si auto nechava navzdy. Kto meni kazde dva roky tam to moze byt ine. Uz len keby kazdy bol tak bystry ako ty asi by ziadne jazdenky neboli ze.
didoop
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 24.05.2012 19:12
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa didoop »

A aky je rozdiel ked si kupis hnojdaj 2 rocny a nechas si ho dozivotne + usetris, oproti novemu ktory strati hodnotu ihned potom ako zakyvas dealerovi a nechas si ho hned dozivoatne ?
2022 dacia jogger LPG
2021 kamiq 1.5dsg
2021 TM3LR
2020 e-up
pedro727
Príspevky: 1120
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

No predsa ze ho budes mat o dva roky dlhsie,a pri pripadnom predaji je cena vyssia o rocnik,istota najazdenych km a stavu vozidla. Prakticky nulova sanca ze ta niekto oebe.
Lubko33
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 18.06.2009 10:14
Zdieľať na Facebook

Nový Hyundai i30 fastback za 15890€, páni čo vy na to?

Príspevok od používateľa Lubko33 »

Páni, načo tu riešite, či nové, alebo staré, každý nech si kúpi také auto čo mu vyhovuje, a hlavne na ktoré má financie. Každý nech skáče do výšky svojej peňaženky a nech sa zbytočne nezadlžuje na xxx rokov k vôli autu, uvediem Vám príklad ,kolega kúpil 2-rocny Mercedes sedan za 34000€, rodina zadĺžená na 15 rokov a po dvoch rokoch zistil, že by mu viac vyhovovalo SUV. Ja osobne si myslím, že dobré auto sa dá kúpiť do cca 10000€, a logicky nemusí byť nové, osobne preferujem benzín, nakoľko jazdím krátke trasy: 90% mesto, 10% mimo. Toľko môj názor.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

benzin sa kazdy jeden netoci, ne len audi :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Srandičky srandičky,ale je viac nebezpečné než si viete predstaviť.Limit koľko otáčok ešte môže a koľko už nemôže a dôjde k deštrukcii určujú najviac možnosti rozvodov.Presnejšie kde je hranica schopnosti ventilovej pružiny vrátiť včas ventil aby unikol stretu z piestom.Ak si myslíte že no problém,tak to platí iba dovtedy,kým niektorej pružine nič nie je,nie je unavená,nemá prasknutú vnútornú,a sú v poriadku hydroštely.Akonáhle motor zarapká a piest z ventilom zacinká,je zle,vyrazí poisťovacie klinky ventilu von a stiahne ventil dnu.A mali ste motor.Teda aby rozumel každý,ak je sila zotrvačnosti ventilu (rastie z otáčkami) väčšia než sila vratnej pružiny príde ku stretu ventilu a piesta,presne ako keď sa roztrhne remeň. No on sa vzápetí aj roztrhne,ale ako dôsledok,len si každý chmulo myslí že sa roztrhol remeň a preto,ale to tak nie je.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Stavať veci tak,že buď sa rozletí alebo vydrží je jednoducho hlúpy.V technike sú veci ktoré sa nikdy nezistia,nikdy neurobia problém,ale jediné vystavenie kritickým podmienkam im poľahky zlomí krk.Jedna z možností je požiadať chlapcov od tuningu o launch control,obmedzenie otáčok u auta z bez pohybu.Nastaví to na hoci aj 2500 ot ako je u mnohých automatických prevodoviek,a môže točiť leda vrkoče doma žene,. Je to anachronizmus,magorina z minulosti,ale ak sa raz debilina zažere,nevykorení ani rakovina.
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Keď som mal ešte C5-ku s dvojlitrovým HDI, tak to technik na EK točil na 5600ot. asi 8x po sebe ! Ja som NIKDY na tom aute netočil viac, ako 3500, presnešie - viac, ako 3000ot. som točil asi 3x za celý čas. 95% otáčok som držal medzi 2000-2700ot. a tak to robím aj teraz na TDI.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

lakinooo napísal:Sa da na tdi nastavit obmedzenie otacok pri stojacom aute?
Ano dá.Môžeš si takto nastaviť "bezpečnú" hodnotu ot napr 4400 a finito,nikto ťa z emisky nevyhodí
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

Raz za mesiac sa stane, ze moj dizel tocim pri rozbehu na dialnicu na 3000 - 3500. Pri 160kmh toci dajme tomu 2700 otacok. Nerozumiem tejto debate, ved aj to su pracovne otacky, ktore zvlada dizlovy motor tak, ako bol konstruovany, co tak nemecke dialnice, kde sa normalne jazdi na dizloch 160-180-200kmh ?
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

nerozumies, lebo nevies aky je rozdiel v chode v zatazi a bez zataze :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

bajo777 napísal:nerozumies, lebo nevies aky je rozdiel v chode v zatazi a bez zataze :41c2:
Dakujem za vysvetlenie :)
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

vysvetlenie je, u kazdej nafty stale hrozi mechanicky rozbit motor, lebo tlaky, vsetko sa stava na zasah regulacie - omezenim davky paliva, inac sa to nevie spravit, kazda regulacia v uzavretej slucke ma svoje casove konstanty a tu je kamen urazu, v zatazi logicky je cas vsetko stihnut a ukocirovat, coz u nezatazeneho agregatu chyba :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
dalimaly
Príspevky: 45
Dátum registrácie: 12.05.2016 17:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dalimaly »

zaleží od počtu koní, vybavy a dalších doplnkov ktoré tam maš. Takže tažko povedat
marcuso
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 16.06.2018 12:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marcuso »

ak ti to prijde vela penazi, tak hladaj niečo za menej. Určite ale za to nekupiš nové auto. SKus obehat nejake nazary a uvidíš. Aj ojazdený, ale zaroven nový kusok kupiš za menej penazi

Návrat na "Hyundai fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: rastislavgregor695 a 7 neregistrovaných