Nový Fiat Ægea: 'Taliansky Logan'
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Nový Fiat Ægea: 'Taliansky Logan'
Viac: http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/35 ... cely-svet/Dacia Logan, Peugeot 301 či Renult Fluence dostanú nového talianskeho súpera. Fiat Ægea má nahradiť pôvodnú Lineu. Argumentom má byť štýlový dizajn, ako aj veľký kufor a cena, ktorá ho zaradí do triedy lowcostových sedanov.
V porovnaní s Lineou je novinka o 60 mm kratšia. Na dĺžku má rovných 4 500 mm. Jej šírka je 1 780 a výška 1 480 mm. To zároveň znamená, že je o 50 mm širšia a o 10 mm nižšia. Napriek redukcii dĺžky sa rázvor náprav natiahne z pôvodných 2 600 na 2 640 mm. Kabína ponúkne päť miest pre pasažierov a ako sa na lowcostový sedan patrí, aj veľký kufor s objemom 510 litrov, čo je mimochodom len o 10 viac ako v minulosti.
-
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
auto to je veľmi pekne . Myslím že vo svojej triede to bude to najkrajšie čo sa da kúpiť . Ak si zoberieme tie dizajnove nepodarky v triede lowcost : Škoda Rapid , Peugeot 301 , Renault Fluence , min. generacia Suzuki SX4 sedan atd. tak brrrr . Klobúk dole pred touto Fiatkou . Interiér predpokladám že horši ako na Škode Rapid nemôže byť
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 26.04.2007 15:43 Zdieľať na Facebook
Citron, Tá úroveň spracovania, no neviem brat má bravo 2 a žiaden problém nabehané cez 57 tis a nič nehučí ani z radením problém nie je a presne táto prevodovka bola od GM v Stile, ktoré predtým mal v 1.2 16v 6 kvalt navlas rovnaká, hmm. Ešte ma napadlo to možno nemusí byť ložiskami, ale napadlo Vás, že je zle vyvážená hriadeľ prevodovky? A tam je problém? Viem máme takú skúsenosť s čerpadlom na ČOV bol problém stále po mesiaci odchádzalo ložisko, tak každý mesiac pekne naklusal žeriav vybrať vymeniť ložisko od najlacnejšieho po najdrahšie a ono tam mohlo byť aj z inej galaxie a stále sa to babralo. A tak zrazu, čo to rozobrať upnúť do sústruhu a a zistiť, či je dobre vyvážená hriadeľ a bingo! Nakoniec sa zobralo pár stotín mm a funguje v kuse už viac ako 1 rok! Bez výmeny pošahaných ložísk každý mesiac! Aké jednoduché však, len na to prísť :-D
-
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 06.06.2006 12:56
- Bydlisko: ZM Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
hoskora: trocha off topic, ale je to cele prevodovkou. M32 od GM ak na to narazas, je cela zla. Ta prevodovka ma uz na slovensku aj svoju stranku aj mechanika co sa jej opravam venuje. Vygoogli, docitas sa, preco je to nepodarok. Odchadza v oploch, fiatoch, vsade kde je, len staci pockat.. 57 tis. je slaby nabeh..hoskora napísal:Citron, Tá úroveň spracovania, no neviem brat má bravo 2 a žiaden problém nabehané cez 57 tis a nič nehučí ani z radením problém nie je a presne táto prevodovka bola od GM v Stile, ktoré predtým mal v 1.2 16v 6 kvalt navlas rovnaká, hmm. Ešte ma napadlo to možno nemusí byť ložiskami, ale napadlo Vás, že je zle vyvážená hriadeľ prevodovky? A tam je problém? Viem máme takú skúsenosť s čerpadlom na ČOV bol problém stále po mesiaci odchádzalo ložisko, tak každý mesiac pekne naklusal žeriav vybrať vymeniť ložisko od najlacnejšieho po najdrahšie a ono tam mohlo byť aj z inej galaxie a stále sa to babralo. A tak zrazu, čo to rozobrať upnúť do sústruhu a a zistiť, či je dobre vyvážená hriadeľ a bingo! Nakoniec sa zobralo pár stotín mm a funguje v kuse už viac ako 1 rok! Bez výmeny pošahaných ložísk každý mesiac! Aké jednoduché však, len na to prísť :-D
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Mne sa pači,
ono veĺmi zaleži od uživateĺa auta na ČO chce auto používať
pretože NOVE auto by sa malo kupovať ako spotrebný tovar
s cieĺom denne ho drať
urobiť za 5-6 rokov min.200 000 km a odpredať ho ´dalej za zostatkovú cenu
jednoducho rastuca kupna sila a klesajuca cena noveho auta tohto typu,by mala zmeniť aj vzťah majiteĺa k tomu autu
Kupovať auto tohto typu na učel garažovania a leštenia pred domom vo voĺných dńoch s ročnym najazdom 6-8 000 km, je nezmysel
a propos ,
o akej motorizácii sa uvažuje pre tento model ?
ono veĺmi zaleži od uživateĺa auta na ČO chce auto používať
pretože NOVE auto by sa malo kupovať ako spotrebný tovar
s cieĺom denne ho drať
urobiť za 5-6 rokov min.200 000 km a odpredať ho ´dalej za zostatkovú cenu
jednoducho rastuca kupna sila a klesajuca cena noveho auta tohto typu,by mala zmeniť aj vzťah majiteĺa k tomu autu
Kupovať auto tohto typu na učel garažovania a leštenia pred domom vo voĺných dńoch s ročnym najazdom 6-8 000 km, je nezmysel
a propos ,
o akej motorizácii sa uvažuje pre tento model ?
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
podla mna to bude stejne ako u linei, teda nieco zo sirokej palety "1,4" u benzinu, od 8V atmo, 16V atmo, a nejakej lahsia oturbena verzia, dizle bud 1,3 alebo 1,6 Mjet , fiat nedostava top motorizacie v ramci koncernu, tie su urcene pre alfu, volakedy boli aj pre lanciu
jaj este by tam teoreticky mohli fuknut dvojvalec 0,8 s turbom a multiairom, do 500vky ho tlacia, ale zase pre turkov, cinanov asi skor nie, do europy su taketo vychytavky vyslovene urcene...
jaj este by tam teoreticky mohli fuknut dvojvalec 0,8 s turbom a multiairom, do 500vky ho tlacia, ale zase pre turkov, cinanov asi skor nie, do europy su taketo vychytavky vyslovene urcene...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných