Nový VW Golf - problém s klimatizáciou, zateká do interiéru

Sem móžete poukázať na zaujímavý web v oblasti auto-moto, nie reklama...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Používateľov profilový obrázok
sherdog
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46
Zdieľať na Facebook

Nový VW Golf - problém s klimatizáciou, zateká do interiéru

Príspevok od používateľa sherdog »

www.auto.cz napísal:Z Německa dorazila zpráva o problémech nového Golfu, magazín Auto Bild dokonce sáhl k titulku „skandál v dlouhodobém testu“. U vozu, který zahájil tradiční stotisícový test v lednu redaktoři odhalili pronikání vody do prostoru před nohami spolujezdce. Příčinou je únik kondenzátu z klimatizace, místo aby voda odtekla ven, uniká přímo do kabiny. V letních vedrech to představuje i několik litrů.
Obrázok

www.auto.cz
Ridick030
Príspevky: 167
Dátum registrácie: 15.11.2012 10:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ridick030 »

To nemože byť pravda aby mal hitler vagen neakú chybu :40bd:
to musí byť neaky omyl :3c90:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

:42f8:

dovidenia problem, asi ako zaseknuty plyn na priuse...

hlavna vec, ze pan novinar popisal co vsetko robi vlhkost v aute, ale kde presne ta netesnot bola sme sa aj tak nedozvedeli...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
royal555
Príspevky: 415
Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
Bydlisko: RV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa royal555 »

Zle namontovana trubka na odtok vody, nic nezvycajne ked clovek robi v takej pakarni ako je automobilka. Furt lepsie ako E90 do ktorej zatekalo defaultne a bez chyb pri montazi a to bolo auto za ine peniaze...
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tiez bych to tipoval na takyto "problem", menej mozne sa mi zda, ze by ta guma nesedela poriadne, take veci maju svoju toleranciu...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
tmt905
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 23.07.2011 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tmt905 »

bajo777 napísal::42f8:

dovidenia problem, asi ako zaseknuty plyn na priuse...
a nie len na priuse :-) len o tom akosi nikto nepise, asi to je v poriadku, hlavne ked mas automat to moze byt "sranda", ked ti zacne auto samovolne pridavat plyn

keby bolo zatekanie cez dvere cez tesnenie, tak ano je to naozaj problem, v dnesnej dobe na dnesnom aute sa to nemoze stat, ale z klimatizacie nejaka hadicka, tak to neni az taka tragedia zasa ... a dovtedy budes jazdit bez klimy kym to nezoberes do servisu a hotovo, tyzden vydrzi kazdy bez klimy :-)

ja osobne klimu v aute nemam a aj keby som mal, tak ju nepouzivam, radsej si stiahnem okno, alebo otvorim stresne okno :-)
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

Ridick030 napísal:To nemože byť pravda aby mal hitler vagen neakú chybu :40bd:
..fuu to je fakt velka vec toto, ze z nej chytas orgazmus lol
royal555
Príspevky: 415
Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
Bydlisko: RV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa royal555 »

To som si myslel aj ja, az kym sa mi raz nezasekol plyn na skutri, som rad ze to dopadlo len narazenym palcom...
tmt905
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 23.07.2011 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tmt905 »

A este k tej vode, alebo zatekaniu teda. Ked v zime nastupis do auta a roztopi sa ti sneh co mas na topankach tak tam mas tiez vodu, a nic sa tomu autu nestane...

Nemalo by to zatekat to je mi jasne, ze to neni v poriadku, ale urcite oprava vyjde len na par desiatok eur, takze nic hrozne alebo oprava v ramci zaruky ... a na novom modeli auta sa VŽDY najdu chyby!!!
royal555
Príspevky: 415
Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
Bydlisko: RV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa royal555 »

To je ta dnesna doba, ze na sk*rvene drahych autach nie su dotiahnute malickosti, maximalizacia ziskov na ukor kvality. Golf je este nic aj ked aj ten je dost drahy, ale predstav si, ze si kupis auto za 80-100 000 Eur a si s nim v servise ako na klaviri. :b:
tmt905
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 23.07.2011 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tmt905 »

Hovorim to stale dookola a poviem to aj teraz
Dnesne auta su vyrabane na to aby si to kupil, vlastnil 4 roky(dovtedy plati zaruka) a potom aby si kupil zas nove...

Doba poctivych aut uz davno skoncila, dnesny clovek si to ani mozno predstavit nevie, ze existovali auta, do ktorych si len tankoval a najazdili statisice kilometrov bez jedineho zasahu do motora

Co z toho mas, ked pod kapotou mas 150kW z objemu 1.5 bi turbo so spotrebou 4.5 litra benzinu, ked kazdy mesiac si v servise ??? ...

Dnesne auta su len biznis, presvedcit zakaznika nejakou blbostou, aby to kupil, a vacsine sa to zapaci a kupi to, no lenze za 3 mesiace zase vyjde novy model, zase bude o nieco lepsie a to je nekonecny pribeh

Radsej si kupim 20 rocny mercedes, atmosfericky V8 benzin za 1500€ a nech zere kolko zere, ale viem ze ten motor prezije karoseriu a nemusim do toho investovat a bat sa ist na dlhe cesty, aby ma niekde nenechalo a viac penazi usporim ako keby som si kupil nove auto, s novym motorom za 15 000€ a mal o 5 litrov menej spotrebu

A nebudem dotovat automobilky peniazmi, kym nezacnu vyrabat normalne AUTA, nie skatulky, co nenajazdia ani 150 000km bez vymeny motora ...
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

To je pekne, ze takto uvazujes, avsak je kopu ludi, co rocne najazdia cez 50 000 km, a aj podstatne viac. Spotreba je dolezita. A co sa tyka spolahlivosti starsieho auta, tak ta je taktiez hodne otazna. Vlastne motor, teda vymena nie je nic tak hrozne, no veci co mozu nechat aj starsie auto na ceste je hodne. Spominaju sa tu stare atmosfery o vacsom objeme. To akoze oni boli bez chyb? Zrejma nemecke? Pokial viem, tak ak sa jedna o vstrekovanie, tak to dokaze naozaj hodne potrapit, a je jedno, ci je to mercedes, ci audi a pod. Aj tie stare "klasiky" mali znacne komplikovane systemy vstrekovania. Cim viac valcov, tym horsie. A co ostatne veci okolo motora? Vsetko podlieha starnutiu a unave materialu. Mozno tak stara Audi 100, 1.8 B, 66 kW avsak s karburatorom z favorita, lebo tie Pietburgy boli zlozite a snad ich uz nik nevie dat do poriadku koli spravnej funkcii podtlakov. Stary Mercedes? BMW? Mozno tak piano a od BMW ani neviem, lebo diesle nemali nic schopne a benzin, tak to je brutal spotreba, snad este ta 525 s casovanim ventilom, ale tie maju taktiez uz minimalne 15x okolo zemegule.
tmt905
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 23.07.2011 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tmt905 »

Ked stare auto das do poriadku, tak viac sa na to mozes spolahnut ako na nove auta, lebo nevies ktoremu snimacu zadrbe zase a odstavi motor :40bd:
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

A ktore z tych starych das do poriadku aspon 99%neho?
Stare auta nemali snimace? A zvlast tie mnohovalcove? Uz chcem vidiet ako niekto meni napr. dva orig. katalizatory spolu s lambda sondami na nejakej V6 ci viac... Chcel vidiet ako niekto kupuje novy rozdelovac paliva apod...
Posledne snad ako tak schopne auto s celkom jednoduchou technikou, solidnym dizajnom, vynikajucou spotrebou, lacnym servisom bola Skoda Octavia 66, ci 81 kW. Lenze dnes maju tie auta realne najazdene aj cez 300 000 km a ludia su schopni za to pytat cez 5000 eur.
tmt905
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 23.07.2011 20:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tmt905 »

mastik29 napísal:Posledne snad ako tak schopne auto s celkom jednoduchou technikou, solidnym dizajnom, vynikajucou spotrebou, lacnym servisom bola Skoda Octavia 66, ci 81 kW.
V tomto s Tebou musim suhlasit, je to tak a nikto to nezmeni. 300000km znamena pre tie 1.9 TDI koniec zabehu, ak si sa o nich dobre staral!!! Ja som mal octaviu 81kW , bohuzial som ju ale rozbil, malo to najazdenych 303 000km a na diagnostike som pozeral vyrovnavacie davky vstrekovacov a boli pod 0.4, vsetky styry.. takze este boli v spickovom stave a to po najazdeni vyse stvrt miliona :-)

A teraz späť k tym starym autam, existuju ludia co rozpredavaju auta, takisto vrakoviska, kde kupis za par halierov hocico na starsie auto, ano je pravda ze tych V6 ci V8 je fakt velmi malo, ale zozenies to a tie stare auta, teda aj ich komponenty su tak vyrabane aby vydrzali cim dlhsie...
Ja viem ze maju cidla , hlavne take luxusne vozidla ako mercedes s , ci bmw 7, ale ako som uz pisal vyssie - ND zozenies za lacno, namontujes a bude fungovat dlhe roky, ak to nie je cinsky vyrobok ale original od automobilky
Samozrejme musis najst aj mechanika dobreho, ktory vie opravovat okrem felicie aj ine auta :-)
Napísať odpoveď

Návrat na "Zaujímavé stránky, odkazy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 52 neregistrovaných