Nissan X-trail 2.2 Diesel
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 15.03.2008 22:45 Zdieľať na Facebook
Nissan X-trail 2.2 Diesel
Zdravim, chcel by som info ohladom diesloveho agregatu tohtp SUV ... je tam DCi a tusim DDi ... nejake rady, ktory agregat volit pri kupe? resp. co pri kupe si vsimat a comu sa vyvarovat ... dikeska ....
-
- Príspevky: 237
- Dátum registrácie: 10.01.2009 12:48 Zdieľať na Facebook
No ak by som siel do Nissana tak urcite benzin nie diesel. Aj keď v našej firme bolo Tino s týmto motorom a neboli problémy pokiaľ tam jeden tupec namiesto nafty natankoval benzín. Odvtedy to auto blblo, hoci chodilo stále, sem tam zasvietila diagnostika ..., občas nemal ťah potom zasa 5000 km nič a zasa nejaký problém s výkonom, ale nikdy sa neprišlo čo to bolo ... (ani v Nissane a ani garažmajstri.
Inak spoľahlivý motor - nabehaných bolo cez 250 000 km keď som odchádzal a pokiaľ viem tak to auto stále behá (už je to 5 rokov)
Inak spoľahlivý motor - nabehaných bolo cez 250 000 km keď som odchádzal a pokiaľ viem tak to auto stále behá (už je to 5 rokov)
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 15.03.2008 22:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
aby si nebol sklamany ked si kupis diesel, mal som aj ten slabsi 115ps a teraz mam ten silnejsi 136ps , tento novsi mam od nova a za 105000km som nemenil nic okrem oleja a filtrov, napravy brzdy vsetko je este original ale uz to prichadza pomaly. Slabe stranky na Xtrailoch je intercooler vytrepany hore nad motorom a na kazdom jednom prepusta a potom je cely motor zad.rbany od oleja , ale aj na to uz poliak nasiel liek a za 50 ečok ho pretesni a pokoj svaty. Co sa tyka ze aby si sa neprekvapil ked si kupis diesel tak sa coraz castejsie objavuju na nete Xtraily s pokazenymi motormi, odchadzaju vstreky, cerpadla a nejake nestastne scv ventily na cerpadlach. Vsetko toto su riadne palky a tazko sa diagnostikuje co je vlastne zle. A ked napriklad vymenis vstreky a tie ventily t.j. zhruba 1000e a zistis ze afto stale hadze do nudzoveho rezimu a treba vymenit cerpadlo tak okrem jeho ceny sa zhrozis ked ti mechanici povedia ze aby ho vymenili musi ist motor von. A potom sa mozno zamyslis ze radsej si mohol zobrat benzin. Tymto netvrdim ze nenatrafis na diesel s ktorym budes mat 100000km pokoj , vsetko je o nahode a stasti pretoze hovorit tu o tom ze zalezi ako sa on staral predosli majitel nemusi byt namieste. Staci ze raz natankujes naftu ktora mu nebude po voli a uz si v zacarovanom kruhu. A neviem odkial si zobral ze taky benzin ti bude zrat 12 litrov ked tolko bere Murano co je o kusok vacsie tazsie a motor 3.5 V6
Naposledy upravil/-a patko1 v 28.06.2011 20:01, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 813
- Dátum registrácie: 30.03.2008 11:30
- Bydlisko: KN Zdieľať na Facebook
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 20.01.2010 20:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 26.09.2004 13:29 Zdieľať na Facebook
Mám 84 kw a teraz som meral spotrebu spôsobom plná nádrž - rezerva a plná nádrž, na 50 l mi najazdil 750 km, vačšinou mimo mesta a spotreba vyšla 6,66 l čo je myslím dobrá spotreba! Ja osobne mám takú skúsenosť, že čím staršie dieslové motory sú, tým sú spoľahlivejšie a viac vydržia, samorzejme že nie uno 1.3D.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných