Nissan Terrano 3,0 TDI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ziak.stano
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 25.02.2006 16:08
Zdieľať na Facebook

Nissan Terrano 3,0 TDI

Príspevok od používateľa ziak.stano »

Potrebujem radu, mám taký problém s Nissanom. Pri jazde mi vysvietil CHECK motora, ale všetko fungovalo. Bol som vo dvoch servisoch a nevedia mi spraviť diagnostiku, pretože sa nevedia spojiť s autom.Včera som štartoval nissan tak mi veľmi ťažko naštartoval, sám si pridal otáčky, potom si ubral , otáčky, má nepravidelný chod, dymí a z výfuku smrdí nespálená nafta. Taktiež mi nejde do otáčok len do 2000 otáčok a nefunguje turbo. Dúfam že mi niekto poradí. Ďakujem za pomoc.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Hmmm, nechcem strasit, ale az v servise daju hlavu dole, tak sa ukaze ta katastrofa.
Len taky dotaz este... Pri akej jazde sa to stalo? Na dialnici???
ziak.stano
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 25.02.2006 16:08
Zdieľať na Facebook

bbbbbb

Príspevok od používateľa ziak.stano »

Na diaľnici to nebolo.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Preco si lakomy na informacie? Chces radu a pritom sam nenapises podrobnosti. Akoze sa budeme hrat hru na macku a mys?

OK, teda. Mas deravy piest, motor (teda jeden valec) nema kompresiu a nafta tym deravym piestom ide von. Alebo ti upadol ventil. Ale tak, ci tak je to jedno.
A mozno sa mylim a trepem blbost, ale ako si to potom vysvetlit? Zlym casovanim? Mozno… Ale do servisu to pojde urcite, a osobne si myslim, ze hlava motore pojde dole a…
sjaro
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sjaro »

ziak.stano:poslal som ti ss ako si urobit diagnostiku doma.
carlosMT
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 23.09.2007 15:27
Bydlisko: MT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa carlosMT »

Tieto 3,0 motory Nissanu vôbec nevyšli. Skús googlit a nebudeš nadšený.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Neexistuje ze riadny diagnosticky pristroj sa neda spojit s RJ motora.Bosch to zvladne s lavou zadnou.Keci o zmontovani hlavy su zatial uplne zbytocne,pokial neboli vykonane rozne merania,skusania.Z praxe kludne mozem konstatovat,ze zly motor neexistuje,len blba prevadzka stym.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Ale potom vies z praxe, ze kazdy motor ma svoje specifika. A taktiez, ze nie kazdy motor inzinieri dobre zvladli a z toho vznikaju urcite, dajma tomu citlive vlastnosti. A ak majitel takeho auta preceni schopnosti, ci zanedba udrzbu, tak je problem na svete.
S jednym vadnym valcom co nepracuje spravne nemozno ocakavat plny vykon, no staci napisat, ze motor ide, len turbo nefunguje. A este, ze sa s nim nepodarilo spojit cez diagnostiku. Ano, cez VagCom to nepojde. Ale to neznamena, ze sa to neda. To uznavam. Ibaze u malych garaz majstrov na slusny diag pristroj clovek nenarazi tak casto. Ono, je to samozrejma o cene. Nie kazdy ma tisice € na dobru diagnostiku a aj licencie nieco stoja. Za to, ze by to pouzil niekolko krat do roka, tak je to nerentabilne.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

mastik-ano,suhlasim s tebou,kazdy motor/typ/ ma svoje vlastne "nepodarene" specifika.ALE!!!Po xy rokoch v praxi s opravou aut kludne mozem povedat,ze ani jeden motor neodide bez znamkov z jedneho dna na druhy.Musi predchadzat nejaky "nekulturny " chod motora.Si pisal o prepaleni piestu.Kludne moze byt,my sme tiez mali jeden pripad v tomto roku,kde majitel uz bol xy v servisoch/aj autorizovanych/,kde chceli vymenit turbo!!!! kvoli zlemu startovaniu!!!!Samozrejme v kazdom im povedali nieco "vynimocne",vadna prevodovka/AT/,turbo,zhavice ,atd.a mal prepaleny piest v jednom valci.Audi A6 2,5tdi.Vies preco?????Urcite nie zato,ze z fabriky,z vyrobnej linky vysiel ako nepodarok.Zakaznik zabudol povedat,ze dal zvysit vykon s istymi "tuningovymi" tryskami.Ano,bola namontovana nevhodna tryska.Tu nie je rec o slabote motora,ale o idiotizmus takzvanych servismanov.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Osobne poznam cloveka ktory mal Patrol s 3.0 diesel. Dal zan vtedy cez 300 000 Kc, kupoval to viac menej z rozmarnosti, pre manzelku, ze nieco vacsie, bezpecnejsie. Isiel po dialnici, zrazu vykon dole, akoby prestalo turbo ist, z vyfuku dym. Diagnoza? Zhanal druhy motor. Dalsi mne znamy clovek si ho kupil koli obzive. Tahava auta, ma velku vlecku a to snad bola jedina " inteligentna" volba ako tahat 3.5 tony. Motor mu klakol do roka. Ironiou je, ze ked isiel prazdny, bez vlecky. V oboch pripadoch to bolo bez nejakych varovnych signalov. Z 1.9 tdi taktiez lietaju obcas ojnice von. Taktiez bez nejakych varovani. A nie kazdy je znaly odbornik. Motor vrci, ide, teda nic mu nechyba. Ak niekto stale jazdi s autom a s dakou chybou ktora sa plynule zhorsuje, v podstate "otupy" to jeho sluch, kedze to pocuje kazdy den.
A dnes je zly den. Nenastartoval som auto. Vlastne ano, nastartoval. Potom chcipol a uz nie. Zly kontakt na baterii. Bateria kaput, blikala barevna hudba. Ale uz je to OK, len som nemohol vytiahnut ine auto, kedze to stalo ako posledne. Stastny novy rok ,bez nehod prajem.
peterzz
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 16.12.2007 22:36
Bydlisko: MT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peterzz »

Ako citam,tak Isuzu ide karta s 3.0 dieselovymi motormi... Najprv padali nikasilove vlozky na motoroch pre Renault Vel Satis/Opel/SAAB 9-5,v motoroch pre Nissan zas odchadzaju piesty...
Nie vzdy plati porekadlo o japonskej kvalite...
Napísať odpoveď

Návrat na "Nissan fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní