Nissan Qashqai 2.0 DCi -motor spolahlivost,servisne naklady

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

andykrna
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 03.09.2011 00:25
Zdieľať na Facebook

Nissan Qashqai 2.0 DCi -motor spolahlivost,servisne naklady

Príspevok od používateľa andykrna »

Uvazujem o tejto motorizacii pri rocnikoch 2010 a novsie. Hladam niekoho (najlepsie servismana z Nissanu) kto ma dlhodobe skusenosti s tymto francuzkym motorom. Zaujima ma najma spolahlivost(pri dodrziavani servisneho planu a setrnom zaobchadzani,ziadne longlife plany atd) a servisne naklady.Ceny za vymeny rozvodu,muchy, naco davat pozor pri jazdenke.vydrz motora skusenosti s vyssim kilometrovym priebehom.Je mi jasne,ze ma cakaju zalezitosti ako DPF,dvojhmota atd,to nemusime riesit.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

www.nissanclub.cz , tam máš čítania na týždeň...
andykrna
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 03.09.2011 00:25
Zdieľať na Facebook

spolahlivost?

Príspevok od používateľa andykrna »

Lubos dakujem,ale trosku si ma sklamal.Zil som v tom,ze treba dat ruky prec od 1.5 DCi (vydrate ojnicne loziska apod) a masivnejsi dvojliter by takymito mechanickymi poruchami nemal trpiet.Si prvy od koho tento typ zavady pocujem. Na radu Cicmanca som preliezol cast nissan.cz fora a nic take.Problemom asi je,ze mnohi to maju relativne nove s km priebehom cca do 100tisic.
Nemyslis,ze pri tom 2.0 DCi to moze byt chyba u prvych serii tychto motorov,kedy vzdy su nejake detske choroby a casom to vyrobca vychytal?
Co s tyka tejto motorizacie, o benzine tiez uvazujem.Moja skladba jazdenia su 50% dialnice, 25% mesto a ostatok teren,vikendy,chaty.Motor by mal odjazdit cez 300tisic,pri jazdenke s cca 120tisic. (och kde su casy stary neznicitelnych TDi/SDi).
Inak mam par kamaratov co maju tieto motory v Lagunach a maju na nich aj 250000-400000 bez najmensich problemov(rozumej bez zasahov do motoru),cize ja vzdy tvrdim,ze je to pripad od pripadu a ako sa majitel o to staral.
Benzin sa sice da ukocirovat so spotrebou na dialnici,ale v meste a v terene ma to zozerie. Ono je otazka na mieste,ci pri 25tisic km/rok a drahych DIESEL dielov typu DPF,dvojhmota,turbo sa skutocne neoplati ozeliet spotrebu benzin dvojlitra vykompenzovanu bezporuchovou prevadzkou.
Rozmyslal som aj o tej inovovanej 1.6 Dci,ale bojim sa tychto malych dieselov. Ono i tak 4x4 verzia je iba pri dvojlitroch.
Co tie servisne naklady,co sa tyka znackoveho nissanu,cena vymeny rozvodu,diagnostika,normo-hodina v Nissane atd atd
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Píšeš terén a to znamená čo ? Tú cestu na chatu, alebo naozaj, terén ? Lebo v tom ozajstnom Qashqai nemá čo hladať lebo na to ani nie je stavaný.
Ked už to má byť trochu do tvrdšieho terénu tak skôr asi Grand Vitara, aj ked tie posledné už tiež nie sú to čo staršie generácie, ale stále lepšie ako Qashqai.

Ale aj tak ročný nájazd 25000km z toho 50% dialnice, 25% mesto a 25% terén, tam myslím že DPF dostane dobre po papuli, mesto aj terén mu rozhodne neprospievajú
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

lubos zimovcak napísal:BMW, al. Renault...rovnaké blato
Jáááj, počkaj, príde jergusko a vysvetlí ti to!
smileboy
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 07.11.2013 19:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa smileboy »

Osobne som kupil 11/2013 Renault Koleos s 2.0 dCi r.v. 2009, najazdene mal 113 000 km, vymenil som zhavice olej podla specifikacie vsetky filtre a zle zhaviace rele, co som musel. Zatial som najazdil okolo 5 000 km no auto ide ako hodinky. Motor ma turbo chladene vodou ako bolo spomenute co je myslim super (aj tak necham vyklepat) a v rozvodoch ma retaz, takze mal by byt spolahlivejsi. A ako som tak cital o tych motoroch mali by byt spolahlive, nejaku kritiku som na na nenasiel, vedelo tam prasknut tesnenie pod hlavou a este nieco, ale vsetko to vraj bolo zapricinene dlhym servisnym intervalom vymeni oleja ( to bol 30 000km) co je velmi vela, momentalne je to 20 000 km. No odporuca sa vymena po 15 000 km, pripadne skor S tymto suhlasim, podla mna na oleji a filtroch netreba setrit. A hlavne tam dat oolej podla normy vyrobcu( ja Elf Solaris DPF (teraz preznacene na FE) 5W30) ktory je urceny do tohto motoru a hlavne k DPF. Neviem aky predpisuje Nissan, ale urcite je to tento len v baleni Nissan. No oba su od TOTAL (na krabici ELF) kedze rafineriu nema ani jeden z vyrobcov. Ale co som chcel povedat zatial sa mi zda tento motor ako velmi podareny, otec ma Renault MEgane (tusim II.) je to 2006 s 1.5 dCi bez DPF, ma tvrdci chod a az tak nedba oa vymeni oleja ale motor bezi bez problemov. Predtym som mal benzin 2.0 Chrysler a hroza. No ako sa pisalo vzdy zalezi ako sa o to staral predhadzajuci majitel. Ak tu ma viac ludi 2.0 Dci budem rad ked napise ako mu motor slape ci skor nie, problemy atd. A menil uz niekto rozvody na tomto motore? Co presne sa tam meni? Cital som ze pri 160 tis ale neviem co =) Dakujem
Napísať odpoveď

Návrat na "Nissan fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní