nestartuje passat 1,8T rok 2000

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

nestartuje passat 1,8T rok 2000

Príspevok od používateľa pajtyi »

ahojte. chcel by som poprosit skusenych mechanikov aby mi poradili.kamaratovi nechce nastartovat passat.riadne sa odstavilo a asi po pol hodine uz nestartuje.tocit toci ale nic.skusali sme druhym klucikom ci to nie je nahodou imobilizer.poradte dakujem
Marchello1
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 05.03.2009 16:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Marchello1 »

Ahoj mne sa nieco podobne stalo pred koncom roka a zistil som ze odislo palivove cerpadlo.Takze zoberte sklopte sedadla jeden nech zapina zapalovanie a druhy nech pocuva vzadu ci je pocut chvilku vrcanie. Ak to nebude v tom obrat sa na VW PASSAT KLUB:SK tam na fore sa opytaj Zabudol som dodat ze cerpadlo je v kufri od zadnych sedadiel pod kobercom je nad nim taky okruhly dekel na styri skrutky pod nim sa nachadza mna nove vyslo na cca 9000sk ale da sa zohnat aj lacnejsie z buracky
pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

dakujem ti za tip.teraz nie sme pri aute.vecer to vyskusame a potom dam vediet.
Zemi
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 01.02.2009 23:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Zemi »

Skus odpojit baterku na minutku a skus to znova nakopnut.toto je len jedna rada ale pricin moze byt viac :zg282:
itstar
Príspevky: 582
Dátum registrácie: 12.10.2007 17:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa itstar »

Je tam vela moznosti, preco nechce nastartovat...

Vseobecne to mozes rozdelit na 2.

Bud nejde iskra, alebo nejde palivo...