MPG caps! - Turbo a dalsi...radte prosim.

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bombalino
Príspevky: 1721
Dátum registrácie: 28.11.2010 20:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bombalino »

Bayo už si s tým presviedčaním trápny ako párik babtistov čo mi zvonia každý rok pri bráne,že či náhodou nevstúpim a dolezú vždy aj keď ich zakaždým pošlem do malej chlpatej.
bayo
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 02.05.2007 20:18
Zdieľať na Facebook

emisie

Príspevok od používateľa bayo »

čo asi tým myslím že ak sa znížia emisie = čo to spôsobilo ? - to mi teoretici nevedia vysvetliť ? - a čo tak úvaha, že ak došlo k zníženiu emisií, že by mohlo dôjsť aj k zníženiu spotreby ? ? ?

http://academyffi.com/images/stories/au ... 011492.jpg

http://academyffi.com/images/stories/auta/s430.jpg

http://academyffi.com/images/stories/auta/m_s_1.jpg

http://academyffi.com/images/stories/auta/m_s_3.jpg

http://www.academyffi.com/subory/refere ... 20ming.pdf

http://www.academyffi.com/images/storie ... r2,2,2.jpg

r.v. 2005 75 kW najazdené 185.000 km.
ilustračné foto

ilustračné foto



MPG Caps používam 22 mesiacov, dávkujem 1/2 tableta na plnú náddrž, t.j. 55 - 57 litrov na dve nádrže a tretiu vynechávam - takže na cca 160 dotankovaných litrov dávam jednu tabletu MPG Caps.

Spotreba mi zišla z 7,3 l/100 km na 5,9 l/100 km v meste = 19% úspora ! ! !

Na pravidelnej emistnej kontrole mi pracovník kontroloval číslo motora, lebo neveril, že som nemenil agregát, lebo boli namerané hodnoty hlboko pod normu:


CO= 0,02 a 0,3

Ľubo Tomaščík Prešov tel: 0915 904 289 e-mail: lubo.karol@gmail.com

Vlastnim os.auto Fiat Multipla jtd mam najazdennych 420 000 km technologiu MPG pouzivam uz viac nez rok dostal som jeden blister tabliet mpg ale ako slovak som to rozdelil na polovicu a po pouziti polovice blistru som konstatoval ze to nefunguje ked som to povedal kamaratovi ze som to rozdelil na polovicu tak ma zrusil ako ziadost na euro fondy dolozil este jednu polovicu blistra a po 9 tablete prisiel rozdiel 6.5l na 100km mam zapisane v tech.preukaze a palubny pocitac zrazu ukazoval 4.2l na 100km teraz je zima a viac nez 5.4l na 100km nemam leto je bezna spotreba 4.5l na 100km

Ani jedno z mojich piatich aut uz nejazdi bez MPG TECHNOLOGIE

Aj JAGUAR 2,5 l benzinV 6 jazdi na 8,5l na 100km rad vam poradim ako nato lebo 30% je to zaujimava uspora

Stanislav Uporský c.t. 0903 774 234
. . .
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nic si neodpovedal k sudnym sporom v Amerike kvoli nefungovaniu produktu !! Vyjadri sa !!

Nic si nepovedal k ukrajinskemu institutu ktory ste si bohapusto vymysleli. Vyjadri sa !!


Na mojom aute ziadna spotreba neklesla a pritom emisie padli na 1/50 povodnej hodnoty. Dovodom bolo vycistene EGR a sanie, ktore bolo zasrate az hroza:

http://www.youtube.com/watch?v=e6_InfHj ... ature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=1BtOYqjD ... ature=plcp


VYJADRI SA K TOMUTO, CLOVECE NESTASTNY, A NELINKUJ SEM FESAKOV CO MAS NAPISANYCH NA STRANKE !!! To su furt dokola tie iste drysty, nechapes to ? Nicim nepodlozene. Ze su tam nejake grafiky ? Jezismarja, hned ti skonstruujem SEDEM takych kde bude jasne vidno ze po MPG isla spotreba PRUDKO HORE.

Tie grafy co si sem dal nie su nicim overitelne, to je sracka.

Inak dalsia vec : Mercedes S benzinovy stvorliter a pri SPORTOVEJ Jazde 11 litrov ci tesne pod spotreba, to mozete rozpravat akurat tak dedinskym hlupakom. Ak mi das do ruky ten Mercedes, ukazem ti co je NAOZAJ sportova jazda a ver tomu ze pod 25 l/100km sa nezmestime ani nahodou. Dojdi, zobereme kameru, ked sa zmestime pod 25 litrov, tak ti ja osobne pred kamerou zaplatim 1000eur, zamavam a odchadzas domov ako vitaz.

K tym grafom dalej : staci ze presla zima a spotreba padne dole sama. Ja osobne mam v zime o dva litre vacsiu spotrebu, to iste auto, ten isty jazdny styl, tie iste trasy, absolutne preukazatelne dva litre len tak zahuci a ked som mal dosraty termostat, tak to boli tri litre aj drobne:

http://forum.autobazar.eu/vw-sharan-1-9 ... 40895.html

Tvoje grafy o nicom nehovoria. Mozu byt vymyslene, nie je tam rocne obdobie (akurat ze je tam X nadrzi vytankovanych takze predpokladam ze to nebolo v rozmedzi jedneho tyzdna alebo dokonca ani mesiaca) - cize rocne obdobia a chlad som trafil. Nad takymto si nerozmyslal, co ? Na to nemate .. rozum ?

Dalej, mas tu linkovany obrazok Mercedesu co ma na tachometri 96418km. Nechci mi povedat ze toto auto ma viac ako styri roky a ze musi chodit na emisnu. Keby aj, co preboha chces merat AKE EMISIE na NOVOM mercedese s par najazdenymi centimetrami a DPFkom ???? Z toho vyfuku mozes jest ked ti do neho spadne chleba.

Dalej tu linkujes FH420, rocnik 2011. Ma DPF. Koniec diskusie, emisie takmer nulove po 110.000km. Co je preboha na tom ? Ved to je prirodzene a normalne, tak ako tvoj orgazmus. To nie je ziadna vyhra, sefe, to je uplne normalne. Bezne. Takto to ma byt.

Fabia, 2002, 60.000km [boze zase tie sialene kilometre, auto na hranici rozpadnutia] :

Obsah CO 0,00
predtým 0,01 technologia jednoznacne funguje :)


ty kokso to je ake MOHUTNE zlepsenie. Pockaj musim ist vymenit tangace, dam si rovno dvoje aby neprislo ku galibe. Ved hentake volaco je statisticka odchylka, clovece... Tam tie cisla skacu.... Videl si volakedy nazivo ako to funguje ?



Netrep furt dokola svoje ovečky a tie blbosti zo stranky. Uz sme si povedali ze len rozdielna noha spravi dva litre spotreby na AKOMKOLVEK aute hocikedy, uz sme si povedali ze len mrazive obdobie spravi to iste, ak nie viac. To hadam vsetci rozumeju. Hadam vsetci rozumeju aj to, ze DESIATKY vyjazdenych nadrzi na grafoch co si prezentoval sa nedaju vyjazdit za tyzden. Potom taketo meranie absolutne straca akukolvek objektivitu.

SUHLASIS ALEBO NIE ? Vyjadri sa.



Vyjadri sa k tym sudnym sporom. Nie jednemu alebo dvom, ale masovka...

Vyjadri sa k poklesu mojej spotreby a grafu ktory ti mozem spravit.

Vyjadri sa k hrubemu poklesu mojich emisii... iba pouzitim srobovaku a stetca ako si videl na videu.


Preboha... co som to nasiel ? Stanko Uporsky, ktoreho vyzdvihujes do nebies ako fantasticky absolutne mu funguje technologia, JE PREDAJCA TEJTO SRACKY:

http://www.academyffi.com/index.php/kon ... 3-stanousk

No bodaj by ju nechvalil do nebies, ze ? Clovece aspon sa nenechaj nachytat zakazdym, jezisi kriste...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

cesky ford focus, Petr Vinklarek, Slusovice... 100.000km. Rukou vypisany protokol z roku 2008. To by som chcel vidiet ci v Cechach mali v roku 2008 povolene nieco taketo, prudko pochybujem. Vysledky museli ist direkt zo stroja.

Nedam si tu namahu aby som na ceskych zlatych strankach nasiel pana podla adresy a zavolal mu.


Ale coby som si nedal... v Slusoviciach naslo jedine Vinklarovu Jindrisku, samozrejme na uplne inej adrese ako je Sadova. Nevadi, mozno sa uz stihol odstahovat.

Takze si dame vyhladavat Viklarek (bez mena). 5 kusov v celych Cechach. Samozrejme Petr ziadny. Mozno nema telefon ani mobil. Zato na tabletky zostalo.

Tak ho podme navstivit. Sadova ulica v Slusoviciach podla maps.google.com obsahuje cislo 588, za nim potom este ZOPAR domov. Nehnevaj sa na mna ale do 639 to nevyda ani nahodou.

Tak teraz co... Viklarek neexistuje, Petr tiez nie, Sadova 639 ako je na protokole takisto zrejme nie.

CO S TYM ?

Vyjadri sa.


Pezot205, 222189km, skoro 5x horsie emisie ako moj 870.000km sharan, 10x horsi rozptyl. Nic nepouzivam, on pouziva. Vyjadri sa. Uplne exaktne a presne povedz co si myslis.


A este jedna vec. Ked si myslis ze sem prdnes nejake PDFko nejakej spolocnosti z Juznej Afriky, Kapskeho mesta, a ze tym je cela vec vybavena, tak mam pre teba specialnu spravu : moj priamy kolega je direkt z CapeTownu. Beloch ako my. Na zaklade tvojho prispevku ho dnes poziadam ked bude "DOMA", aby sa zastavil na adrese

Office Address:
23 Mast Mews
Bloubergsands
Cape Town

uvedenej v tych materialoch. S kamerou. Velmi som zvedavy co z toho vypadne...

Do Afriky odchadza priblizne za mesiac. Na dovolenku. Bol pred dvomi naposledy... Len tak zo srandy, na tej istej adrese sedi aj zopar dalsich firmiciek, napriklad SurePatrol, to iste telefonne cislo :)

Prosim ta povedz mi, ako mozu mat dve petrochemicke, jedna pravnicka, dalej potom telekomunikacna (worxlogic), nasledne nejaka konzultacna :

Squeeze Consulting
Contact Person Mr Simon Blyth
Company Address 23 Mast Mews, Bloubergsands, South Africa
Postal Code 7441
Telephone Number 27 21 556 1696
Mobile Number 27843893673
Fax Number 27 21 556 1696

a taketo uplne roznorode firmy ROVNAKE TELEFONNE CISLO.

Vsetky tieto cisla a mena najdes pouzitim www.google.co.za.

VYJADRI SA K TOMUTO. Nesmrdi to podvodom ? Nieeeeee, ani trochuuuuuuuu....

Neboj nic, kolega tam pojde ked bude v Afrike. S kamerou.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 20.06.2012 08:08, upravené celkom 1 krát.
jonathan104
Príspevky: 2733
Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jonathan104 »

chlapi neserte sa! potiahnime túto tému do vianoc, to sa dá,či? :40bd:
Ináč je teplo že sa mi tablety samé tozpúšťajú. Klíma vrčí ako divá a spotreba o 1,5litra hore.
bayo, prosím ťa o dve tesco igelitky tabiet, ja to tam drbnem naraz, čo ani naftu nebudem mať kde naliať a dám si patentovať jazdu na prach.

Žes om s neučil, môhol som byť "kynekológ" a zažíval by som organizmus pri venčení psov.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Re: emisie

Príspevok od používateľa Acon »

Ja Ti to vysvetlím. Každé opakované meranie sa robilo pri podstatne vyšších otáčkach čo samozrejme emisie zlepšuje.
A to si nemyslím, to je na tých protokoloch ;-) Kedy sa už začneš trochu zamýšlať a pred tým ako zo seba opakovane spravíš vola, neskontroluješ, čo sem vlastne dávaš? Veď keby si nemal tak zatemnené myslenie, na všetko čo Ti tu hovoríme, by si úplne ľahko prišiel aj sám. No ty máš klapky na očiach ako dostihový kôň a vidíš len jeden smer. Ak sa pozrieš okolo seba zistíš aké klamstvá sú na tej stránke podsúvané.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

mna to tu velmi bavi, kazdu jednu novu vec beriem ako fantasticku prilezitost dodrbat [ich] jak sproste siroty.

Neviem ako to vidia ostatni, ale zatial sa mi vcelku dari. Ja som so svojim vysledkom rozhodne spokojnejsi ako by mali byt oni so svojimi vysledkami :)


Len tak zo srandy : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=103118

som zvedavy ako to dopadne i ked samozrejme nemam zaruku ze to neprecita nejaky CAPS pozitivny a bez akehokolvek preverovania nenapise ze "jasne, s Petrem jsem prave ted mluvil a spotreba jela dolu jeste o dalsich sedm litru".
jonathan104
Príspevky: 2733
Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jonathan104 »

sila MLM je neuveriteľná a školenie bývajú vedené charizmatickou osobou, ktorá vie nadržancou ktorí investovali evri neuveriteľne namotať.

toto je len výsledok v praxi a po čase entuziazmus opadne ostane len eutanázia

mne sa tiež páči táto téme, nik mi nemaže príspevky :40bd: :40bd: :40bd:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Lubosu, este jedna informacia pre teba - boli sme to zrovna my, tutok sedliaci na fore s vidlami zapichnutymi do hnoja, ktori sme radili jednemu chlapciskovi odtialto zo Slovenska ktory sa zucastnil eco-rallye Peugeotu. Trasa viedla 1000km zo Svajciarska do Francuzska (alebo naopak?) a bola URADNE OFICIALNE MERANA.

Vsetci mali rovnake auta, tusim 40 alebo 50 posadok z celej [!!!] Europy.

Nas chlapcisko vyhral. Nic nemal v nadrzi. Vsetci mali uplne rovnaku trasu, uplne vsetko rovnake. Rozhodovali jedine schopnosti a skusenosti pilota.

Chalan zajazdil 3.14l/100km priemernu spotrebu na celej 1000km trase. Vyrobca auta udava vacsiu spotrebu. V nadrzi nemal okrem nafty absolutne nic, auto bolo uplne novucicke nezajazdene, neukonceny zabeh. Taketo auta maju vyssiu spotrebu ako auto po zabehu - napriek tomu chlapec zajazdil DALEKO MENEJ ako uvadza vyrobca. Je ti asi jasne ze 3.2l/100km si netrufne napisat nikto.


a vidis, napriek tomu sa to da v realite. Co bolo odmenou pre toho chlapca ? Napriklad to ze si presne to konkretne auticko zobral so sebou domov, lebo ho vyhral.

Zdoraznujem ze nic v nadrzi nemal okrem nafty, ziadne tabletky. Zdoraznujem ze toto bolo oficialne merane, ziadne buranske reci ze zo 4.8l na 4.0l a podobne. Zdoraznujem ze z mnohych [!] eko-pilotov toto nikto nedokazal, bola tam cela europa.

Alebo si myslis ze im Pezot tajomne nahadzal do nadrzi MPG Penicilin ?


Nase rady : forum.autobazar.eu/ako-jazdit-na-spotrebu-t19294.html

vysledok : http://greencar.sk/energeticka-ucinnost ... u-spotrebu


A znovu ti pripominam ze si zabudol reagovat asi na 15 veci ktore som ti napisal o stranu dozadu. Mas moznost. Pod.
hipisko
Príspevky: 1454
Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
Bydlisko: Alzbetin Dvor
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hipisko »

ahoj bayo, ja by som sa ta chcel opytat, ze aky ucinok maju MPG caps na priamovstrekove motory, tj TSI, FSI, TCE, common rail atd....
Lebo ak si dobre pamatam, tak sa ma robit v suvislosti so spalovanim nejaka vrstva na valcoch a piestoch, ktora "utesni" spary (nezvacsi to trenie?), no a ak sa tato vrstva urobi aj na vstrekoch, tak co sa asi stane?
Mne to nefungovalo, som tu jeden z velmi mala, co to skusal a proste nic. Ani kultivovanost, ani zvuk, ani vykon, ani spotreba....a to bol neefektivny 1,6 8v motor, na ktorom by som to mal citit citelne...
A tak ti ma napadlo, ako je technicky mozne, ze sa emisie znizia takmer na nulu, ked capsy len utesnia spary, ale nezvysia nijako vybusnost/vznet paliva, kedze ja mam taky pocit, ze efektivita spalovania je u motorov slaba a snazia sa ju zvysovat kompresnymi pomermi, rozprasovanim do spalovaciej komory pod vysokymi tlakmi, mikronovymi otvormi, specialnym vyrivim prudenim atd.... tj aj keby bola tesnost uplne perfektna, tak by proste emisie boli z mojho uhla pohladu?
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Počet prezretí témy: 739257 ! [img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/13.gif[/img]
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Ja sa tomu ani nečudujem, veď ujo google dobre pracuje - každý kto si MPG tabletky dá do googla, nájde mu túto tému. Ale mám takú obavu, že Tebe to vysvetlujem zbytočne :-)
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

hipisko, ake spary asi tak chceme utesnovat na motore ?? Ved keby tam niekde boli fugy tak by z toho motora ASI striekalo von palivo alebo olej alebo voda alebo vsetko dohromady.

No nie ??

Anciáša ZIADNY fungujuci motor ZIADNE SPARY NEMA a teda nie je co utesnovat.
skswat
Príspevky: 193
Dátum registrácie: 18.08.2007 12:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa skswat »

mp3 ty si iny killer. Uplne ho tu zotieras :2f93:
Az sa ti divim kolko energie do toho vkladas a ze si davas tu namahu vsetko si dohladat. Asi mas v tom pasiu. :hero:

Inak takych protokolov z emisnych nastrielam v Photoshope 50 denne.
A tie fotky pristrojoviek uz absolutne nechapem. :angry:
Alfa Romeo
Ford
Obrázok
hipisko
Príspevky: 1454
Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
Bydlisko: Alzbetin Dvor
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hipisko »

mp3turbo, zase kov o kov sa netru, mikrovola pre olejovy film tam musi byt, ci nie?
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: radko98 a 34 neregistrovaných