Motor 1.8 tsi

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

st.jimmy
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 20.08.2006 14:33
Zdieľať na Facebook

Motor 1.8 tsi

Príspevok od používateľa st.jimmy »

Pozdravujem Vás. Chcel by som sa poinformovať o motoroch 1.8 tsi od VW Group (rok 2010 a vyššie). Kupovať/nekupovať? Má nejaké muchy, chronické problémy, nákladný servis? Máte niekto reálne skúsenosti?

Vďaka za vecné odpovede, pekný deň
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Motor stvorený v dnešnom duchu,tj prvý majiteľ ak má to štastie tak si ho zbehne za 5-6 rokóv a a pri/pred 200 tis km ho pošle ďalej.A zo svojho pohľadu dobre urobí,auto čo dobré mohlo,už urobilo.Dobré sa tým vyčerpalo,teraz je to už doslova ako lotéria.Vcelku priaznivé ceny týchto jazdeniek o mnohom vypovedá.
Nákladný servis ? Videl si po r 2010 v grupe lacný servis ? Lebo mám pochybnosť že taký existuje,to by malo stačiť,nechcem strielať do grupy kedže práve ona ma živý.K tomu nech sa radšej vyjadrí nejaký zákazník resp.majiteľ auta ktorý to už má za sebou.Nemaj obavy,reálnych skúseností je na mraky,je iba otázka,nakoľko získaš pravdivé echo.Ono ak to ešte vlastníš a napíšeš negatívnu vec,ide to proti tebe.Dnas zajtra,jedno kedy,ale šíriš zvesť,ktorá teba samého poškodí.Uvažuj o tom.
st.jimmy
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 20.08.2006 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa st.jimmy »

Vdaka za odpoved. Uz som celkom bezradny. Planujem vymenit sucasne auto (golf variant 1.9tdi 2008) za nieco novsie. Ale mam dilemu do akeho motoru ist. Preto sa pytam aj na 1.8 tsi. Uz som obzeral 2.0 tdi cr, 20d od bmw, 2.0i od mazdy, 2.0vtec od hondy, 2.0 tdci od fordu, 2.0 hdi od psa...

proste potrebujem kombi strednej triedy s relativne spolahlivym motorom, co ma nezruinuje na servise. Kratke trasy nejazdim, preto mi je jedno ci diesel alebo benzin...
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Najmenej nákladný by mal byť teoreticky atmosferický benzín, čím viac techniky tým reálne hrozí viac problémov a ak sa bavíme o priamovstrekových motoroch tak aj drahých problémov

Ak je dôvod výmeny len prechod na niečo navšie tak ti rovno vravím že sa vyser na to a jazdi dokedy to jazdí bez problémov
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ale ak dobre vidím,odchádza Golf 1,9Tdi čo teda musí byť pumpáč a tomu teda nerozumiem vonkoncom,pretože ten vypustiť z rúk kým nemá 700-800 tis by som osobne nikdy nerobil.Lepšie tu už nebude.
Chápem,môže byť malý a potrebe nestačí.Ale ak by som si chcel úsmev dlho udržať,tak si zoberem väčšieho Passata v kombi,pohladám nejaké kvalitné 1,9 Tdi najlepšie AWX (96kW) a lietam veľa a za málo.Som mechanik ale do CR by som nešiel ani nedovolil mojim chlapcom,toľko mám k nemu výhrad.Na tú kvapku lepšej kultúty motora sa im môžem to....,kto ho chce nech si ho má,ja viem čo tá haraburda dokáže.
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

z uvedeneho mi pride najrozumnejsia mazda 6 2.0i tam nie je co riesit, to uz ani rozvody neriesis, cize nevies ze mas auto.
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

kup se Ceeda alebo i30 a zabudni na koncern
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Krátke trasy nejazdím som pochopil ako jazdím dlhé trasy.Ak sú v pláne dlhé trasy tak už ekonomika Ceédu ani i30 asi prijateľná nebude.Dlhé trasy sa nejazdia flákavo a benzín pri cca 130 -140 už ekonomikou neoslní.Rozdiel pri nábehu 200 tis km čo nič extra nie je urobí len v palive obrovské peniaze.To už musí uvážiť gazda,presadá z Tdi Golfa,takže presne viem výsledok zmeny paliva
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Laguna III 2.0 dCi
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
st.jimmy
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 20.08.2006 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa st.jimmy »

S golfom som nadmieru spokojny, 100.000 km a ziadna porucha. Turbo, DPF v poriadku, akurat spojka a zozrvacnik si ziadali vymenu po 225.000km (co povazujem za spotrebak). Akurat problem je, ze zacal poriadne kvitnut. Kapotu som musel dat prestriekat po tejto zime a cez vikend pri umyvani som objavil pupence na streche a zadnom kufri. Motoricky je to auto pre mna uplne dostatocne. Robim 70 km denne po okreskach, nenakladam za studena, cize motor by este par 100.000 potiahol. Akurat ta plecharina...
Povodne som zamyslal, ze spravim upgrade na Golf 6 variant 2.0 tdi cr, kedze auto mi dispozicne vyhovuje, no po vasich odpovediach som uz uplne znieistel a zacal som premyslat nad kvalitnym celolakom a tym, ze si auto necham
st.jimmy
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 20.08.2006 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa st.jimmy »

Vyzera to, ze neviem co chcem, ale ako dalsia alternativa mi napadol Golf 6 1.6/ Audi A3 sportback 1.6. Vykonovo takmer rovnake ako moj sucasny 77kw, urcite s mierne vyssou spotrebou, ale s tym ratam. Ako je na tom tato atmosfericka 1.6 pani? Dakujem za vase doterajsie odpovede
st.jimmy
Príspevky: 132
Dátum registrácie: 20.08.2006 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa st.jimmy »

Aktualne mam najazdene 250.000 (skutocnych), po vymene spojky a zotrvacniku. Motoricky je auto v dobrom stave, stve ma zacinajuca hrdza, cize som uvazoval nad predajom kym ma este nejaku zostatkovu hodnotu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Sám píšeš...začínajúca.Japonec toho ročníka je z tohoto pohladu pokročilý adept,len to treba zdvihnúť nad hlavu a je po nálade.Ja už majiteľom ani nič nehovorím,u nás téma ochrany nikdy nebola "téma" na to som prišiel za cca rok (viac ?) čo som dával sem tému o antikoróznej ochrane.Za ten rok sa urobila ochrana cca 4 aut a jedna sa bude a mám za to,že posledná.
k téme...opravu začínajúcej korózie si treba zvážiť z pozície rokov.Čiže,koľko rokov chcem auto udržať.Včasné ošetrenie nemá hranicu,excelentná práca to sú roky 10 a viac.Je z pohľadu tých rokov neprijatelná cena kompletu hoci aj tisícky ? Čo je logicky úplný nezmysel a ukrutne premrštená cena.Muselo by tam byť vela plus lakovníckych oprávok,potom možno.Je rozumnejšia varianta ísť do výmeny ktorá je plná nástrah a nezodpovedateľných otázok ? Mám klientov čo to isté auto ako ty (radšej povedzme ten motor) budú ťahať kým sa auto nerozpadne,ale von ich z toho dovtedy nevyženieš.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

absolutny suhlas. Ked ta nepali, tak nehas. Ja mam 85kW PD.

Aj ked je vcelku zvlastne ta hrdza pri danom veku, zadne dvere poriesis relativne jednoducho (technologicky). So strechou je to horsie, tam to bude na cigana, ale za jeden pekny vikend ktory nas caka plus 50eur mas tvoju najvacsiu bolest na 95% osetrenu a zostava ti auto ktore dlhodobo poznas a vies ze ta nejde s niecim drahym prekvapit. Co zdaleka nemusi byt taky isty pripad pri akomkolvek neznamom jazdenom. Dalsie dva-tri roky to zarucene prezije aj ked si to odmastis, osmirglujes, nafarbis sam doma pred barakom.

V ZIADNOM PRIPADE NEROBIT LAK NA CELOM VOZE, pretoze to sa rovna odstrojit cely voz, kopec penazi a kopec prieserov nasledne. Hrdzave zadne dvere ktore uplne cele vymenis za hodinu plus trochu hrdzava strecha za nic take nestoja ani z vedlajsej galaxie.

Ja by som nemenil. Tiez mam hrdzavy predny falc kapoty na 15rocnej masine a nie je to dovod pre akekolvek rozmyslanie. Len keby som mal cas a hlavne schopnosti sa tomu venovat... viem ze to este tri roky podrzi, dovtedy auto nebudem mat a ani nebude mat ziadnu hodnotu, takze salam-parky.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

U strechy je to často dôsledok idiotov ktorý menili sklo a neošetrili po sebe že zašli po železo.To je bežné až tak,že neprekvapuje.Ak sa zachytí včas je to 100% odstraniteľné.
Rozhodne sa treba držať toho...celolak rozhodne nie ! Celolak je riešenie pre iné prípady,určite nie pre začínajúce problémy z koróziou.Majiteľia 5 kových golfov plus sú frajeri,im stačí meniť vonkajší panel dverí a ešte ho majú za haliere.ale...Golf riešiť cenovo je nezmysel,čokoľvek je spola zadarmo,veď to riešim každú chvílu,tam sa kupujú veci vo farbe.Tá popularita nepadla z nebies,to majiteľia rýchlo zistujujú.
čo si ale všímam na stále viac aut grupy kedže začínajú chodiť autá novších rokov kde končila záruka,tak určite sa protikorozna ochrana zhoršuje.Mám blízko ku konštatácii že nový a predošlý model...je predošlý korózne lepší.Nebol by problém vyloviť vo fotoarchíve dôkaz,mne tieto veci akosi samé lezú do foťáka.
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot], vykopanafosilia a 79 neregistrovaných