Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov

Diskusia ohľadne vozidiel značky Seat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pozrel som hodnoty,a potvrdzujú že bude nutné riešiť vstreky (utesnenie) a vačka + hydroštely
mino222
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mino222 »

Zdravim. Pan Hlavatý mali ste pravdu .
Na 3 a 4 vstreku poškodené gumičky , na obrazku vydieť ze jedna strana úplne plochá . Vačka takisto chytená.

[img]https://i.postimg.cc/VSm9ZPXH/Screenshot-20200430-211836.jpg[/img]

[img]https://i.postimg.cc/XBG9Bj0X/Screenshot-20200430-212959.jpg[/img]
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nepoteší žiaden výdaj,ale Vianoce to nepokazí.A znova pobeží jedna radosť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

klasika na tychto masinach, aj nabuduce long-life oleje aspon na 30.000km, kludne potiahnut cez 40.000...

som zvedavy na cisla ked to poskladas. Please ozvi sa.
mino222
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mino222 »

mp3turbo hystoriu tohto auta už asi nezistíme. Je na nom nalepka vymeny oleja minuly rok. Zistim pri akych km a aky olej je na nálepke. Ani som nepozeral.
Každopádne auto potrebuje jazdiť , takže kým sa objednajú veci , vymenia sa aspoň tesnenia na vstrekoch a v sobotu hodim vypis z diag.
Zatial iny problem nema ,v pamäti nie sú žiadne chyby, do nudzoveho rezimu nepadá, brat vraví že ťahá ako blázon a v zábere netrhá , neškube , nevypadáva. Ozvem sa .
[img]https://i.postimg.cc/s1TvSkTJ/Screenshot-20200501-004907.jpg[/img]
mino222
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mino222 »

Zdravím. Tak sa hlásim , dnes sa motor poskladal a vyzerá to dobre. Hodnoty sa upravili a na volnobehu krásne idú všetky valce a nevynechávajú. Žiadne škubanie. Ešte sa overí či sa zlepšia aj ranné štarty. Ďakujem pekne za rady.

[img]https://i.postimg.cc/xqfpD4H3/IMG-20200502-145556.jpg[/img]

[img]https://i.postimg.cc/30kgrm3Y/IMG-20200502-163858.jpg[/img]

[img]https://i.postimg.cc/bdr0RckW/IMG-20200502-163948.jpg[/img]

[img]https://i.postimg.cc/R3T1gvP5/IMG-20200502-164045.jpg[/img]

[img]https://i.postimg.cc/XrGD1BFM/IMG-20200502-164112.jpg[/img]
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to slušné,boli by tam dve prkotinky.Jemnučko nižší je prietok na váhe,ale to má také množstvo faktorov ktoré za tým môžu byť,že pokojne napíšem...neriešiť.Prípadne pozrieť (overiť) v EGR-ku či nie je zbytok karbonu pod tanierikom.
Druhá je pozrieť ako sa od studeného stavu mení kanál 004/4 kým nabehne na prevádzkovú teplotu.Ak sa nezmení a je stále rovnaká ...neriešiť.Tá hodnota je teraz na leto ok,ale súvisí z lahkosťou ranných štartov.V zime to môže mierne zhoršovať štarty,namáhať štarter a znižovať štartové otázky.A by som rozhodoval ja,zmením hodnotu na "neskôr" kdesi na 0.6 Trochu sa stíši aj traktor zvuk

čosi som zabudol....je dobrý zvyk pozrieť aj 023 -ku ,konkrétne rozptyl hodnôt podobne ako 013 a pozor ak sa objavia záporné hodnoty
mino222
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mino222 »

Práve som rozmýšlal či sme tomu neublížili že sme vtedy prenastavili synchro a teraz sa spravili vstreky. Ak sa dobre pamatam tak synchro skákalo dnes 0,7-1,1. Mozme sa s tym ešte pohrať. Mám objednané pripravky na rozvody , pripadne sa ešte skontrolujú. Myslim si že to môže byť ešte lepšie . Spotreba na volnobehu 0,6. Brat po odskúšani vravel že teraz ide pekne. Ja som dizla nemal nikdy.Každopádne ďakujem .
Tak tie hodnoty na kanale 23 boli pred výmenou v mínusoch. Teraz neviem. Čo to znamená ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Synchro by posunul jemne dozadu povedzme k nule príp pokojne aj -0.6 a chvílu jazdil.Samozrejme vždy je rozumné si stiahnuť blockmap,to je pár sekund a je to k danému dátumu hneď uložené v Logs.Vždy ďalší blockmap sa uloží za ním,takto bude roky ukladané všetko od konkrétneho motora a vznikne niečo ako zdravotná karta.
Na 23 v mínuse (väčšie hodnoty už 40-50 a pod) znamená že v palive sú čiastočky vzduchu. Ale...silne závisí aj na použitom uhle dorazu vstrekov,tj ak je jedno,kontroluje sa aj druhé.Aj sú to jednotky...neriešiť
Sťahovať blockmapy,ideálne vytlačiť na papier a písať k tomu poznámky.Pokračujúci majiteľ dostane dobrú kontrolu v minulom čase
ado120
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 08.11.2020 12:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado120 »

Zdravím pán Hlavaty.Mam Vw golf 4 74kw tdi axr rok.2006 km.320tisic.Pravdepodobne mam vybite uloženie vstrekov,pred rokom sa menili gumičky na vstrekoch,lebo autom začalo triast na volnobehu,vydržalo to asi rok a teraz to zas začina robit,kamarat to dal na diagnostiku a tri hodonoty boli v poriadku ale na druhom valci ukazovalo hodnotu 1.2 a po 5 minutach 1,5.Hovoril,že bude vybite uloženie a treba zrepasovat hlavu,ale vidim,že vy by ste s tym ešte vedeli niečo spravit,lebo do toho auta už vela penazi nechcem vrážat.Neviem čo je teraz na vine či vstrekovač zle davkuje alebo je už vybite uloženie.Som z okolia NR.Dakujem za odpoved.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zdravím vás.Súhlasím s tým,že nie je práve terno dávať dole hlavu a posielať na vložkovanie.Jednak je z tým spojené viacero vecí.Kedže minimum dielní vie kontrolovať rovinatosť tak hlavu dávajú zrovnať.Samozrejme hlúposť ako voda v koši,túto potrebu má tak jedna z dvadsiatich.Ale aj pridajú sa výdavky úplne zbytočné a tiež sa naťahuje čas odstavenia auta.Samozrejme na čo sa siahne,vždy v sebe obsahuje určitú mieru vzniku nových problémov,čo si budeme nahovárať aké kraviny sa robia.Samozrejme je vec riešiteľná bez týchto cirkusov a zbytočných nákladov.Hodnota 1,2-1,5 je celkom dosť za mierou kde sa už treba po veciach pozrieť.Neraz som sa stretol z výbornými majiteľmi ktorý už hodnoty cca 0,6 vedeli vyhodnotiť,zrejme to pramení v dokonalom poznaní správania auta.Vec je riešiteľná.S čím treba rátať je to,akonáhle sa zhodí víko je pohlad na vačkovicu a ak ešte pri daných km riešená nebola je jej stav biedny.Je to hodné riešiť spolu,ceny vačkovíc velmi klesli,škoda riešiť len to najnutnejšie ak je auto ako celok schopné a môže ešte behať mrte km.
ado120
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 08.11.2020 12:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado120 »

Rozvody boli menene pri 270tisic,ale pri 310tisic musel byt vymeneny remen a gufero,lebo mechanik hovoril,že ten remen je nekvalitny a može sa pretrhnut,preto vidim,že pišete o vačke a predpokladam,že musia ist dole rozvody pri vačke.Olej bol meneny každych 15tisic max 20tisic,do 150tisic je to v servisnej knižke a potom bol majitel moj brat a on jazdil dlhe trasy do nemecka,ja vlastnim auto tri roky od 270tisic a som ztiahol interval oleja na 10tisic.Hydroštely nepočut,viem že to neznamena že nie su na vymenu,ale chcel by som riešit len to čo je potrebne.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Hydroštel u tohoto motora nepočuť ani ak sa po vybratí už rozsype,.
Vačka beží 200-220 tis v peknom stave,potom ak sa nevymenia hydroštely tak ju začnú ohlodávať.Ak sa vymenia vačka beží ďalej.Takže tak, kde by stačilo vymeniť hydrá za 70 e.- sa neskôr zbytočne zničí a musí meniť aj vačka.Pri 310 tis je vačka na odpis.To je také isté ako že bude v noci tma.Vymeniť hydrá a nechať vačku je skaza v zrychlom konaní.Ja som to iba preto písal že tieto veci platia,a treba s nimi rátať.S tým že urobím veci okolo vstrekov a tie ostatné veci ostanú devast nemožno rátať,takú cigánsku prácu treba dať inému.Tento motor má servisné potreby určené kilometrami.To príde z s istotou ako sviatok práce na 1 mája.
ado120
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 08.11.2020 12:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado120 »

Neoplati sa mi investovat tolko penazi do auta na ktorom už može odist hocičo,takže necham to tak ako je kym to ide,a potom sa kupi druhe.
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Toto je fakt, zlé uvažovanie. Ale je typické pre túto dobu. Možno si tento tvoj príspevok uložím a pripomeniem ti ho ak budeš o pár rokov písať - skoro nové auto a problémy s chladením, egr a dpf , prečo neprejdem s 5 ročným autom cez emisnú , keď iné 20ročné ano. :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Seat fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných