Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46 Zdieľať na Facebook
Zdravim. Pan Hlavatý mali ste pravdu .
Na 3 a 4 vstreku poškodené gumičky , na obrazku vydieť ze jedna strana úplne plochá . Vačka takisto chytená.
[img]https://i.postimg.cc/VSm9ZPXH/Screenshot-20200430-211836.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/XBG9Bj0X/Screenshot-20200430-212959.jpg[/img]
Na 3 a 4 vstreku poškodené gumičky , na obrazku vydieť ze jedna strana úplne plochá . Vačka takisto chytená.
[img]https://i.postimg.cc/VSm9ZPXH/Screenshot-20200430-211836.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/XBG9Bj0X/Screenshot-20200430-212959.jpg[/img]
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46 Zdieľať na Facebook
mp3turbo hystoriu tohto auta už asi nezistíme. Je na nom nalepka vymeny oleja minuly rok. Zistim pri akych km a aky olej je na nálepke. Ani som nepozeral.
Každopádne auto potrebuje jazdiť , takže kým sa objednajú veci , vymenia sa aspoň tesnenia na vstrekoch a v sobotu hodim vypis z diag.
Zatial iny problem nema ,v pamäti nie sú žiadne chyby, do nudzoveho rezimu nepadá, brat vraví že ťahá ako blázon a v zábere netrhá , neškube , nevypadáva. Ozvem sa .
[img]https://i.postimg.cc/s1TvSkTJ/Screenshot-20200501-004907.jpg[/img]
Každopádne auto potrebuje jazdiť , takže kým sa objednajú veci , vymenia sa aspoň tesnenia na vstrekoch a v sobotu hodim vypis z diag.
Zatial iny problem nema ,v pamäti nie sú žiadne chyby, do nudzoveho rezimu nepadá, brat vraví že ťahá ako blázon a v zábere netrhá , neškube , nevypadáva. Ozvem sa .
[img]https://i.postimg.cc/s1TvSkTJ/Screenshot-20200501-004907.jpg[/img]
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46 Zdieľať na Facebook
Zdravím. Tak sa hlásim , dnes sa motor poskladal a vyzerá to dobre. Hodnoty sa upravili a na volnobehu krásne idú všetky valce a nevynechávajú. Žiadne škubanie. Ešte sa overí či sa zlepšia aj ranné štarty. Ďakujem pekne za rady.
[img]https://i.postimg.cc/xqfpD4H3/IMG-20200502-145556.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/30kgrm3Y/IMG-20200502-163858.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/bdr0RckW/IMG-20200502-163948.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/R3T1gvP5/IMG-20200502-164045.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/XrGD1BFM/IMG-20200502-164112.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/xqfpD4H3/IMG-20200502-145556.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/30kgrm3Y/IMG-20200502-163858.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/bdr0RckW/IMG-20200502-163948.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/R3T1gvP5/IMG-20200502-164045.jpg[/img]
[img]https://i.postimg.cc/XrGD1BFM/IMG-20200502-164112.jpg[/img]
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to slušné,boli by tam dve prkotinky.Jemnučko nižší je prietok na váhe,ale to má také množstvo faktorov ktoré za tým môžu byť,že pokojne napíšem...neriešiť.Prípadne pozrieť (overiť) v EGR-ku či nie je zbytok karbonu pod tanierikom.
Druhá je pozrieť ako sa od studeného stavu mení kanál 004/4 kým nabehne na prevádzkovú teplotu.Ak sa nezmení a je stále rovnaká ...neriešiť.Tá hodnota je teraz na leto ok,ale súvisí z lahkosťou ranných štartov.V zime to môže mierne zhoršovať štarty,namáhať štarter a znižovať štartové otázky.A by som rozhodoval ja,zmením hodnotu na "neskôr" kdesi na 0.6 Trochu sa stíši aj traktor zvuk
čosi som zabudol....je dobrý zvyk pozrieť aj 023 -ku ,konkrétne rozptyl hodnôt podobne ako 013 a pozor ak sa objavia záporné hodnoty
Druhá je pozrieť ako sa od studeného stavu mení kanál 004/4 kým nabehne na prevádzkovú teplotu.Ak sa nezmení a je stále rovnaká ...neriešiť.Tá hodnota je teraz na leto ok,ale súvisí z lahkosťou ranných štartov.V zime to môže mierne zhoršovať štarty,namáhať štarter a znižovať štartové otázky.A by som rozhodoval ja,zmením hodnotu na "neskôr" kdesi na 0.6 Trochu sa stíši aj traktor zvuk
čosi som zabudol....je dobrý zvyk pozrieť aj 023 -ku ,konkrétne rozptyl hodnôt podobne ako 013 a pozor ak sa objavia záporné hodnoty
-
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: 06.07.2008 23:46 Zdieľať na Facebook
Práve som rozmýšlal či sme tomu neublížili že sme vtedy prenastavili synchro a teraz sa spravili vstreky. Ak sa dobre pamatam tak synchro skákalo dnes 0,7-1,1. Mozme sa s tym ešte pohrať. Mám objednané pripravky na rozvody , pripadne sa ešte skontrolujú. Myslim si že to môže byť ešte lepšie . Spotreba na volnobehu 0,6. Brat po odskúšani vravel že teraz ide pekne. Ja som dizla nemal nikdy.Každopádne ďakujem .
Tak tie hodnoty na kanale 23 boli pred výmenou v mínusoch. Teraz neviem. Čo to znamená ?
Tak tie hodnoty na kanale 23 boli pred výmenou v mínusoch. Teraz neviem. Čo to znamená ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Synchro by posunul jemne dozadu povedzme k nule príp pokojne aj -0.6 a chvílu jazdil.Samozrejme vždy je rozumné si stiahnuť blockmap,to je pár sekund a je to k danému dátumu hneď uložené v Logs.Vždy ďalší blockmap sa uloží za ním,takto bude roky ukladané všetko od konkrétneho motora a vznikne niečo ako zdravotná karta.
Na 23 v mínuse (väčšie hodnoty už 40-50 a pod) znamená že v palive sú čiastočky vzduchu. Ale...silne závisí aj na použitom uhle dorazu vstrekov,tj ak je jedno,kontroluje sa aj druhé.Aj sú to jednotky...neriešiť
Sťahovať blockmapy,ideálne vytlačiť na papier a písať k tomu poznámky.Pokračujúci majiteľ dostane dobrú kontrolu v minulom čase
Na 23 v mínuse (väčšie hodnoty už 40-50 a pod) znamená že v palive sú čiastočky vzduchu. Ale...silne závisí aj na použitom uhle dorazu vstrekov,tj ak je jedno,kontroluje sa aj druhé.Aj sú to jednotky...neriešiť
Sťahovať blockmapy,ideálne vytlačiť na papier a písať k tomu poznámky.Pokračujúci majiteľ dostane dobrú kontrolu v minulom čase
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 08.11.2020 12:05 Zdieľať na Facebook
Zdravím pán Hlavaty.Mam Vw golf 4 74kw tdi axr rok.2006 km.320tisic.Pravdepodobne mam vybite uloženie vstrekov,pred rokom sa menili gumičky na vstrekoch,lebo autom začalo triast na volnobehu,vydržalo to asi rok a teraz to zas začina robit,kamarat to dal na diagnostiku a tri hodonoty boli v poriadku ale na druhom valci ukazovalo hodnotu 1.2 a po 5 minutach 1,5.Hovoril,že bude vybite uloženie a treba zrepasovat hlavu,ale vidim,že vy by ste s tym ešte vedeli niečo spravit,lebo do toho auta už vela penazi nechcem vrážat.Neviem čo je teraz na vine či vstrekovač zle davkuje alebo je už vybite uloženie.Som z okolia NR.Dakujem za odpoved.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Zdravím vás.Súhlasím s tým,že nie je práve terno dávať dole hlavu a posielať na vložkovanie.Jednak je z tým spojené viacero vecí.Kedže minimum dielní vie kontrolovať rovinatosť tak hlavu dávajú zrovnať.Samozrejme hlúposť ako voda v koši,túto potrebu má tak jedna z dvadsiatich.Ale aj pridajú sa výdavky úplne zbytočné a tiež sa naťahuje čas odstavenia auta.Samozrejme na čo sa siahne,vždy v sebe obsahuje určitú mieru vzniku nových problémov,čo si budeme nahovárať aké kraviny sa robia.Samozrejme je vec riešiteľná bez týchto cirkusov a zbytočných nákladov.Hodnota 1,2-1,5 je celkom dosť za mierou kde sa už treba po veciach pozrieť.Neraz som sa stretol z výbornými majiteľmi ktorý už hodnoty cca 0,6 vedeli vyhodnotiť,zrejme to pramení v dokonalom poznaní správania auta.Vec je riešiteľná.S čím treba rátať je to,akonáhle sa zhodí víko je pohlad na vačkovicu a ak ešte pri daných km riešená nebola je jej stav biedny.Je to hodné riešiť spolu,ceny vačkovíc velmi klesli,škoda riešiť len to najnutnejšie ak je auto ako celok schopné a môže ešte behať mrte km.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 08.11.2020 12:05 Zdieľať na Facebook
Rozvody boli menene pri 270tisic,ale pri 310tisic musel byt vymeneny remen a gufero,lebo mechanik hovoril,že ten remen je nekvalitny a može sa pretrhnut,preto vidim,že pišete o vačke a predpokladam,že musia ist dole rozvody pri vačke.Olej bol meneny každych 15tisic max 20tisic,do 150tisic je to v servisnej knižke a potom bol majitel moj brat a on jazdil dlhe trasy do nemecka,ja vlastnim auto tri roky od 270tisic a som ztiahol interval oleja na 10tisic.Hydroštely nepočut,viem že to neznamena že nie su na vymenu,ale chcel by som riešit len to čo je potrebne.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Hydroštel u tohoto motora nepočuť ani ak sa po vybratí už rozsype,.
Vačka beží 200-220 tis v peknom stave,potom ak sa nevymenia hydroštely tak ju začnú ohlodávať.Ak sa vymenia vačka beží ďalej.Takže tak, kde by stačilo vymeniť hydrá za 70 e.- sa neskôr zbytočne zničí a musí meniť aj vačka.Pri 310 tis je vačka na odpis.To je také isté ako že bude v noci tma.Vymeniť hydrá a nechať vačku je skaza v zrychlom konaní.Ja som to iba preto písal že tieto veci platia,a treba s nimi rátať.S tým že urobím veci okolo vstrekov a tie ostatné veci ostanú devast nemožno rátať,takú cigánsku prácu treba dať inému.Tento motor má servisné potreby určené kilometrami.To príde z s istotou ako sviatok práce na 1 mája.
Vačka beží 200-220 tis v peknom stave,potom ak sa nevymenia hydroštely tak ju začnú ohlodávať.Ak sa vymenia vačka beží ďalej.Takže tak, kde by stačilo vymeniť hydrá za 70 e.- sa neskôr zbytočne zničí a musí meniť aj vačka.Pri 310 tis je vačka na odpis.To je také isté ako že bude v noci tma.Vymeniť hydrá a nechať vačku je skaza v zrychlom konaní.Ja som to iba preto písal že tieto veci platia,a treba s nimi rátať.S tým že urobím veci okolo vstrekov a tie ostatné veci ostanú devast nemožno rátať,takú cigánsku prácu treba dať inému.Tento motor má servisné potreby určené kilometrami.To príde z s istotou ako sviatok práce na 1 mája.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 08.11.2020 12:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Toto je fakt, zlé uvažovanie. Ale je typické pre túto dobu. Možno si tento tvoj príspevok uložím a pripomeniem ti ho ak budeš o pár rokov písať - skoro nové auto a problémy s chladením, egr a dpf , prečo neprejdem s 5 ročným autom cez emisnú , keď iné 20ročné ano.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných