Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 07.05.2009 12:07 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vybrať sa dajú,aj vložiť sa úspešne dajú,podmienka je odstrániť iba ostrý otrep a nepoškodiť čú časť kde dolieha o krúžok.Mnoho chytrákov to vyhladilo jemným šmirglom,čím hlavu definitivne poslali na vložkovanie.Určite aj človek získava fortiel,ale posledné dva roky sa nemusela vložkovať ani jediná hlava,pritom jednu vložkovanú hotovú na nahodenie mám na regáli tretí rok.Ale tá zabezpečuje rýchlu opravu po nejakom ujovi čo to už vyšmirgloval.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 07.05.2009 12:07 Zdieľať na Facebook
To som prekvapeny Myslel som ze sa neda. Dobre, ale ked sa zarovnaju otrepy, nebude to zase len docasne riesenie? Co dosadacia plocha na spodku? Nebude treba zarovnat? Nebolo by lepsie vyvlozkovat? (aj ked na to moc casu nemam, s autom jazdim denne). A ak sa smiem spytat, prezradite ako to zahladit? Samozrejme pochopim ak je to vase know-how.
Kazdopadne, klobuk dole pred vami ze zdielate svoje vedomosti tu na fore, pri nakupe svojho PD som cerpal z vasho rozsiahleho prispevku o servisovani TDi PD a velmi mi to pomohlo.
Kazdopadne, klobuk dole pred vami ze zdielate svoje vedomosti tu na fore, pri nakupe svojho PD som cerpal z vasho rozsiahleho prispevku o servisovani TDi PD a velmi mi to pomohlo.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak sa problém dlho neriešil,pozvolna povoľuje prítlak od tej skrutky sa vstrek odkloní a jednak začne vytláčať náprotivný bok šachty ale zároveň sa nakloní aj rovina podložky pod vstrekom a tiež ju treba zarovnať frézou ibaže musí byť perfektne stredená v osi vývrtu,tj žiadne také že bajočko ruka.Je to prplavé ale zachráni nesmierne času aj kvantum práce z riešením hlavy.Len ako som už písal,nesmie to ešte byť dodabrané nejakým bláznom lebo potom by sa zbytočne niekto babral už nič nezachráni.
opätovne už úplné manuály dávať nebudem,teda aspoň nie verejne.Majiteľ auta môže byť aj hoci pri tom,tomu sa nebránim,ale školiť kolegov rozhodne nechcem.Niet takého motora ktorý by sa neopravoval dobre ak niekto robí navigátora aj z upozorneniami čo ako kedy.Ibaže ...nech si každý svoje peniaze zaslúži a veciam nech rozumie vlastným pričinením.Ĺudia si nič čo je zadara stejne nevážia,mňa v prílišnej zdielnosti tiež zastavilo zopár hlupákov z fóra,ľutujem
opätovne už úplné manuály dávať nebudem,teda aspoň nie verejne.Majiteľ auta môže byť aj hoci pri tom,tomu sa nebránim,ale školiť kolegov rozhodne nechcem.Niet takého motora ktorý by sa neopravoval dobre ak niekto robí navigátora aj z upozorneniami čo ako kedy.Ibaže ...nech si každý svoje peniaze zaslúži a veciam nech rozumie vlastným pričinením.Ĺudia si nič čo je zadara stejne nevážia,mňa v prílišnej zdielnosti tiež zastavilo zopár hlupákov z fóra,ľutujem
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 07.05.2009 12:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 07.05.2009 12:07 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Velký (radšej obrovský) pozor pri opracovaní tých výtlkov.Nič sa nesmie plochy kde dosadajú gumičky ani len dotknúť lebo sa stav stane definitivne neriešiteľný,a šachyty bude nutné vyvložkovať,čiže demontáž hlavy zo všetkými negatívami.Takže vbehnúť tam prstom a brusným papierom je to úplne doraziť.
Tých vyznačených dvoch plôch sa nesmieš dotknúť
[img]https://s33.postimg.cc/sjoflkn4r/image.jpg[/img]
radšej sa hrať hodinu z jednou šachtou a výsledok bude ok,prvá podmienka a nutnosť...super vidieť
[img]https://s33.postimg.cc/5i7ug0q3v/RS_PD_BKC_001.jpg[/img]
Ak tam ostane len meličký otrep,tak sa na ňom poškodí O krúžok a vstrek ide znova von.
Kedže sa tie skruže urobili od nakloneného vstreku,je často "naklonená" rovina dole a aj po úspešnom vložení vstreku bude sa usilovať vstrek opäť dostať do pozície ako bol naposledy,tj naklonený.Ak sa na spodku ukáže problém treba fréza v ose vývrtu a napraviť !
[img]https://s33.postimg.cc/o0c6zwscr/vstrek_BKC_RS_004.jpg[/img]
Tu už je jasne vidieť pretože podfukoval,ale aj keď nepodfukuje,ešte neznamená že je rovný
Že vstrek nebol nikdy von je max. správne,bezdôvodne ho vyberie iba človek čo netuší že späť ho už nedá bez seknutia oringu.
Chyba je inde,keď sa robia druhé (štvrté) rozvody je NUTNÉ meniť zdvihátka.Vtedy sa vstreky síce nevyberú (hlavne ak sú perfektné korekcie) ale vymenia sa skrutky !!! a z max precíznostou dotiahnu na moment a uhol.Tie malé skrutečky vstrekov sa predĺžia až o jeden závit !!!!!!!
Kedže sa to nerobí,po 200 tis km začína proces ktorý končí problémami a výdavkami.Ak sa urobí,síce rozvody sa mierne predražia o zdvihátka,šálky vačky a skrutečky vstrekov,ale...tradá...ide sa do ďalších 200 tis km z úsmevom.
Ibaže...nerobí sa.Lebo monterkový magor povie...neklepú,netreba.No a o tomto to je,nevedia,nerozumejú tomu,ale zoberú každú prácu a ešte sa tvária ako majstri sveta.Ani základné veci nevedia,99 zo 100 nevie rozlíšiť ši je v DPF-kovom pumpáči správna vačkovica,potom že to končí DPF off
Tých vyznačených dvoch plôch sa nesmieš dotknúť
[img]https://s33.postimg.cc/sjoflkn4r/image.jpg[/img]
radšej sa hrať hodinu z jednou šachtou a výsledok bude ok,prvá podmienka a nutnosť...super vidieť
[img]https://s33.postimg.cc/5i7ug0q3v/RS_PD_BKC_001.jpg[/img]
Ak tam ostane len meličký otrep,tak sa na ňom poškodí O krúžok a vstrek ide znova von.
Kedže sa tie skruže urobili od nakloneného vstreku,je často "naklonená" rovina dole a aj po úspešnom vložení vstreku bude sa usilovať vstrek opäť dostať do pozície ako bol naposledy,tj naklonený.Ak sa na spodku ukáže problém treba fréza v ose vývrtu a napraviť !
[img]https://s33.postimg.cc/o0c6zwscr/vstrek_BKC_RS_004.jpg[/img]
Tu už je jasne vidieť pretože podfukoval,ale aj keď nepodfukuje,ešte neznamená že je rovný
Že vstrek nebol nikdy von je max. správne,bezdôvodne ho vyberie iba človek čo netuší že späť ho už nedá bez seknutia oringu.
Chyba je inde,keď sa robia druhé (štvrté) rozvody je NUTNÉ meniť zdvihátka.Vtedy sa vstreky síce nevyberú (hlavne ak sú perfektné korekcie) ale vymenia sa skrutky !!! a z max precíznostou dotiahnu na moment a uhol.Tie malé skrutečky vstrekov sa predĺžia až o jeden závit !!!!!!!
Kedže sa to nerobí,po 200 tis km začína proces ktorý končí problémami a výdavkami.Ak sa urobí,síce rozvody sa mierne predražia o zdvihátka,šálky vačky a skrutečky vstrekov,ale...tradá...ide sa do ďalších 200 tis km z úsmevom.
Ibaže...nerobí sa.Lebo monterkový magor povie...neklepú,netreba.No a o tomto to je,nevedia,nerozumejú tomu,ale zoberú každú prácu a ešte sa tvária ako majstri sveta.Ani základné veci nevedia,99 zo 100 nevie rozlíšiť ši je v DPF-kovom pumpáči správna vačkovica,potom že to končí DPF off
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 31.08.2018 09:10, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 07.05.2009 12:07 Zdieľať na Facebook
Vdaka za rady. Presne takto som to pochopil, tie plochy kam dosada kruzok sa nesmu poskrabat. Vyriesil som to tak, ze som si vyrobil kozeny lestiaci kotucik do vrtacky a jemne som to zalestil pastou tak, aby prstom bolo citit ze hranka je tupa. Smirglom som sa neodvazil. Dierky pre privod nafty a spodok sachty som preventivne zapchal. Kazdopadne som zvedavy ako sa to bude spravat, lebo vstreky boli relativne naklonene a podla mna budu mat snahu sa naklanat do tych vydratych miest este viac. Na spodku sachty nebolo vidno ze by sa tlak snazil unikat popod podlozku na niektoru stranu, mozno ze sa prisposobila podlozka. Inak nepochopim ako mohol nejaky inzinier vymysliet uchytenie vstreku jednou sroubou a mostikom, to jednoducho nemoze dlhodobo pri tych tlakoch vydrzat.
Naposledy upravil/-a zwak v 31.08.2018 09:14, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 07.05.2009 12:07 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Cez žhaviče ..to netreba robiť,odsatie stačí.ja pred štartom ešte otočím dve otáčky klukov a je istota že žiadne prekvapenie sa konať nemôže.Našťastie sa dá PD štartovať a nemať motor zložený,tj bez váhy bez egr atd. po štarte sa pozrú prvé korekcie a skladá sa potom,ešte aj víko ventilov je len na dve skrutky.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
chlapci dobre vlozky su dozivotna zalezitost ;) toto mechanicke opracovavanie tých šácht..čo ja vám viem?.... sice dokazete zalozit vstrekovače bez toho aby si odsekli kruzok no vzdy bude mat tendenciu naklanat sa do jednej strany...a kedze ma kam /lebo vymlatil bok/...časom sa znova odkloní a bude to pustat.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie je to tak.Základ je čítať pozorne a dokonca v priestore tento témy som to napísal...každé druhé rozvody idú nové hydrá a NOVÉ skrutky vstrekov...a kto to robí ?, nikto a kedže nikto nemení hydrá (veď neklepú) nikto nemení skrutečky (sakra 10 e.- je pálka) tak sa čaká na prvé problémy.A tie z istotou smrti prídu.Ale ...nemusia.Bavia sa v servisoch kam chodíte o týchto veciach s vami ? Upozornia vás že niečo sa blíži,a ak neurobíte bude to nasledovať toto ...?! Kašlú vám na hlavu,a tu je celý problém
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných