Motor 1.8 tsi

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Neminie tyzden,aby sa tu nerozoberalo tsi, Vsakze?:-) Tak zaradim sa a budem sa opakovat ako ostatni...

Nemam k dispozicii tolko statistik ako vacsina tu pritomnych. Ale osobna skusenost mojho kolegu je taka, ze 250 OOOkm bez problemov a spotreby oleja. Samozrejme, moze to byt vynimka... Alebo robi nieco zle:-)
hosa
Príspevky: 99
Dátum registrácie: 19.04.2012 12:20
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hosa »

ešte som zabudol že od 10/2011 montovaný nový typ piestov odvtedy olej nežere,3/2013 nový typ napínaku retaze nepreskakuju,
Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petzi »

Neviem s kade mate, ze nezeru olej tie novsie. Mame vo firme r.v. 2015 nove kombi Passati a kazdy jeden zerie olej a dost co mi vravia kolegovia a su to tie kvalitne Tsi motory.
1soda
Príspevky: 149
Dátum registrácie: 08.07.2005 06:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 1soda »

hosa napísal:Po prípadnej kúpe skontrolovať či už má nový vylepšený napínák roz.retaze.Tá druhá chyba tenké piest.krúžky sa vplyvom karbonu zanesú,motor začne papať olej ignorovanie tohto javu vedie k vydratiu rýhy vo válci.Zlaté české ručičky pri takto poškodených motoroch dávajú opravné piesty s upravenými krúžkami (širšími)a takáto GO stojí okolo 40 000 Kč.
Nemas pravdu ...kruzky niesu tenke ,tenke a slabe su miesta medzi kruzkami ktore praskaju a odlamuje sa s piestov . Zlate ceske rucicky s tym nic nemaju,riadi to VW,kedze VW vlastni skodovku a ano,su k dispozicii modernejsie piesty aj s ojnicami . Smutne je,ze su rovnako slabe ako tie povodne.

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 114 neregistrovaných