Mondeo MK 3, 2.0 benzin - spotreba nad 15 litrov v meste
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 22.01.2015 01:23 Zdieľať na Facebook
Mondeo MK 3, 2.0 benzin - spotreba nad 15 litrov v meste
Zdravim, cca. pred mesiacom som kupil Ford Mondeo 2.0 benzin v automatickej prevodovke. Po dvoch tyzdnoch jazdenia som si všimol, že do auta tankujem nejako častejšie,ako to je bežné. Tak som si zmeral spotrebu, a vyšlo mi neuveritelne čislo .. Za natankovanych 15 litrov som prešiel cca. 90 kilometrov (podotykam,že jazdim hlavne v meste a kratšie vzdialenosti, ale ani pri dlhšich vzdialenostiach nebola spotreba približujuca sa "normalnym" parametrom). Tiež chcem podotknut,že zasvietila mi medzičasom kontrolka spaľovania,diagnostika ukazala chybu ERG ventilu, natankoval som premiovy benzin parkrát a kontrolka zhasla.. Moze zaneseny/nefunkčny ERG ventil až natolko zvyšovať spotrebu? Taktiež pri štarte prvych par minut, kym sa nezohreje motor, mu troška skaču otačky na volnobehu a motorom troška "kope" .. po nahriati motora je to už OK.. taktiež citit benzin po naštartovaní .. ak som niečo laicky popisal,tak sa ospravedlnujem, ale velmi sa do aut nevyznam.. Chcem preto vašu radu, čo s tym mam robiť, a čo je najpravdepodobnejšou pričinou tohto problemu.. Dakujem
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Rozhodne doplň základné a dôležité veci,lebo Mondeo 2,0 je akurát tolko že každý vie že to nie je Ford ale ani prd viac.Logika že ?
Lenže chýba. A chýba na celej čiare,lebo si dosť dobre neviem predstaviť logiku,z ktorou sa takéto auto kupuje.Predávať to logiku má,ale kupovať a ešte z plus automatom do mesta,hotová peňaženková samovražda.Ak stačil mesiac aby auto prepadlo do takýchto problémov,tak využi krátkosť času a vráť ho a pouč sa z toho,a nikdy bez mechanika nechoď žiadne auto kupovať.Ak to čo len trocha je možné... Akosi ti ušlo že tu sa na 90% z autami kšeftuje,prípadne predávajú ak už majitel nechce do opráv investovať.Toto nie je nemecký trh z ojazdeninami kde sú autá servisované,ale smetisková burza.Kto to nechce zobrať na vedomie prečo tu autá menia majiteľov,a len výnimomočne sú v super stave,tak sa treba zobudiť.
Technicky ...EGR vie urobiť neskutočné problémy,ale jeho výmena je v takom prípade už doslova úkol dňa,lebo jeho cenu si už na čerpačke dávno zaplatil.Slovo diagnostika si už určite počul.
Sorry,ale chváliť ťa niet prečo,urobil si všetko čo zlé sa urobiť dalo.Prémiový benzín autá neopravuje
Lenže chýba. A chýba na celej čiare,lebo si dosť dobre neviem predstaviť logiku,z ktorou sa takéto auto kupuje.Predávať to logiku má,ale kupovať a ešte z plus automatom do mesta,hotová peňaženková samovražda.Ak stačil mesiac aby auto prepadlo do takýchto problémov,tak využi krátkosť času a vráť ho a pouč sa z toho,a nikdy bez mechanika nechoď žiadne auto kupovať.Ak to čo len trocha je možné... Akosi ti ušlo že tu sa na 90% z autami kšeftuje,prípadne predávajú ak už majitel nechce do opráv investovať.Toto nie je nemecký trh z ojazdeninami kde sú autá servisované,ale smetisková burza.Kto to nechce zobrať na vedomie prečo tu autá menia majiteľov,a len výnimomočne sú v super stave,tak sa treba zobudiť.
Technicky ...EGR vie urobiť neskutočné problémy,ale jeho výmena je v takom prípade už doslova úkol dňa,lebo jeho cenu si už na čerpačke dávno zaplatil.Slovo diagnostika si už určite počul.
Sorry,ale chváliť ťa niet prečo,urobil si všetko čo zlé sa urobiť dalo.Prémiový benzín autá neopravuje
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
"Toto nie je nemecký trh z ojazdeninami kde sú autá servisované"
Pán Hlavatý, toto ste nemohli myslieť vážne...
Myslím, že v tématike "Kde sú autá ako servisované či neservisované" ste trochu dosť mimo (resp. žijete ešte v nejakých zvláštne skreslených povrchných vedomostiach zo začiatku 90tych rokov) a preto vrele odporúčam ostať pri Vašom obľúbenom "technickom okienku".
Takýmito donebavolajúcimi bohapustými dezinformáciami sa totiž iba strápňujete.
Navyše zmagorujete obyvateľstvo, dychtiace po bezplatných internetíkových informáciách, pre ktoré sa takýmito rečami na úrovni dedinskej krčmy iba prehlbuje dogma v štýle: Nemačko - zem zasľúbená, kde sú pôvodom iba nemecké vozy a kde každý svoje auto starostlivo servisuje, aby ho mohol potom zalacno cez turecký autobazár predať do východnej Európy.
Skutočnosť na nemeckom trhu (už dlhé roky) je však taká, že sa na ňom nachádza kvantum dovezených vozidiel, pôvodom z celej Európy (Slovensko nevynímajúc!!!). Osobne som niekoľko vozidiel do "Nemecka-zemi zasľúbenej" za roky mojej existencie odpredal. Každé iba obchodníkovi s jazdenkami. Navyše vždy iba Nemcovi, nikdy nie Turkovi, ani Juhošovi či Rusovi (mimochodom tieto 3 posledné národnosti ovládajú značnú časť trhu SRN s jazdenkami).
Jednoducho povedané:
nemeckí aj "nemeckí" obchodníci už dávno stratili predsudky o pôvode vozidiel. Je to tovar ako akýkoľvek iný. Riadia sa preto zákonom dopytu a ponuky, prepočítavajú mieru rizík, možných výnosov a nákladov. Ak im v tomto prepočte vyjde, že daný model vozidla je najzaujímavejšie kúpiť trebárs v Lotyšsku, tak ho kúpia. Pochopiteľne sa pritom prísne diverzifikuje predajná cena vychádzajúca z ich tech. stavu (resp. zachovalosti a pôvodnosti) a tiež predajný priestor a prípadné záruky. Čiže na nemeckom trhu (najväčšom v celej EU) sa nachádza celé spektrum jazdeniek:
od vyložených harabúrd (ktoré sú už na SK dávno v šrote), cez podpriemerne a priemerne servisované až po TOP tragače zo showroomu (a samozrejme aj s TOP cenou)
Je však nutné dodať, že nemeckí obchodníci zároveň myslia aj na predsudky zákazníkov, ktorí ich na rozdiel od nich ešte majú (a podľa toho čo ste uviedli) ešte dlho mať budú. Pre takýchto predsudkami zaťažených občanov uvedené vozidlá importované z "predsudkami opradených krajín" majú jednoduché a účinné riešenie:
opätovne takéto vozidlo zaregistrujú v SRN
To znamená, že občan zaujímajúci sa o kúpu auta z "Nemačka-zemi zasľúbenej" v takýchto prípadoch skutočne kúpi "nemecký" tragač.
Len sa jaksik musí odosobniť od toho, že keď precestuje stovky kilometrov na "flek", tak ho bude okrem krásne nalešteného auta z nemeckého showroomu s nemeckým techničákom čakať aj krásna-pôvodná slovenská, maďarská, polská či česká servisná knižôčka...
Vždy by som v takýchto prípadoch rád videl tie vygúlené bulvy tých predsudkami a neaktualizovanými informáciami obrastených slovenských občanov, keď sa im niečo takéto v zahraničí prihodí
Pán Hlavatý, toto ste nemohli myslieť vážne...
Myslím, že v tématike "Kde sú autá ako servisované či neservisované" ste trochu dosť mimo (resp. žijete ešte v nejakých zvláštne skreslených povrchných vedomostiach zo začiatku 90tych rokov) a preto vrele odporúčam ostať pri Vašom obľúbenom "technickom okienku".
Takýmito donebavolajúcimi bohapustými dezinformáciami sa totiž iba strápňujete.
Navyše zmagorujete obyvateľstvo, dychtiace po bezplatných internetíkových informáciách, pre ktoré sa takýmito rečami na úrovni dedinskej krčmy iba prehlbuje dogma v štýle: Nemačko - zem zasľúbená, kde sú pôvodom iba nemecké vozy a kde každý svoje auto starostlivo servisuje, aby ho mohol potom zalacno cez turecký autobazár predať do východnej Európy.
Skutočnosť na nemeckom trhu (už dlhé roky) je však taká, že sa na ňom nachádza kvantum dovezených vozidiel, pôvodom z celej Európy (Slovensko nevynímajúc!!!). Osobne som niekoľko vozidiel do "Nemecka-zemi zasľúbenej" za roky mojej existencie odpredal. Každé iba obchodníkovi s jazdenkami. Navyše vždy iba Nemcovi, nikdy nie Turkovi, ani Juhošovi či Rusovi (mimochodom tieto 3 posledné národnosti ovládajú značnú časť trhu SRN s jazdenkami).
Jednoducho povedané:
nemeckí aj "nemeckí" obchodníci už dávno stratili predsudky o pôvode vozidiel. Je to tovar ako akýkoľvek iný. Riadia sa preto zákonom dopytu a ponuky, prepočítavajú mieru rizík, možných výnosov a nákladov. Ak im v tomto prepočte vyjde, že daný model vozidla je najzaujímavejšie kúpiť trebárs v Lotyšsku, tak ho kúpia. Pochopiteľne sa pritom prísne diverzifikuje predajná cena vychádzajúca z ich tech. stavu (resp. zachovalosti a pôvodnosti) a tiež predajný priestor a prípadné záruky. Čiže na nemeckom trhu (najväčšom v celej EU) sa nachádza celé spektrum jazdeniek:
od vyložených harabúrd (ktoré sú už na SK dávno v šrote), cez podpriemerne a priemerne servisované až po TOP tragače zo showroomu (a samozrejme aj s TOP cenou)
Je však nutné dodať, že nemeckí obchodníci zároveň myslia aj na predsudky zákazníkov, ktorí ich na rozdiel od nich ešte majú (a podľa toho čo ste uviedli) ešte dlho mať budú. Pre takýchto predsudkami zaťažených občanov uvedené vozidlá importované z "predsudkami opradených krajín" majú jednoduché a účinné riešenie:
opätovne takéto vozidlo zaregistrujú v SRN
To znamená, že občan zaujímajúci sa o kúpu auta z "Nemačka-zemi zasľúbenej" v takýchto prípadoch skutočne kúpi "nemecký" tragač.
Len sa jaksik musí odosobniť od toho, že keď precestuje stovky kilometrov na "flek", tak ho bude okrem krásne nalešteného auta z nemeckého showroomu s nemeckým techničákom čakať aj krásna-pôvodná slovenská, maďarská, polská či česká servisná knižôčka...
Vždy by som v takýchto prípadoch rád videl tie vygúlené bulvy tých predsudkami a neaktualizovanými informáciami obrastených slovenských občanov, keď sa im niečo takéto v zahraničí prihodí
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 20.07.2013 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
...a "baj d wej":
aké iné auto ako benzín s automatom je súce do mesta a nie je "peňaženková katastrofa" zároveň?
Snáď nie dízel s DPF a manuálom...
Toto konkrétne Mondeo môže kľudne znamenať ťažko zanedbanú údržbu, agregát pracujúci s nefungujúcou lambdou a "zlepenom" vzducháči v núdzových podmienkach a pod. Je to úplne irelevantné na základe takéhoto kusu generalizovať benzínový dvojliter s A/T ako "peňaženkovú katastrofu". Lebo už hneď aj keby ten tragač zanedbaný bol, tak jeho opätovné uvedenie do slušného stavu bude rozhodne malina oproti podobnému diezlovému s DPF...
Bolo to tu viackrát omieľané a myslím, že snáď pri konečnom zúčtovaní a zohľadnení "pre a proti" nie je pochýb o tom, že benzín (najmä ten nepriamovstrekový atmosférický, optimálne vybavený kvapalnou fázou LPG) je do mesta na krátke trate priam ideál.
Kombinovať ho s "bakuľou" alebo automatasom je už skôr vec vkusu, ale osobne si myslím, že ak človek nebýva zrovna v nejakom rovinatom minimestečku, tak automat je v takýchto prípadoch takisto ideál.
Otázka "peňaženkovej katastrofy" je ale značne relatívna. Všetko totiž niečo stojí, hoci to väčšina tuzemských občanov má čoraz častejšie problém pochopiť. To znamená, že aj komfort nemusieť miliónkrát prehrabnúť tým archaickým kutáčom v chladnom, vibrujúcom ropáku pri prejazde zápchou niečo stojí.
A kto na to nemá, nech si kúpi diesel s DPF!
To je skutočné terno, pri ktorom netreba donekonečna opravovať nejaké turbá, dvojhmoty, vstrekovače, DPF či vysokotlaké čerpadlá, však??? Tomu dúfam ani sám neveríte. Inak by ste boli vo Vašej dielni o suchom chlebe a slanej vode...
aké iné auto ako benzín s automatom je súce do mesta a nie je "peňaženková katastrofa" zároveň?
Snáď nie dízel s DPF a manuálom...
Toto konkrétne Mondeo môže kľudne znamenať ťažko zanedbanú údržbu, agregát pracujúci s nefungujúcou lambdou a "zlepenom" vzducháči v núdzových podmienkach a pod. Je to úplne irelevantné na základe takéhoto kusu generalizovať benzínový dvojliter s A/T ako "peňaženkovú katastrofu". Lebo už hneď aj keby ten tragač zanedbaný bol, tak jeho opätovné uvedenie do slušného stavu bude rozhodne malina oproti podobnému diezlovému s DPF...
Bolo to tu viackrát omieľané a myslím, že snáď pri konečnom zúčtovaní a zohľadnení "pre a proti" nie je pochýb o tom, že benzín (najmä ten nepriamovstrekový atmosférický, optimálne vybavený kvapalnou fázou LPG) je do mesta na krátke trate priam ideál.
Kombinovať ho s "bakuľou" alebo automatasom je už skôr vec vkusu, ale osobne si myslím, že ak človek nebýva zrovna v nejakom rovinatom minimestečku, tak automat je v takýchto prípadoch takisto ideál.
Otázka "peňaženkovej katastrofy" je ale značne relatívna. Všetko totiž niečo stojí, hoci to väčšina tuzemských občanov má čoraz častejšie problém pochopiť. To znamená, že aj komfort nemusieť miliónkrát prehrabnúť tým archaickým kutáčom v chladnom, vibrujúcom ropáku pri prejazde zápchou niečo stojí.
A kto na to nemá, nech si kúpi diesel s DPF!
To je skutočné terno, pri ktorom netreba donekonečna opravovať nejaké turbá, dvojhmoty, vstrekovače, DPF či vysokotlaké čerpadlá, však??? Tomu dúfam ani sám neveríte. Inak by ste boli vo Vašej dielni o suchom chlebe a slanej vode...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Marko...v niečom pravdu zrejme máš.Posledné auto som doviezol z D v skutku v časoch keď ešte voňal svet.Od tej doby sa veci mohli skutočne veľmi zmeniť.Ale na druhej strane si ale nebudeme musieť vysvetlovať že predsa len servis aj kontrolná úloha STK trocha inak funguje a porovnávať slovenskú katastrofu z nemeckou situáciou v servise nie je potrebné.Najväčšie problémy ktoré riešim sú autá po kúpe od SVK majiteľa.najčastejšie počúvané slovné spojenie je..to už som tak kúpil.Tak si môžeš vybrať či pred tebou stojí klamár alebo hlupák.Sú ochotný klamať až sa práši,len aby nevyzerali ako hlupáci,akoby sa to tým dalo zmeniť.
Čo do mesta ? Benzín,kubatúra do 1,5,rozmerovo skôr menšie,nie automat. Osobne beriem zinkovú P306 1,4 alebo 1,6 V8 motor a som ešte dvadsať rokov vyškerený ako vlašský orech.Nooó,len to nie je imidžovka
Čo do mesta ? Benzín,kubatúra do 1,5,rozmerovo skôr menšie,nie automat. Osobne beriem zinkovú P306 1,4 alebo 1,6 V8 motor a som ešte dvadsať rokov vyškerený ako vlašský orech.Nooó,len to nie je imidžovka
-
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 20.07.2013 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
nemecky automobilovy trh
Este šťastie že je ten nemecký automobilový trh s jazdenkami,keby setci fungovali ako slovensky bazarovy podvodníci tak amen...Čo hladas to kupis,kolko das ,take dostaneš...Ak pôjdeš za turkom alebo kupujes podozrivé lacné tak aj tak to dopadne...Chceš seriózne?navstivis autohaus imoprtera značky ,seriózneho privata -zaplatíš seriózne a budeš maximálne spokojný....Bohužiaľ unas sme tak trochu na balkáne úplatky korupcia kamaratske kseftiky ,podvody a zlodejina v servisoch a tak to potom aj vyzerá...Česť výnimkám.
A to že sa do nemecka tiež dovážajú auta je pravda ale nie haraburdy a ak aj hej tak tie kúpia spekulanti sbbalkánskych autobazarov..
A to že sa do nemecka tiež dovážajú auta je pravda ale nie haraburdy a ak aj hej tak tie kúpia spekulanti sbbalkánskych autobazarov..
-
- Príspevky: 979
- Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46 Zdieľať na Facebook
Lenže chýba. A chýba na celej čiare,lebo si dosť dobre neviem predstaviť logiku,z ktorou sa takéto auto kupuje.
p.Hlavaty tak to ste sa riadne sekol s tymto tvrdenim pretoze vlastnim toto auto par rokov a priemernu spotrebu mam na nom ked ho nenahanam 7,2L a to 50 na 50.Je to motor,ktory ma krutiaci moment uz od 1200otaciek a da sa tocit dost vysoko.Jazdny komfort oproti dizlu je neporovnatelny a podvozok je tiez super.Motor je jednoduchy a spolahlivy montoval sa aj do mazdy.Ten moj ma natocene 322tis. bez znakov opotrebenia.Kolko fordackeho oleja nalejem tolko aj vypustim.STK a EM bez problemov.Auto ma aj svoje muchy,ale nic vazne klapky v motore,zadne brzd.strmene,sprevodovanie do pomala asi 2000ot-80km/hod-resp.chyba 6 prevodovy stupen,slaba protikorozna uprava..Je vzdy lepsie auto ako benz.fabia,alebo octavia..
Neviem ci sa tu na fore k nemu niekedy kladne nevyjadroval aj MP3TURBO.
p.Hlavaty tak to ste sa riadne sekol s tymto tvrdenim pretoze vlastnim toto auto par rokov a priemernu spotrebu mam na nom ked ho nenahanam 7,2L a to 50 na 50.Je to motor,ktory ma krutiaci moment uz od 1200otaciek a da sa tocit dost vysoko.Jazdny komfort oproti dizlu je neporovnatelny a podvozok je tiez super.Motor je jednoduchy a spolahlivy montoval sa aj do mazdy.Ten moj ma natocene 322tis. bez znakov opotrebenia.Kolko fordackeho oleja nalejem tolko aj vypustim.STK a EM bez problemov.Auto ma aj svoje muchy,ale nic vazne klapky v motore,zadne brzd.strmene,sprevodovanie do pomala asi 2000ot-80km/hod-resp.chyba 6 prevodovy stupen,slaba protikorozna uprava..Je vzdy lepsie auto ako benz.fabia,alebo octavia..
Neviem ci sa tu na fore k nemu niekedy kladne nevyjadroval aj MP3TURBO.
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
dudi veru najde sa tam dost haraburd.dobre auto nikto neodstavi len tak aj do telefonu ti povie ze je super.ked dobehnes na miesto činu si prekvapkany.ale nemilo.tam su veru aj chrapače.a aj nemci chodia do belgicka kupovat.ale samozrejme nakladaju fakt raketky teda co som ja osobne iba videl.len 2013roky a hore.to ked nakladaju rumuni tak zas odpadavam.
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Re: nemecky automobilovy trh
Presne to isté sa dá predsa aj na Slovensku a nemusíš sa nikam teperiť.......aj u nás sú predsa "autohausy importéra/dealera" aj seriózni priváti.....akurát ich je pomenejdudikopf napísal:Chceš seriózne?navstivis autohaus imoprtera značky ,seriózneho privata -zaplatíš seriózne a budeš maximálne spokojný...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných