MG ZR 2.0 D
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 139
- Dátum registrácie: 16.01.2009 20:19 Zdieľať na Facebook
MG ZR 2.0 D
Zdravim chalani, ja sa chcem opytat mam zaujem o kupu auta MG ZR s motorom 2.0 D (83kw/113ps), r.v. 2004. Nemam ziadne skusenosti s tymto motorm...viete mi poradit? Aka je spolahlivost, ci su kazive, a vsetko okolo toho, dakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tiež som o tom motore premýšlal v čase kým som ešte nebol rozhodnutý o konkrétnej motorizácii v Roveri.Nakoniec som ho vylúčil.Je to BMW motor a ten poznám dôverne.Nie je zlý,ale ani neoslovuje ničím.Pôvodne som zvažoval a rozhodoval medzi ekonomikou a pohodou.Vyhrala pohoda a kultivovanosť a to rozhodnutie neľutujem,lebo nakoniec sa ukázalo že aj benzínový agragát od Roveru je nesmierne úsporný čo som teda ani extra nepreferoval.Ale potešilo
Ak si pre ten motor rozhodnutý,nemáš dôvod pre obavu,pri rozumnom majitelovi je ten motor aj úsporný aj spolahlivý.Všetky prípady keď motor kľakol sa stali iba vďaka slabému článku medzi pedálmi a volantom.To nie je výkonný motor a nie je zrovna vytvorený na dlhodobé zaťaženie jazdami vyžšou rýchlostou.To ale asi mladému blbečkovi z logom BMW na kapote nejde vysvetliť a tak ich hravo vedeli uštvať a keď už nie,tak z nich urobili aspoň olejničku.
Ak si pre ten motor rozhodnutý,nemáš dôvod pre obavu,pri rozumnom majitelovi je ten motor aj úsporný aj spolahlivý.Všetky prípady keď motor kľakol sa stali iba vďaka slabému článku medzi pedálmi a volantom.To nie je výkonný motor a nie je zrovna vytvorený na dlhodobé zaťaženie jazdami vyžšou rýchlostou.To ale asi mladému blbečkovi z logom BMW na kapote nejde vysvetliť a tak ich hravo vedeli uštvať a keď už nie,tak z nich urobili aspoň olejničku.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Je to tuším ten istý motor ako 320D 100kW, akurát naladený na nižší výkon, čo by až tak nevadilo ale problém je neslávne čerpadlo VP44
Predpokladám že auto je v hladáčiku pre jeho nízku cenu o Rover(MG) sa nikto nebude trhat, ale treba mať na pamäti že čerpadlo vie prevetrať penaženku viac než dosť a to bez ohladu v akom aute sa to nešťastné čerpadlo nachádza
Predpokladám že auto je v hladáčiku pre jeho nízku cenu o Rover(MG) sa nikto nebude trhat, ale treba mať na pamäti že čerpadlo vie prevetrať penaženku viac než dosť a to bez ohladu v akom aute sa to nešťastné čerpadlo nachádza
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 26.01.2009 21:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: 06.05.2007 12:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 139
- Dátum registrácie: 16.01.2009 20:19 Zdieľať na Facebook
aha....no ak dobre čítam tieto motory vyrábala britská spoločnosť s názvom "Powertrain Ltd" alebo nie? Potom to nie sú bmw motory.
https://en.wikipedia.org/wiki/Powertrain_Ltd
https://en.wikipedia.org/wiki/Powertrain_Ltd
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
...Nechcem Ťa uviesť do omylu v ktorých rokoch aké motory montovali,ale keď pôjdeš na rover-club.net tak sa dozvieš všetko...U benzínových je to pomerne jednoduché-ak je pred vodičom /samozrejme v motorovom priestore/ prevodovka,je to motor orig Rover,ak je prevodovka vpravo pred spolujazdcom je to motor Honda...
...Dieselové montovali do Rovera 75 od začiatku výroby od BMW,ja som mal 96 kW...Ale súčasne do MG,Land Rovera,a ostatných typov ako napr:200,400,620 atd dávali orig Rover motor,myslím 72 kW...
...Dieselové montovali do Rovera 75 od začiatku výroby od BMW,ja som mal 96 kW...Ale súčasne do MG,Land Rovera,a ostatných typov ako napr:200,400,620 atd dávali orig Rover motor,myslím 72 kW...
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 139
- Dátum registrácie: 16.01.2009 20:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Pokúsim sa dať tú najlepšiu odpoveď:
Jedná sa o 2.0L dieselový agregát od BMW (v tej dobe značka MG/Rover patrila pod krídla BMW).
Najväčší rozdiel oproti nemeckému donorovi okrem nižšieho výkonu (z pochopiteľných dôvodov) je však použitie common-railového vstrekovania a to paradoxne o čosi skôr, ako sa takto vybavený agregát dostal do faceliftovaného BMW E46.
V zásade sa jedná o veľmi spoľahlivý agregát, za predpokladu kvalitnej údržby a rozumného užívania. Rozumné znamená však aj kedy-tedy trochu "vyfúknuť pavučiny" z výfuku. Predchádza sa tým najma zatuhnutiu turba staršieho typu VGT, ktoré nemá el. aktuátor.
INAK, AK JE V SLUŠNOM STAVE, TAK JA BY SOM TO MG ZR-ko BRAL VŠETKÝMI DESIATIMI. Aj dnes.
Ak sa náhodou nedohodnete s majiteľom, tak prosím posunúť kontakt. Ďakujem.
Jedná sa o 2.0L dieselový agregát od BMW (v tej dobe značka MG/Rover patrila pod krídla BMW).
Najväčší rozdiel oproti nemeckému donorovi okrem nižšieho výkonu (z pochopiteľných dôvodov) je však použitie common-railového vstrekovania a to paradoxne o čosi skôr, ako sa takto vybavený agregát dostal do faceliftovaného BMW E46.
V zásade sa jedná o veľmi spoľahlivý agregát, za predpokladu kvalitnej údržby a rozumného užívania. Rozumné znamená však aj kedy-tedy trochu "vyfúknuť pavučiny" z výfuku. Predchádza sa tým najma zatuhnutiu turba staršieho typu VGT, ktoré nemá el. aktuátor.
INAK, AK JE V SLUŠNOM STAVE, TAK JA BY SOM TO MG ZR-ko BRAL VŠETKÝMI DESIATIMI. Aj dnes.
Ak sa náhodou nedohodnete s majiteľom, tak prosím posunúť kontakt. Ďakujem.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ano,presne tak poznám tento agregát.Je som si ho nevybral a som rád,pretože som síce čosi na ekonomike pokazil,ale získal to čo som hľadal cielene tri dlhé roky.Auto po prvom majiteľovi,stredná velkosť,z primeraným komfortom a tichučké pohodové nezapadajúce do tuctového grc čínsko/transformerovského štýlu.Mám stále väčšiu radosť že som ustál všeliaké lákadlá a vydržal a podarilo sa.Mal som teda v živote ozaj kadečo,ale s týmto som najspokojnejší a snáď prvý raz v živote sedím v aute rád
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný