Mercedes W140 S500 - snímač teploty v interiéry

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

VinicP
Príspevky: 910
Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VinicP »

Inak myslim ze ked na nejakom potenciometre nadstavim zodpovedajucu hodnotu odporu tak ako je v tej tabulke, tak by som tym vlastne simuloval funkčný snimač teploty. Lebo ten mi pride az v pondelok. Objednal som ho tak ci tak, nech vyzera ako chce. Stoji po zlave 17e tak to neriešim.
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Pozor su tam tri cidla. Toto konkretne je cidlo teploty pre radiator kurenia s cislom 124 830 03 72, potom je tam to co oznacili v mercedese a este by tam malo byt jedno s cislom 140 830 04 72. Ano nasimulovanim sa mu povie aka je tam teplota inak to nevie ani jednotka klimy.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Klima este mava čidlo priamo na výparníku a ten je ako ochrana aby sa nezačal namrazovať kondenzát na samotnom výparníku a aby sa nestalo že sa namrazí tak sino že sa stane neprechodný pre vzduch .Skrátka aby tá teplota bola tesne nad bodom mrazu .Tak to je asi ten v zadu za rádiom .Ak diagnostika hlási závadu a čidlo je reálne OK už ostáva len káblovačka k nemu alebo konektor a také tie veci .
VinicP
Príspevky: 910
Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VinicP »

seruste zase. No. Mám tu tri čidlá. Číslo jedna je čidlo vybraté zo stropnice. Premerané a asi funkčné, kedže hodnoty sa menia vzhľadom na teplotu okolia.
Číslo dva je čidlo vymontované z auta v priestoroch za autorádiom - tam je vložené do ventilácie a pred nim je nejaký chladič hlinikový. Čidlo sa javí tiež ako dobré, kedže má tiež normálne hodnoty ktoré sa menia vzhľadom na teplotu.

Čidlo tri je čidlo objednané na podnet z mercedesu. Podľa diagnostiky je to to čidlo ktoré treba na aute vymeniť, podľa objednavacieo čísla som to objednal a teda prišlo toto.

Pýtam sa odborníkov - či čidlá 2 a 3 sú vlastne jedno a to isté čidlo. Sami vidíte že sa nepodobajú, vidím to aj ja, lenže ja to čidlo č. 3 v aute neviem nikde nájsť. Xentry písal že tam tie čidlá majú byť tri? Takže proste musím hľadať dalej? Dobre som to pochopil? :D.. Pytam sa jak hotentót čo?, len sa chcem uistiť že tie čidlá 2 a 3 nie sú vlastne jedno a to isté, len či to nie je origo a druhovýroba nejaká fašisticko čínska.

[img]https://i.postimg.cc/fkr0JMND/20190701-224658.jpg [/img]
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Cidlo 2 a 3 nie je to iste cidlo. Cidlo 2 je cidlo teploty na radiator kurenia a cidlo 3 je pre teplotu radiatora klimy. Musis ho tam hladat okolo klimoveho radiatora resp. za nim smerom do kabiny na vodicovej strane v tom celom stredovom boxe kde je cele kurenie a klima. Von vsetky oblozenia okolo plynoveho pedalu a tam bude :)
VinicP
Príspevky: 910
Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VinicP »

Dobre ;) Idem na to :300f:
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
VinicP
Príspevky: 910
Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VinicP »

Kks..Xentry.. mal si pravdu. Vedľa plynového pedála. Len treba baterku a zaujať správnu polohu :D :D lebo je to na zlom mieste. NO tak vybral som ho. Je to číslo 1. Má aj trochu odlišné číslo na sebe, ale tak s odstupom 22 rokov sa niečo mohlo zmeniť. Tak hádam je to už ono. Ked ho meriam, tak má hodnotu 0.44 Kohm a ani sa veľmi nemení. To nové objednané má nameranú hodnotu 2.4-2.5kohm. A Pri zmene teploty pekne osciluje. Dúfam že to bude príčina tej nefunkčnosti. Xentry - zase ďakujem.

[img]https://i.postimg.cc/BjbHY6cL/20190702-141804.jpg [/img] :300f:
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
VinicP
Príspevky: 910
Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VinicP »

Inak aj tie klapky vo ventilácií sa otvárajú a zatvárajú podtlakom (vzduchom), tak ako sú doveri dverí (softclose), šak to ked sa pohúka tá vzduchová pumpa, tak to mi nič nepojde? Som prekvapený že tieto klapky a ich pohon ešte fungujú. Zaujímavé že si takto komplikovali život a po celom aute naťahali plastové hadičky na vzduch, keď väčšina aut to rieši servomotorčekmi.
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
VinicP
Príspevky: 910
Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VinicP »

:28b7: :28b7: chlapci dik vsetkym. Hlavne chlapcovi Xentry. :) Klima ide jak sviňa. Lebo fakt čierne auto, čierna koža a klima nejde? To je konec. No ale bolo to to čidlo. Bol som na troch diagnostikach a kvalitnych, ale darmo, jediná STARka v mercedese ukazala že je zlé čidlo. Ostatné ukazovali iba nejaký pokles tlaku alebo chybný kompresor. Čo proste nesedelo ked klima zo začiatku chladila a až potom vypla. Diagnostika v mercedese 288e. Nové čidlo 16.50e O skusenosť bohatší. Ešte raz dik všetkym.
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Vyvoj toho auta sa zacal v 82hom vtedy este mercedes fungoval na podtlakoch :) Je ich tam dost.
VinicP
Príspevky: 910
Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VinicP »

No je ich tam dost veru. Som prekvapeny ze sa mi to nerozpadalo v rukach. Inak..diki brate. Ty to ovladaš z kazdej strany tie hviezdy.
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných