Mercedes W140 S500 - snímač teploty v interiéry
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
Inak myslim ze ked na nejakom potenciometre nadstavim zodpovedajucu hodnotu odporu tak ako je v tej tabulke, tak by som tym vlastne simuloval funkčný snimač teploty. Lebo ten mi pride az v pondelok. Objednal som ho tak ci tak, nech vyzera ako chce. Stoji po zlave 17e tak to neriešim.
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Klima este mava čidlo priamo na výparníku a ten je ako ochrana aby sa nezačal namrazovať kondenzát na samotnom výparníku a aby sa nestalo že sa namrazí tak sino že sa stane neprechodný pre vzduch .Skrátka aby tá teplota bola tesne nad bodom mrazu .Tak to je asi ten v zadu za rádiom .Ak diagnostika hlási závadu a čidlo je reálne OK už ostáva len káblovačka k nemu alebo konektor a také tie veci .
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
seruste zase. No. Mám tu tri čidlá. Číslo jedna je čidlo vybraté zo stropnice. Premerané a asi funkčné, kedže hodnoty sa menia vzhľadom na teplotu okolia.
Číslo dva je čidlo vymontované z auta v priestoroch za autorádiom - tam je vložené do ventilácie a pred nim je nejaký chladič hlinikový. Čidlo sa javí tiež ako dobré, kedže má tiež normálne hodnoty ktoré sa menia vzhľadom na teplotu.
Čidlo tri je čidlo objednané na podnet z mercedesu. Podľa diagnostiky je to to čidlo ktoré treba na aute vymeniť, podľa objednavacieo čísla som to objednal a teda prišlo toto.
Pýtam sa odborníkov - či čidlá 2 a 3 sú vlastne jedno a to isté čidlo. Sami vidíte že sa nepodobajú, vidím to aj ja, lenže ja to čidlo č. 3 v aute neviem nikde nájsť. Xentry písal že tam tie čidlá majú byť tri? Takže proste musím hľadať dalej? Dobre som to pochopil? :D.. Pytam sa jak hotentót čo?, len sa chcem uistiť že tie čidlá 2 a 3 nie sú vlastne jedno a to isté, len či to nie je origo a druhovýroba nejaká fašisticko čínska.
[img]https://i.postimg.cc/fkr0JMND/20190701-224658.jpg [/img]
Číslo dva je čidlo vymontované z auta v priestoroch za autorádiom - tam je vložené do ventilácie a pred nim je nejaký chladič hlinikový. Čidlo sa javí tiež ako dobré, kedže má tiež normálne hodnoty ktoré sa menia vzhľadom na teplotu.
Čidlo tri je čidlo objednané na podnet z mercedesu. Podľa diagnostiky je to to čidlo ktoré treba na aute vymeniť, podľa objednavacieo čísla som to objednal a teda prišlo toto.
Pýtam sa odborníkov - či čidlá 2 a 3 sú vlastne jedno a to isté čidlo. Sami vidíte že sa nepodobajú, vidím to aj ja, lenže ja to čidlo č. 3 v aute neviem nikde nájsť. Xentry písal že tam tie čidlá majú byť tri? Takže proste musím hľadať dalej? Dobre som to pochopil? :D.. Pytam sa jak hotentót čo?, len sa chcem uistiť že tie čidlá 2 a 3 nie sú vlastne jedno a to isté, len či to nie je origo a druhovýroba nejaká fašisticko čínska.
[img]https://i.postimg.cc/fkr0JMND/20190701-224658.jpg [/img]
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Cidlo 2 a 3 nie je to iste cidlo. Cidlo 2 je cidlo teploty na radiator kurenia a cidlo 3 je pre teplotu radiatora klimy. Musis ho tam hladat okolo klimoveho radiatora resp. za nim smerom do kabiny na vodicovej strane v tom celom stredovom boxe kde je cele kurenie a klima. Von vsetky oblozenia okolo plynoveho pedalu a tam bude
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
Kks..Xentry.. mal si pravdu. Vedľa plynového pedála. Len treba baterku a zaujať správnu polohu :D :D lebo je to na zlom mieste. NO tak vybral som ho. Je to číslo 1. Má aj trochu odlišné číslo na sebe, ale tak s odstupom 22 rokov sa niečo mohlo zmeniť. Tak hádam je to už ono. Ked ho meriam, tak má hodnotu 0.44 Kohm a ani sa veľmi nemení. To nové objednané má nameranú hodnotu 2.4-2.5kohm. A Pri zmene teploty pekne osciluje. Dúfam že to bude príčina tej nefunkčnosti. Xentry - zase ďakujem.
[img]https://i.postimg.cc/BjbHY6cL/20190702-141804.jpg [/img]
[img]https://i.postimg.cc/BjbHY6cL/20190702-141804.jpg [/img]
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
Inak aj tie klapky vo ventilácií sa otvárajú a zatvárajú podtlakom (vzduchom), tak ako sú doveri dverí (softclose), šak to ked sa pohúka tá vzduchová pumpa, tak to mi nič nepojde? Som prekvapený že tieto klapky a ich pohon ešte fungujú. Zaujímavé že si takto komplikovali život a po celom aute naťahali plastové hadičky na vzduch, keď väčšina aut to rieši servomotorčekmi.
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
chlapci dik vsetkym. Hlavne chlapcovi Xentry. Klima ide jak sviňa. Lebo fakt čierne auto, čierna koža a klima nejde? To je konec. No ale bolo to to čidlo. Bol som na troch diagnostikach a kvalitnych, ale darmo, jediná STARka v mercedese ukazala že je zlé čidlo. Ostatné ukazovali iba nejaký pokles tlaku alebo chybný kompresor. Čo proste nesedelo ked klima zo začiatku chladila a až potom vypla. Diagnostika v mercedese 288e. Nové čidlo 16.50e O skusenosť bohatší. Ešte raz dik všetkym.
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných