Mercedes w211 diesel
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 385
- Dátum registrácie: 06.04.2013 11:49 Zdieľať na Facebook
Mercedes w211 diesel
zdravim, zvazujem kupu mb w211 e200/e220 rocnik asi 2006
Tymto autom si chcem tak trochu splnit sen a skratka ho vlastnin. Na slovensku su dost drahe tak som rozmyslal nad dovozom nejakeho s velkym najazdom km (vacsinou to byvali taxiky). Pri najazde cez 450t km uz zrejme zacina odchadzat dost veci a mna zaujima co. (prisiel som si po rady)
Ake opravy bude potrebovat motor (ak sa oplati ho servisovat)? s mb nemam ziadne skusenosti, ale ratam servis hrubym odhadom okolo 1000e + prevodovka (vacsinou su to automaty) oprava tiez tak okolo 1000e, dalej by som do dal asi do nejakej folie kedze farby su skarede a "opotrebovane"- dalsich cca 500e...ako su na tom ostatne casti? podvozok, napravy, kompresor?
dakujem
Tymto autom si chcem tak trochu splnit sen a skratka ho vlastnin. Na slovensku su dost drahe tak som rozmyslal nad dovozom nejakeho s velkym najazdom km (vacsinou to byvali taxiky). Pri najazde cez 450t km uz zrejme zacina odchadzat dost veci a mna zaujima co. (prisiel som si po rady)
Ake opravy bude potrebovat motor (ak sa oplati ho servisovat)? s mb nemam ziadne skusenosti, ale ratam servis hrubym odhadom okolo 1000e + prevodovka (vacsinou su to automaty) oprava tiez tak okolo 1000e, dalej by som do dal asi do nejakej folie kedze farby su skarede a "opotrebovane"- dalsich cca 500e...ako su na tom ostatne casti? podvozok, napravy, kompresor?
dakujem
-
- Príspevky: 385
- Dátum registrácie: 06.04.2013 11:49 Zdieľať na Facebook
bohuzial drviva vacsina su automaty...tie " vstrekovace, mozno cerpadlo, regulator tlaku" su ako drahe polozky? nejaka druhovyroba
Mylim si to? Ich diesle su s turbom a benziny s kompresorom?
ja viem ze moze byt vsetko v poriadku ale co pri 500 000 uz urcite treba menit? ci je mozne ze vsetko vydrzi? ani tesnenia nemusia byt vydrate? lebo to som bral ako samozrejmost
Mylim si to? Ich diesle su s turbom a benziny s kompresorom?
ja viem ze moze byt vsetko v poriadku ale co pri 500 000 uz urcite treba menit? ci je mozne ze vsetko vydrzi? ani tesnenia nemusia byt vydrate? lebo to som bral ako samozrejmost
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Tebe nestačilo jedno trápanie s Lagunou, vyjazdená Octavia tiež nebola výhra v loterii, a teraz si chceš kúpiť vydojený Mercedes po taxikárovi
[img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img][img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img][img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img]
[img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img][img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img][img]http://garaz.autorevue.cz/images/smilies/eusa_pray.gif[/img]
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
SBC prestali do W211/W219 strkat 6/2006cviro123 napísal: Pri 2006ke este treba dat pozor ci nema nahodou SBC sa mi zda, ze v 5tom mesiaci 2006 ukoncil svoje posobenie v Ecku.
Ale pokial sa do toho SBCcka nemontoval hin Jojo-Fero z Hornych Otrokoviec tak pohoda.
Benzinovy kompressor sa da zrepasovat za +/- 1000 eur, ale s kompressorom mali problem prve rocniky W203 aj to ojedinele.
Ale kompressor by som nebral, netaha a zere.
Ivko, ver, never, koncom minuleho roka som sa viezol na jednom MB E 2010 200 CDIcko.
Chalanisko si ho prave priviezol, reku ze ideme sa povozit.
Tak sme nasadli, chvilku sa vozili a ze nech hadam kolko kilometrov ma to auto.
Pozrel som, sedacky nepopraskane, volant 100 stav, tlacidla na palubovke nedochytane-nezosuchane, pocas jazdy nic nevrzgalo necvakalo nehrkalo, motor isiel hladucko, prevodovka radila 100%, tak ja ze (kedze to bol dizel 2010) tak ze ale 210 000. (70 000km/rok)
Chalanisko sa zacal smiat ze vyse cez 430 000, kupil za par fukov od nemeckeho taxikara.
-
- Príspevky: 385
- Dátum registrácie: 06.04.2013 11:49 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
myotis : ale autor tejto témy je magnet na kúpu verglov.
Síce tvrdí že Octu nemá, ale ja si spomínam ako tu riešil niečo ohladom Octavie, či chcel predať Lagunu a kúpiť Octaviu (respektíve nejaký dieslový koncern) si už nespomínam
Ale u tohto chalana mám silné obavy že si ide kúpiť další prúser, lebo ako píše u nás sú drahé. Ale vonku za lacno cukrík nebude.
Nie je lacné ako lacné, ja som tiež kúpil za lacno, ale havarované a rozumne opravitelné, nie lacný vyjazdený šerbel, kde každú chvílu treba riešiť nejakú prkotinu, prípadne vážnejšiu vec
Síce tvrdí že Octu nemá, ale ja si spomínam ako tu riešil niečo ohladom Octavie, či chcel predať Lagunu a kúpiť Octaviu (respektíve nejaký dieslový koncern) si už nespomínam
Ale u tohto chalana mám silné obavy že si ide kúpiť další prúser, lebo ako píše u nás sú drahé. Ale vonku za lacno cukrík nebude.
Nie je lacné ako lacné, ja som tiež kúpil za lacno, ale havarované a rozumne opravitelné, nie lacný vyjazdený šerbel, kde každú chvílu treba riešiť nejakú prkotinu, prípadne vážnejšiu vec
-
- Príspevky: 385
- Dátum registrácie: 06.04.2013 11:49 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
30 ročnú prax nemám ani omylom, len ja sa na autá pozerám trochu inak ako ostatný. Ja hladám v prvom rade spolahlivosť = chcem aby auto jazdilo po ceste a nie po opravároch. Z toho dôvodu vylučujem akýkolvek moderný diesel.
Ja nechcem auto kde budem dúfať že by sa mi na nom teoreticky nemalo nič drahé pokaziť.
Vysvetlím polopate, nie som ochotný platiť za repas vstrekovačov 800€ tak si žiadne auto kde by ma to mohlo stretnúť nekúpim. Ja radšej mesačne obetujem o 30-50€ viac za benzín - čím menej modernej techniky tým menej problémov
Túžil by som po Mercedese E tak ako ty, kúpil by som si ho v benzíne, nikdy nie v nafte - to by ma ani vo sne nenapadlo
Ja nechcem auto kde budem dúfať že by sa mi na nom teoreticky nemalo nič drahé pokaziť.
Vysvetlím polopate, nie som ochotný platiť za repas vstrekovačov 800€ tak si žiadne auto kde by ma to mohlo stretnúť nekúpim. Ja radšej mesačne obetujem o 30-50€ viac za benzín - čím menej modernej techniky tým menej problémov
Túžil by som po Mercedese E tak ako ty, kúpil by som si ho v benzíne, nikdy nie v nafte - to by ma ani vo sne nenapadlo
-
- Príspevky: 172
- Dátum registrácie: 23.11.2010 22:43 Zdieľať na Facebook
ak by si chcel, mal by som pre Teba 220 cdi 125kw, s manualom, vo vybave Avantgarde..najazdene ma cca 250 tis.km..nevyzaduje ZIADNU investiciu, je kupene na Slovensku, verzia bez DPF..od nova ma potahy na sedackach, cize interier ako novy..(bledy)..no je to rocnik 6/2008, tak necakaj, ze ti ho dam za 8000..je jazdene LEN dialnice, posledne tri zimy nejazdene (mame este offroad doma)..nikde ho neinzerujem, len tak ma to napadlo, ze by som zobral novsi model..keby cosi SS
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
MatoB35 : si prečítaj prvý príspevok, ja by som to videl že "jesus-pd" hladá niečo okolo 4000€, pretože vraví že sa jedná prevažne o taxíky
Preto som aj napísal že si pravdepodobne chce kúpiť další prúser.
Je to presne ako ked nejaký mladý puberták sníva o tom ako si kúpi vysnívanú Audinu a groše má len na vydojenú kravu. Ale ked že ide kupovať Audi tak automaticky očakáva nejakú nadpozemskú spolahlivosť, bez ohladu na najazdené km a celkový stav
Preto som aj napísal že si pravdepodobne chce kúpiť další prúser.
Je to presne ako ked nejaký mladý puberták sníva o tom ako si kúpi vysnívanú Audinu a groše má len na vydojenú kravu. Ale ked že ide kupovať Audi tak automaticky očakáva nejakú nadpozemskú spolahlivosť, bez ohladu na najazdené km a celkový stav
-
- Príspevky: 172
- Dátum registrácie: 23.11.2010 22:43 Zdieľať na Facebook
Hej, niekto radsej kupi za 4000 a dalsich 4000 investuje, no stale bude mat stary vyjazdeny kram (pochybujem ze kupi 2006 za 4000, aj keby mala milion km),ktoreho sa uz asi nezbavi. Facelift (2006 a vyssie) zacinaju niekde pri 8 - 9 000E, pochybujem ze napriklad v nemecku su nejak lacnejsie, pokial je seriozne.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
On by chcel napríklad za 4000€ ale investovať ideálne čo najmenej. Len teoreticky počíta že ak by bolo treba repasovať automat, tak či by mohlo stačiť 1000€...MatoB35 napísal:Hej, niekto radsej kupi za 4000 a dalsich 4000 investuje, no stale bude mat stary vyjazdeny kram...
Kamoš má také E-čko akurát 320CDI a vyslovene chcel model kde už je 7°AT a až potom zistil ked sa mu vysypal a riešil to na 2x, lebo prvý krát to neurobili poriadne a nastala ťahanica, že starší 5°AT je spolahlivejší
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
Fuuha 4 tisicky to kde vyberas na vrakovisku? Niekto chce vela muziky za malo penazi a este aj fejslift. Skus viac vyclenit na auto alebo uber z poziadaviek lebo sa popalis a velmo.
Za tie prasule by som radsej isiel do nejakeho obstojneho benzinoveho MB-C 2001-2002 v Elegance alebo Avantgarde. Ver ze zle sa vozit nebudes a mas tam ovela menj veci co ta mozu zruinovat.
Za tie prasule by som radsej isiel do nejakeho obstojneho benzinoveho MB-C 2001-2002 v Elegance alebo Avantgarde. Ver ze zle sa vozit nebudes a mas tam ovela menj veci co ta mozu zruinovat.
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
Zohnať sa dá jedine tak ročník 2005 a staršie. kilometre od 400 tisíc. Ale tam sú cenovky okolo 4 tisíc eur + dovoz a prihlásenie. Vychádza z toho model 200 CDI v taxi úprave. Motor jednoduchý a ako bonus majú tieto taxíky zosilnený podvozok, čiže by mal byť v pohode. Ale je to lotéria. Nad 8 tisíc sa aj na slovensku dajú zohnať v pohode kusy a nemusia byť ani bývalé taxíky. Len zas neviem či ten nemecký taxík nedostal za život viac starostlivosti ako slovenské autá, ktoré kupujú slovenskí podnikatelia a autá končia v rukách ich frajerských synáčkov, ktorí s nimi robia na sklonku životnosti dosť dobré kúsky
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
zohnat za 4-ku sa daju ale maju 600 tis. naklepane , ja som sa v takom v nemecku viezol ten mal dokonca 850 tis. a na opotrebeni ani jazdnych vlastnostiach nebolo nic vidiet , motor isiel normalne bola to 200cdi 90kw, inac E-cko je jedno z najviac pohodlnych , odhlucnenych aut ak ma starostlivost vydrzi dlho , a myslim ze 400 tis. pri nezanedbanom servise nieje nic a este dalsiemu majitelovy moze pekne posluzit
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných