Mercedes S400 cdi , S320 i

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

triskacmc
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 16.05.2010 13:03
Zdieľať na Facebook

Mercedes S400 cdi , S320 i

Príspevok od používateľa triskacmc »

zdravim chcel by som poziadat o radu pri kupe jazdeneho mercedesu S400CDI alebo 320benzin rocnik 2001-2004 co doporucujete vase skusenosti a poznatky doteraz som mal E250turbodiesel a 124 benzin230 dakujem
clk320
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 11.02.2011 18:46
Zdieľať na Facebook

Re: Mercedes S400 cdi , S320 i

Príspevok od používateľa clk320 »

Oba motory su skvelé....ale na udrzbu je lacnejsí jednoznacne 320i. 400CDI moc kusov nebeha, servis je narocný , ci uz na diely alebo na udrzbu a servis.....a spotreba len o malinko nizsia! 320tka na ,,S-ku,, to nebude nejaky trhac asfaltu ale isto by som siel do tejto motorizácie.

Šťastný výber
scorpi4
Príspevky: 6093
Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
Bydlisko: TT, PN, TN
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa scorpi4 »

suhlas...navyse rataj s tym, ze Ti budu odchadzat rozne cidla a kadejake hluposti okolo podvozka a podobne...

je to skvely kar, len ta udrzba je trosku draha...myslim, ze E-classe je lepsia volba..

ale samozrejme, volba je na Tebe..
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Radšej by som asi tú 320 benzín riešil. Ak teda nie je dôraz kladený na spotrebu. Pretože podľa štýlu jazdy sa môže tá spotreba moc líšiť. Ten benzín pôjde tak okolo 10-10,5 L priemer pri pohodovejšej jazde. Diesel urobí tých 9,5, ale pri častom pohybe v meste s malým podielom dialnice. V prípade častých jázd po dialnici s prekročením povolenej rýchlosti tak o maximálne 10 je tá spotreba na úrovni 7,8-8,5 litra. Jedine v meste majú oba motory rovnako..14,5. Ale kupovať Sko do mesta čisto to asi nie.
čo sa týka údržby, tak opäť je všetko pre tú 320 benzín. Auto je ľahšie. Predná náprava je menej namáhaná, menej poškodené sú riadenia, vzduchové pružiace jednotky. Okrem toho ten motor je pomerne slabý a má nízky krútiaci moment, ale oba motory majú rovnaký menič krútiaceho momentu...čiže tá S400 v prípade častých prudkých akcelerácií dosť rýchlo zničí poddimenzovaný hydromenič.
Problém ďalej môže byť vo vzduchovom podvozku...zvlášť v zime auto môžem mať problém. Diely vzduchového pruženia však pomaly začínajú byť na trhu cenovo dostupné , navyše nové pružiace jednotky sú prepracované oproti originálnym. Dôraz pri kúpe ak je človek veľký estét treba dať na ročníky do 2002, ktoré trpia koróziou (predné blatníky, zadné lemy, miesta pod kufrom..) Po facelifte tuším bol problém eliminovaný na W220. Snímače na S400 neviem , že by extra odchádzali....ochádzajú najmä škrtiace klapky...občas treba vyčistiť EGR ventily.
Cena niektorých dielov je v pohode...zadarmo skoro...ale zvlášť také blbosti dokážu prekvapiť nemilo...napríklad snímače tlaku v pneumatikách sú skoro drahšie ako solídna sada pneumatík nových.......
Takže dobrú kúpu prajem.
davidko0
Príspevky: 127
Dátum registrácie: 15.09.2009 18:55
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa davidko0 »

S 400 CDI Ta financne vyjde vela na servise. Co sa Sklasy (W220) tyka, tak najkazovejsi motor. Pozeraj ponuky a vsimnes si, ze 400 CDI su cenovo dole a stale su v ponuke. Jedna sa o tazko predajne auto.

S 320 postacuje, ale na pretekanie to nie je. Popremyslaj nad S 350 - konstrukcne odvodeny od 500-vky (o valec v kazdom rade menej), vykonovo lepsi ako 320 a spotreba takmer rovnaka ako 400 CDI.
triskacmc
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 16.05.2010 13:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa triskacmc »

dakujem vsetkym za vyjadrenie presvedcili ste ma a 400nebude uskromnim sa aj 320 radsej byt veseli v 320 ako smutny v 400
Napísať odpoveď

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných