Mercedes ML W164 Airmatic + Offroad-Pro

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

prounited
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 14.08.2007 12:47
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Mercedes ML W164 Airmatic + Offroad-Pro

Príspevok od používateľa prounited »

Ahojte machri, mam mozno nezmyselnu otazku, ale predsa len rad by som vedel, ci je dodatocne mozne domontovat do ML W164 Offroad-Pro paket, pripadne plus Airmatic alebo to je mozne len vo vyrobe?
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

Veru nezmyselna otazka. Domontovat je tam mozne vsetko, dokonca aj vrtulu z vrtulnika len je otazne kolko by to stalo a ci to ma ozaj zmysel :-\
prounited
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 14.08.2007 12:47
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa prounited »

V Mercedese som sa este nepytal, mne sa jedna o to, ze offroad pro ma tak jeden zo 100 kusov a niektore su fakt v super stave a vybave, chyba im len spomenuty technicky balik.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

A mas ty vobec predstavu co taka prestavba vsetko obnasa? Podla mna by to vyslo viac ako kupit take auto uz s tou vybavou
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

Za 20 000 EUR je vsetko mozne, treba vymenit, redukcnu prevodovku, kardany diferencialy, ramena naprav, elektroniku, mozno aj pruziace jednotky (to neviem)...
Len redukcna prevodovka nova stoji 3900EUR, jedna pruziaca jednotka predna cca 1700EUR, jedno spodne rameno predne 1400EUR, vrchne predne cca 700 EUR, predny spodny cap 1ks (origo, lemforder, swag) cca 280EUR...

Este sa opytam naco ti je offroad pro technik balik? Ja ho mam a pouzil som ho len raz ked som ho chcel vyskusat, je to maximalny nezmysel vo vybave toho auta.

Kup si radsej len solo Airmatic bez offroad pro technik balika. Naco ti je na ML so 7-rychlostnou prevodoukou redukcna prevodovka, a uzavierky diferencialov zadok a stred ktore su riesene lamelovymi spojkami takze sa rychlo prehreju ked mas ajtak ASR a zvysenie podvozku v 3-stupnoch na 300mm miesto dvoch stupnov ked uz pri zvyseni na prvu uroven je to auto tvrde ako kamen?
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Tá cena prestavby môže byť...Redukčnú prevodovku tiež beriem, aj pružiace jednotky. Ale trošku ma zarazila cena tých ramien...1400+700=2100 € na jednu stranu ???? to mi príde trošku prehnané aj na podmienky Mercedes. Ale môžem to uznať, len sa mi to ozaj zdá prepísknutá cena.
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

camry napísal:Tá cena prestavby môže byť...Redukčnú prevodovku tiež beriem, aj pružiace jednotky. Ale trošku ma zarazila cena tých ramien...1400+700=2100 € na jednu stranu ???? to mi príde trošku prehnané aj na podmienky Mercedes. Ale môžem to uznať, len sa mi to ozaj zdá prepísknutá cena.
Prepac, pomylil som sa, teda ani nie ale ja hladim stale cenu bez dane, takze su drahsie :40bd:

Takze v Elite :

SWAG spodne predne 1582EUR s DPH
SWAG horne predne 853 s DPH

Link :

http://www.elitecat.sk/ArticleSelection.aspx?B=0

Samozrejme ze nahrady sa nerobia, toto je rameno obycajne nie zosilene. V Mercedese bude cena vyssia.
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Fakt to tam pozerám tie ceny...nooo..to som si ani nemyslel, že ML je taká vychytávočka...A to ja som sa tak díval, že či niekomu nedrbe keď som mal do mojwj W220 dať za rameno 320 € originál. Za kus tvarovaného hliníku. Ale toto je ozaj vychytané riešenie...Ale zas vzhľadom na cenu to rameno asi vydrží kľudne 700 tisíc km a aj občasné jazdy v teréne :) Mení sa asi len po havárii :)
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

To si este pozri ceny tych capov.

Samozrejme ze to rameno tam je naveky pri tej masivnosti a aj ked celkovo je ta naprava robena tak ze vydrzi komplet bez repasu urcite tych 250 - 300tis. ale niekedy sa vyskytne dovod vymenit cap alebo cosi...
prounited
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 14.08.2007 12:47
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa prounited »

Uprimne povedane po uvedeni danych faktov prestavba fakt nema zmysel.
Ja zamyslam kupit SUV vyssej triedy, ktore rocne najazdi 60-70 tkm, z toho 97% po cestach, 3 % po polnej ceste. Okrem ML sa mi celkom pozdava aj Toureg, mozno aj Audi Q7.Na Offroad-pro som sa pytal preto, lebo kamos ma MLko W 164 350 benzin a teraz v zime mal problem vyjst po ceste do kopca v BA. Neviem, ci to bolo jeho jazdecka chyba alebo zla volba pneu, alebo nedokonalost systemu 4-matic.Iny zmysel ta rekukcia a pseudouzavierky u mna nemaju, po vysvetleni, je pre mna Offroad-Pro zbytocna vec, do terenu mam aj tak ine auto. :3c90:
Dakujem marek4 za info. :3906:
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

Zjednodusene povedane auto tejto triedy nebude nikdy jazdit na takom obuti ani nikdy nebude sluzit takemu ucelu aby tuto techniku vyuzilo.

Taktiez co sa tyka zlozitych naprav su preto take aby autu poskytli komfort a jazdne vlastnosti osobneho auta aj pri vysokych rychlostiach. Do terenu jedine tuhe napravy...

Co sa tyka komfortu tak ML je dostatocne pohodlne aj na strunach, vzduch vyuzijes jedine ak jazdis casto nalozeny alebo jazdis casto Brno Praha a podobne panelove vychytavky, na dierach v meste pri pomalej rychlosti ten rozdiel v pruzeni nebudes citit.

Samozrejme ze tato vyssia trieda SUV je komfortom niekde inde ako ostatne auta, da sa povedat ze jazdnymi vlastnostami na urovni osobneho auta, s vyhodami vyssieho podvozku a posedu...

Este ak ti mozem poradit pri vybere tak pokial jazdis vacsinou sam ako ja je to dobre vozenie ale pokial obsadzujes aj zadne sedadla tak jednoznacne o triedu vyssie cize GL, Q7, alebo pride nova X7. ML W164 ma totizto strasne malo miesta pre zadnych cestujucich aj ked v predu sedia osoby nizsieho vzrastu...
prounited
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 14.08.2007 12:47
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa prounited »

marek4 napísal:Zjednodusene povedane auto tejto triedy nebude nikdy jazdit na takom obuti ani nikdy nebude sluzit takemu ucelu aby tuto techniku vyuzilo.

Taktiez co sa tyka zlozitych naprav su preto take aby autu poskytli komfort a jazdne vlastnosti osobneho auta aj pri vysokych rychlostiach. Do terenu jedine tuhe napravy...

Co sa tyka komfortu tak ML je dostatocne pohodlne aj na strunach, vzduch vyuzijes jedine ak jazdis casto nalozeny alebo jazdis casto Brno Praha a podobne panelove vychytavky, na dierach v meste pri pomalej rychlosti ten rozdiel v pruzeni nebudes citit.

Samozrejme ze tato vyssia trieda SUV je komfortom niekde inde ako ostatne auta, da sa povedat ze jazdnymi vlastnostami na urovni osobneho auta, s vyhodami vyssieho podvozku a posedu...
Presne takto rozmyslam aj ja.
Este teda taky postreh, co by ste vybrali vy :

- Mercedes ML
- Audi Q7
- VW Touareg



:4012: :4012:
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

Q7 je ina trieda, ja som s ML spokojny.
prounited
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 14.08.2007 12:47
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa prounited »

Poviem pravdu, pri ML som sa trosku bal spolahlivosti. Ale co pocuvam, tak su de facto bezproblemove. A este ma laka 160.000 km/6 rokov free service.
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

Spolahlivosti sa nemusis bat, v porovnani s VW urcite nie, skor by som povedal ze z nemcov je mercedes najspolahlivejsi, BMW najsportovejsie, VW najotrepanejsi a bez napadu a AUDI kopia VW.

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných