Mercedes E55 AMG W211 combi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1055
- Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Odpovedám postupne v bodochautolaik napísal:Oco ale su ludia ktori uz teraz takto ziju, poskromne,osamotene a hlavne to nepotrebuju vkuse zdoraznovat pisomnou formou kazdy den a v kazdej teme. Ani by nemali ako,oni totiz tie moderne veci neuznavaju.Oni tak jednoducho ziju,tak ako su presvedceni.
No daj co dodrzujes ty z toho co tu hlasas
1 - ano sú ale je ich zúfalo málo hlavne v europe
2 - je mojim poslaním, odvtedy ako umrel Majster N stále a stále všetkými formami vám opakovať "sprosté ste deti moje , a sprosté aj ostanete" (viem že to je z Pročkovej paroduie, ale je to pravda)
3 - pre Achadu - ano samozrejme som aj sám proti sebe
4 - nedodržujem nič z toho, pretože ja mám byť odstrašujúcim príkladom, teda musím byť ešte horší a ešte sprostejší ako ste vy všetci dokopy
Nejaké ďalšie dotazy?
5 - ano zatial je to koníček, ale pevne verím, že minimalne kozy pribudnú.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 16.01.2014 17:48 Zdieľať na Facebook
Mercedes vs Dacia
Neprispievam vela na toto forum ale citam ho denno-denne....no musim uznat ze v tejto teme ste dosiahli dno automobilovej problematiky. Lebo porovnavat jazdu v Dacii a v Mercedese a este konstatovat ze je to to iste tak to uz je silna kava. Vazeni Vam drblo..... Ja nenachadzam slov. Koniec, toto forum stratilo svoje opodstatnenie. Dristy, dristy, dristy....akakolvek tema. Nemam sil....
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
forum nemoze za individualne zlyhania. Nikdy nemohlo a nikdy nebude moct. Irelevantne o akom fore sa bavime (hodinkove forum nedavno malo tiez nejake drobne incidenty), irelevantne o akych znackach, modeloch alebo produktoch.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 1055
- Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09 Zdieľať na Facebook
Len ci je to naozaj zlyhanie a nie len neschopnost prispustit fakty. Lebo to, ze auta, ktore mali este nie tak davno v zaklade 14" kolesa, maju dnes 17-ky s profilom 45 a menej, je fakt. Ze za tu istu dobu pribrali aj niekolko sto kilov, je tiez fakt. A ze by k tomu primerane zmakli tlmice a pruziny sa asi neda povedat. Takze ak ste sa nepreviezli v oboch tak nevyskakujte z kozky a neobhajujte svoje bozstvo.
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Mp3, ale moze. Neviem akou formou su tu zamestnani moderatori, no keby tu bol aspon jeden trvalo pracujuci, precesaval by forum a mazal nerelavntne prispevky ktore nemaju nic spolocne s temou, clovek by sa tu nieco aj dozvedel. Takto, v kazdej jednej teme dostane zadavatel pytajuci si radu ohladom konkretnej znacky pred kupou, odporucanie kupit si uplne inu znacku, inu motorizaciu, iny typ auta…
Naposledy upravil/-a leonNL v 04.08.2021 01:15, upravené celkom 1 krát.
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 1263
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Achada, snad nechces povedat, ze dnesna W213 na 19-kach kolesach ma take iste tlmenie a podvozok, ako W123-ka na 14-kach. Tomu snad ani sam neveris, ze podvozky a tlmenie sa za 40-50 rokov nezmenilo, obzvlast u znacky povestnej najpohodlnejsimi podvozkami. Odporucam previezt sa na W222 a potom na Sandere. V rodine ma znamy sukromne auto Touareg, sluzobne Dustera. Povedal ze ta Dacia je za trest, s tym autom prejst viac nez 100km je utrpenie. Nechcete pripustit ze je to lowcost, je to to najlacnejsie co sa da dostat, a to sa prejavi ako na materialoch, tak na komforte a na vsetkom.
Akoze Dacia bude pohodlna rovnako len preto lebo jazdi na 14-kach, kym taka S-klasa na 20-kach.
Akoze Dacia bude pohodlna rovnako len preto lebo jazdi na 14-kach, kym taka S-klasa na 20-kach.
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 25.05.2021 21:39 Zdieľať na Facebook
Re: Mercedes vs Dacia
Správna pripomienka. Pripájam sa k nej.tom2014 napísal:Neprispievam vela na toto forum ale citam ho denno-denne....no musim uznat ze v tejto teme ste dosiahli dno automobilovej problematiky. Lebo porovnavat jazdu v Dacii a v Mercedese a este konstatovat ze je to to iste tak to uz je silna kava. Vazeni Vam drblo..... Ja nenachadzam slov. Koniec, toto forum stratilo svoje opodstatnenie. Dristy, dristy, dristy....akakolvek tema. Nemam sil....
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Neodpovedám na zadanie témy na 7 strane aj tak neviem o čom je Odpovedám tunak panuriaditelovi na jeho príspevok.
Toto forum nežije z počtu fundovaných odpovedí, ale z počtu kliknutí a tým aj zobrazení reklamných bannerov.
Teda ak pán Hlavatý odpovie na otázku - chyba je v tom a tom- má to sice cenu pre toho kto sa pýtal, ale nie pre prevádzkovatela tohto portálu - lebo to vygeneruje max 10 klikov.
Kdežto ak ja alebo hocikto iný napíše sice od veci ale odpoveď ktorá vyvolá emocie, tak sa zapojí 20 ďalších, 30 iných im bude protirečiť a v téme bude zrazu klikov pár tisíc.
Čo je výhodnejšie???
Ďalšia vec - kto chce naozaj odbornú radu , má možnosť zaplatiť si a ísť na profesionalne diagnostické forum FCD. Lenže tu si ludia nakúpia autá na aké socialne nemajú a potom nemajú groše ani na opravy a tak žobrú.
Čo vy na to pán riaditel??? nejaké iné vysvetlenie? - Nech majitel modrej stránky trocha zarobí
Toto forum nežije z počtu fundovaných odpovedí, ale z počtu kliknutí a tým aj zobrazení reklamných bannerov.
Teda ak pán Hlavatý odpovie na otázku - chyba je v tom a tom- má to sice cenu pre toho kto sa pýtal, ale nie pre prevádzkovatela tohto portálu - lebo to vygeneruje max 10 klikov.
Kdežto ak ja alebo hocikto iný napíše sice od veci ale odpoveď ktorá vyvolá emocie, tak sa zapojí 20 ďalších, 30 iných im bude protirečiť a v téme bude zrazu klikov pár tisíc.
Čo je výhodnejšie???
Ďalšia vec - kto chce naozaj odbornú radu , má možnosť zaplatiť si a ísť na profesionalne diagnostické forum FCD. Lenže tu si ludia nakúpia autá na aké socialne nemajú a potom nemajú groše ani na opravy a tak žobrú.
Čo vy na to pán riaditel??? nejaké iné vysvetlenie? - Nech majitel modrej stránky trocha zarobí
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 25.05.2021 21:39 Zdieľať na Facebook
Samozrejme, že fórum za to nemôže.mp3turbo napísal:forum nemoze za individualne zlyhania. Nikdy nemohlo a nikdy nebude moct. Irelevantne o akom fore sa bavime (hodinkove forum nedavno malo tiez nejake drobne incidenty), irelevantne o akych znackach, modeloch alebo produktoch.
Ale môže za to správca fóra.
Ľudia, čo majú záhradku v ktorej niečo pre seba pestujú, vedia, že medzi pestované rastliny burina nepatrí.
Preto ju odstraňujú.
Ináč tá burina sa rozmohne do takej miery, že zničí pestované rastliny v záhrade.
Tiež nemôže za to záhrada, ale jej vlastník, ako sa o ňu a svoje plodiny stará.
Fórum
Je to o niektorých ľuďoch.
Majú v sebe nutkanie prispievať do väčšiny tém svojimi príspevkami, ktoré nesúvisia s témou.
Potom to dopadne tak ako táto téma.
Prosím, prečítajte si zadanie a potom príspevky a skúste vyhodnotiť, čo konkrétneho si môže zadávateľ témy vziať z tých odpovedí.
Veľmi málo.
Tak ako napísal tom2014, aj ja väčšinou len čítam príspevky a nereagujem, až donedávna, kedy som napísal zopár diskrétnych upozornení, keďže výsledok bol negatívny, tak som vec nahlásil administrátorovi avšak tiež bez odozvy.
Takže áno, fórum ako elektronická platforma za to nemôže.
Môže za to pár konkrétnych prispievateľov, vďaka nim toto fórum sa premenilo na pokec.
Pripomína mi to úbohú, opustenú záhradku, kde sa uý burina natoľko rozmohla, že takmer nevidno pôvodné, pestované rastliny.
Pekný deň.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Pánriaditel očakávam odpoveď pre mňa
- ak mi niekto platí za tú burinu - tak potom čo?
pretože skutočne reklama je ako burina - velmi pekné prirovnanie
- všímajte si že neodpovedám zadávatelovi , ale vám pánriaditel
ak by správca fora chcel aby sa odpovedalo len na zadanie témy, prečo je potom možnosť "zobraziť NOVE príspevky" ??
Pretože ja nečítam zadania tém ale NOVÉ príspevky. A na tie aj odpovedám , to je podla mňa princíp fora - odpovedať na posledný príspevok, aby bola odpoveď aktualna.
Vy keď prídete do krčmy tiež sa spýtate - chlapi o čom bola reč doobeda? aby ste sa pripojili k zadaniu temy?
- ak mi niekto platí za tú burinu - tak potom čo?
pretože skutočne reklama je ako burina - velmi pekné prirovnanie
- všímajte si že neodpovedám zadávatelovi , ale vám pánriaditel
ak by správca fora chcel aby sa odpovedalo len na zadanie témy, prečo je potom možnosť "zobraziť NOVE príspevky" ??
Pretože ja nečítam zadania tém ale NOVÉ príspevky. A na tie aj odpovedám , to je podla mňa princíp fora - odpovedať na posledný príspevok, aby bola odpoveď aktualna.
Vy keď prídete do krčmy tiež sa spýtate - chlapi o čom bola reč doobeda? aby ste sa pripojili k zadaniu temy?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Pán riaditeľ: Si ANTIVODIC, ako KAŽDÝ, ktorý prešiel na ŤAŽKÉ autá . Resp onanuje nad výkonom, bez ohľadu na ostatné súvislosti.
Nemám problém priznať sa, že som občas ľúbil stúpnuť a držať áuto pod krkom, každý kto obhajuje ťažké obludy, nevie o čom je skutočne jazda ...
Ťažké autá so silnými motormi dokážu ísť veľmi rýchlo, veď sú stavané na to...., Na dobrej ceste, ideálne po diaľnici, ale skús naložiť do toho istého auta vyše polovicu ich hmotnosti..., čiže, keď váži taký Mercedes E 1700-1800 kg. ZAŤAŻ ho 800-900 kg a potom s ním zájazdi nejaké horský úsek... , ideálne rozbitý.
Vysvetlim:
Ešte pred 25-30 rokmi som úplne v pohode s autami o hmotnosti 1050-1100 kg v STREDNEJ triede a výkonmi od 66 kw - 85 kw v dosahoval vyššie priemerné rýchlosti než o 25-30 rokov neskôr, s autami aj 2 x silnejšími.
Keďže tie časy si veľmi dobre pamätám, úplne bežne boli vyše 100 km/ h v priemere, aj cez deň. Bavíme sa o OKRESNÝCH cestách, mimo diaľnic, samozrejme, za vtedajšej " plnej" premávky...
Zabijakom svižnej jazdy je HMOTNOSŤ, naloz si do súčasného auta strednej triedy nejakých 500-600 kg a choď s tým nejaký horský úsek...
Iba takto zistíš ako sa ZHORŠILI jazdné vlastnosti vozidiel za posledné desaťročia.
Do toho neskutočne ZHORŠENE - ZJEDNODUŠENIE technického riešenia náprav, kedy aj auto veľkosti Octavie má primitívne nápravy a la voz so senom..,ale má dotykový displej a náladové podsvietenie...
Namiesto ľahkých kolies 14-max 15 palcovych, ozrutne 18-20 palcové aj v kategórii nižšej strednej triedy...
Dizajn predáva .
Novinári sú Janovia z Teleschopingu, tí majú za úlohu pomôcť predať autá, nie otvárať oči.
Keď niekto ohrna nos nad ĽAHKOU Daciou, automaticky viem, že nemá ani kvapku benzínu v krvi...
Nemám problém priznať sa, že som občas ľúbil stúpnuť a držať áuto pod krkom, každý kto obhajuje ťažké obludy, nevie o čom je skutočne jazda ...
Ťažké autá so silnými motormi dokážu ísť veľmi rýchlo, veď sú stavané na to...., Na dobrej ceste, ideálne po diaľnici, ale skús naložiť do toho istého auta vyše polovicu ich hmotnosti..., čiže, keď váži taký Mercedes E 1700-1800 kg. ZAŤAŻ ho 800-900 kg a potom s ním zájazdi nejaké horský úsek... , ideálne rozbitý.
Vysvetlim:
Ešte pred 25-30 rokmi som úplne v pohode s autami o hmotnosti 1050-1100 kg v STREDNEJ triede a výkonmi od 66 kw - 85 kw v dosahoval vyššie priemerné rýchlosti než o 25-30 rokov neskôr, s autami aj 2 x silnejšími.
Keďže tie časy si veľmi dobre pamätám, úplne bežne boli vyše 100 km/ h v priemere, aj cez deň. Bavíme sa o OKRESNÝCH cestách, mimo diaľnic, samozrejme, za vtedajšej " plnej" premávky...
Zabijakom svižnej jazdy je HMOTNOSŤ, naloz si do súčasného auta strednej triedy nejakých 500-600 kg a choď s tým nejaký horský úsek...
Iba takto zistíš ako sa ZHORŠILI jazdné vlastnosti vozidiel za posledné desaťročia.
Do toho neskutočne ZHORŠENE - ZJEDNODUŠENIE technického riešenia náprav, kedy aj auto veľkosti Octavie má primitívne nápravy a la voz so senom..,ale má dotykový displej a náladové podsvietenie...
Namiesto ľahkých kolies 14-max 15 palcovych, ozrutne 18-20 palcové aj v kategórii nižšej strednej triedy...
Dizajn predáva .
Novinári sú Janovia z Teleschopingu, tí majú za úlohu pomôcť predať autá, nie otvárať oči.
Keď niekto ohrna nos nad ĽAHKOU Daciou, automaticky viem, že nemá ani kvapku benzínu v krvi...
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Dam ti poskladat zadnu napravu napr. z Cecka mercedesu ked ti poodpajam vsetky ramena, ani ju nezlozis kym nedas spravne poradie take je tam pnutie na vsetky strany ako je riadena/ovladana. U tejto znacky jednoduchost v napravach nehladaj, moje E ma hole bose 1885kg a drzi stopu tomu ver, problem je skor ze musi byt nieco rozbite na smrt aby si vobec pocul, ze je tam problem ale ked ju mas v kope a dobru geometriu na to daj krk, ze podvozok slape ako svajciarske hodiny.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných