Mercedes E55 AMG W211 combi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zadné nápravy niektorých modelov sú značne komplikované a kým je to všetko zopnuté sú tuhé a dokonca vôle je problém nájsť.V tom má Xentry úplnú pravdu.Zadky sú veľmi zradné,len málo ľudí si tak nejak uvedomuje že na aute vôbec je a pokiaľ auto nejakým spôsobom pláva alebo je neisté podľa okolností vozovky,málokedy hladá problém inde ako vpredu.A dielňa ktorá má ochotu zadok riešiť je asi tiež biela vrana.U VW grupy žiaľ samotná výroba robí z opráv drahú záležitosť pretože v zásade nikdy nemajú ošetrené prechody skrutiek ramien stredom hliníkového silentu.Elektro korózia spôsobí že už po krátkom čase nie je možné žiadnym z excentrov pohnúť a pomôže iba karbobrúska aj to po celkovom zhodení celej kompletnej nápravy.Nápravnica (klietka) je jeden kus hrdze,všetko hliníkové zapuchnuté oxidom.
Už v časoch ozaj dávnych kým som W124 a W201 ešte robil boli zadné nápravy niečo,kde bolo nutné najprv uvolniť sily v ramenách rozpojením niektorého uzla.
Pneumatiky a rozmer,a kde je pravda ? Treba sa vrátiť ku zákonom a zákonitostiam,trochu si pozistovať pojem odpružené a neodpružené časti podvozku. A pokiaľ zistíte že do neodpružených patrí koleso,náboj,brzdová výbava kolesa...už ste aj doma.
Prečo sa začalo masove osadzovať hliníkové disky ? Najprv bola myšlienka váhy. A tu je podstata a odpoveď. 18 prípadne viac colové kolo už žena nenasadí,taká je váha. Váha neodpružená. Samotná pneumatika pruží v nízkom profile iba minimálne,a tak musí akýkoľvek komfort zabezpečiť podvozok sám. Velké neodpružené hmoty si vyslovene žiadajú aby elementy náprav ztuhli a nedovolili vzájomné pohyby častí....a ste doma v celej problematike. Teda budete,ale až keď si dosadíte do pomeru Odpružené / neodpružené aj druhú stranu rovnice.Tá hovorí že pomer sa zlepšuje priberaním váhy odpruženej tj auto samotné + zaťaženie (bez pneu,závesu kola a brzdy) Takže čím ťažšie auto voči čím menším hmotám kola,náboja a brzdy je cesta k dobrému výsledku.Ideálne by bolo mať všetko v kategórii odpružených,čo je nemožné. A do tohoto si viete dosadiť čokoľvek od RR po tú Dáciu a viesť kilometrové hovory ktoré nevedú nikam kým sa nezačnú rešpektovať platné zákonitosti.Preštíte sami seba ak ste prístupný sa zaoberať bludmi internetových tláchalov

Fórum...kvalita závislá od prispievateľov a pofidérnej slobody jednotlivca.Na konci bude iba tá sloboda.Tu už ísť nedáva zmysel
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Milan opravte ma , ak uvažujem zlým smerom.
Každá porucha alebo nedokonalosť náprav sa prejavuje tým viac čím je vyššia rýchlosť vozidla.
Kedže doprava je stále hustejšia, priemerné možné rýchlosti sa znižujú.
Terz som niekde postoval článok, že Paríž a 7 velkých nemeckých miest ide plošne znížiť MPR na 30km/h.
Ak tento trend bude pokračovať (ja si myslím, že bude) sú stále dokonalejšie nápravy v podstate zbytočné.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Napísať odpoveď

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní