Mercedes E W 124
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 04.03.2010 20:23 Zdieľať na Facebook
Mercedes E W 124
zdravím milovnikov Mercedesov,,,mal by som zaujem o kupu mercedesu.jedna sa o 200vku 55 KW.Ma najazdene 400 tisic,,viem že je tento motor slaby ale je trvacny,,prosím vás ake klady a zápory ma konkretny motor,,a načo najviac pozerat,pri kupe jedna sa o posledny model r.v. 1995.príjmem každu radu,dakujem vám.
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 27.09.2008 18:19 Zdieľať na Facebook
Ten motor je slabota to je pravda.Mame doma este 200 diesel stav tacho 500000 a druhy co bol doma 750 000km. Oba isli a idu ako hodinky.Stara dobra clasica,ktora uz nebude,ale na dnesnu dobu uz troska zavodou. Nepozeraj prvi vrak ktory bude za 500 ecek,ale zasa tie lepsie maju aj dost vyssiu cenu.Dbaj hlavne na koroziu cim su zname,nech nepostracas tlmice,napravy a samozrejme kasna nech je ok.Motor je nekonecny......
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 20.02.2007 14:56 Zdieľať na Facebook
Mercedes
to si dobre napisal mame doma mercedes w210 300td najazdene cez 500tisic km bezproblemov az na hrdzu a mame aj mercedes w220 400cdi na ten motor kazdy nadava no hy mame ma najazdene 330tisic a motor bez problemov akurat vymena zhavicov
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Môj kúpil otec mojej susedy v 92 roku a dojazdil ho do vlaňajšia keď umrel starý pán. Cca pred 10/12 rokmi starý pán nabral kanalizačný poklop čo stál kolmo a prebil vaňu.Kedže mal trochu pod širákom tak išiel ešte cca 20 km kamsi na chatu a vrátil sa na druhý deň do Komárna. Išla dole olejová vaňa,vymenili sa šálky a auto išlo nádherne až do smutného dňa.Km by tam asi už nik nepopočítal,kedže to auto išlo stále a už keď som ho ja predával malo 10 rokov a km slušne.No a starý pán ešte nakladal 20 rokov.To je motor 2,0 55kWcviro123 napísal:To uz mi pride ako otravna reklama, ze W124 je posledny poriadny mercedes. Vsetci ste mali aj W124 aj ostatne po nich vo vlastnictve? ze to vsetci tak svorne tvrdia sa to rozsirilo ako chripka, vsetci hovoria tak poviem aj ja. Nic v zlom ale W124 bola este hruba technika aj ked elektriky tam nebolo malo v plne vybavenych autach ale bolo kvazi jednoducha. Ked niekto kupil W124 250D holu bosu, tak sa nemalo co pokazit. Je to neporovnatelna doba a neporovnatelna konstrukcia a cele auto. Netreba o tom hovorit ako o poslednom dobrom mercedese, ci myslite, ze 124ky sa nikdy nepokazili? A teraz ked maju rokov az az a kilometrov do osalenia a uz teda nie velmi ochotnych vela majitelov do poriadneho servisu co je mozne kupit? Akurat kopu zeleza. 4ku v dobrom stave uz bude treba hladat.
To nešlo zničiť,som tiež názoru že posledný poctivý Mercedes ktorý nešiel pomýliť z ničím na svete.Dnes dáš dole hviezdu je to hocičo
-
- Príspevky: 2230
- Dátum registrácie: 15.05.2008 13:56
- Bydlisko: Rovinka/Bratislava Zdieľať na Facebook
No mali sme nasledovne: W115, W124 ktore jazdili niekolko desiatok rokov a niekolke stovky tisice km. Potom sme mali W202, W210 a W245 no a tie auta po par rokoch potrebovali aj iny servis ako len klasika popotrebovanie a predpisane vymeny.
Hovorim to len a len na zaklade tejto skusenosti. Ja sa drzim toho ze do 90tych rokov sa robili aut este relativne jednoduche a tym padom aj spolahlivejsie ako to co je dnes. Dnes si malokto trufne kupit auto na 10 a viac rokov lebo tie nove srandy prespikovane senzormi a elektronikou na vsetko mozne a nemozne vzdy budu mat viac poruch ako to co sa da mechanicky v motore opravit.
Uprimne mne sa nepaci dizajn novych Mercedesov ale rozumiem ze idu z dobou a na zarucenie predaja potrebuju eci upravovat. Na druhej strane som rad ze mam skusenosti s touto znackou a aj inymi a musim uznat ze premiova kvalita Mb je badatelna aj na novych autach a to po uzivani 5-6 a viac rokov.
Zial nieje to len nejaka fama a myslim ze to plati vseobecne o autach ale aj inych vyrobkoch, ze kedysi sa robili veci na to aby sluzili ludom, teraz ludia sluzia veciam a nikoho neprekvapi ked mu odidu po 2,5-3 rokoch tie veci co kedysi ludom sluzili 10-20 rokov.
Hovorim to len a len na zaklade tejto skusenosti. Ja sa drzim toho ze do 90tych rokov sa robili aut este relativne jednoduche a tym padom aj spolahlivejsie ako to co je dnes. Dnes si malokto trufne kupit auto na 10 a viac rokov lebo tie nove srandy prespikovane senzormi a elektronikou na vsetko mozne a nemozne vzdy budu mat viac poruch ako to co sa da mechanicky v motore opravit.
Uprimne mne sa nepaci dizajn novych Mercedesov ale rozumiem ze idu z dobou a na zarucenie predaja potrebuju eci upravovat. Na druhej strane som rad ze mam skusenosti s touto znackou a aj inymi a musim uznat ze premiova kvalita Mb je badatelna aj na novych autach a to po uzivani 5-6 a viac rokov.
Zial nieje to len nejaka fama a myslim ze to plati vseobecne o autach ale aj inych vyrobkoch, ze kedysi sa robili veci na to aby sluzili ludom, teraz ludia sluzia veciam a nikoho neprekvapi ked mu odidu po 2,5-3 rokoch tie veci co kedysi ludom sluzili 10-20 rokov.
Mercedes Benz W245 BlueEfficiency (03/2009) Benzin bez Turba
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kedysi keď prišla prvá 202 do dielńe sme porovnávali z 201 -ou
To vlastne bolo už niečo v úplne inom duchu,zkomplikované boli aj jednoduché veci ktoré to vôbec nepotrebovali,proste iba aby bolo jasné je tu nový model prekopaný,"vylepšený" opeknený atd
A tak sme jednotlivé body prešli a porovnávali,a verdikt ? Posun jednoznačne k predraženiu výrobu,ku komplikovaniu úplne účelovému aby sa auto skladalo z viac a háklivejších komponentov.Aby sa dalo odôvodniť že ...sa cena trocha nafukuje
Dnes je to jedno obrovské svinstvo od A do Z. Treba vyrábať,treba pracovných miest,treba vymieňať komponenty,celky,aby sa mohlo zase vyrábať a vyhadzovať,aby sa ťažilo,vozilo,robilo,predávalo proste nech ludia trčia v práci nie na uličných demonštráciách. Všetko na plné pecky,aby sa zabezpečelo že bohatý bude bohatnúť a somár bude pracovať,nagrcáme mu úverov aby sme ho držali za gule,dáme mu polo zadarmo auto aby zase išiel na doraz z peňaženkou a ešte si myslel že je King.Zase mu gule pevnejšie stisneme,lebo ak prestane robiť,príde o všetko.....krásne ste si sadli do toho ho...a,ako muchy v tom sedí celý "vyspelý" svet
To vlastne bolo už niečo v úplne inom duchu,zkomplikované boli aj jednoduché veci ktoré to vôbec nepotrebovali,proste iba aby bolo jasné je tu nový model prekopaný,"vylepšený" opeknený atd
A tak sme jednotlivé body prešli a porovnávali,a verdikt ? Posun jednoznačne k predraženiu výrobu,ku komplikovaniu úplne účelovému aby sa auto skladalo z viac a háklivejších komponentov.Aby sa dalo odôvodniť že ...sa cena trocha nafukuje
Dnes je to jedno obrovské svinstvo od A do Z. Treba vyrábať,treba pracovných miest,treba vymieňať komponenty,celky,aby sa mohlo zase vyrábať a vyhadzovať,aby sa ťažilo,vozilo,robilo,predávalo proste nech ludia trčia v práci nie na uličných demonštráciách. Všetko na plné pecky,aby sa zabezpečelo že bohatý bude bohatnúť a somár bude pracovať,nagrcáme mu úverov aby sme ho držali za gule,dáme mu polo zadarmo auto aby zase išiel na doraz z peňaženkou a ešte si myslel že je King.Zase mu gule pevnejšie stisneme,lebo ak prestane robiť,príde o všetko.....krásne ste si sadli do toho ho...a,ako muchy v tom sedí celý "vyspelý" svet
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných