Mercedes E classe cdi skĂşsenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

osobne by som sa radsej mercedesu vyhol ale nejdem tu pisat preco aby ma zase nezozrali tí co v zime spia :-)
Naposledy upravil/-a patko1 v 31.10.2011 23:02, upravené celkom 1 krát.
camry
Príspevky: 604
Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa camry »

Osobne by som sa mercedesu radšej NEvyhol, ale nejdem radšej písať prečo, aby ma zase nezožrali tí čo v zime nespia :)
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

takze zatial 1:1 :b:
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

Najväčši problem E Mercedesu v tom ročniku a v cene ktoru si ty pozeraš je ten, že 9 z 10 budu byvale taxiky s km vykonom skutočnym medzi 400-800 000 km.

Preidavam sa ku patovi, takže 2 : 1
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

a teraz nam daju vsetci fandovia medvedov ze :,,noa? tie auta tolko vydrzia bez problemov,, lol
sktaxi
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 05.03.2009 16:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sktaxi »

Hlavne pozor na predfejslift, mali nový systém bŕzd, ktorý bol extrémne kazový a pofejslifte začali montovať starú dobrú klasiku...
Problémové brzdy SBC

Vďaka bohatej medializácii problému s prvými brzdami „Éčka“ teraz pravdepodobne nenapíšem nič nové. Pravdou je, že v oblasti bŕzd sa novátorský prístup Mercedesu nevyplatil. Ako jedno z prvých sériových vozidiel totiž dostal model W211 do vienka elektrohydraulické brzdy Sensotronic. Novinka s označením SBC na majetných zákazníkov nového „Éčka“ zapôsobila ako magnet. Pocit technologického náskoku pred konkurenciou bol nepopierateľný.

Podstatou ich fungovania bol vysokotlakový zásobník, ktorý držal brzdový okruh pod stálym vysokým tlakom. Tlak sa potom na základe pokynov riadiacej jednotky dostával k jednotlivým brzdám, pričom dokázal každé koleso brzdiť rozdielne a podľa aktuálnych pokynov riadiacej jednotky ESP pribrzďoval jednotlivé kolesá rôznou silou. Zložitosť celého systému však brzdám SBC podkopala nohy. Strácali tlak, padali do núdzového režimu (počas neho je brzdná sila prenášaná výlučne na predné kolesá) a spôsobovali vodičom infarktové situácie. Problémom bola aj ich životnosť daná určitým počtom zabrzdení.
http://auto.pravda.sk/jazdene-auta/clan ... -dietatom/

inak nádherné auto :3035:
VW Passat chrochtavých 66kW > 85kW
Opel Vectra 1,8 16V OPC line- ex
HACCP
sktaxi
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 05.03.2009 16:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sktaxi »

cviro123: to ale platí pri každom aute :2f93:
VW Passat chrochtavých 66kW > 85kW
Opel Vectra 1,8 16V OPC line- ex
HACCP
volvoxc60
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 12.10.2008 17:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa volvoxc60 »

My mame v rodine 3 Mercedesi E a zatial spokojnost.Iba chviku bol problem s automatom 7 G-tronic a to malo auto 1 mesiac.Inak je super mozem odporucit.Ale radsej si zober 320 cdi podla moznosti. :2f93: A napadlo ma ze v zime sa nemusis bat kup si riadne gumy a vyndes este dalej ako s prednym nahonom.
Naposledy upravil/-a volvoxc60 v 01.11.2011 09:59, upravené celkom 1 krát.
dotynka
Príspevky: 1222
Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dotynka »

Ak len nemecké autá (pochopiteľne) tak 1.BMW 2.Audi 3.Mercedes :41c2: (aspoň moja skúsenosť)
volvoxc60
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 12.10.2008 17:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa volvoxc60 »

Moja presne naopak lol .Bmw je najhorsie co moze byt :3c90:
dante51
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 24.02.2009 13:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dante51 »

Nazdar,ja mam e270 rv. 2004.motoricky ide to auto super,zatial no problem.podvozok je tichy nic neklepe netrasie.AVSAK je to automat.mam nabehanych 280 000 a prevodovku trha.oprava stoji od 750eur a vyssie(tipujem cca 1500 min).dalej je to verzia bosch SBC.tot tiez nefunguje.ak mas SBC a nieco sa ti pokazi tak mas dobru sancu ze ti to vypne aj ABS a ESP.to mam tiez.takze ak mas dost penazi tak Ecko urcite.krasne,pohodlne,luxusne.ak si kupovat tak urcite 220 manual.vykon je skoro rovnaky.a urcite nie verziu s SBC
volvoxc60
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 12.10.2008 17:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa volvoxc60 »

Velmi zalezi aj aky je majitel a ake to auto kupy.Ak to bude ak uz spominane taxikarske tak jasne ze vsetko sa mu tam dojebe.Ale ak by to bol sukromnik a ktory sa fakt o neho dobre staral tak to auto bude ok.Ale aj tak pred kupou by som si odpisal vin code a dal ho overit v Mercedesi.
sktaxi
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 05.03.2009 16:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sktaxi »

dante51: pravidelne treba v automatoch meniť olej...áno a práve preto, že sú tam doživotné náplne. Povedzme pre takého nemca má auto životnosť pokiaľ nevyplatí lízing(3-5r.), u nás je to aj 20rokov a predstav si ten olej po toľkých rokoch, tretinová náplň a zhorený olej bez mazacích schopností= trhanie, šmýkanie lamiel a pod.
A potom človek na každom rohu počúva: "Fúj, automaty sa kazia a medveď, bawo sú strašne kazové autá a automaty odchádzajú ako na páse!!!" A pritom ten olej stojí pár šupov...

A k autu, myslím že ak niekto pozerá po takom medveďovi, nájde aj tých 750-1500 € na "menšiu" opravu raz za čas, nevravím že je to radosť. Tiež sa mi moje vozítko páči a dobre na ňom vozí, a teda neľutujem žiadnu investíciu, ktorú som urobil(a nebolo ich málo).

Šťastnú ruku prajem kupcovi :2f93:
VW Passat chrochtavých 66kW > 85kW
Opel Vectra 1,8 16V OPC line- ex
HACCP
nani33
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 30.03.2010 10:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nani33 »

mam osobnu skusenost s e 220 cdi [ bezproblemov ] a este s viac inymi mb ml,r,s,c. robim s autami a mal som aj vsetky konkurencie mb.momentalne jazdim v c. v mb je najpohodlnejsie sedenie aj podvozok. [ najmenej v audi ]
ALE osobne by som na w211 s prvych rokov v nafte a este rozne miestne ,,super stavy,, za cca 7 tis eu odvahu nemal.
celkovo ak by som siel do w211 tak len po fejse od 2006 a len bezin 350, nie cdi,cgi nie 4 matic bez sbc. dal by som lpg a vozil sa na 200 kw v6 za cca 12 l lpg. samozrejme ceny pofejsovych krasnych 350 su niekde inde ako miestne 02 cdi zo 120 km na tacho ...
ak uz silou mocou e a v nafte tak radsej peknu w 210 00-02 220 cdi alebo 320cdi.
ps. servis hocikde inde len nie v mb.ceny dielov aftermarket standartne.mb sa u nas nekradne
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

dotynka napísal:Ak len nemecké autá (pochopiteľne) tak 1.BMW 2.Audi 3.Mercedes :41c2: (aspoň moja skúsenosť)
Moja skusenost: Mercedes a BMW rovnaka kvalita, avsak rozdiel v komforte, kym Mercedes bezkonkurencne pohodlny, BMW viac sportovy. A daleko, daleko za nimi Audi, tuto znacku by som s prvymi dvoma ani neporovnaval, hnoj... Ved nie nadarmo vravi nemec: audi je len trochu lepsi volkswagen...nic viac.

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných