Mercedes E 350 benzín 200 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Oco, ja mám na 12 tonke zaručene nižšiu spotrebu, než ten Mercedes...
lol
Neskutočne ľutujem vyhadzovať peniaze na PHM do luftu a zo spotreby nad 6 l v osobaku dostávam zradnik, keď je 4-4,5, vtedy som ako tak spokojný...
Ale:

Ja chápem, že človek sa často rozhoduje iracionálne, veď emócie sú raz také..
Tak občas musí urobiť niečo mimo obvyklú komfortnú zónu...

Práve dnes som videl mladého chlapca z bazaru preháňať sa na Mercedese S, asi 10 ročnom.
Stavím sa, že má obrovskú radosť a sám sa musí obdivovať.. lol

Ale pre mladosť je typické robiť občas hlúposti.. všetci sme boli takí..., iba raz sme kedysi boli chvíľu mladí...
Temnota333
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 24.04.2017 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Temnota333 »

No,kjež by som bol mladý. Kristove roky mám už dávno za sebou. Človek má rešpekt pred tými kilometrami, značkou a samozrejme je hlavný rešpekt pred značkou a jej možným skomplikovanym investovaním do toho auta. Človek si všetko uvedomí až na druhý deň, prípadne pár dní po tom, čo urobil. Vyskúšal som, uvidíme. Hlavne mi bolo ohľadom tejto diskusie vyriešiť tú motorizáciu,lebo niekto tvrdí, sú to spoľahlivé motory, iný opak. Naftu som nechcel aj kôli viacerým horším a drahším možným investovaním. Nehovorím, že toto je lacné ale benzín je benzín. Aj keď som bol skoro vždy na naftu ale pri týchto kilometrov, myslím že benzín bude lepší. No čo sa vysrstí po čase, neviem. Bral som to aj kôli tomu, že tie rozvody boli riešené, takže snáď nejaký čas ostane v kľude. Urobím teraz bežný servis olejov, filtrov,olej v prevodovke a uvidíme čo sa bude diať. Ďakujem vám zatiaľ všetkým.
No budem rád,ak tu niekto napíše skúsenosti z týmto konkrétnym vozidlom. Pekný deň prajem :2f93:
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Dosť skoro sa pýtaš lol
Najprv si kúpil, potom zistujes??
Akú to má spotrebu??
Mimochodom, práveže menej sa treba báť diesla, ten urobí milión ako nič, vysokovýkonný benzín..., nemá šancu na dlhovekosť.
Temnota333
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 24.04.2017 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Temnota333 »

Spotreba dobrá,cca medzi 9-11.5 a to chodím tak,ako z každým iným autom . Pri týchto šesť valcov je to z výdržou predsa len iná a tých 200kw na ten obsah a výkon, není zas tak ohurujuci. Keď sme boli v Holandsku, chalani mali Superb 3.6, BMW 530i a oba mali niečo okolo 360000km. A autá boli čo sa týka motora dobré. U nafty zase treba brať, že DPF,vstreky,turbo a nejaké tie prkotiny, sú už u mňa navyše. U týchto motorov z benzínov,som sa rozhodoval medzi BMW 530 a týmto motorom od Mercedesu. Jedno BMW som mal možnosť pozrieť, išlo dobre ale história bola do 200000 km a to auto malo nabehaných 260000 km. No žiadne záznamy potom. Tak tú som si urobil záver. Uvidíme,no máš pravdu, včera som ten Mercedes zobral. :2f93: :3906: Ďakujem za odpoveď
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Tieto motory, je presne oznacene od do cislo motora kde bolo problemove ozubene koleso na vyvazovacie hriadeli v strede motora, jednoducho ho "zjedlo". Nasledne toto bolo vyriesene zmena a ked sa to opravovalo riesil sa rozvod a vymena vyvazovacej hriadele zo novy kus toto uz bolo vyriesene a uz by sa problem viac nemal opakovat. Ono je stale otazka "zly motor", boli riesene piestne kruzky ale vzdy je otazka, ze preco? Aky bol k tomu dovod? Rozpraval som z clovekom, ktory mal problem s benzinovym motorom ale na Bmw a vysledok bol, treba go motora tak za velmi vela penazi sa riesil motor, motor sa opravil a clovek zaplatil prevzal auto a problem tam bol ten isty ako do opravy, motoru mechanicky nebolo vobec nic a nakoniec si ho opravil sam za asi 30 euro.

Je to 2007 tym padom tam uz napr. odpada mozny problem na brzdach sbc system, znacky sa az tak velmi bat netreba, ale treba vzdy najst presne kde je problem a casto treba diel, ktory na prekvapenie "jezisi mercedes" nestoji 150 euro ako na tresnem renault ale treba mi diel za 20 euro originalny. Bol problem na S triede w222 uz bolo zle dpf a zbytok tragedia na svete a cele to bolo o tom, ze ak sa robil servis tak uz sa kablovacka nedala na miesto a bola volne polozena az sa predrala izolacia a dotykal sa kablik na senzory motora a kov a toto vyrabalo cely drahy problem, takze stale je to o tom, ze mam velky problem a ide sa hned po tom najdrahsom lebo toto pise.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Mame na dielni jeden diesel w211 s dpf lenze aj tomu treba rozumiet, dpf vyrezali lebo plne jasne, ze plne vsak je na motore problem, kvoli ktoremu to auto nemohlo regenerovat a ten problem sa neriesil, keby sa vyriesil ako prvy tak tak cele dpf nemuselo mat ziaden problem a ak este pise plne dpf este neznamena , ze je ko. Ja som kupil teraz w211 s dpf auto ma 390 tisic km a nema jeden problem, ja tvrdim ak je chyba vzdy sa viac treba bat toho co to vezme na opravu ako samotnej znacky.

Dpf z tohi auta vyrezali a myslite si snad, ze ide? Nie nejde povodny problem celeho je stale tam.
Naposledy upravil/-a xentry v 03.06.2021 07:27, upravené celkom 1 krát.
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Tak tá spotreba je až neuveriteľne nízka...to je na úrovni 3.0 D
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

xentry napísal:Mame na dielni jeden diesel w211 s dpf lenze aj tomu treba rozumiet, dpf vyrezali lebo plne jasne, ze plne vsak je na motore problem, kvoli ktoremu to auto nemohlo regenerovat a ten problem sa neriesil, keby sa vyriesil ako prvy tak tak cele dpf nemuselo mat ziaden problem a ak este pise plne dpf este neznamena , ze je ko. Ja som kupil teraz w211 s dpf auto ma 390 tisic km a nema jeden problem, ja tvrdim ak je chyba vzdy sa viac treba bat toho co to vezme na opravu ako samotnej znacky.

Dpf z tohi auta vyrezali a myslite si snad, ze ide? Nie nejde povodny problem celeho je stale tam.
Pár áut som videl, ktoré mali odstráneny FAP a ktoré sa vliekli krokom.
Dokonca aj mňa prehovaral mechanik, že budem konečne bez starosti... :40bd:

Co som zistil, údajne RJ zaregistruje, že chýba filter, ale kým ma voľnú "pamäť ", tak umožní niekoľko x akoby stráviť chybu, až nakoniec obmedzi definitívne výkon a je možná jazda akurát tak do servisu, či 80-90...

Vo výsledku je náprava oveľa drahšia, než celé auto, ani neviem, či som niekde počul, čítal, že by niekto dal do poriadku už raz vyrezany filter.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Platia jednoduché vzťahy.Väčší objem,viac valcov,väčší výkon - to sú aj značne navýšené náklady.Ak to auto nemá žrať aj trávu pri ceste,musí byť technicky premyslené a teda určite nebude príkladom jednoduchosti.Minimálne jedno desaťročie sa ide aj po ekologických veciach to pridá niečo naviac.Na jednaj strane to je v prospech motora pretože motoru sa musí velmi spresniť menežment práce v každom bode.Na druhú stranu pribudlo mraky a zväčša drahých komponentov.A tie majú svoje životnosti ktoré absolutná väčšina ľudí vôbec neberie do úvahy.Kým sa v záruke aspoň teoreticky ten motoru dostane čo je nutné,po ukončení to zväčša mení aj majiteľa ale aj sa mení systém údržby.A vonkoncom si nenahovárajme že autorizovaný servis a tie ostatné majú rovnaké vybavenie.Technické aj vedomostné.Že za všetkým sú konkrétny ľudia výsledok môže byť iný než očakávaný to preskočme.Možnosti sú ale piepastné.Ceny opráv tiež priepastné čo ale plne sedí a zodpovedá tomu čím servis disponuje výbavou,prostredím,zaškolením mančaftu atd...až po ten kávovar a úsmev a čistotu prostredia.
To nie je charita,a na to sa zabúda.Akonáhle dielňa jedna či druhá je vybavená spústou špeciálnej výbavy,úplne nevyhnutne nemôže byť ľudová.Hlupák si nikdy netresne po vrecku a nezakúpy mnohotisícové vybavenie ak na to v hlave nemá a žiaden benefit v práci mu neprinesie.
Benzín je mylne považovaný za "lacnejšiu" variantu pohonu,ale to je omyl a práve pri novších strojoch to bude vidieť stále častejšie ako "vyhodili ma z EK"
Mať v aute emisný systém z dvoma sledovanými okruhmi (diesel) a ôsmymi nie je práve velká výhoda benzínu.V-éčkové motory sú vo všetkom navyše zaduplované,dva predkatalizátori,jeden (alebo dva) hlavné katy,päť lambd (alebo viac) plus Nox k tomu....už iné ani nechýba a pred každou EK bude nutná návšteva kostola.
K tomu už netreba nič iné pridať,ako nerobenie údržby (pretože o tom nevieme) a to niektoré veci majú celkom krátny život práve u benzínu.A že nesvieti nič,majiteľ nemusí vedieť nič o tom ako sa mu pekne dromadia priekaky.Dozvie sa ich naraz v súhrne (EK) a že to býva drahé nech nik nepochybuje.Krásny príklad na to mám z nedávnej minulosti pekne zdokumentovaný.Všetky emisné systémy zlé,kontrolka nesvieti,majiteľ jazdí do poslednej chvíle až príde po 2 rokoch emiska a je po Vianociach.Emisný systém benzínu je totiž velmi obšírny a nemá lacné konponenty.A ešte ich vie na funkčnosť otestovať tak jeden z desiatich mechanikov aby som nebol za zlého.Jedna sonda riadi,druhá ju kontroluje,medzi nimi drahý cat ktorý je ruojemník tých sond.caty ak sú štyri,a mechanik truhlík...bude veselo a účet na infarkt.
Kým má benzín prvého majiteľa a ten dobre vie že ten a ten režim jazdil za xy litrov,a teda ak to je naraz o 2-3 viac asi sa niečo deje,tak druhý tretí majiteľ vie prd makový o všetkom.Ak kúpil stroj ktorý mu nik ani len na správnosť emisného systému nik nepozrel tak si kúpil budúcu radosť.Dať za rárohu 15 tis a viac nie je problém.Dať stovku diagnostikovi aby preklepol kupovaný vehikeľ je škoda peňazí.To je takto na 99.9% nákupov. Na smiech je,že ten na koho sa najviac pi..je (AAA) je sviňa lebo veše auto ktoré vykupujú odhalia zo všetkými závadami tak do 15 minút.Potom sú svine.Je toto čarovná krajina zázrakov (alebo klamstva kam pozrieš)
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

ide hlavne o to čo od auta majiteľ očakáva. Ak za 10 rokov najazdí 150 000km tak nafta nemá zmysel lebo každý aj súčasný benzín to hravo zvládne. Stále sú jednoduché motorčeky pre jednoduchých užívateľov, do nafty sa tak vôbec netreba tlačiť.
Temnota333
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 24.04.2017 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Temnota333 »

Ďakujem ti za odpoveď. Cenním si toho a si ako jediný, ktorý mi potvrdil strach práve z emisnej kontroly. U nafty je totiž väčšia šanca na to, že prejde emisnou a toto má mimochodom čaká, pretože na Mercedes treba za mesiac robiť ek a STK takže s toho som nervózny. Viem aké problémy majú tsi čka. 2.0 TDI príde,bum bum a prešiel. Príde tsi a emisnou neprejde. Je to chorý systém. Idem sa objednať k jednému mechanikovi, ktorý tu pri Žiline robí tieto autá a sám som zvedavý, čo sa na diagnostike ukáže. Problém je, že nejde parkovací asistent a ani jeden senzor. O tomto som ale vedel. Každé auto má svoje chyby a není v nich rozdiel. No rozdiel býva, že každý kto vidí Mercedes alebo BMW si začne pýtať hneď viac. Lebo Mercedes. Uvidíme ale naozaj, dík za ten komentár, ktorý bol výstižný a smeroval k téme :2f93:
Temnota333
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 24.04.2017 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Temnota333 »

hjundai napísal:ide hlavne o to čo od auta majiteľ očakáva. Ak za 10 rokov najazdí 150 000km tak nafta nemá zmysel lebo každý aj súčasný benzín to hravo zvládne. Stále sú jednoduché motorčeky pre jednoduchých užívateľov, do nafty sa tak vôbec netreba tlačiť.
To auto najazdí tak 10-15000 ročne a možno aj o niečo menej. Bude to druhé auto v rodine. Uvidíme
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je jedno do čoho sa tlačíš,nejde o to aké je palivo ale akú motorizáciu.Lebo čakať že velkoobjemová V6-V8 alebo hoci aj výkonný štvorvalček budú brať ohľad že máš v aute všetky disponabilné peniaze je pomýlené.Tu sa nebavíme oani o ľudoch a 150 tis km,ani o maličkých autách ktoré dnes atakujú 5 tis éčkovú hranicu.

Temnota...bude už asi trvale prítomná hrozba emisiek.Preto ja píšem že nerozumiem prečo sa aspoň prostredníctvom diagnostika nepozrie na "zúbok" emisnému systému.Mne je nad slnko jasné že sa nedá na počkanie prejsť 900 hodnôt v diagnostike,ale dajú sa klúčové hodnoty.A je tam aj tzv. kód pripravenosti k emisnej skúške.Ešte sa to tak aj volá.Ak je úplne v poriadku je tak na 99.9% isté že motor je aj po technickej stránke v daný moment ok. Každá anomália v ňom prvé zasiahne emisný systém.Ísť na emisku kľudne a z úsmevom pomaly ľudia odvykajú.Ale chyba je niekde inde a ak do tých hláv hučíš zbytočne lebo sa vždy zaujímajú o hovadiny a nie dôležité veci..tak je to tak ako je.Najlepšie merítko či ľudí niečo zaujíma ale na niečo kašlú je či sa pýtajú na podrobnosti a zaujímajú sa o to.Čo si tu budeme maľovať kraviny,je to ako to je.Radšej platiť ako premýšlať ?! Každý rozumie sám sebe najlepšie,našťastie sa v týchto veciach ľudia najviac líšia aj keď sa inak navonok podobajú
Dopíšem drobnosť...ísť z autom na EK kde je celý kontrolný emisný readiness kód ok (je to dlhodobo tvorený kód) je doslova radosť.Emiska trvá pár sekund,technik vytiahne sondu a -ok,máme to.Že prečo sa to nevyužíva v prospech majiteľov aut ako dosvedčenie servisu že príprava na STK a EK sa urobila dobre a kvalitne...to jeden nepochopí.Jediný majiteľ auta mi v minulosti priniesol krásne zdokumentované čo kedy bolo pri akých km na aute robené.To je jeden z tisícov,zásadne sa zákazníkovi nedáva do ruky nič a on nič nepýta.Pritom tam všetko začína aj končí
ali76
Príspevky: 90
Dátum registrácie: 08.11.2008 21:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ali76 »

Nazdar
Pravdivych 280.000km nie je vela na ten motor.
Ako uz bolo spomenute rozvody boli haklive ale ty ich mas vymenene aj s koleckami.mas pokoj.Prevodovka AT/5 je nezmar.
Ja mam tiez benzin MB a cez tristo tisic nabeh a krasa.(samozrejme nove rozvody)
:2f93:
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Ufff.
Asi by som radšej priplatil predávajúcemu aj 200 eur, len nech urobí STK a EK...

Mal by si pokoj.

A ako to v Nissane robia, že niektoré reťaze majú večne?? lol, alebo, robili??

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných