Mercedes CLK s LPG - Vaše skúsenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

VladkoLe
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 05.08.2008 20:07
Zdieľať na Facebook

Mercedes CLK s LPG - Vaše skúsenosti

Príspevok od používateľa VladkoLe »

Chcel by som sa opytat niekoho kto ma skusenosti s mercedesom CLK prvej serie a je v tom brutalny benzinak 141kw al. 160kw, co sa stane ked sa do toho da plyn. Videl som take auta na predaj a zaujima ma ako to jazdi a ci su s tym problemy.
Dik
Ogi11
Príspevky: 901
Dátum registrácie: 07.04.2011 21:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ogi11 »

Všetko záleží od splynovača a montážnej dielne. Inak nemá dôvod prečo sa to kaziť.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Čo je na tom motore brutálne?
VladkoLe
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 05.08.2008 20:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VladkoLe »

ten motor 160kw benzin je pre mna dost mal som zatial same diesely,
VladkoLe
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 05.08.2008 20:07
Zdieľať na Facebook

Plyn automat alebo manual

Príspevok od používateľa VladkoLe »

radite mi kupit auto uz so splynovacocom alebo si ho dat namontovat firme? Je rozdiel ked je plyn v automate alebo manuale? co je lepsia volba? dik
Ogi11
Príspevky: 901
Dátum registrácie: 07.04.2011 21:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ogi11 »

Je lepšie si ho tam domontovať.
Nové je nové, záruka a vieš aj čo tam máš.

U dovezených je často problém to repasovať.
Preberalo sa to tu už vo veľkom množstve. Treba to preskúmať.

Či automat, či manuál. Je to jedno.
marek4
Príspevky: 744
Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marek4 »

Benzinovych 141kW, resp. 160kW v takomto aute povazujem za zakladnu motorizaciu, ked chces setrit tak si to daj do plynu, problem v tom nevidim.
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

no lpg urcite ano

otazka je len ci kupit s lpg alebo bez

model clk vyrabany 1997 - 2002 nema s tymito motormi co si spominal (ostatne som nepozeral) schvalene lpg hromadne ani cez retrofit

ak novy splynovac:
cize ta caka individualna prestavba kde stoji iba zapis lpg cca 400 eur (ked ta tato suma neodradi tak no problem) .. vyhodou je zaruka a ak ti tam v dobrej firme daju to co ma byt tak to bude chodit dobre, nevyhodou tie papierovacky nekonecne okolo individualneho prihlasovania

ak so splynovacom:
caka ta repas splynovaca, je len mala sanca, ze auto kupene so splynovacom ho ma v 100% stave cize skor ci neskor ta caka repas mensi alebo mozno aj kompletny, vyhodou je, ze uz ma zapisane lpg a to, ze cena repasu je o dost nizsia ako cena novej montaze, nevyhodou je, ze nevies na akom splynovaci to bolo jazdene (ci mal motor spravnu zmes atd atd) a ten repas moze byt obcas zlozity (zalezi co je uvedene v TP atd.)

ja osobne by som sa zariadil podla ceny aut, daj si cenu auta bez plynu + lpg + prihlasenie a to si porovnaj s cenou auta uz s lpg + cena repasu a uvidis co je vyhodnejsie pripadne o kolko
Obrázok Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

tie výkony nie sú náhodou motory s kompresorom ??

Nie je problém dať LPG do kompressoru ?? Vraj to kedysi bol problém, tak neviem, to zas zaujíma mňa :-)
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

tak u novsieho clk modelu je zopar motorov schvalenych na lpg vratane tych s kompresorom tak asi to problem nie je
Obrázok Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
jergusko
Príspevky: 2272
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Bydlisko: Bratislava
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusko »

Kujon78 napísal:tie výkony nie sú náhodou motory s kompresorom ??

Nie je problém dať LPG do kompressoru ?? Vraj to kedysi bol problém, tak neviem, to zas zaujíma mňa :-)
Ten 160kW motor je 3,2 V6, bez kompresora.
S prepĺňanými motormi bol problém pri starých systémoch, ktoré si plyn ťahali do sania podtlakom. Pri sekvenčnom vstrekovaní to už ide namontovať aj na kompresory a turbá, ale tam sa to až tak nedoporučuje, kvôli vyššiemu tepeknému namáhaniu motora, ktoré LPG ešte viac zvyšuje, nakoľko nemá takú chladiacu funkciu v motore ako benzín.
Do kompresorového 142kW s kompresorom by som to nedával, do 3,2 atmosferického so 160kW v pohode.
Do šesťvalca to stojí okolo 1000 - 1200 evri.

V skratke povedané, LPG je určené viac pre motory typu 4,0, 180kW, než pre motory typu 1,6 turbo, 140kW.
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

len poupravim .. do stvorvalca stoji lpg tak 1000-1200
sestvalce sa pohybuju o par eur vyssie
Obrázok Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC + LPG (BRC)
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

no tak pri 320-tke to by bolo iné kafe ale už to je dosť vysoká spotreba aj u plynu :-)

A cena LPG pri 6 valcoch je niekde okolo 1500 € a keď to nie je retrofit, tak plus 400 € na schvaľovací proces :-(
Napísať odpoveď

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných