Mercedes CLK s LPG - Vaše skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 05.08.2008 20:07 Zdieľať na Facebook
Mercedes CLK s LPG - Vaše skúsenosti
Chcel by som sa opytat niekoho kto ma skusenosti s mercedesom CLK prvej serie a je v tom brutalny benzinak 141kw al. 160kw, co sa stane ked sa do toho da plyn. Videl som take auta na predaj a zaujima ma ako to jazdi a ci su s tym problemy.
Dik
Dik
-
- Príspevky: 901
- Dátum registrácie: 07.04.2011 21:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Čo je na tom motore brutálne?
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 05.08.2008 20:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 05.08.2008 20:07 Zdieľať na Facebook
Plyn automat alebo manual
radite mi kupit auto uz so splynovacocom alebo si ho dat namontovat firme? Je rozdiel ked je plyn v automate alebo manuale? co je lepsia volba? dik
-
- Príspevky: 901
- Dátum registrácie: 07.04.2011 21:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 744
- Dátum registrácie: 15.07.2008 22:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
no lpg urcite ano
otazka je len ci kupit s lpg alebo bez
model clk vyrabany 1997 - 2002 nema s tymito motormi co si spominal (ostatne som nepozeral) schvalene lpg hromadne ani cez retrofit
ak novy splynovac:
cize ta caka individualna prestavba kde stoji iba zapis lpg cca 400 eur (ked ta tato suma neodradi tak no problem) .. vyhodou je zaruka a ak ti tam v dobrej firme daju to co ma byt tak to bude chodit dobre, nevyhodou tie papierovacky nekonecne okolo individualneho prihlasovania
ak so splynovacom:
caka ta repas splynovaca, je len mala sanca, ze auto kupene so splynovacom ho ma v 100% stave cize skor ci neskor ta caka repas mensi alebo mozno aj kompletny, vyhodou je, ze uz ma zapisane lpg a to, ze cena repasu je o dost nizsia ako cena novej montaze, nevyhodou je, ze nevies na akom splynovaci to bolo jazdene (ci mal motor spravnu zmes atd atd) a ten repas moze byt obcas zlozity (zalezi co je uvedene v TP atd.)
ja osobne by som sa zariadil podla ceny aut, daj si cenu auta bez plynu + lpg + prihlasenie a to si porovnaj s cenou auta uz s lpg + cena repasu a uvidis co je vyhodnejsie pripadne o kolko
otazka je len ci kupit s lpg alebo bez
model clk vyrabany 1997 - 2002 nema s tymito motormi co si spominal (ostatne som nepozeral) schvalene lpg hromadne ani cez retrofit
ak novy splynovac:
cize ta caka individualna prestavba kde stoji iba zapis lpg cca 400 eur (ked ta tato suma neodradi tak no problem) .. vyhodou je zaruka a ak ti tam v dobrej firme daju to co ma byt tak to bude chodit dobre, nevyhodou tie papierovacky nekonecne okolo individualneho prihlasovania
ak so splynovacom:
caka ta repas splynovaca, je len mala sanca, ze auto kupene so splynovacom ho ma v 100% stave cize skor ci neskor ta caka repas mensi alebo mozno aj kompletny, vyhodou je, ze uz ma zapisane lpg a to, ze cena repasu je o dost nizsia ako cena novej montaze, nevyhodou je, ze nevies na akom splynovaci to bolo jazdene (ci mal motor spravnu zmes atd atd) a ten repas moze byt obcas zlozity (zalezi co je uvedene v TP atd.)
ja osobne by som sa zariadil podla ceny aut, daj si cenu auta bez plynu + lpg + prihlasenie a to si porovnaj s cenou auta uz s lpg + cena repasu a uvidis co je vyhodnejsie pripadne o kolko
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Ten 160kW motor je 3,2 V6, bez kompresora.Kujon78 napísal:tie výkony nie sú náhodou motory s kompresorom ??
Nie je problém dať LPG do kompressoru ?? Vraj to kedysi bol problém, tak neviem, to zas zaujíma mňa
S prepĺňanými motormi bol problém pri starých systémoch, ktoré si plyn ťahali do sania podtlakom. Pri sekvenčnom vstrekovaní to už ide namontovať aj na kompresory a turbá, ale tam sa to až tak nedoporučuje, kvôli vyššiemu tepeknému namáhaniu motora, ktoré LPG ešte viac zvyšuje, nakoľko nemá takú chladiacu funkciu v motore ako benzín.
Do kompresorového 142kW s kompresorom by som to nedával, do 3,2 atmosferického so 160kW v pohode.
Do šesťvalca to stojí okolo 1000 - 1200 evri.
V skratke povedané, LPG je určené viac pre motory typu 4,0, 180kW, než pre motory typu 1,6 turbo, 140kW.
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných