Mercedes CL 500 c215 - startovanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 12.11.2014 14:39 Zdieľať na Facebook
Mercedes CL 500 c215 - startovanie
Dobry den,
mam problem s mojim CL500, ktory sa ob javil teraz na jesen. Ako klesli teploty a auto je studene, mam problemy so startovanim. Vlozim klucik, otocim do polohy 1, potom 2, vsetko je v pohode, pristrojovka sa rozsvieti, radio zacne hrat, ale ked otocim do polohy 3, nic sa nedeje, ani starter nezacne tocit. Musim zase otocit klucik do polohy 0 a celu proceduru zopakovat 3 az 20 krat kym sa zacne starter tocit. Ak sa uz zacne tocit auto nastartuje bez problemov.
Toto sa deje len pri studeneom motore, najma rano ak auto stalo v noci vonku. Bolo na diagnostike v Mercedes na Tuhovskej, netusia co tomu moze byt, vymenili jedno rele ale problem pretrvava. Dalej odpurucili vymenit palivovy filter ak nepomoze vymena rele (co nepomohla) a ak ani to nepomoze tak palivove cerpadlo. Nechcem ale toto vsetko vymenit a zistit ze prpblem stale zostava, preto sa vas chcem spytat ci ste sa s niecim podobnym uz nestretli, resp. ci mi viete poradit niekoho kto by sa vedel na to pozriet a je viac fundovany ako oficialny servis (najlepsie BA a v okoli).
mam problem s mojim CL500, ktory sa ob javil teraz na jesen. Ako klesli teploty a auto je studene, mam problemy so startovanim. Vlozim klucik, otocim do polohy 1, potom 2, vsetko je v pohode, pristrojovka sa rozsvieti, radio zacne hrat, ale ked otocim do polohy 3, nic sa nedeje, ani starter nezacne tocit. Musim zase otocit klucik do polohy 0 a celu proceduru zopakovat 3 az 20 krat kym sa zacne starter tocit. Ak sa uz zacne tocit auto nastartuje bez problemov.
Toto sa deje len pri studeneom motore, najma rano ak auto stalo v noci vonku. Bolo na diagnostike v Mercedes na Tuhovskej, netusia co tomu moze byt, vymenili jedno rele ale problem pretrvava. Dalej odpurucili vymenit palivovy filter ak nepomoze vymena rele (co nepomohla) a ak ani to nepomoze tak palivove cerpadlo. Nechcem ale toto vsetko vymenit a zistit ze prpblem stale zostava, preto sa vas chcem spytat ci ste sa s niecim podobnym uz nestretli, resp. ci mi viete poradit niekoho kto by sa vedel na to pozriet a je viac fundovany ako oficialny servis (najlepsie BA a v okoli).
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Ak nieje napájanie štartéra, nechápem čo splietali o filtroch a čerpadle , síce môže to byť blokované že nenatlačí čerpadlo požadovaný tlak tak RJ nedovolí spustiť štartér , ale aj tak to je predsa overiteľná závada či je alebo nieje tlak pred štartom OK. Ja tipujem tiež na kontakt priamo v spínačke alebo teda niečo okolo toho netuším ako konkrétne to tam je riešené .... Ak vymenili relé a závada pretrváva tiež nemôže byť problém overiť prečo relé nespína že nemá šťavu na cievke . Ak ju nemá tak idem po tom prečo ju nemá....to tam nemajú schémy aby to elektrikár nevedel za hodinu zistiť?
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
Tiež by som sa priklonil k problému spínačky. Je to dosť bežná závada na viacerých modeloch. CL nepatrí síce k tým typickým, ale ostatné modely toto robia pomerne často. Ešte skús druhé kľúče od auta a vymeniť batériu v kľúči. Mne to robí sporadicky, ale na jednom kľúčiku častejšie ako na tom druhom. Vždy sa mi podarí naštartovať na druhý raz, ale tak, že držím kľúč v polohe štartovania. Do kľúča by sa malo len ťuknúť a auto štartuje samo (TIPstart), ale mne sa osvedčilo ho držať asi cca 3 sekundy a potom začne štartovať.
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 26.05.2006 01:15
- Bydlisko: Nitra
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Starter, spinacka,imobilizer.Jedna z tychto troch veci najskor. Ak mas druhy kluc vyskusaj ho
Odtahova sluzba,recyklacia vozidiel,autoservis. www.odtahynitra.sk
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
..alebo skus parkovat na jednu noc v teplej garáži /14-16°C/
ak rano chytí na prvý krát ,tak blbne elektronika
to može byt vysledok šetrenia pri vyrobnom procese
automaticka vyroba plošnych spojov,pajkovanie horúcim vzduchom s min.množstvom pajky , pri zhoršených podmienkach /vlhkosť/ zvyšený odpor,tým pádom nefunkčný spoj niekde
ja toto mam s tempomatom,ked klesne teplota pod onych 14°C niekde nakondenzuje vlhkosť a neda sa aktivovať
ak rano chytí na prvý krát ,tak blbne elektronika
to može byt vysledok šetrenia pri vyrobnom procese
automaticka vyroba plošnych spojov,pajkovanie horúcim vzduchom s min.množstvom pajky , pri zhoršených podmienkach /vlhkosť/ zvyšený odpor,tým pádom nefunkčný spoj niekde
ja toto mam s tempomatom,ked klesne teplota pod onych 14°C niekde nakondenzuje vlhkosť a neda sa aktivovať
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
Toto isté mi robilo na mamute S500 - čo je možno totožný motor s tvojím. Presne ako píšeš - potočil som s kľúčom a nič. Na ďalší raz auto pekne natočilo. Mechanik pridal pre istotu jeden kontakt ukostrenia motora - ale nepomohlo. Dal som zrepasovať štartér - a odvtedy to nespravilo. Už je to asi dva roky čo to nespravilo.
Tak u mňa to bol štartér. Repas vo firme - so zárukou bol okolo 100e myslím. Glasnák - Veselé.
Tak u mňa to bol štartér. Repas vo firme - so zárukou bol okolo 100e myslím. Glasnák - Veselé.
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných