Mercedes C270CDI - čo to rezonuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 18.03.2011 20:49 Zdieľať na Facebook
Mercedes C270CDI - čo to rezonuje
Pozdravujem všetkých. Stal som sa novým majiteľom MBC270CDI. Zvykám si na automat, a podarilo sa mi pri sekvenčnom radení z kopca zaradiť nízku rýchlosť pri pomerne vysokej rýchlosti. Nič sa v podstate nestalo, ale mám pocit, že od tejto doby mi pri nízkych otáčkach (voľnobeh) niečo drnčí v okolí prevodovky pod autom. Myslím, že určite to súvisí s prevodovkou. Máte podobné skúsenosti? O čo môže ísť?
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 13.10.2010 16:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Asi Džim Kerý...
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
Takže MB 270 Cdi po takomto učení sa pôjde pekne do servisíku, kde sa bude pekne platiť ,aby MB 270 CDI ďalej jazdilo. ....
Aj keď si myslím, že tieto automaty sekvenčným podradením nie je možné poškodiť. jednoducho oni podradia tam kde im elektronika dovolí na základe údajov z viacerých snímačov. Je jedno ak v 130 naťukám do jednotky...auto aj tak si podradí maximálne do trojky. Problémom je, že medzi týmito podradeniami auto ide až po maximálne otáčky...a ak tá prevodovka bola pred kúpou už v žalostnom stave, tak takáto hlúposť (sekvenčné radenie) pomohla k odhaleniu nejakej chyby.
Po opravení a výmene oleja v prevodovke odporúčam rýchlosti preraďovať citlivým hraním sa s pedálom plynu, v prípade potreby akcelerácie s využitím Kick Down....sekvenčný režim využívať pri zjazdoch z prudkých kopcov ,alebo pri jazde v kolóne(max 3 prevodový stupeň) ...
Aj keď si myslím, že tieto automaty sekvenčným podradením nie je možné poškodiť. jednoducho oni podradia tam kde im elektronika dovolí na základe údajov z viacerých snímačov. Je jedno ak v 130 naťukám do jednotky...auto aj tak si podradí maximálne do trojky. Problémom je, že medzi týmito podradeniami auto ide až po maximálne otáčky...a ak tá prevodovka bola pred kúpou už v žalostnom stave, tak takáto hlúposť (sekvenčné radenie) pomohla k odhaleniu nejakej chyby.
Po opravení a výmene oleja v prevodovke odporúčam rýchlosti preraďovať citlivým hraním sa s pedálom plynu, v prípade potreby akcelerácie s využitím Kick Down....sekvenčný režim využívať pri zjazdoch z prudkých kopcov ,alebo pri jazde v kolóne(max 3 prevodový stupeň) ...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Budeš blízko pravdycamry napísal:Takže MB 270 Cdi po takomto učení sa pôjde pekne do servisíku, kde sa bude pekne platiť ,aby MB 270 CDI ďalej jazdilo. ....
Aj keď si myslím, že tieto automaty sekvenčným podradením nie je možné poškodiť. jednoducho oni podradia tam kde im elektronika dovolí na základe údajov z viacerých snímačov. Je jedno ak v 130 naťukám do jednotky...auto aj tak si podradí maximálne do trojky. Problémom je, že medzi týmito podradeniami auto ide až po maximálne otáčky...a ak tá prevodovka bola pred kúpou už v žalostnom stave, tak takáto hlúposť (sekvenčné radenie) pomohla k odhaleniu nejakej chyby.
Po opravení a výmene oleja v prevodovke odporúčam rýchlosti preraďovať citlivým hraním sa s pedálom plynu, v prípade potreby akcelerácie s využitím Kick Down....sekvenčný režim využívať pri zjazdoch z prudkých kopcov ,alebo pri jazde v kolóne(max 3 prevodový stupeň) ...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných