Mercedes C - trasenie pri vypnuti motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pitr100
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 06.10.2009 10:58
Zdieľať na Facebook

Mercedes C - trasenie pri vypnuti motora

Príspevok od používateľa pitr100 »

Ahojte, chcel by som sa opytat, ci je to chyba, ked pri vypnuti motora zatrasie autom, nie moc, no zatrasie, je to tym, ze je to 2,2 obsah, alebo je tam dvojmotny zotrvacnik, alebo je to normalne??.. som laik, no zaujima ma to, co by to mohlo byt. jedna sa o mercedes c200cdi. alebo treba vymenit zotrvacnik, a ako zistim, ze treba vymenit zotrvacnik, ze je zly, auto jazdi, radenie rychloti bez problemov, netrasie , mozno ked sa obcas rozbieham, tak ked je menej plynu, tak trochu zatrasie, ale to je asi moja chyba, alebo sa mylim?? hm ak by mal niekto chut, nech mi napise, cim to je, ze to zatrasie pri vyp. motora. dakujem.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

O tom, ako sa prejavuje odchádzajúci/odídený dvojhmotný zotrvačník, je tu asi tak tridsaťsedem tém, že by si si ale prečítal aspoň jednu z nich asi očakávať nemôžem, že? :angry:
pitr100
Príspevky: 273
Dátum registrácie: 06.10.2009 10:58
Zdieľať na Facebook

trasenie

Príspevok od používateľa pitr100 »

..ale samozrejme, ze som si pozrel, no mojou otazkou bolo ohladom trasenia a nie dvojhmtneho zotrvacnika, to som sa len spytal, ked uz to tu bude niekto citat, ci to nahodou nesuvisi aj s tym, no ak sa ti tazi pisat odpovet, nemusis.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Odpoveť sa mi možno písať neťaží, len akosi neviem čo to je... :41c2:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »