Mégane II vysoká dymivosť na EK
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 18.04.2012 12:51 Zdieľať na Facebook
Mégane II vysoká dymivosť na EK
Ahojte,
práve som sa vrátil z STKčky na ktorej som neuspel.
Pri meraní emisií mi nameralo vysokú dymivosť: 2,7 až 3. Optimálne by to malo byť do 2.
Neviete, kde môže byť chyba? Vravel, že to môže byť vstrekovačmi alebo vzduchovým filtrom.
Renault Mégane II Grandtour 1,5 dci 78kw r.v. 2007
práve som sa vrátil z STKčky na ktorej som neuspel.
Pri meraní emisií mi nameralo vysokú dymivosť: 2,7 až 3. Optimálne by to malo byť do 2.
Neviete, kde môže byť chyba? Vravel, že to môže byť vstrekovačmi alebo vzduchovým filtrom.
Renault Mégane II Grandtour 1,5 dci 78kw r.v. 2007
-
- Príspevky: 1145
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 18.04.2012 12:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1145
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 28.07.2011 07:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 19.06.2013 22:03 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
co to preboha mate za auta ?! 2007cka megane s fapom a taketo cisla, co sa uz svet uplne zblaznil s tymi modernymi chrchlami ?
http://77.247.224.52/sracky/SAM_0116.JPG
http://77.247.224.52/sracky/SAM_0118.JPG
2001cka galaxy samozrejme bez dpf/fap a akoze tomu kur ze ma najazdenych trosicku viac kilometrov ako mas ty.
Mimochodom, na mojom protokole je Dymivost/Hodnota ustanovana vo vyske 1.4, takze sa mi nejako nezda ze pre DPF/FAP vozy je "hodnota okolo 2 optimom" ako pises ty. To je totalna kravina. Na stlpiku spolujazdca mas uvedenych do 0.5 a aj to je na hrane legalnych limitov.
Takze... mas to pokazene. A to hodne. Optimalne, cica, by to malo byt 0.05 a nie 3 ako hovoris.
edit : ako zaklad jednoznacne doporucujem vycistit komplet cely EGR ventil a to megaprecizne, idealne v ultrazvuku. Ked uz nic ine, tak benzin, stetec a vsetko, absolutne vsetko vypucovat. Skontrolovat doliehanie klapky. Nasledne strhnut dole sanie z motora lebo aj to uz bude nasracky zanesene a kompletne precistit, toto ide jednoduchsie. Nove podlozky, namontovat naspak. Nove podlozky su nutnost, neusetrit 20eur !
http://77.247.224.52/sracky/SAM_0116.JPG
http://77.247.224.52/sracky/SAM_0118.JPG
2001cka galaxy samozrejme bez dpf/fap a akoze tomu kur ze ma najazdenych trosicku viac kilometrov ako mas ty.
Mimochodom, na mojom protokole je Dymivost/Hodnota ustanovana vo vyske 1.4, takze sa mi nejako nezda ze pre DPF/FAP vozy je "hodnota okolo 2 optimom" ako pises ty. To je totalna kravina. Na stlpiku spolujazdca mas uvedenych do 0.5 a aj to je na hrane legalnych limitov.
Takze... mas to pokazene. A to hodne. Optimalne, cica, by to malo byt 0.05 a nie 3 ako hovoris.
edit : ako zaklad jednoznacne doporucujem vycistit komplet cely EGR ventil a to megaprecizne, idealne v ultrazvuku. Ked uz nic ine, tak benzin, stetec a vsetko, absolutne vsetko vypucovat. Skontrolovat doliehanie klapky. Nasledne strhnut dole sanie z motora lebo aj to uz bude nasracky zanesene a kompletne precistit, toto ide jednoduchsie. Nove podlozky, namontovat naspak. Nove podlozky su nutnost, neusetrit 20eur !
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 07.03.2012 07:30 Zdieľať na Facebook
1.co to preboha mate za auta ?! 2007cka megane s fapom a taketo cisla
to si gde na to prisieu ze ma FAP ? keby ho mau , tak max dymivost cca 1,1
2. co to mas ty za auto ? axisi pred meranim neznizil obmedzovac na 4000 a mas origo SW, tak potom meranie neprebehlo podla predpisu - zosliapnut prudko plyn na podlahu - TDI davaju okolo 5000 na obmedzovac pri merani emisii a ty mas len 4000 - preco ? pochopitelne potom mas aj neuveritelnych 0,13 dymivost...moje 10r. TDI momentalne po 160t km ma cca 0,45 a je v dobrej kondicii, precisteny a s novym turbom, pod 0,25 pochybujem ze by sa dalo realne dostat bez filtra
pre zaujimavost - na dnesnej EK s Focusom s HDI a DPF po 156t km 0,03 dymivost
to si gde na to prisieu ze ma FAP ? keby ho mau , tak max dymivost cca 1,1
2. co to mas ty za auto ? axisi pred meranim neznizil obmedzovac na 4000 a mas origo SW, tak potom meranie neprebehlo podla predpisu - zosliapnut prudko plyn na podlahu - TDI davaju okolo 5000 na obmedzovac pri merani emisii a ty mas len 4000 - preco ? pochopitelne potom mas aj neuveritelnych 0,13 dymivost...moje 10r. TDI momentalne po 160t km ma cca 0,45 a je v dobrej kondicii, precisteny a s novym turbom, pod 0,25 pochybujem ze by sa dalo realne dostat bez filtra
pre zaujimavost - na dnesnej EK s Focusom s HDI a DPF po 156t km 0,03 dymivost
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Keď som bol pred pol rokom na EK s C5-kou, tak technik točil do 5400ot. asi 10x. Autu nič nebolo. Odkedy mám auto, netočil som viac, ako 4000. Prečo merajú emisie v takých vysokých otáčkach?bajo777 napísal:hmm, tocit turbodizla na neutrali do 5000, hned sa pozna odborny pristup...mozes byt rad, ze si neisiel odtial na odtahovke...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
salam alejkum, mustafa... preco mam motor toceny na 4050 otacok a nie na dva miliony ?
poprve preto lebo to vyhovuje norme, ako vidis rozpatie otacok ma byt 4000 az 5350 (co uz moj motor v ziadnom pripade nedokaze pretoze ked si taky velky odbornik tak rozhodne vies ze palivova mapa pre moj motor ktoreho model mas napisany na obrazku co si komentoval konci DALEKO pred 5000rpm. Takze 5300 ani 5000 otacok nemozem mat ani kedy si sa ty osobne skonvertoval na zidovsku vieru.
MERANIE MOJHO AUTA BOLO ABSOLUTNE PODLA PREDPISOV CI SA TI TO PACI ALEBO NIE. VYSLEDOK JE PLATNY.
podruhe ked mam dymivost 0.13, co cakas ze o tristo otacok vyssie budem mat dymovost pol miliona ? Ak si si nahodou nevsimol tak moj obstarozny kilometrami utahany stroj ma 30x mensiu dymovost ako rocnik 2007 co je mladucha vo vynikajucej kondicii. Respektive nie je, to uz je jasne.
potretie, tvoja otazka vobec nepatri mne ale panovi ktory robil danu kontrolu. Ani neviem ako sa vola, myslim ze je to napisane na tom protokole dole a samozrejme som to neodfotil pretoze jeho priezvisko je hovno platne tomuto pripadu. Ja osobne nemam absolutne ziadny vplyv na to ako sa to mera. Sedim v cakarni, olizujem zmrzlinu, potom dojde ujo a z druhej strany okienka kde tiez nemam pristup polozi na stol vysledok. Kedze som uz zaplatil pred samotnym meranim, ja nasledne bud s usmevom (zatial vzdy) alebo s pochmurnym ksichtom (zatial som nikdy nevyletel z EK lebo je to proste hanba a vizitka majitela ako sa o svoje tragače stará a v akom stave ich ma) odchadzam prec.
Co by si viac odomna asi tak chcel, priatel moj ?
Teraz som si pozrel protokoly dozadu z kontrol co mam doma, boli robene v styroch rozlicnych pracoviskach na troch rozlicnych autach. Merane otacky : 4200, 4300, 4500, 4550, 4600, 4700, 4650. Na stanici z ktorej pochadza linkovany protokol som bol dvakrat u toho isteho uja a jedenkrat u ineho, raz boli otacky 4050 ako vidis, a potom na 2.5crd Voyager 4500 (tento isty clovek) a na tomto istom linkovanom Forde pred styrmi rokmi iny clovek tocil 4300. Nepytaj sa ma preco. Neviem. A ani hovno s tym nespravim.
>> pre zaujimavost - na dnesnej EK s Focusom s HDI a DPF po 156t km 0,03 dymivost
tak to ma byt. Ak sa nemylim, na stlpiku spojujazdca mas stitok a tam je napisane maximalne 0.5.
poprve preto lebo to vyhovuje norme, ako vidis rozpatie otacok ma byt 4000 az 5350 (co uz moj motor v ziadnom pripade nedokaze pretoze ked si taky velky odbornik tak rozhodne vies ze palivova mapa pre moj motor ktoreho model mas napisany na obrazku co si komentoval konci DALEKO pred 5000rpm. Takze 5300 ani 5000 otacok nemozem mat ani kedy si sa ty osobne skonvertoval na zidovsku vieru.
MERANIE MOJHO AUTA BOLO ABSOLUTNE PODLA PREDPISOV CI SA TI TO PACI ALEBO NIE. VYSLEDOK JE PLATNY.
podruhe ked mam dymivost 0.13, co cakas ze o tristo otacok vyssie budem mat dymovost pol miliona ? Ak si si nahodou nevsimol tak moj obstarozny kilometrami utahany stroj ma 30x mensiu dymovost ako rocnik 2007 co je mladucha vo vynikajucej kondicii. Respektive nie je, to uz je jasne.
potretie, tvoja otazka vobec nepatri mne ale panovi ktory robil danu kontrolu. Ani neviem ako sa vola, myslim ze je to napisane na tom protokole dole a samozrejme som to neodfotil pretoze jeho priezvisko je hovno platne tomuto pripadu. Ja osobne nemam absolutne ziadny vplyv na to ako sa to mera. Sedim v cakarni, olizujem zmrzlinu, potom dojde ujo a z druhej strany okienka kde tiez nemam pristup polozi na stol vysledok. Kedze som uz zaplatil pred samotnym meranim, ja nasledne bud s usmevom (zatial vzdy) alebo s pochmurnym ksichtom (zatial som nikdy nevyletel z EK lebo je to proste hanba a vizitka majitela ako sa o svoje tragače stará a v akom stave ich ma) odchadzam prec.
Co by si viac odomna asi tak chcel, priatel moj ?
Teraz som si pozrel protokoly dozadu z kontrol co mam doma, boli robene v styroch rozlicnych pracoviskach na troch rozlicnych autach. Merane otacky : 4200, 4300, 4500, 4550, 4600, 4700, 4650. Na stanici z ktorej pochadza linkovany protokol som bol dvakrat u toho isteho uja a jedenkrat u ineho, raz boli otacky 4050 ako vidis, a potom na 2.5crd Voyager 4500 (tento isty clovek) a na tomto istom linkovanom Forde pred styrmi rokmi iny clovek tocil 4300. Nepytaj sa ma preco. Neviem. A ani hovno s tym nespravim.
>> pre zaujimavost - na dnesnej EK s Focusom s HDI a DPF po 156t km 0,03 dymivost
tak to ma byt. Ak sa nemylim, na stlpiku spojujazdca mas stitok a tam je napisane maximalne 0.5.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných