Mazda 6 kupa LPG

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mazda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tato a co sa pocita ? lebo ja mam sice auto z 2010, ale technika stilo, co ma povod na zaciatku milenia a pri zrode mojej motorizacie som tak trochu bol a pisal sa rok 2001 :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Bajo , ok máš motor čo prežije, ale prežije aj postupné umieranie elektroniky okolo neho?? zrazu sa prestanú otvárať elektrické okná , potom začne klima kúriť v auguste a chladiť v decembri , budú ti odchádzať snímače abs esp a čo ja viem čoho ešte. Môže nastať aj samovolný výbuch niektorého airbagu. Proste čo v aute nie je , tak sa nepokazí . Pre vás to stále bude socka , ale auto typu Zetor , ktoré potrebuje baterku len na štart, má 3mm plechy , prevodovku bez synchronov a poctivé strunové sedačky vydrží viac ako sa človek dožije. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
Bajo mne nevadí nová technika , mne vadí tá strašná cenová optimalizácia . To že súčiastka má už od výroby zakomponované kedy sa má pokaziť , aby si zákazník musel kúpiť ďalšiu. To že konštruktérí vyvíjajú autá , ktoré vlastne nikto nedokáže opraviť.
Ja viem že produkcia je potrebná aby sme uživili stále viac ludí , ale nebolo by lepšie menej sa množiť ?? potom by nebolo treba tolko produkovať. Každý chlievik má svoj limit , aj naša zem. :3c90: :3c90:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Oco ja ti dám karikatúru ! :fight:

Sú aj dobré autá po r. 2006 :-)
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

neviem kolko prezije, tak daleko som este auto nemal, aby sa takto katastrofalne rozpadlo :)
ale samozrejme v technike plati bezozbytku co hovoris, jednoduche riesenia vzdy funguju najlepsie :2f93: , nemat decka, jazdim na punte bez klimy a prdim nato co si kto mysli :4012:
som mal jednickovu pandu, uz socialnejsia vybava neexistuje, tam nebola ani pristrojovka vlastne, k tomu 750 ccm, 34 PS :40bd:
nedavno sa tu stilko kombik s tymto 1,4 16V motorom riesilo na kupu, 290000km k tomu LPG, motor umrel... na streleny rozvod, zevraj zabudli vymenit lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Sliedič : prosím ťa menuj a ja ti budem vyrátavať čo ti na nich odíde , zatial čo napr. Wartburg 911 bude stále jazdiť.
Bajo : pokial by to začalo odchádzať po 25 - 30 rokovh , ok ale ono to vydrží len chvílu a zase prdne niečo iné. Tá panda je krásny príklad ako jednoduché veci fungujú a to je pritom 4x4.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

25 rokov, asi ne, ale jedno stilko mam v dohlade, 3. majitel, 1,2 16V, hatchback zo zaciatku produkcie, cize 12 rokov uz ma, ale tam ti nic zasadne neodislo doteraz :41c2: , pritom prvy dvaja majitelia su kamarat a jeho svokor, posledny je ineho kamarata stryko, ten druhy v poradi jazdil aj dialnice kade tade EU 170tkou a nic sa nestalo :41c2:, co viem tak sa riesili sedackove cidla - choroba stila, to napriklad ja ani nemam v aute u spolujazdca lol , potom nejake rozpadnute plasty na osvetleni SPZ a to je tak asi vsetko :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Cviro : prečo ste všetci tak skalopevne presvedčení , že volakedy sa jazdilo menej ako dnes. Ano súkromné vozy v komunistických štátoch možno. Ale štátne alebo podnikové vozy veselo točili sto tisíc ročne. Sám som slúžil ešte v armáde ČSSR a chalani jazdili denne 300 až 500km , a bolo jedno či to bola Volga alebo T148, a jazdilo sa aj cez víkend, lebo armáda musela byť pripravená. Vtedy najazdila 50t za rok aj cisterna na letisku. Fakt si myslíš že keď si niekto kúpil Wartburga na dedinu tak ho nechal v garáži? Tie vozy chodili z južného slovenska do Ostravy 4x do týždňa na trhy kopcom naložené zeleninou . Od marca do oktobra.
Vieš kolko C15tiek , alebo R Expresov som videl s viac ako milionom na tacho . Polské Syreny alebo ruské Pobedy - to jazdlo 40rokov v zime v lete a o nejakej geometrii alebo STKčke sa im ani nesnívalo.
"Moderné auto za 5 rokov" _ za 5 rokov ťa to auto zožerie na spotrebákoch , pritom na starej Oktavii čo točila max 3000rpm by si akurát tak raz vymenil olej. Nedávno sa dostal do novín 40 ročný žigulo ktorý jazdil s ešte pôvodnou brzdovou kvapalinou , a predstav si brzdil .
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Mal som š100 a mal som aj žigula 2105 a od kedy ich nemám tak som pod autom neležal....Takže zas stará technika držala len akože,pretože zväčša bola potrebná neustála servisná činnosť. Že ju majiteľ zvládol sám je tiež diskutabilné nakolko bolo treba mať nejakú garáž a najskorej aj jamu a to tiež nemal každý. A Si treba pozreť nejaký návod na údržbu spartaka alebo octávky a zamyslieť sa kolko tam je servisných a mazacích miest len na samotnom podvozku , aký bol interval výmeny oleja a pod....

To je jak s elektroníkou...
že starý lampový televízor sa nekazil??? každý mal doma v šuflíku zásobu elektróniek ak mal štastie, alebo kontakty, že si ich vôbec vedel zohnať nakoľko to nebolo ako dnes že prídem do obchodu a kúpim. A ak nepomohlo pobúchať po skrinke ani z hora ani z boku, menili sa elektrónky a ak ani to nepomohlo volal sa opravár .....strýko takého robil na dedine, celý výkend sa nezastavil čo chodil od domu k domu a opravoval tie podľa niekoho neporuchové a večnevydržiace zázraky techniky....Načo by mal dnes televízor vydržať viac ako desať rokov??? Bežne sa to mení spolu s nábytkom v obývačke . Ja mám po 20tich rokoch manželstva v obývačke už piatu telku . Neviem si predstaviť pozerať sa na 55cm uhlopriečku CRT obrazovky a tváriť sa aký dobrý telkáč v tej OTF vyrobili , že drží už 20 rokov ...A veru nemenil som nikdy , lebo sa starý pokazil ale len preto že som mal vyššie nároky .
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

Bartik, neviem ci to uz niekto pisal, lebo som necital dopodrobna vsetky prispevky, ale pri kupe nezabudni poriadne pozriet aj lemy zadnych dveri v spodnej casti. Su tam plastove stuple(zaslepky), ktore sposobuju, ze sa odtial nema ako dostat voda. Su sice dobre vymyslene, je tam gumova clona, ale tento celok je funkcny tak asi pol roka, kym sa to nezalepi spinou. Potom zacne cele chrumat korozia, az kym sa Ti neobjavi zvonka. Takze bacha aj na toto.
Inac korozia pomaly pochovava dobru povest Mazdy. Technicky a technologicky vyborne auto, nebyt korozie. Preto som ho aj predal, nevedel som to predychat :-)
Samotny motor vynikajuci, nebol s nim ani najmensi problem.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Cviro , v podstate boli nesmrtelné , pokial človek dodržal tie výmeny oleja . Lenže to robil málokto , ako aj dnes. A je tam tá podstatná vec , že vtedy si auto servisoval každý sám , a kto to nevedel jednoducho si ho nemohol kúpiť.Dnes to výrobcovia tlačia do roviny aby autá boli neopravitelne či už z dôvodu súčiastkového , alebo odbornosti automechanikov. Generalka celého Spartaka stála volakedy tolko čo dnes výmena brzdových kotúčov.Ano autá neboli nesmrtelné ale boli "user friendly" , to je dôvod prečo nemám rád nové autá . Sú to odosobnené plechové krabice plné elektroniky , kde na každom plošáku tiká časovaná bomba.
K televízorom len tolko - aký význam má zaoberať sa tou skrinkou , keď obsah čo sa z nej valí je najhoršia stoka??? Ak by aj celkom zanikly , akurát by som sa potešil a oddýchol si od reklám.
Ozaj ak by nejaký politik dal zrušenie akejkolvek reklamy do volebného plánu - myslím že by ho volilo vela ludí.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Bartik15
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 02.03.2013 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Bartik15 »

Dakujem za zmysluplne radi len neviem ako sa tu zacali zaplietat skody 120 , trabant , a vselico ine...
- myslim si ze nieco co uz patri takpovediac do historie je tazko porovnavat s terajsimi autami. Auto su jednoducho prisposobene nasmu konzumnemu systemu... :)

- Takze moja volba a co som sa dozvedel najlepsie je zvolit si
Mazdu 6 po "FL" 2006 r.v , 2.0 benzin... len som sa nedozvedel ako to auto zvlada LPG ? mozem ocakavat niekedy v buducnosti ze to po motorickej stranke nezvladne ? (sedlo, ventily)
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

Urcite to nie je ideálny motor na prestavbu LPG.Chcel som to riešiť aj ja,ale nedocital som sa nikde,ani mi to nikto vyslovene nedoporucil,aby som sa rozhodol.
andy.gee
Príspevky: 1383
Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa andy.gee »

idealne motory na plyn to mozno nie su ale pri spravne zvolenom a nastavenom systeme je riziko podla mna minimalne

nebola by to prva ani posledna mazda na plyn (alebo ford, toyota ci honda, ktore su na tom podobne)

treba si zvazit pre a proti, preratat to a rozhodnut sa :)
dudikopf
Príspevky: 282
Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dudikopf »

Mal som mazdu 6 prvej generacie,motoru chýba 6 prevodovy stupeň tak je na diaľnici dost hlučne a smädné...Korozia tam neaka je...teoreticky si to môžeš dať na sk lacno porobit-osetrit.Inak je to dobre auto za tie prachy.Odporucujem model od 2005 po facelifte.Lpg by namal byt problém ale chce to klludny štýl jazdy nemôžeš mu často nakladať inak podpalis sedla ventilov.Plyn si daj spraviť na sk pretože ak dovezies auto s uz namontovanym Lpg a budeš mať snim problém tak mechanici ta pošlú tam kde si ho kúpil...V Hlohovci Zvolene su seriózne firmy na prestavbu...Doporučujem zvysit ten tvoj badget nakúpu auta,dovoz,Lpg prerabku ...

Návrat na "Mazda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 71 neregistrovaných