Mazda 6 2.2 CD 16V kombi 2010 - skusenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mazda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

franta
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 29.03.2015 15:23
Zdieľať na Facebook

Mazda 6 2.2 CD 16V kombi 2010 - skusenosti

Príspevok od používateľa franta »

Zdravicko. Planujem si kupit auto na denne pouzivanie circa 70 km denne 80% dialnica. 3x do roka 3000 km na dovolenku. CHcem vediet vase nazory skusenych ci auto MAZDA 6 2.2 CD 16V Exclusive (Kombi) rok vyroby 2010(163koni) je dobra volba. Ci je motoricky v poriadku a podobne vychytavky ( teda poruchy). Za odpovede vopred dakujem.
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

myslis sky activ?ja myslim ze je to super vozidlo.napravy super odpruzene.stabilne v zakrutach,drzi stopu krasne,riadenie je pevne mas prijemny pocit na volante citis co sa s autom deje.brdy super bez konkurencne na tak velke auto.diesel motor krasne odhlucnene,nedrnca palubovka,chod motora jak benzinak.mne vysla spotreba 6,5 az 6,8 ale samozrejme kazdy jazdi inak.ale myslim ze je to dobre.plac v predu aj v zadu na paradu.potahy a plasty pouzite v aute?no nemecke auta sa mozu strcit nekam.prevedenie a kvalitovo mi to auto pride ako dobra volba.na dovolenku ako stvorene.moj skromny nazor na to teda ak som mohol.mne sa pacilo.
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

lubo DPF?dnes to ma kazde auto.je to smutne ale je to tak.my s tym nic nenarobime.EU a emisie.jak na aute chodis tak dlho ti vydrzi dpf.ked behas na dochodcu mozes to menit jak ponožky.ci?
dandoo
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 15.03.2009 13:43
Zdieľať na Facebook

po

Príspevok od používateľa dandoo »

Mazda 6 je perfektné auto ,pokiaľ má servis . historiu ,tak sa nieje čoho báť. 2010 a 2,2 d-perfekt voľba. DPF -daj pred kúpou zdiagnostikovať. Pozor netreba ho zakaždým hneď meniť. Dá sa aj vyčistiť. Ale treba siahnúť po 120KW . 95Kw je tak na hrane s plným autom a dialnice nič moc ,ale stačí. o mnoho lepšia voľba 120kw. Ja som ju mal a bez problému spotreba 5,2-5,8 aj s mestom aj dialnicami. Motor veľmi dobre ťahal. Bol tichý a moc pružný. Brzdy by mohli byť ostrejšie ,ale zvykneš si a potom je to OK. Nie že by boli zlé,to vôbec. Odozva od riadenia -výborná. Sedadlá veľké a pohodlné. Auto je v zákrutách ako na koľajniciach .... Perfektne drží smer a aj vo vysokých rýchlostiach. Bixenony svietia vynikajúco a sú aj natáčacie.Pred kúpou pozri VIN- v Mazde ti preveria historiu ,mne vždy zatiaľ zdarma.Orientuj sa skôr na autá z DE. V Taliansku je ťažko dohľadatelná historia. Model po Facelifte už má vylepšené odhlučnenie ,brzdy a podvozok. Takže dobre vyberaj a neunáhli sa.
xotox
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 31.12.2008 15:58
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xotox »

mazda 6 diesel.. len tak si kukni co stoji napr. egr ventil :) ist do diesloveho japonca a idealne s cvt to je max level. :2f93:
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Voľakedy dávno mi jeden dealer Mazdy povedal, že japonské auto treba kúpiť čo najnovšie a za pár rokov ho zodrat, ale úplne, naslahat 100 kk/ rok,po 3-4 rokoch predať a kúpiť nové.

- to ako predať po 300-400 000km? som pochopil správne? Veď to je auto po odpise a také už kľudne môže ísť do šrotu...

Nové auto v záruke čo sa robí už aspoň 2-3 roky kľudne, najlepšie počkať na facelift a vychytanie chýb... aj Japonci chybujú ale vždy sú kvalitou vpredu. Mazda si nepotrebuje kaziť meno nedorobenými rýchlovkami. Diesel tomu komu treba, bežný smrteľník radšej ten benzín.
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

xotox napísal:mazda 6 diesel.. len tak si kukni co stoji napr. egr ventil :) ist do diesloveho japonca a idealne s cvt to je max level. :2f93:
- no teraz kolega rieši EGR ventil Golf V, cca 110 000km,TDI... a samozrejme lebo jazdí a 3 km do práce hore-dole, zima-leto... to nieje o kvalite ale spôsobe použitia auta. A znova téma pre koho je vhodný diesel. Je jedno kto ho vyrobí...
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

nemecke sracky nemozes rovnet s japoncom.toyota,honda,mazda,lexus atd.to sa neda porovnat s nemcom.nemci nevedeli ,nevedia a ani nebudu vedet robit dobre auta.ale samozrejme je to o kilometroch a sposobe pouzivania a vyuzitia daneho vozidla.
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

No tiež by som išiel v prípade japonského auta radšej do benzínu,aj keď sám mám naftovú Primeru už 8 rok a som vysmiaty :d :D okrem poloosi a batérie som za tie roky nemenil nič ani žhavič(samozrejme že olej áno)a keď som ju šiel kupovať bolo že to bububu hlavne zo strany majiteľov koncernu:to nekupuj nedoplatíš sa pri náhr.dieloch atď.som rád že som nedal na ich rady.A taký diesel ktorý je v Acorde?Hmm,keď s ním Honda prišla tak vraj európskej konkurencii padla sánka :2f93:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ach jaj.
jackboy
Príspevky: 329
Dátum registrácie: 18.09.2008 20:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jackboy »

marko2 napísal:myslis sky activ?ja myslim ze je to super vozidlo.napravy super odpruzene.stabilne v zakrutach,drzi stopu krasne,riadenie je pevne mas prijemny pocit na volante citis co sa s autom deje.brdy super bez konkurencne na tak velke auto.diesel motor krasne odhlucnene,nedrnca palubovka,chod motora jak benzinak.mne vysla spotreba 6,5 az 6,8 ale samozrejme kazdy jazdi inak.ale myslim ze je to dobre.plac v predu aj v zadu na paradu.potahy a plasty pouzite v aute?no nemecke auta sa mozu strcit nekam.prevedenie a kvalitovo mi to auto pride ako dobra volba.na dovolenku ako stvorene.moj skromny nazor na to teda ak som mohol.mne sa pacilo.
A mal si nemca?niekedy?
frogycek
Príspevky: 459
Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa frogycek »

:40bd: som sa zas pobavil , Zivmovcak ty si mal niekedy japonsky diesel ? ja mam uz druhy ( prvy som predal ked mal cca 300 000, a jaydi dodnes a podla majitela co mi nedavno pisal ani po 3 rokoch s nim vraj nema a nemal ziadny problem ) a v okoli servisujem znamim asi 4, by spolahlivost tych motorov ( ci je to iCtdi, i dtec od hondy alebo tu spominany 2,2 od mazdy , dokonca aj starsi 2,0 v neskorsej variante ) a celkovo spolahlivost tych aut mohli francuzi s talianmi a bohuzial aj s nemcami
zavidiet , vacsina majitelov ktori vedia kde je urceny diesel nevedia co to je iny servis ako vymena olejov a filtrov a bezneho spotrebneho materialu

ukazes mi spolahlivejsi diesel vyrobeny po 2006 ?
frogycek
Príspevky: 459
Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa frogycek »

prestan sa strapnovat , vies vobec co tu pises, ides porovnavat 20 rocne komorkove diesle s dnesnymi commonrail ? znova sa ta pytam mal si novy japonsky diesel alebo len taras dve na tri ?

Zastarane ked vosli do vyroby? cim? myslis tym ze pouzivali commonrail ked nemci PD ? ze pouzivali objem 2,2 a nehnali vykon z 1,5 1,3 1,6 na uroven kedy to nezvladal material ? ze maju turba vodou chladene ( napis mi ktory talian a francuz ho ma ) , ze zotrvaky drzia 300 a viac tisic? loziska kolies cez 300 ?

hadam mi nechces moje priame skusenosti vyhovorit spolahlivostou 2,2 od renaultu, 1,6 s ich turbami a bombovo vyriesenymi vstrekmi v 1,6 od peugeotu, 1,9 16V s vyrivimi klapkami dpf a hlavami od fiatu , 1,5 dci od renaultu , 2.0 TDi PD od koncernu a dalsimi europskymi lahodkami

porovnaj si zvuk , tah a celkove chovanie sa napr ictdi od hondy s novymi TDi, ty moj zastarany, a to je rozdiel 10 rokov

mam znova ten japonsky diesel , uz ma nieco cez 200 a ked idem menit olej alebo doliat vodu do ostrekovacov ay sa hanbim , cely je zadrbany od spiny , vtaka som tam nasiel zdochnuteho preco asi ? nikdy tomu motoru este nic nebolo , nikdy ani len cidlo nezahaprovalo a vies co je narozdiel od tych europskych zvlastne? nieje poteceny olejom odvsadial

jediny diesel by som od japoncov nechcel od subaru a toyoty , kto sa vyzna vie preco ,

japoncom sa z mojho pohladu da vycitat len slabsie brzdy ( aspon pre mna ) a slabsia antikorozna ochrana

a uz riesit spotrebu je naozaj nezmysel, tak ako moja 2,2 dokaze jazdit za 4,9 tak aj za 8,4 ( viac sa mi nepodarilo ) tak aj tie nizkoobjemovky z europy maju papierovu spotrebu 4 ale vybehne na dialnicu a je tam 8 , kto ako jazdi tak mu to zere, Evo mi tiez vraj dokaze jazdit za 10 ale zere mi 26 :)
Naposledy upravil/-a frogycek v 30.03.2015 08:54, upravené celkom 2 krát.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ach jaj znovu, Frogy ma pravdu. Naco sem trepes 20 rocne diesle, japonske alebo nie ?

Vodou chladene turbo ma napriklad Renuoault 2.0dci ale to nie je dolezite. Dnes mame doma 626ku z 1996teho a to tiez nie je dolezite, na tom voze je povodne vsetko, spojka, prevodovka, klimakompresor, starter, alternator, absolutne vsetko okrem fakt spotrebneho materialu.

Nemozes argumentovat ani 55kW verziami 626ky alebo Primery - poprve ta doba bola taka, povedz mi prosim ta kolko megawattov mal vtedy Pasatt alebo Mondeo, podruhe hadam nie si udrety mechom a necakas od auta vahy a velkosti 626/pasatt/mondejo ze pri 55kW vykone bude drzat krok s raketoplanom. Proste sa pozriem, vidim 55kW, aha to je na spotrebu a kludnu jazdu. Cele. WV Vento, najoblubenejsi voz taxikarov v historii, ktore mimochodom jazdia dodnes a este dalsich 10 rokov budu jazdit v africkych krajinach, s presne tym istym 55kW 1.9td otocil streky odtialto az na koniec galaxie, tam stretol 626ku 55kW, dali si nieco dobreho a dosli naspat.

Proste tie auta boli nezlomne na rozdiel od tych dnesnych 1.4i 200kW chrchlov.
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Neviem neviem chlape kam mieriš tým že japonci nevedia robiť diesle. Sám mám japonský diesel, atakujem 200 tisícovú hranicu a zatiaľ ten motor nemá najmenšiu chuť ukončiť svoju púť - nedávno sme oslávili 10 ročné narodeniny.
Na klubovej stránke sú borci čo nalietali 400 tisíc s pôvodnými vstrekovačmi, a pôvodným turbom (vodné chladenie mu iba prospelo :) ) - je to už na hranici životnosti niektorých komponentov, ale evidentne to šlo.

Známi má mazdu 6, a okrem rosypaného DMF (čo nemožno priradiť len mazde, ale ako vieme je to globálny problém 4 valcových dieslov či už Japnoských alebo európskych) mu zvládla 250 tisíc km bez daľších porúch.

Nejdem tu teraz vyťahovať nepodarky - pretože tie sú ako na Japonskej tak i na európskej strane. Zopár známych takto šlo do VW, a skončilo to predajom auta (napr. keď ich 2x po sebe nechalo na dialnici keď šli na obchodné stretnutie...). A rozhodne to neboli stočeniny. Kde teda nastala chyba?

Tak či tak dalšie auto bude japonský benzín - pretože odmietam mať v aute plno emisných komponentov a kúpa nafty, či japonská alebo európska je vždy riziková...
Naposledy upravil/-a keyzone v 30.03.2015 09:11, upravené celkom 2 krát.

Návrat na "Mazda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný