Maut-myto pre kamiony v Nemecku...

Všetko čo súvisí s kamiónmi, ťahačmi a s prepravou

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rudolfo63
Príspevky: 9952
Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22
Zdieľať na Facebook

Maut-myto pre kamiony v Nemecku...

Príspevok od používateľa rudolfo63 »

V najblizsich dnoch,ev.par mesiacoch ma byt prijaty zakon o myte pre kamiony v Nemecku.Nemci vyhodnotili tento polrok ako jeden z najhorsich v historii,kedy kamiony hlavne z byvaleho OST-bloku sposobili najvacsie zapchy a sposobili najviac nehod...
Používateľov profilový obrázok
Cherro
Príspevky: 738
Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Cherro »

rudolfo63 napísal:kamiony hlavne z byvaleho OST-bloku sposobili najvacsie zapchy a sposobili najviac nehod...
To "neverĂ­m" :40bd:
rudolfo63
Príspevky: 9952
Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rudolfo63 »

..chlapci,tazko mi posudit opravnenost zakona,ale minule som v tych najvacsich horucavach stal 9 hodin na dialnici,5 kamionov rozbitych,ani jeden nemecky,jeden bol na SK registracii MY...Pod jednym kamionom bol zosrotovany osobak...Esteze asi po 4 hodinach zacali vsetkym pasazierom rozdavat mineralku a sendvice,inac by sme podochli.Protismerne pasy boli tiez uzavrete na par hodin,nakolko pristavali vrtulniky...Jazdim casto po dialniciach,ale fakt zostava faktom,ze v poslednej dobe je to otras,viac sa tahame,casto stojime....
rudolfo63
Príspevky: 9952
Dátum registrácie: 23.08.2009 18:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rudolfo63 »

http://www.pressebox.de/pressemitteilun ... xid/605580

preco bol odstraneny tento clanok od sherdoq-a?
Používateľov profilový obrázok
sherdog
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sherdog »

Nie, to som ja omylom zmazal práve to hľadám. Chcel som tam doplniť stručný preklad, ale podstata je ten nový Maut-system, inteligentné riadenie dopravy kvôli zápcham atď. má to prispieť aj k zníženiu dopr. nehôd a skrátiť jazdné doby a chrániť životné prostredie. Doprava riadená podobne ako na železnici odklony, presmerovania a pod. Samozrejme tie mýta sa zvýšia.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Celý systém vozenia tovaru krížom krážom po svete a hlavne na dlhé vzdialenosti kamiónmi je chorý....
A hlavne že železnice nemajú čo voziť....Ja viem že to kopec ľudí živý ale aj tak...
Načo do prdele musím mať v obchode 10 druhov masla alebo 12 druhov jogurtu že ??? v BA nieje mliekareň ? Alebo ostatné komodity.....
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

Paradajky a jablká z Nového Zélandu, cesnaky z Číny, melóny z Cypru, banány z Brazílie, papriky zo Španielska a pod.

PREČO?

Lebo cena. A štedré štátne dotácie na dopravu z týchto krajín.

Odporúčam prečítať - hneď Vám bude horšie...:

http://sadlivia.blogspot.sk/2012/05/sku ... lenie.html
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

K teme: 1.nemci sú schopný zapchať aj 8 prudovu dialnicu lebo očumujú čo sa stalo a spomaluju..zákonite do 2h je na opačnej strane tiež zápcha..
2.nemci sú najhorší šoféri akých poznám, niesu schopný použiť tempomat a keď ho použijú tak niesu schopný použiť plyn na predbehnutie a uvolnenie pruhu, tiež milujem to ich radenie v zužovačkách na poslednu chvilu..rozmaha sa to aj u nas.. no u nas je to horšie, u nas sa 80% sedlakov vo velkych autach nevie ani za čiaru spratať nie ešte držať v pruhu prípadne udržať rýchlosť..


Prečo kamióny? lebo jedna nakládka a jedna vykládka, normový čas 2h.. pri vlaku aj pol dňa

Vlaky ti nezajdu az k skladu aj tak by to musel viezt kamion..zbytocne platit 4 nakladky a stracat čas, u nas je vlakova doprava biedna, kamion sa otoci 5x kym vlak by to stihol 1x.

A preco 12 druhov masla? lebo niekomu "stačí" tesco maslo alebo aro maslo a niekoho aj zaujima či to je realne maslo a nie 10% odvar s chemomixom a niekto to robí tak medzi aby nemusel dávať za maslo 5€ a ani nejedol napodobeniny.

Ja osobne som nebol v tescu už pol roka..prejdem tých 10m do dalšieho špecializovaného obchodu alebo zájdem na tú tržnicu radšej ako živiť zahraničie s pochybnými praktikami.

P.S. jazdil som s kamiónom 2r, robil som vo velkych obchodnych retazcoch prakticky od vyroby cez prebalovanie po dokladanie všetko..viem čo jem..resp čo jete vy :4090:
AutoSpecial.top
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Takže už stačí len dočkať až sa vyjazdia posledné zbytky ropy...a potom už bude môcť čakať zas tovar vo vagóne aj dva dni na vyloženie...netvrdím že všetko treba takto voziť. Samozrejme volakedy boli aj nákladné rýchliky(NEX) na takýto tovar rýchlo sa kaziaci... ale je choré ak sa vozí všetko krížomkrážom len zato že to momentálne vychádza cenovo lacnejšie....a po nás potopa, teraz ušetríme na kile masla 10 centov a možno kvôli tomu za desať rokov ho budem kupovať o dve tri eurá drahšie....táto planéta a hlavne osádka a ľudia pri kormidlách - celé zle :3020:
rooboo
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 20.11.2009 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rooboo »

na dvojdňovej prezentácií v VW padla diskusia aj na logistiku, ale vedia ušetriť 30% nafty naplánovaním trasy a skrátiť časy dodania tovaru kamiónmi, padla reč aj na vlaky, mali záujem aj na také riešenie ale úplne od toho upustili, pretože kým do kamiónu sú schopný naložiť podľa toho ako si ho oni naplánujú (skrutky chcú vyložiť o 10 minút skôr z kamiónu ako matice) v vagónmi mali pravidelne problém s tým, že museli vypratať celý vozeň aby našli materiál ktorý potrebovali v tej chvíli. Nemajú sklady, lebo držať materiál v sklade sú peniaze, ktoré nemôžete točiť ale to všetci dobre vieme, majú materiál na 24h. A aj z toho dôvodu každý sa smeruje na kamióny.
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

ropa? a vlaky jazdia na vzduch? elektrina sa nikde nevyrába alebo čo? amíci úspešne predávajú konverzné sady na elektromobil..

vo výprave citroen electric okolo sveta bolo heslo, ked my možme obísť s elektromobilom svet, vy ho môžte používať na bežný deň..
AutoSpecial.top
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ja koli tym kolonam co som sa minuly rok v juni poucil jazdim od juna do konca septembra jedine v noci.a teraz v case dovoleniek skoda startovat auto.no v noci je najhorsi usek smer munchen salzburg.minule mi koli rakusakom odisla jedna truba a lave dialkove.blbci budu sa gulat do 115 a bojovat so mnou naschval brzdit pridavat ukazovat prstami neviem co.nakoniec ich aj tak predbehnem a dobre z koze nevyskocia ked na povolenej 100 to rozpalim na 220km/h.no az casom im dojde ze to robia zbytocne nevedia pochopit ze lepsie je blazna pustit a moze si tak dalej prdkat v lavom 115km/h.naposledy to bol jeden biely megan cabrio rakusak hlupy stale strasil tou brzdou rozbehol na 130 zbrzdil na 90no,az kym som ho nesuchol naraznikom odzadu v 100km/h hned sa pokakal.ta agresivita neni len u nas ja ju vidim vsade kde su nemecky hovoriace krajiny.naj to maju vymakane taliani.bez kdejakej pomsty sa uhne.
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

na 100vke 220? teba by mali zastreliť rovno, škoda že takýmto nezodpovedným ludom dávajú papiere..

vo švajci je 120tka a nech má ktokolvek BMW 10 alebo 6.2L dodge ram tak viac ako 120-130 nepôjde.. len drbnutý slováci čo si asi dvíhajú ego predbiehaním alebo čo..

asi si myslia že len ich autá zvládnu v pohode 230km/h, pre info aj môj 26 ročný citroen BX 1.9 bez turba to zvládne a nejazdím jak prasa
AutoSpecial.top
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

a co som mal robit ked ten rakusak si padli v lavom pruhu 115 {max bola 120tka} hoci na pravo je volne?cokolvek spravim napr seknem ho v pravo alebo zablikam automaticky je ten rakusak besny.a ani za prd sa neuhne.lebo on je pan.potom mi svietil dialkove tak som sa musel vzdialit.no a jedina sanca bola na tej max 100vke.potom by som ho mal za sebou az po salzburg.a fizlov som neriesil--vo švajci je 120tka a nech má ktokolvek BMW 10 alebo 6.2L dodge ram tak viac ako 120-130 nepôjde. denno denne jazdia rano a po obede z prace 150km/h.polovicu tych aut soferuju svicarsky jugosi srbi turci cize cigani.nad tu rychlost nepojdu pretoze prekrocenie o 30km/h je u nich trestny cin a odobera sa okamzite vodicak.a ak vidis ist po dialnici nejakeho bohaca napr ferrari bude si to gulat pekne do 130 pretoze tu sa pokuty davaju podla toho aby mas zarobok :2f93: tu si prachac nevyskakuje.
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

ked ti pusti dialkove tak mu pusti hmlovky,ono ho to prejde po par min., po pravej strane si predbiehaj kolko chces , len jeden chytrak sa zaradi pred teba a necha sa naburat šak je v práve a ty si nedal prednost..

rakusaci je pravda miluju hmlovky a dialkove ale uz som si zvykol..aj na sk ze akonahle zaprší par kvapiek všetci pozapinaju hmlovky a cesta sa krásne ligoce ani čiary nevidno

v skratke mne je u prdele ako jazdis, az raz bude kamienok alebo blba mačka na ceste ,tak chytis flek a niekoho vdaka tomu sejmes, uz bude pozde rozmyslat,a budes mat zrazu kopu času a sákra dlhý život s vedomím že si niekoho oň pripravil,

a garantujem ti ze nad 50km/h si dlho netrufnes, mali sme taky pripad, bol to kamionista profi vodic, psychotesty atd..na audinke si lietal 200 cestou domov a v praci stihal vsetky zakazky..sak dole kopcom to ide aj 95km/h..a skoncil, zabil celú rodinku, teraz si mozno niekde cucá palec pri okne
AutoSpecial.top

Návrat na "TRUCKy, Ťahače - všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný