LPG pohoda, benzin trhá
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 09.08.2013 18:01 Zdieľať na Facebook
LPG pohoda, benzin trhá
Zdravím, keďže nevidím podobný príspevok po prejdení asi prvých 6 stránok v tomto fóre, chcel by som vedieť, či nemá niekto podobnú skúsenosť alebo vedel by približne poradiť, v čom by mohol byť zádrhel.
Robí to teda už po druhýkrát, že plyn šiel dajme tomu polroka plynule ale benzín postupne začal poskakovať pri rozbiehaní hlavne studeného motora, ale sem tam aj dobre zahriateho. Ak som cítil, že to začína skákať, stačilo povoliť plyn. pedál a znovu pridať. Najvačšie problémy boli asi pri cúvaní, kedy po pustení plyn. pedálu auto zhaslo. Bez žartu so zdochnuttím motora, prosím , nepomohlo ani vymačknutie spojky.
Pozrel to mechanik (nami overený) a jakš takš urobil benzín a plyn rozšteloval... Takže cca 07/2013 to šlo do LPG servisu, spokojnosť veľká po servise v Záriečí (pamatám si aj meno, len asi ho nechcem písať, aby ste ma nebrali ako reklamu, kľudne napíšem v správe) , plyn odvtedy 100percent spokojnosť, ale benzín sa postupne horší -znovu poskakuje pri rozbiehaní, voľnobeh poskakuje tak medzi 900-1200,pri cúvaní detto - na spojke cúvanie olrajt, s použitím pedálu skapíňa. Napriek tomu výkon benzínu po rozbehnutí dobrý,tam necítim žiaden rozdiel.
Často sa spomína pri Fabii škrtiaca klapka a neviem ešte čo všetko, navyše svieti aj kontrolka elektroniky motora -vrtuľník, ale po prečítaní témy o kontrolke som sa rozhodol neriešiť.
Pls páni, nastal u vás aj takýto problém s benzínom alebo vždy začne haprovať LPG?
Ďakujem, Milan
Robí to teda už po druhýkrát, že plyn šiel dajme tomu polroka plynule ale benzín postupne začal poskakovať pri rozbiehaní hlavne studeného motora, ale sem tam aj dobre zahriateho. Ak som cítil, že to začína skákať, stačilo povoliť plyn. pedál a znovu pridať. Najvačšie problémy boli asi pri cúvaní, kedy po pustení plyn. pedálu auto zhaslo. Bez žartu so zdochnuttím motora, prosím , nepomohlo ani vymačknutie spojky.
Pozrel to mechanik (nami overený) a jakš takš urobil benzín a plyn rozšteloval... Takže cca 07/2013 to šlo do LPG servisu, spokojnosť veľká po servise v Záriečí (pamatám si aj meno, len asi ho nechcem písať, aby ste ma nebrali ako reklamu, kľudne napíšem v správe) , plyn odvtedy 100percent spokojnosť, ale benzín sa postupne horší -znovu poskakuje pri rozbiehaní, voľnobeh poskakuje tak medzi 900-1200,pri cúvaní detto - na spojke cúvanie olrajt, s použitím pedálu skapíňa. Napriek tomu výkon benzínu po rozbehnutí dobrý,tam necítim žiaden rozdiel.
Často sa spomína pri Fabii škrtiaca klapka a neviem ešte čo všetko, navyše svieti aj kontrolka elektroniky motora -vrtuľník, ale po prečítaní témy o kontrolke som sa rozhodol neriešiť.
Pls páni, nastal u vás aj takýto problém s benzínom alebo vždy začne haprovať LPG?
Ďakujem, Milan
-
- Príspevky: 609
- Dátum registrácie: 03.04.2009 19:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 15.11.2009 18:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
1. skontrolovať manometrom tlak paliva za čerpadlom a pred rampou - neviem aké máš auto, asi som prehliadol, ale obyčajne dobré čerpadlo dáva 3-3,5 baru.
2. Skontrolovať funkciu vstrekovačov
3. mať v aute pol nádrže benzínu a občas sa aj na tom benzíne previezť.
Ja to robím tak, že 10 % z najazdených km je na benzíne
2. Skontrolovať funkciu vstrekovačov
3. mať v aute pol nádrže benzínu a občas sa aj na tom benzíne previezť.
Ja to robím tak, že 10 % z najazdených km je na benzíne
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 09.08.2013 18:01 Zdieľať na Facebook
typ+systém
sorry, jedná sa o Fabiu 1,4 MPi 50kw a systém je podtlakový Lovato -Loveco.
Asi 10 percent nenajazdím na benzíne, ale viem , že treba raz za čas prejazdit trochu benzinu, že plyn ide nejak nasucho. Alebo aj pri rozbehu hneď neprepínam na LPG, aby sa aspóň 500m prešlo na benzíne, lebo to Lovato je schopné prepnúť na plyn aj pár seknúnd po štarte, kľudne pri -10 °C.
A zlý benzín si myslím neberiem, pretože to robí aj na prémiovom Shell, aj na Fuelsave aj na Slovnaftovom...
takže skúsim tieto potenciálne diagnózy riešiť s mechanikom, ak by sa našla ešte nejaká možná "diagnóza", pripíšte...
Asi 10 percent nenajazdím na benzíne, ale viem , že treba raz za čas prejazdit trochu benzinu, že plyn ide nejak nasucho. Alebo aj pri rozbehu hneď neprepínam na LPG, aby sa aspóň 500m prešlo na benzíne, lebo to Lovato je schopné prepnúť na plyn aj pár seknúnd po štarte, kľudne pri -10 °C.
A zlý benzín si myslím neberiem, pretože to robí aj na prémiovom Shell, aj na Fuelsave aj na Slovnaftovom...
takže skúsim tieto potenciálne diagnózy riešiť s mechanikom, ak by sa našla ešte nejaká možná "diagnóza", pripíšte...
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Nemylit si problem u LPG aut s LPG castou, problem je benzin a jeho neobmena, starnutie, nedostatok v nadrzi !
Ci uz zaseknute cerpadlo, alebo zapchate benzinove vstreky. Obidve som riesil. Zaroven obidve chyby sa mi osvedcilo pridanie E85, teda etanolu do nadrze a nasledne vyjazdenie. Skusal som pomer 1:1. Problem bol len pri starte studeneho motora, chytil aj isiel ale na 2 krat..., najlepsie naliat 1:1 a rovno vyjazdit co najviac, pred odstavenim dotankovat cisty benzin.
Na vycistenie zaseknuteho benzinoveho cerpadla, cisty technicky lieh a nechat v tom 3 dni. samozrejme mimo auta .
Mne to teraz vyslo, ze na 7,7 litra LPG mam 1 liter benzinu na sto km, cize mierne viac ako Martinovi.
Ci uz zaseknute cerpadlo, alebo zapchate benzinove vstreky. Obidve som riesil. Zaroven obidve chyby sa mi osvedcilo pridanie E85, teda etanolu do nadrze a nasledne vyjazdenie. Skusal som pomer 1:1. Problem bol len pri starte studeneho motora, chytil aj isiel ale na 2 krat..., najlepsie naliat 1:1 a rovno vyjazdit co najviac, pred odstavenim dotankovat cisty benzin.
Na vycistenie zaseknuteho benzinoveho cerpadla, cisty technicky lieh a nechat v tom 3 dni. samozrejme mimo auta .
Mne to teraz vyslo, ze na 7,7 litra LPG mam 1 liter benzinu na sto km, cize mierne viac ako Martinovi.
Naposledy upravil/-a bajo777 v 30.09.2013 17:04, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 09.08.2013 18:01 Zdieľať na Facebook
nádrž do prázdna
ešte teoreticky, aký máte názor na jazdenie nádrže LPG do úplne prázdnej,aby človek vedel svoju spotrebu
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
mam brc, tento "problem" sa vyskytol za pol roka tak 3x, inac nejazdim na uplne dno s plynom, ale je fakt, ze ked budem mat posledne pary v nadrzi, stupim podlahu trebars na dialnici do kopca, tak je iste, ze tu kontrolku zaznem ! uberem plyn a zhasne, zapis mam trebars nejaku blbinu ze 4. alebo 2. valec misfire...ked to iste spravim s vacsim mnozstvom v nadrzi, tak sa to proste nestane , uvidim, kazdu chvilu mam pravidelnu kontrolu, takze spomeniem pri navsteve...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných