Liečenie typických neduhov dízlov.

diskusia o aditívach, aký olej pre moje vozidlo ...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

s2pi napísal:misoV50, dakujem ti velmi pekne za temu a tvoje skusenosti, celkom ma to zaujalo. Hlavne co sa tyka toho znizenia dymivosti - mam 2.0HDI RHR s DPF. Pokial by to vylepsilo naftu a neznizilo zasadne ostatne parametre, tak by to bolo super - uz mam objednane 6006D.
Naftu davas obycajnu neaditivovanu, alebo uz aditivovanu? Skusal si aj ine koncentracie(napr mensiu, dokial je viditelny efekt). Ta 6006D vylepsi spalovanie, alebo cisti palivovu sustavu + vsetreky? Ako je to s vyjazdenim nadrze, ci sa nevyzraza po dlhsej dobe na spodku/vrchu v nadrzi a potom je problem s koncentraciou.
Predovsetkym neviem, co myslis pod 6006D, nikde som to nenasiel. To riedidlo sa vola 6006 Bezaromatik, urcene je do "bezaromatovych" farieb. neviem, ake to su a sameho by ma zaujimal rozdiel medzi beznym 6006 a Bezaromatikom. Uz som sem aj pisal, ci tu nie je nejaky chemik, ale asi nie je.

Podla mojich skusenosti aj vylepsi spalovanie, aj cisti. neviem ci celu sustavu, ale dolezite komponenty urcite. Nic sa neuzadza, som presvedceny. Dokonca hoci sa odporuca naliat pred tankovanim, aby sa to rozmiesalo, parkrat som zabudol a nalial navrch do plnej nadrze.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

oco13 napísal: Alebo mišoV50 strčí do vačku všetkých konštruktérov a inžinierov? Proste hodne ludí čo tu píše vie že vylepšovať to čo už bolo vymyslené s vedomosťami ktoré nesiahajú ani len po členky konštruktérovi je hlúposť.
Nevim, kolo ludi ty poznas z oblasti vyvoja automobilov pripadne inych sofistikovanych vyrobkov, ale ja nejakych osobne poznam. Mozno by si sa cudoval, kolko kriterii musi zohladnit pred svojimi vedomostami a zdravym rozumom. Su to najma naklady na vyrobu, udrzanie zamestnanosti (naplanovany stupen kazivosti), odkladanie zavazdania vylepseni pre udrzanie "kontinuity inovacneho toku" kvoli marketingu, potom nazor sefa, ktory tam bol niekym dosadeny a v nicom sa nezyzna... je toho dost na to, aby sa na svet dostalo vsetko ine, iba najlepsie napady nie.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

oco13 napísal: Ono tu sa Mišovi niektorí snažia naznačiť že starostlivosť a prehnaná starostlivosť nie je to isté. Staráte sa doma rovnako aj o iné spotrebiče?? Calgon po každom treťom praní??? Kolko z vás obnovuje Inkrustop v kúrení??? A kolko z vás chodí na preventivky k doktorovi rovnako často ako rieši svoje auto ???Ak aj idete, lebo musíte kolko z vás dodržiava jeho rady????
Neviem, s cim mas stale problem. Ak ta to zaujima, podelim sa s tebou aj o tieto intimne informacie. Calgon nedavame, ale ak pracka zacne pri zohrievani "sumiet", dam jedno prazne pranie iba s kyselinou citronovou. Inak sa vyhrevne teleso obali, prehreje a mozes volat servis. Kavovar dokonca chranim tak, ze kupujem makku pitnu vodu v Cesku. Mame tak tvrdu vodu, ze by nevydrzal ani tri mesiace. Na privod do domu som nainstaloval neodymovy magnet, pred tym nam normalne vodny kamen upchal pridovnu hadicu do umyvacky. Teda - staram sa, aby vsetko sluzilo ako ma, a ak k tomu treba spravit nejake jednoduche ukony, tak ich robim.

K doktorovi na preventivky nechodim, pretoze sa mi viac osdvedcilo prebratie vlastnej zodpovednosti za svoje zdravie. Bol som uz na tom tak zle, ze som zacal pomaly zariadovat "veci" v rodine. (A to aj s pomocou doktorov, teda expertov, ktorym ja v medicinskych znalostiach iste "nesiaham ani po clenky", ako pises). Nakoniec som precital nejaku literaturu, vyhodil som z jedalnicka maso, zbavil som sa zavislosti na cukroch, trocha som sa zacal hybat a vysledok sa okamzite dostavil. Som v lepsej kondicii, ako som bol v mladosti. nesposobuje mi to ziadne obmedzenia, nova strava mi zachutila, mam ju pestru, a novy zivotny styl si vychutnavam. Ak ma niekto pcsit, ze nemusi nad tymito vecami uvazovat, ze je spokojny s tym, ako sa mu zije a ako mu jazdi auto, tak fajn, pre tych jednoducho nie je urcena tato tema. Ziadna tema nemoze byt urcena pre vsetkych.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

presne naco tu niekto pise prispevky otom ako tam nieco nedavat a naco ja pouzivam vif nejakych 10 rokov a zatial som vaznejsie problemy smotorom nemal plus posledne obdobie davam cistiace koncentrate raz som pouzil STP , inac Protec a po vyjazdeni nadrze je pocit stoho motora iny neviem mozno subjektivny , cloveka nikdy nezabije kupit krabicku Vifu za nejakych 8-10 Eur kedze to rozpocitam na 500 litrov nafty je zanedbatelna polozka zvysujuca cenu
makrela
Príspevky: 2962
Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
Bydlisko: Ta Blava né
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa makrela »

ale ak pracka zacne pri zohrievani "sumiet", dam jedno prazne pranie iba s kyselinou citronovou. Inak sa vyhrevne teleso obali, prehreje a mozes volat servis.


Miso úplne najfasa je prejsť krátky program s octom.
Otázka do teba.
Aký magnet,akej veľkosti a kolko kusov si dal na prívod vody? Alebo si dal okolo prívodu okrúhly?
Odpovedaj prosím , zaujíma ma to,dík.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Magnet aj so zavitmi na potrubie, normalne kupis, to si vygooglis. Dolezite je, aby bol co najsilnejsi, teda musi byt neodymovy. Nebol to tiez lacny spas. Ale tiez od toho nemozes ocakavat zazraky. Vapnik to z vody neodstrani, iba zamedzi jeho usadzaniu. Ucinnost to ma max. 24 hod, takze to nie je vhodne na potrubia, kde je maly odber vody. A navyse neposobi tam, kde sa voda zohrieva nad urcitu tepoltu, napr. v rychlovarnej kanvici. Tiez logicky tam, kde sa vzdy odpari a ostane ten vapnik, napr na perlatore.
solex
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 18.08.2009 19:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa solex »

davam vif asi 8 rokov hlavne v zime niekedy aj v lete.auto peugeot 306 ma najazdenych min.340 000km(ked som kupil neviem ci nebol stoceny.)pred mesiacom som bol na emisnej a v pohode preslo hoci mam zaslepeny egr ventil.zapadne auta su skonstruovane na zapade kde sa spracovava arabska ropa na naftu.na vychode mame rusku.myslim ze je to rozdiel.
makrela
Príspevky: 2962
Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
Bydlisko: Ta Blava né
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa makrela »

misoV50 napísal:Magnet aj so zavitmi na potrubie,
Dík
makrela
Príspevky: 2962
Dátum registrácie: 14.05.2010 17:09
Bydlisko: Ta Blava né
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa makrela »

misoV50 napísal: Ucinnost to ma max. 24 hod,
Jesus mária , to musím po 24 hodinách vyhodiť , a dať nový? Či?
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Nie, ale ak sa voda, ktra pretecie cez magnet nepotrebuje (neodtecie, neobnovi) do cca 24 hod, tak magnet je tam zbytocne. Teda mozes ratat, ze ak mas napriklad dom s viacerymi vetvami ku WC, umyvadlam spotrebicom a pod, tak tam, kde odpustas denn je to v pohode, ale tam, kde ti voda zvykne stat niekolko dni to ucinnost mat nebude.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

No tak neviem, ale moje Volvo piezo urcite nie su na h...o. Mam ich v D5 motore a jeden vstrek som nechal vymenit, ale ako sa uzakzalo uplne zbytocne, pretoze stacilo pridat cistiace aditivum. Ale to by ziaden solenoid neporiesil, pretoze sa mi vstreky zasierali vzdy rovnako aj na predchadzajucich autach. Staci cital moj prvy prispevok.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Všetko má svoju príčinu,a zavedenie piezovstrekovačov umožnilo oproti elmagnetickým cca 4 x rýchlejšiu prácu a to umožnilo znásobiť počet vstreknutí,zaviesť predvstreky,hlavný vstrek a dostrek.To má zase obrovský dopad na celkovú kultúru,na výkon atd atd
Umožnuje velmi presné dávkovanie.Hmota dielov riadiacej ihly má až o 75% menšiu hmotnosť.Hmotnosť a zotrvačné hmoty týchto miniatúrnych dielov limutujú počet otvorení a zatvorení za ultra krátky čas a je možné dosiahnuť velmi presný bod vstreknutia voči pohybu piesta.
Nejde zrovnávať piezo zo starým systémom. Samozrejme že sa to podpíše na ukrutnej potreba presnosti a precízneho naladenia.Ťažko si niekto predstaví že piezo element vykonáva pohyb v dĺžke cca 0,04 mm čo je velmi málo na otváranie a tak je skok pieza predlžovaný aby sa potrebná dĺžka kroku dosiahla.Kto tomu nerozumie môže povedať že má všetko na saláme,ale kto to pozná dobre,myslím že má v hlbokej úcte aj toho čo vymyslel,aj toho čo vyrobil.My do toho iba kutreme,a často ako úplný idioti,pritom je to vesmírna technika a tak sa treba ku nej chovať.
Je už na každom jednom ako si to vyhodnotí.Tu sa najviac prejuvuje galaktická hlúposť ľudí.Na jednej strane sa idú posrať aby bol obrovský výkon a to pri minimálnej spotrebe,aby motor radšej ani zvuk nevydával,a keď to nejaký kontruktér zmákne,je zle lebo....
No ale treba sa rozhodnúť čo do zadku vlastne chcete
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 21.12.2016 19:50, upravené celkom 1 krát.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Chcel som iba poukázať že každá minca má dve strany.Tlačiť na kultúru motora,na výkon a potom sa čudovať že to aj niečo stojí,by som nazval tak ako sa jedine dá....je to hlúposť.Môžu si za všetko sami,konštruktér aj výrobca dodal to,na čo bola požiadavka.Čo sa nepredáva - zakape
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

lubos zimovcak napísal:ano M.Hlavatý, ale to všetko platí pre IDEALNU naftu....
No ved presne o tom je tato tema. Podarilo sa mi zistit a 20 rokmi skusenosti overit, ako zlepsit kvalitu nafty tak, ze nie ze zhorsuje, ale zlepsuje stav motora. A to vsetko za velmi prijatelne financne naklady a pracu.
solex
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 18.08.2009 19:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa solex »

dalsia vec ktoru som si vsimol po pri pouzivani aditiva:znizenie spotreby paliva,nie o moc,asi 0,2 az 0,5 litra na 100km.a dalej na dosiahnutie rychlosti napr 120km/h nepotrebujem tolko otacok ako bez aditiva.je to celkom logicke:cim lepsie spalenie nafty ,tym menej dymu a viac energie na pohyb auta. u mna aditiva ano.

Návrat na "Oleje, mazivá, palivá, aditíva"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 7 neregistrovaných