Lexus IS220d - vaše skúsenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 09.02.2011 13:19 Zdieľať na Facebook
Lexus IS220d - vaše skúsenosti
Čo hovoríte na toto auto? Sú na ňom nejaké časté závady? Oplati sa pozerat po modeloch do 12 000 EUR alebo bude treba ešte veľa investovať?
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Daj si do Googla vyhladať "D-cat problem" a všetko ti bude jasné...
Čítania nájdeš tolko že budeš mať čo robiť pár hodín a nemusíš prečítať ani všetko a myšlienka dieslového Lexusa ťa prejde, bud benzín , alebo iné auto...
Údajne ten motor nejde nijak výrazne lepšie od svojho predchodcu D-4D , ktorý mal len 110kW , ale potiahne si o dosť viac, možno dôvod vypalovania DPF
Ak sa ti nechce čítať tak ti rovno prezradím že to je šlapnutie do [img]http://www.nzforum.sk/images/smilies/hno.png[/img]
Čítania nájdeš tolko že budeš mať čo robiť pár hodín a nemusíš prečítať ani všetko a myšlienka dieslového Lexusa ťa prejde, bud benzín , alebo iné auto...
Údajne ten motor nejde nijak výrazne lepšie od svojho predchodcu D-4D , ktorý mal len 110kW , ale potiahne si o dosť viac, možno dôvod vypalovania DPF
Ak sa ti nechce čítať tak ti rovno prezradím že to je šlapnutie do [img]http://www.nzforum.sk/images/smilies/hno.png[/img]
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
"Údajne", šliapnutie do hovna.......
To si teraz zabil.........a parádne...........Normálne mám chuť ti poriadne vynadať ako zbytočne prispievaš do témy, o ktorej nič nevieš a ešte zbytočnejšie občana minimálne zneistíš ak rovno neodradíš od kúpy skvelého tragača
IS 220d má dieselový agregát o akom môžu iné značky iba snívať:
je tichučký, kultivovaný, skvele-priam lineárne ťahá, vybavený trvanlivou reťazou, disponujúci krútiacim momentom 400Nm (130kW verzia), aký mala ešte prednedávnom osemvalcová A8 4.2.........a spotreba nie je o nič vyššia ako u iných, kde je potrebná regenerácia DPF.
Osobne som mal tú ČESŤ viac ako rok používať toto skvelé vozítko s týmto skvelým agregátom a to iba vďaka tupým slovenským konzervatívno-naivným gebuliam, ktoré nevedeli o tom aute nič a tak radšej za rovnakú cenu buď stavili na tuctovú "klasiku" v podobe poruchových dvojvéčok a ich derivátov, alebo typicky ohŕňali nos nad originálnym nábehom cca 160 000km......
Ak by som si mal vybrať prémiový sedan strednej triedy, tak IS by bola jasná voľba. A je fuk či jazdený alebo nový.
Ako čerešnička na torte je ešte zmienka o akomsi 110kW predchodcovi......nuž IS 220d žiadného predchodcu nemal, jedná sa o dieselový debut nielen v modeli IS, ale v aj v značke Lexus ako takej. Od r. 2005-2010 existujú iba 2 odlišné výkonové naladenia: 120 a 130kW ku ktorým sa v r.2010 pridala ekenomická varianta 200d s výkonom redukovaným na ešte stále solídnych 110kW.
PS: a teraz drobné porovnanie
AVDY A4:
1.9TDI srandovných 85kW, 2.0TDI PD kazivých 103kW, prípadne za tučné prachy ťažký 3.0TDI
Bé em wé 3:
najbežnejší je dvojliter vo verziách 316d,318d až 320d.....vrčí ako traktor, vibruje ako 100 vibrátorov dokupy a až v najvýkonnejšej-nie tak bežnej verzii má 130kW (E90/91 do r.2010)........iste, aj tu sú ropné 6-hrnčeky, ale za nepomerne väčší peniaz
Mercedes vitamín C:
mám túto značku v obľube, ale céčko (W203) s dízel 4-valčekmi teda nič moc.......ani spotrebou, ani odhlučnením interiéru, ani kultúrou chodu ktorá sa prekvapivo nezlepšila ani príchodom novej generácie (W204)........najbežnejšie výkony opäť taxikárskych + - 122-143 koní............povesť značky zachraňujú až V6-ky........za "hubičku" ale nie sú....
Ja už iba dodávam, že u všetkých týchto nemeckých modelov prémiovej triedy nájdeme v základe chudobnú neprémiovú výbavu, kde švihadlá na zadných dverách a manuálna klimatizácia nie je ničím výnimočným.......
Naproti tomu IS aj v štandarde núka dvojzónovú automatiku, keyless systém, tempomat, skvelé audio, alu disky či optitrónové podsvietenie......
P.S: nemám žiadny IS aktuálne v ponuke
To si teraz zabil.........a parádne...........Normálne mám chuť ti poriadne vynadať ako zbytočne prispievaš do témy, o ktorej nič nevieš a ešte zbytočnejšie občana minimálne zneistíš ak rovno neodradíš od kúpy skvelého tragača
IS 220d má dieselový agregát o akom môžu iné značky iba snívať:
je tichučký, kultivovaný, skvele-priam lineárne ťahá, vybavený trvanlivou reťazou, disponujúci krútiacim momentom 400Nm (130kW verzia), aký mala ešte prednedávnom osemvalcová A8 4.2.........a spotreba nie je o nič vyššia ako u iných, kde je potrebná regenerácia DPF.
Osobne som mal tú ČESŤ viac ako rok používať toto skvelé vozítko s týmto skvelým agregátom a to iba vďaka tupým slovenským konzervatívno-naivným gebuliam, ktoré nevedeli o tom aute nič a tak radšej za rovnakú cenu buď stavili na tuctovú "klasiku" v podobe poruchových dvojvéčok a ich derivátov, alebo typicky ohŕňali nos nad originálnym nábehom cca 160 000km......
Ak by som si mal vybrať prémiový sedan strednej triedy, tak IS by bola jasná voľba. A je fuk či jazdený alebo nový.
Ako čerešnička na torte je ešte zmienka o akomsi 110kW predchodcovi......nuž IS 220d žiadného predchodcu nemal, jedná sa o dieselový debut nielen v modeli IS, ale v aj v značke Lexus ako takej. Od r. 2005-2010 existujú iba 2 odlišné výkonové naladenia: 120 a 130kW ku ktorým sa v r.2010 pridala ekenomická varianta 200d s výkonom redukovaným na ešte stále solídnych 110kW.
PS: a teraz drobné porovnanie
AVDY A4:
1.9TDI srandovných 85kW, 2.0TDI PD kazivých 103kW, prípadne za tučné prachy ťažký 3.0TDI
Bé em wé 3:
najbežnejší je dvojliter vo verziách 316d,318d až 320d.....vrčí ako traktor, vibruje ako 100 vibrátorov dokupy a až v najvýkonnejšej-nie tak bežnej verzii má 130kW (E90/91 do r.2010)........iste, aj tu sú ropné 6-hrnčeky, ale za nepomerne väčší peniaz
Mercedes vitamín C:
mám túto značku v obľube, ale céčko (W203) s dízel 4-valčekmi teda nič moc.......ani spotrebou, ani odhlučnením interiéru, ani kultúrou chodu ktorá sa prekvapivo nezlepšila ani príchodom novej generácie (W204)........najbežnejšie výkony opäť taxikárskych + - 122-143 koní............povesť značky zachraňujú až V6-ky........za "hubičku" ale nie sú....
Ja už iba dodávam, že u všetkých týchto nemeckých modelov prémiovej triedy nájdeme v základe chudobnú neprémiovú výbavu, kde švihadlá na zadných dverách a manuálna klimatizácia nie je ničím výnimočným.......
Naproti tomu IS aj v štandarde núka dvojzónovú automatiku, keyless systém, tempomat, skvelé audio, alu disky či optitrónové podsvietenie......
P.S: nemám žiadny IS aktuálne v ponuke
Naposledy upravil/-a markoimportauto v 21.01.2012 10:17, upravené celkom 2 krát.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 124
- Dátum registrácie: 13.12.2009 16:22 Zdieľať na Facebook
Diesel od Lexusu,resp.Toyoty ma realnu spotrebu 9 litrov a osobne by som volil benzin po skusenostiach z oboma.Moja GS 300 ka papala 10 litrou a mala 180 kw.Lexus je to najlepšie auto,ake som mal.
Naposledy upravil/-a k-maro v 21.01.2012 10:08, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 26.08.2011 11:49 Zdieľať na Facebook
PEKNE SI MU DAL .
takýchto odborníkov je tu asi milion .... Ku všetkému napíšu a pritom sa dotoho ani nerozumejú. Sú to uplny hlupáci ktorý sa len nudia pri počítači. Nechcem byť negatívny ale " Ivko1" vyjadri sa teraz ku tomu čo napísal markoimport... ?? Ked už nič tak aspon priznaj svoju chybu, a nabudúce ked sa nerozumieš do niečoho tak radšej neoblbuj ludí.
S pozdravom Jaro
takýchto odborníkov je tu asi milion .... Ku všetkému napíšu a pritom sa dotoho ani nerozumejú. Sú to uplny hlupáci ktorý sa len nudia pri počítači. Nechcem byť negatívny ale " Ivko1" vyjadri sa teraz ku tomu čo napísal markoimport... ?? Ked už nič tak aspon priznaj svoju chybu, a nabudúce ked sa nerozumieš do niečoho tak radšej neoblbuj ludí.
S pozdravom Jaro
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 22.09.2008 11:48 Zdieľať na Facebook
moj nazor, samozrejme zalozeny na skusenostiach s touto znackou: pri Lexuse NIKDY nesliapnes vedla, avsak dieselove IS je ten najslabsi clanok celeho retazca tejto znacky. Motor je super, najdes ho napriec celym portfoliom toyoty ale proste v IS "nehraje" dobre. Auto je relativne lenive a nepomohla tomu ani specialna "sport" edicia ktora ma diferencial s lepsim vyslednym prevodom, tj vhodnejsim pre tento motor.
Ak chces IS druhej generacie, tak jednoznacne IS250. Vynikajuce vozenie, spotreba hodne pod 10 litrov (a to je benzinova 2.5 V6!) a ten zvuk... sice ani OMYLOM taky ako pri prvej generacii IS, ale stale velmi velmi dobre.
Ak by mal niekto iny nazor, piste, ale prosim kultivovane.
Ak chces IS druhej generacie, tak jednoznacne IS250. Vynikajuce vozenie, spotreba hodne pod 10 litrov (a to je benzinova 2.5 V6!) a ten zvuk... sice ani OMYLOM taky ako pri prvej generacii IS, ale stale velmi velmi dobre.
Ak by mal niekto iny nazor, piste, ale prosim kultivovane.
-
- expert: detailing
- Príspevky: 2686
- Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
topspeedsk napísal:avsak dieselove IS je ten najslabsi clanok celeho retazca .......... ale proste v IS "nehraje" dobre. Auto je relativne lenive
Tak toto je navacsia sprostost aku som cital ! Ako moze toto napisat niekto kto pise pre TOPSPEED.sk ?
Pre porovnanie :
Passat 3C 1.9 Tdi 77kw
Pohotovostná hmotnosť --1497 kg
Výkon --77 kW
Predstav si ze sa da snim aj predbiehat a v celku ma aj tah ...
Lexus IS
Pohotovostná hmotnosť -- 1660 kg
Výkon -- 130 kW
Tak ked ta pri tomto aute nezatlaci do kufra , tak potom ja uz fakt neviem ! Ved skoro 180 koni je na nase cesty az az .
Jedine brzditko co je v tomto aute je te nestastny filter pevnych castic , ale da sa vyrezat a poslat tahet . No a este drahsie nahradne diely . Inak samotne auto musi byt super !
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 22.09.2008 11:48 Zdieľať na Facebook
x77x, za tymto si stojim a PROSIM, neoperuj tu tabulkovymi hodnotami, lebo papier znesie vsetko. A hlavne si zabudol, ze u diesla su najpodstatnejsie dva zakladne parametre:
1) krutiaci moment a 2) jeho priebeh. Ani jedno si nespomenul, iba vykon, co je malo na zhodnotenie a porovnanie kvalit auta.
Bez ohladu na to, nemiesajme tu passat a IS, to su neporovnatelne auta BEZ ohladu na vykon, krutak, motor, cenu atd... Ale spat k teme: skus sa previezt v IS220d a potom hned skoc do IS250. Na oboch autach mam co to odjazdene a je to skutocne velky rozdiel. Kto skusi oboje, na diesel nesiahne, to ti garantujem.
A posledna tvoja veta o vysokych cenach ND, ani neviem ci sa ma cenu k tomu vyjadrovat. Na Lexusoch jazdim roky rokuce a NIKDY som nemal pocit, ze tato znacka je drahsia na prevadzku ako napriklad prave spominany VW.
1) krutiaci moment a 2) jeho priebeh. Ani jedno si nespomenul, iba vykon, co je malo na zhodnotenie a porovnanie kvalit auta.
Bez ohladu na to, nemiesajme tu passat a IS, to su neporovnatelne auta BEZ ohladu na vykon, krutak, motor, cenu atd... Ale spat k teme: skus sa previezt v IS220d a potom hned skoc do IS250. Na oboch autach mam co to odjazdene a je to skutocne velky rozdiel. Kto skusi oboje, na diesel nesiahne, to ti garantujem.
A posledna tvoja veta o vysokych cenach ND, ani neviem ci sa ma cenu k tomu vyjadrovat. Na Lexusoch jazdim roky rokuce a NIKDY som nemal pocit, ze tato znacka je drahsia na prevadzku ako napriklad prave spominany VW.
x77x napísal:topspeedsk napísal:avsak dieselove IS je ten najslabsi clanok celeho retazca .......... ale proste v IS "nehraje" dobre. Auto je relativne lenive
Tak toto je navacsia sprostost aku som cital ! Ako moze toto napisat niekto kto pise pre TOPSPEED.sk ?
Pre porovnanie :
Passat 3C 1.9 Tdi 77kw
Pohotovostná hmotnosť --1497 kg
Výkon --77 kW
Predstav si ze sa da snim aj predbiehat a v celku ma aj tah ...
Lexus IS
Pohotovostná hmotnosť -- 1660 kg
Výkon -- 130 kW
Tak ked ta pri tomto aute nezatlaci do kufra , tak potom ja uz fakt neviem ! Ved skoro 180 koni je na nase cesty az az .
Jedine brzditko co je v tomto aute je te nestastny filter pevnych castic , ale da sa vyrezat a poslat tahet . No a este drahsie nahradne diely . Inak samotne auto musi byt super !
-
- expert: detailing
- Príspevky: 2686
- Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Topspeed trpi asi profesionalnou deformaciou........takze sa mu ani necudujem.......
IS220d ma sice standardne ludovo povedane "tazky prevod", ale lenive sa moze zdat iba niekomu, kto je namaskrteny 6 a viac valcovymi obludami s krutiacim momentom lokomotivy...........
Subjektivne je 130kW diesel IS raketa, ktora sa nema za co hanbit (0-100 hlboko pod 10s a Vmax cez 220km/h.....lenive????malo????). Samozrejme treba porovnavat rovnaku triedu a obsahy.....
Som vsak inak rovnakeho nazoru, ak Lexus IS, tak radsej uzasny 2.5 V6......hoci proti rope ani jedno krive slovo.......a kritika DPF-ka???? Ukazte mi jedine porovnatelne vozidlo, u ktoreho ho niekto velebi......asi ziadne, ze?........Raz sa vymysleli emisne normy, tak tam skratka musi DPF byt aj s jeho konsekvenciami! Co cakate, ze si ho ani nevsimnete? Je to jednoducho dalsie zariadenie na ktore sa vztahuju Murphyho zakony a tiez zariadenie, o ktore sa treba v tejto jeho evolucnej faze starat. Bud dolievanim aditiv + vymenou (u starsich verzii DPF), alebo sustavnou regeneraciou v podobe dodatocnej trysky, ktora nevstrekuje vzduch, ale palivo. Pochopitelne teda cim sa castejsie tvoria sadze (zrychlenie, plne gule, jazda v meste), tym skor sa filter nasycuje a logicky sa musi "regenerovat".....TO ALE NIE JE CHYBA MOTORA AKO TAKEHO!!!
Tiez si uvedomte ako by o chvilu vyzerali mesta ak by sa pevne castice nezachytavali. Vsetci len pučujete na DPF-ko, snazite s nim vsemozne vydžubať, ale ani jednu makovicu pritom nenapadne, ze pevne castice su zakladom prachu a tiez idealny karcinogenny zdroj-ako male ihličky, ktore sa vam vydychovanim zabodnu do pluc a.......dalej sa mi uz nechce pisat.....
IS220d ma sice standardne ludovo povedane "tazky prevod", ale lenive sa moze zdat iba niekomu, kto je namaskrteny 6 a viac valcovymi obludami s krutiacim momentom lokomotivy...........
Subjektivne je 130kW diesel IS raketa, ktora sa nema za co hanbit (0-100 hlboko pod 10s a Vmax cez 220km/h.....lenive????malo????). Samozrejme treba porovnavat rovnaku triedu a obsahy.....
Som vsak inak rovnakeho nazoru, ak Lexus IS, tak radsej uzasny 2.5 V6......hoci proti rope ani jedno krive slovo.......a kritika DPF-ka???? Ukazte mi jedine porovnatelne vozidlo, u ktoreho ho niekto velebi......asi ziadne, ze?........Raz sa vymysleli emisne normy, tak tam skratka musi DPF byt aj s jeho konsekvenciami! Co cakate, ze si ho ani nevsimnete? Je to jednoducho dalsie zariadenie na ktore sa vztahuju Murphyho zakony a tiez zariadenie, o ktore sa treba v tejto jeho evolucnej faze starat. Bud dolievanim aditiv + vymenou (u starsich verzii DPF), alebo sustavnou regeneraciou v podobe dodatocnej trysky, ktora nevstrekuje vzduch, ale palivo. Pochopitelne teda cim sa castejsie tvoria sadze (zrychlenie, plne gule, jazda v meste), tym skor sa filter nasycuje a logicky sa musi "regenerovat".....TO ALE NIE JE CHYBA MOTORA AKO TAKEHO!!!
Tiez si uvedomte ako by o chvilu vyzerali mesta ak by sa pevne castice nezachytavali. Vsetci len pučujete na DPF-ko, snazite s nim vsemozne vydžubať, ale ani jednu makovicu pritom nenapadne, ze pevne castice su zakladom prachu a tiez idealny karcinogenny zdroj-ako male ihličky, ktore sa vam vydychovanim zabodnu do pluc a.......dalej sa mi uz nechce pisat.....
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- expert: detailing
- Príspevky: 2686
- Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Ved iste, svoju ulohu pri vybere agregatu zohrava aj ekonomika....ale primarna uspora este nemusi vzdy znamenat vyhru v celkovom sucte, preto benzin neznamena automaticky pohon pre bohémov .....
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
IS 220D je šlapnutie do tej kôpky ako som napísal vyššie...
Lexus ako auto je mašina ale ten motor je "odpad" , on ani ten nie je zlý ked má človek na banány ked už si vybral opicu...
O Lexuse toho človek nenájde vela, ale je to ten istý motor ako používa Toyota čiže 2.2D-cat a nan si človek nájde tolko negatív kolko len chce, jeho predchodca , ktorý bol len v Toyote je 2.2 D-4D a mal 110kW a priamo na Toyota kluboch je popísané že práve ten starší teda D-4D menej žere, neťahá o nič horšie ako novší D-cat ktorý má o 20kW navyše a nie je tak problémový a ked už toto je napísané na Toyota klube tak potom neviem, oni D-Cat označujú ako prúser Toyoty
Každý diesel je dobrý len do doby kým sa neposere, a to je celý problém, že sa tuto "markoimport-ovi" nič nevysypalo a teda nemusel siahnúť pekne hlboko do vrecka to vidí inak ako užívatelia ktorý donho pár tisíc €€€ nasypali, každý moderný ULTRA moderný diesel nad 150tkm je časovaná bomba, kto chce môže skúsiť , braniť vám v tom nikto nebude... ALE HLAVNÉ JE MAŤ VYPOČÍTANÉ KOĽKO UŠETRÍM NA 100KM , s tým koľko reálne môžem nasypať do servisu je pre niekoho nepodstatné.
Môj odhad na jeden piezo vstrek je 500-600€/kus, DPF stojí tiež nejaké 2 litre €, a kto nemá na nový DPF nech si nekupuje diesel, máš na OPICU máš aj na nový DPF
Lexus ako auto je mašina ale ten motor je "odpad" , on ani ten nie je zlý ked má človek na banány ked už si vybral opicu...
O Lexuse toho človek nenájde vela, ale je to ten istý motor ako používa Toyota čiže 2.2D-cat a nan si človek nájde tolko negatív kolko len chce, jeho predchodca , ktorý bol len v Toyote je 2.2 D-4D a mal 110kW a priamo na Toyota kluboch je popísané že práve ten starší teda D-4D menej žere, neťahá o nič horšie ako novší D-cat ktorý má o 20kW navyše a nie je tak problémový a ked už toto je napísané na Toyota klube tak potom neviem, oni D-Cat označujú ako prúser Toyoty
Každý diesel je dobrý len do doby kým sa neposere, a to je celý problém, že sa tuto "markoimport-ovi" nič nevysypalo a teda nemusel siahnúť pekne hlboko do vrecka to vidí inak ako užívatelia ktorý donho pár tisíc €€€ nasypali, každý moderný ULTRA moderný diesel nad 150tkm je časovaná bomba, kto chce môže skúsiť , braniť vám v tom nikto nebude... ALE HLAVNÉ JE MAŤ VYPOČÍTANÉ KOĽKO UŠETRÍM NA 100KM , s tým koľko reálne môžem nasypať do servisu je pre niekoho nepodstatné.
Môj odhad na jeden piezo vstrek je 500-600€/kus, DPF stojí tiež nejaké 2 litre €, a kto nemá na nový DPF nech si nekupuje diesel, máš na OPICU máš aj na nový DPF
Naposledy upravil/-a ivko1 v 21.01.2012 13:35, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných