Lexus IS220d - vaše skúsenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Toyota

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dimage
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 09.02.2011 13:19
Zdieľať na Facebook

Lexus IS220d - vaše skúsenosti

Príspevok od používateľa dimage »

Čo hovoríte na toto auto? Sú na ňom nejaké časté závady? Oplati sa pozerat po modeloch do 12 000 EUR alebo bude treba ešte veľa investovať?
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Daj si do Googla vyhladať "D-cat problem" a všetko ti bude jasné...
Čítania nájdeš tolko že budeš mať čo robiť pár hodín a nemusíš prečítať ani všetko a myšlienka dieslového Lexusa ťa prejde, bud benzín , alebo iné auto...
Údajne ten motor nejde nijak výrazne lepšie od svojho predchodcu D-4D , ktorý mal len 110kW , ale potiahne si o dosť viac, možno dôvod vypalovania DPF

Ak sa ti nechce čítať tak ti rovno prezradím že to je šlapnutie do [img]http://www.nzforum.sk/images/smilies/hno.png[/img]
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

"Údajne", šliapnutie do hovna.......

To si teraz zabil.........a parádne...........Normálne mám chuť ti poriadne vynadať ako zbytočne prispievaš do témy, o ktorej nič nevieš a ešte zbytočnejšie občana minimálne zneistíš ak rovno neodradíš od kúpy skvelého tragača

IS 220d má dieselový agregát o akom môžu iné značky iba snívať:

je tichučký, kultivovaný, skvele-priam lineárne ťahá, vybavený trvanlivou reťazou, disponujúci krútiacim momentom 400Nm (130kW verzia), aký mala ešte prednedávnom osemvalcová A8 4.2.........a spotreba nie je o nič vyššia ako u iných, kde je potrebná regenerácia DPF.

Osobne som mal tú ČESŤ viac ako rok používať toto skvelé vozítko s týmto skvelým agregátom a to iba vďaka tupým slovenským konzervatívno-naivným gebuliam, ktoré nevedeli o tom aute nič a tak radšej za rovnakú cenu buď stavili na tuctovú "klasiku" v podobe poruchových dvojvéčok a ich derivátov, alebo typicky ohŕňali nos nad originálnym nábehom cca 160 000km......

Ak by som si mal vybrať prémiový sedan strednej triedy, tak IS by bola jasná voľba. A je fuk či jazdený alebo nový.

Ako čerešnička na torte je ešte zmienka o akomsi 110kW predchodcovi......nuž IS 220d žiadného predchodcu nemal, jedná sa o dieselový debut nielen v modeli IS, ale v aj v značke Lexus ako takej. Od r. 2005-2010 existujú iba 2 odlišné výkonové naladenia: 120 a 130kW ku ktorým sa v r.2010 pridala ekenomická varianta 200d s výkonom redukovaným na ešte stále solídnych 110kW.

PS: a teraz drobné porovnanie

AVDY A4:
1.9TDI srandovných 85kW, 2.0TDI PD kazivých 103kW, prípadne za tučné prachy ťažký 3.0TDI

Bé em wé 3:
najbežnejší je dvojliter vo verziách 316d,318d až 320d.....vrčí ako traktor, vibruje ako 100 vibrátorov dokupy a až v najvýkonnejšej-nie tak bežnej verzii má 130kW (E90/91 do r.2010)........iste, aj tu sú ropné 6-hrnčeky, ale za nepomerne väčší peniaz

Mercedes vitamín C:
mám túto značku v obľube, ale céčko (W203) s dízel 4-valčekmi teda nič moc.......ani spotrebou, ani odhlučnením interiéru, ani kultúrou chodu ktorá sa prekvapivo nezlepšila ani príchodom novej generácie (W204)........najbežnejšie výkony opäť taxikárskych + - 122-143 koní............povesť značky zachraňujú až V6-ky........za "hubičku" ale nie sú....

Ja už iba dodávam, že u všetkých týchto nemeckých modelov prémiovej triedy nájdeme v základe chudobnú neprémiovú výbavu, kde švihadlá na zadných dverách a manuálna klimatizácia nie je ničím výnimočným.......

Naproti tomu IS aj v štandarde núka dvojzónovú automatiku, keyless systém, tempomat, skvelé audio, alu disky či optitrónové podsvietenie......

P.S: nemám žiadny IS aktuálne v ponuke
Naposledy upravil/-a markoimportauto v 21.01.2012 10:17, upravené celkom 2 krát.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
k-maro
Príspevky: 124
Dátum registrácie: 13.12.2009 16:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa k-maro »

Diesel od Lexusu,resp.Toyoty ma realnu spotrebu 9 litrov a osobne by som volil benzin po skusenostiach z oboma.Moja GS 300 ka papala 10 litrou a mala 180 kw.Lexus je to najlepšie auto,ake som mal.
Naposledy upravil/-a k-maro v 21.01.2012 10:08, upravené celkom 1 krát.
jjJAROjj
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 26.08.2011 11:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jjJAROjj »

PEKNE SI MU DAL .

takýchto odborníkov je tu asi milion .... Ku všetkému napíšu a pritom sa dotoho ani nerozumejú. Sú to uplny hlupáci ktorý sa len nudia pri počítači. Nechcem byť negatívny ale " Ivko1" vyjadri sa teraz ku tomu čo napísal markoimport... ?? Ked už nič tak aspon priznaj svoju chybu, a nabudúce ked sa nerozumieš do niečoho tak radšej neoblbuj ludí.

S pozdravom Jaro
topspeedsk
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 22.09.2008 11:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa topspeedsk »

moj nazor, samozrejme zalozeny na skusenostiach s touto znackou: pri Lexuse NIKDY nesliapnes vedla, avsak dieselove IS je ten najslabsi clanok celeho retazca tejto znacky. Motor je super, najdes ho napriec celym portfoliom toyoty ale proste v IS "nehraje" dobre. Auto je relativne lenive a nepomohla tomu ani specialna "sport" edicia ktora ma diferencial s lepsim vyslednym prevodom, tj vhodnejsim pre tento motor.
Ak chces IS druhej generacie, tak jednoznacne IS250. Vynikajuce vozenie, spotreba hodne pod 10 litrov (a to je benzinova 2.5 V6!) a ten zvuk... sice ani OMYLOM taky ako pri prvej generacii IS, ale stale velmi velmi dobre.
Ak by mal niekto iny nazor, piste, ale prosim kultivovane.
x77x
expert: detailing
Príspevky: 2686
Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
Bydlisko: PD
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa x77x »

topspeedsk napísal:avsak dieselove IS je ten najslabsi clanok celeho retazca .......... ale proste v IS "nehraje" dobre. Auto je relativne lenive

Tak toto je navacsia sprostost aku som cital ! Ako moze toto napisat niekto kto pise pre TOPSPEED.sk ?

Pre porovnanie :

Passat 3C 1.9 Tdi 77kw

Pohotovostná hmotnosť --1497 kg

Výkon --77 kW

Predstav si ze sa da snim aj predbiehat a v celku ma aj tah ...

Lexus IS

Pohotovostná hmotnosť -- 1660 kg

Výkon -- 130 kW

Tak ked ta pri tomto aute nezatlaci do kufra , tak potom ja uz fakt neviem ! Ved skoro 180 koni je na nase cesty az az .

Jedine brzditko co je v tomto aute je te nestastny filter pevnych castic , ale da sa vyrezat a poslat tahet . No a este drahsie nahradne diely . Inak samotne auto musi byt super !
topspeedsk
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 22.09.2008 11:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa topspeedsk »

x77x, za tymto si stojim a PROSIM, neoperuj tu tabulkovymi hodnotami, lebo papier znesie vsetko. A hlavne si zabudol, ze u diesla su najpodstatnejsie dva zakladne parametre:
1) krutiaci moment a 2) jeho priebeh. Ani jedno si nespomenul, iba vykon, co je malo na zhodnotenie a porovnanie kvalit auta.

Bez ohladu na to, nemiesajme tu passat a IS, to su neporovnatelne auta BEZ ohladu na vykon, krutak, motor, cenu atd... Ale spat k teme: skus sa previezt v IS220d a potom hned skoc do IS250. Na oboch autach mam co to odjazdene a je to skutocne velky rozdiel. Kto skusi oboje, na diesel nesiahne, to ti garantujem.

A posledna tvoja veta o vysokych cenach ND, ani neviem ci sa ma cenu k tomu vyjadrovat. Na Lexusoch jazdim roky rokuce a NIKDY som nemal pocit, ze tato znacka je drahsia na prevadzku ako napriklad prave spominany VW.

x77x napísal:
topspeedsk napísal:avsak dieselove IS je ten najslabsi clanok celeho retazca .......... ale proste v IS "nehraje" dobre. Auto je relativne lenive

Tak toto je navacsia sprostost aku som cital ! Ako moze toto napisat niekto kto pise pre TOPSPEED.sk ?

Pre porovnanie :

Passat 3C 1.9 Tdi 77kw

Pohotovostná hmotnosť --1497 kg

Výkon --77 kW

Predstav si ze sa da snim aj predbiehat a v celku ma aj tah ...

Lexus IS

Pohotovostná hmotnosť -- 1660 kg

Výkon -- 130 kW

Tak ked ta pri tomto aute nezatlaci do kufra , tak potom ja uz fakt neviem ! Ved skoro 180 koni je na nase cesty az az .

Jedine brzditko co je v tomto aute je te nestastny filter pevnych castic , ale da sa vyrezat a poslat tahet . No a este drahsie nahradne diely . Inak samotne auto musi byt super !
x77x
expert: detailing
Príspevky: 2686
Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
Bydlisko: PD
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa x77x »

TOPSPEED.SK


Ved jasna vec . Zabudol som ze japonci nedokazu sprevodovat diesel aby bol svizny ....oni ho robia do sily ako traktor ...

Dalsia vec preco porovnavas hrusky s jablkamy alias DIESEL a Benzin ?

PS : Druhy raz to nezabudni odcitovat aspon 2x
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Topspeed trpi asi profesionalnou deformaciou........takze sa mu ani necudujem.......

IS220d ma sice standardne ludovo povedane "tazky prevod", ale lenive sa moze zdat iba niekomu, kto je namaskrteny 6 a viac valcovymi obludami s krutiacim momentom lokomotivy...........

Subjektivne je 130kW diesel IS raketa, ktora sa nema za co hanbit (0-100 hlboko pod 10s a Vmax cez 220km/h.....lenive????malo????). Samozrejme treba porovnavat rovnaku triedu a obsahy.....

Som vsak inak rovnakeho nazoru, ak Lexus IS, tak radsej uzasny 2.5 V6......hoci proti rope ani jedno krive slovo.......a kritika DPF-ka???? Ukazte mi jedine porovnatelne vozidlo, u ktoreho ho niekto velebi......asi ziadne, ze?........Raz sa vymysleli emisne normy, tak tam skratka musi DPF byt aj s jeho konsekvenciami! Co cakate, ze si ho ani nevsimnete? Je to jednoducho dalsie zariadenie na ktore sa vztahuju Murphyho zakony a tiez zariadenie, o ktore sa treba v tejto jeho evolucnej faze starat. Bud dolievanim aditiv + vymenou (u starsich verzii DPF), alebo sustavnou regeneraciou v podobe dodatocnej trysky, ktora nevstrekuje vzduch, ale palivo. Pochopitelne teda cim sa castejsie tvoria sadze (zrychlenie, plne gule, jazda v meste), tym skor sa filter nasycuje a logicky sa musi "regenerovat".....TO ALE NIE JE CHYBA MOTORA AKO TAKEHO!!! :zg282:

Tiez si uvedomte ako by o chvilu vyzerali mesta ak by sa pevne castice nezachytavali. Vsetci len pučujete na DPF-ko, snazite s nim vsemozne vydžubať, ale ani jednu makovicu pritom nenapadne, ze pevne castice su zakladom prachu a tiez idealny karcinogenny zdroj-ako male ihličky, ktore sa vam vydychovanim zabodnu do pluc a.......dalej sa mi uz nechce pisat..... :coffe:
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
x77x
expert: detailing
Príspevky: 2686
Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
Bydlisko: PD
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa x77x »

markoimportauto pravdu mas , avsak keby stal benzin 70 centov , tak by som po diesli ani nekukol a to nehovorim ze od dneska isiel hore o 1,5 centa Obrázok
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Ved iste, svoju ulohu pri vybere agregatu zohrava aj ekonomika....ale primarna uspora este nemusi vzdy znamenat vyhru v celkovom sucte, preto benzin neznamena automaticky pohon pre bohémov :d :D .....
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

IS 220D je šlapnutie do tej kôpky ako som napísal vyššie...

Lexus ako auto je mašina ale ten motor je "odpad" , on ani ten nie je zlý ked má človek na banány ked už si vybral opicu...

O Lexuse toho človek nenájde vela, ale je to ten istý motor ako používa Toyota čiže 2.2D-cat a nan si človek nájde tolko negatív kolko len chce, jeho predchodca , ktorý bol len v Toyote je 2.2 D-4D a mal 110kW a priamo na Toyota kluboch je popísané že práve ten starší teda D-4D menej žere, neťahá o nič horšie ako novší D-cat ktorý má o 20kW navyše a nie je tak problémový a ked už toto je napísané na Toyota klube tak potom neviem, oni D-Cat označujú ako prúser Toyoty

Každý diesel je dobrý len do doby kým sa neposere, a to je celý problém, že sa tuto "markoimport-ovi" nič nevysypalo a teda nemusel siahnúť pekne hlboko do vrecka to vidí inak ako užívatelia ktorý donho pár tisíc €€€ nasypali, každý moderný ULTRA moderný diesel nad 150tkm je časovaná bomba, kto chce môže skúsiť , braniť vám v tom nikto nebude... ALE HLAVNÉ JE MAŤ VYPOČÍTANÉ KOĽKO UŠETRÍM NA 100KM , s tým koľko reálne môžem nasypať do servisu je pre niekoho nepodstatné.
Môj odhad na jeden piezo vstrek je 500-600€/kus, DPF stojí tiež nejaké 2 litre €, a kto nemá na nový DPF nech si nekupuje diesel, máš na OPICU máš aj na nový DPF
Naposledy upravil/-a ivko1 v 21.01.2012 13:35, upravené celkom 1 krát.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Obrázok
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Ja mam s tymto motorom skusenosti v Toyote avensis a mozem povedat ze je super a ked tu trpe ze je to lenivec nech sa snim zvezie a potom nech o nom nieco pise ak kupy zadavatel temy zachovaly kusok nema nad cim rozmyslat

Návrat na "Toyota fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných