Láska zvaná "Mercedes-Benz"
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
Láska zvaná "Mercedes-Benz"
Láska až za hrob, ďaleké Japonsko, lekár na vozíčku, to všetko nie su príbehy z ružovej knižnice, ale účasníci jednej nádhernej súkromnej zbierky Mercedesov v Budapešti.
[img]http://imageshack.us/a/img7/8070/47272107.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img856/7742/48836055.jpg[/img]
Jeden z najuznávanejších súdnych znalcov Maďarska o ktorom vysvitlo, že sa vyzná nielen v totálne neidendifikovateľných vrakoch áut, ale veľmi dobre pozná zlatý vek značky Mercedes-Benz. A to z úplnej blízkosti. On totiž zbiera Mercedesy podľa mnohých tie najlepšie kusy, ktoré boli vyrobené. Volá sa Dr. Melegh Gábor. Okrem iného vlastní Mercedes-Benz 250C, ktorý má najazdené 30tis. km-muzeálny kus, vyrobený na začiatku 70- tych rokov a jedine v pôvodnom fabrickom stave Mercedes-Benz W123-ky, W124-ky v každom prevedení karosérie, ale nájdu sa aj dve V8 SL. Autá sú držané pod siedmymi zámkami niekde v centre Budapešti v hangáre na treťom poschodí.
Dr. Melegh Gábor: „Ešte som chodil na univerzitu, keď môj strýko prišiel domov z Kuvajtu s Mercedesom W123 u nás doma bol vek Trabantov a viete si predstaviť ako som sa zamiloval do toho auta“, spomína na začiatky svojej vášne k týmto autám, ale jednotlivé kusy tejto zbierky začal skupovať oveľa neskôr na začiatku roku 2000 a poväčšine kupoval autá, ktoré niekto zdedil a to priamo z Nemecka.
Prvým kusom jeho zbierky bol samozrejme Mercedes-Benz W123 limuzína typu A, čo bol jedným z rekordmanov MB (2 696 915 vyrobených kusov). Je v úplne pôvodnom stave, nie je reštaurovaný ani reparovaný tak ako aj všetky ostatné kusy okrem jedného.
Toto auto má kompletnú dokumentáciu po prvom majiteľovi bez jedinej chybičky benzínové karburátorové auto ešte ani originálne rádio Becker nešuští a auto má 92tis. km, vyrobené je v roku 1979:
[img]http://imageshack.us/a/img23/5481/47903041.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img833/1343/21181229.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img32/986/73939453.jpg[/img]
„Najoblúbenejšie auto mojej dcéry“ – ukazuje na ďaľšie vozidlo. Na priblíženie 70tych a-80tych rokov by sme si mali ukázať niekoľko typov karosérie Mercedes-Benz 123 a toto nádherné kupé má za sebou zaujímavú históriu.
[img]http://imageshack.us/a/img7/5589/67863905.jpg[/img]
V Japonsku uviedli do prevádzky v roku 1981 280CE s volantom na ľavej strane so zvláštnym povolením. Je to zvláštne v motorovej časti vidieť japonské písmená. Servisná kniha má mnoho strán, pretože podľa miestnych predpisov muselo byť auto každého polroka skontrolované v značkovom servise, za 26 rokov to znamená 52 zápisov!
Dr. Melegh Gábor sa k tomuto autu dostal cez Nemeckého obchodníka, ktorý obchoduje s Japonskom. Dajú sa tu nájsť úplné poklady, pretože oproti Nemecku je tu oveľa menej ciest a autá majú menej najazdené, a okrem toho sú tu prísne rých. obmedzenia. V 280-ke kupé pri 100km/h ožltne tachometer a začne vydávať zvukové znamenie, keď vozidlo dosiahne max. povolenú rýchlosť (japonská úprava). Auto má 185koní.
V Japonsku kúpené auto v perfektnom fabrickom stave uložili do kontajnera kvôli prevozu a nakoľko je toto auto nižšie ako iné veterány, tí barbarskí prepravcovia sa rozhodli využiť voľné miesto v kontajneri tak, že na Mercedes položili ešte jedno auto. Našťastie Mercedesy tej doby boli ešte kvalitné a mali pevné karosérie, takže auto malo len jednu malú preliačinu a vydržalo celú cestu medzi Japonskom a Európou. Z Nemecka si ho už doviezol sám a tú preliačinu si opravil v Maďarsku.
[img]http://imageshack.us/a/img694/7725/61102323.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img69/2547/26539543.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img18/3307/80658145.jpg[/img]
Napriek tomu že bolo vyrobených veľa modelov W123 T (kombi), nájsť auto v stave podľa predstáv bolo dosť ťažké. Kombíky sa väčšinou nešetrili a používali sa ako pracovné autá (preprava zeleniny a rôzneho tovaru) tak v Afrike a na Blízkom východe ako aj v Nemecku. Na tento účel podľa mnohých do dnešného dňa nebolo vyrobené nič čo by sa mu vyrovnalo.
Auto vyrobené v roku 1982 sa používalo na prepravu lekára na vozíčku v Nemecku celé desiatky rokov. Muž pri preprave ležal v batožinovom priestore a zadné sedadlá boli vybraté. Auto jazdilo vždy veľmi pomaly. Ako všetky autá v zbierke aj toto auto má svoj vlastný príbeh, prečo je tak veľmi zachovalé.
[img]http://imageshack.us/a/img59/263/41353986.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img11/5576/52606492.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img17/4381/42574470.jpg[/img]
Ďaĺší Mercedes-Benz patril jednej staršej lekárke, ktorá vo veku 78rokov dala toto auto ako protihodnotu za nové, pretože bola presvedčená, že ešte najazdí mnoho kilometrov a potrebuje nové auto.
Na aute všetko funguje je vyrobené v roku 1995 je to 320CE má najazdené 150tis. Km a 240koní
[img]http://imageshack.us/a/img543/7217/77199323.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img577/3038/14891993.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img109/1264/82014151.jpg[/img]
Ďaším autom jeho zbierky je MB320 cabrio z roku 1995 toto je jediné kupované v Maďarsku a tým pádom jediné pri ktorom neviem s istotou povedať koľko km má najazdené. Auto je import z USA, kde najazdilo 80tis míľ a je jediné zo zbierky, ktoré bolo aj poškodené. Auto má jednu špecialitu a to, špeciálne tlmiče ktoré vstrebávajú všetky rušivé rezonancie.
[img]http://imageshack.us/a/img560/5742/51846477.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img854/5479/63041930a.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img812/3163/53151498.jpg[/img]
Dr.Melegh Gábor považuje za najlepší Mercedes všetkých čias typ W124 z ktorého vlastní autá všetkých typov karosérií. MB124 kombi 300TD Viermatic používa na každodenné jazdenie.
A na prvý pohľad najobyčajnejšie vyzerajúca limuzína 200D je naopak v najlepšom stave z celej zbierky a má len 24-tis.km. Prakticky by ho mohol odstaviť aj do Mercedes múzea, je vyrobený v roku 1995 a má mechanickú prevodovku.
Po bleskovom naštartovaní nám Melegh Gábor ukazuje výfuk, ktorý ako by sa ešte nikdy nestihol zohriať. Na motore je ešte paierové fabrické označenie, ktoré nestihlo opadať. Podľa majiteľa sa s autom dá krásne jazdiť na 4,5 až 6 litrov nafty.
Na toto sa hovorí: „Ako nové“.
[img]http://imageshack.us/a/img819/1228/24762260.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img580/380/64710098.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img18/3818/35510496.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img62/8431/97855923.jpg[/img]
Medzi ostatné trošku nezapadá najsilnešie a najviac jazdené auto, AMG V8 500SL aj toto často používa. 200tis km neznamená pre toto V8 nič a je v absolutne perfektnom stave.
Spotrebu má „parádnu“ svoje si vezme a zadné gumy o šírke 275 tiež neboli lacné:
[img]http://imageshack.us/a/img441/3012/14687834.jpg[/img]
Najadrahším autom zbierky je MB250C, ktoré sa sem dostalo s 28tis. km teraz má 30tis. Toto auto má najväčšiu historickú hodnotu. Zimu a dážď toto auto nikdy nevidelo.
Z tohto typu auta si dal jeden zaľúbený pár vyrobiť presné dva identické kusy priamo vo fabrike zhruba 40 rokov ich používali, ale nedávno po smrti manželky sa vdovec rozhodol auto predať a tak sa dostalo do Budapešti.
Na žiadosť dámy malo auto špeciálne spätné zrkadlá, ktoré toto auto robia jedinečné, aj keď podľa súčasného majiteľa sa pri jazde nedajú veľmi využiť.
Treba zdôrazniť že tento 250C nebol nikdy reštaurovaný ani opravovaný je v pôvodnom stave z roku 1971. Nebol používaný ani za dažďa ani v zime.
[img]http://imageshack.us/a/img211/3901/56085350.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img109/4451/92096250.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img43/5412/34720597.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img211/4108/90448121.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img541/2684/42024414.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img43/4186/99235882.jpg[/img]
Toto bolo teda 8 áut aj keď ich je celkovo 9, ale o tom poslednom majiteľ nechcel prezradiť nič. Ktovie prečo...
[img]http://imageshack.us/a/img7/8070/47272107.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img856/7742/48836055.jpg[/img]
Jeden z najuznávanejších súdnych znalcov Maďarska o ktorom vysvitlo, že sa vyzná nielen v totálne neidendifikovateľných vrakoch áut, ale veľmi dobre pozná zlatý vek značky Mercedes-Benz. A to z úplnej blízkosti. On totiž zbiera Mercedesy podľa mnohých tie najlepšie kusy, ktoré boli vyrobené. Volá sa Dr. Melegh Gábor. Okrem iného vlastní Mercedes-Benz 250C, ktorý má najazdené 30tis. km-muzeálny kus, vyrobený na začiatku 70- tych rokov a jedine v pôvodnom fabrickom stave Mercedes-Benz W123-ky, W124-ky v každom prevedení karosérie, ale nájdu sa aj dve V8 SL. Autá sú držané pod siedmymi zámkami niekde v centre Budapešti v hangáre na treťom poschodí.
Dr. Melegh Gábor: „Ešte som chodil na univerzitu, keď môj strýko prišiel domov z Kuvajtu s Mercedesom W123 u nás doma bol vek Trabantov a viete si predstaviť ako som sa zamiloval do toho auta“, spomína na začiatky svojej vášne k týmto autám, ale jednotlivé kusy tejto zbierky začal skupovať oveľa neskôr na začiatku roku 2000 a poväčšine kupoval autá, ktoré niekto zdedil a to priamo z Nemecka.
Prvým kusom jeho zbierky bol samozrejme Mercedes-Benz W123 limuzína typu A, čo bol jedným z rekordmanov MB (2 696 915 vyrobených kusov). Je v úplne pôvodnom stave, nie je reštaurovaný ani reparovaný tak ako aj všetky ostatné kusy okrem jedného.
Toto auto má kompletnú dokumentáciu po prvom majiteľovi bez jedinej chybičky benzínové karburátorové auto ešte ani originálne rádio Becker nešuští a auto má 92tis. km, vyrobené je v roku 1979:
[img]http://imageshack.us/a/img23/5481/47903041.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img833/1343/21181229.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img32/986/73939453.jpg[/img]
„Najoblúbenejšie auto mojej dcéry“ – ukazuje na ďaľšie vozidlo. Na priblíženie 70tych a-80tych rokov by sme si mali ukázať niekoľko typov karosérie Mercedes-Benz 123 a toto nádherné kupé má za sebou zaujímavú históriu.
[img]http://imageshack.us/a/img7/5589/67863905.jpg[/img]
V Japonsku uviedli do prevádzky v roku 1981 280CE s volantom na ľavej strane so zvláštnym povolením. Je to zvláštne v motorovej časti vidieť japonské písmená. Servisná kniha má mnoho strán, pretože podľa miestnych predpisov muselo byť auto každého polroka skontrolované v značkovom servise, za 26 rokov to znamená 52 zápisov!
Dr. Melegh Gábor sa k tomuto autu dostal cez Nemeckého obchodníka, ktorý obchoduje s Japonskom. Dajú sa tu nájsť úplné poklady, pretože oproti Nemecku je tu oveľa menej ciest a autá majú menej najazdené, a okrem toho sú tu prísne rých. obmedzenia. V 280-ke kupé pri 100km/h ožltne tachometer a začne vydávať zvukové znamenie, keď vozidlo dosiahne max. povolenú rýchlosť (japonská úprava). Auto má 185koní.
V Japonsku kúpené auto v perfektnom fabrickom stave uložili do kontajnera kvôli prevozu a nakoľko je toto auto nižšie ako iné veterány, tí barbarskí prepravcovia sa rozhodli využiť voľné miesto v kontajneri tak, že na Mercedes položili ešte jedno auto. Našťastie Mercedesy tej doby boli ešte kvalitné a mali pevné karosérie, takže auto malo len jednu malú preliačinu a vydržalo celú cestu medzi Japonskom a Európou. Z Nemecka si ho už doviezol sám a tú preliačinu si opravil v Maďarsku.
[img]http://imageshack.us/a/img694/7725/61102323.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img69/2547/26539543.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img18/3307/80658145.jpg[/img]
Napriek tomu že bolo vyrobených veľa modelov W123 T (kombi), nájsť auto v stave podľa predstáv bolo dosť ťažké. Kombíky sa väčšinou nešetrili a používali sa ako pracovné autá (preprava zeleniny a rôzneho tovaru) tak v Afrike a na Blízkom východe ako aj v Nemecku. Na tento účel podľa mnohých do dnešného dňa nebolo vyrobené nič čo by sa mu vyrovnalo.
Auto vyrobené v roku 1982 sa používalo na prepravu lekára na vozíčku v Nemecku celé desiatky rokov. Muž pri preprave ležal v batožinovom priestore a zadné sedadlá boli vybraté. Auto jazdilo vždy veľmi pomaly. Ako všetky autá v zbierke aj toto auto má svoj vlastný príbeh, prečo je tak veľmi zachovalé.
[img]http://imageshack.us/a/img59/263/41353986.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img11/5576/52606492.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img17/4381/42574470.jpg[/img]
Ďaĺší Mercedes-Benz patril jednej staršej lekárke, ktorá vo veku 78rokov dala toto auto ako protihodnotu za nové, pretože bola presvedčená, že ešte najazdí mnoho kilometrov a potrebuje nové auto.
Na aute všetko funguje je vyrobené v roku 1995 je to 320CE má najazdené 150tis. Km a 240koní
[img]http://imageshack.us/a/img543/7217/77199323.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img577/3038/14891993.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img109/1264/82014151.jpg[/img]
Ďaším autom jeho zbierky je MB320 cabrio z roku 1995 toto je jediné kupované v Maďarsku a tým pádom jediné pri ktorom neviem s istotou povedať koľko km má najazdené. Auto je import z USA, kde najazdilo 80tis míľ a je jediné zo zbierky, ktoré bolo aj poškodené. Auto má jednu špecialitu a to, špeciálne tlmiče ktoré vstrebávajú všetky rušivé rezonancie.
[img]http://imageshack.us/a/img560/5742/51846477.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img854/5479/63041930a.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img812/3163/53151498.jpg[/img]
Dr.Melegh Gábor považuje za najlepší Mercedes všetkých čias typ W124 z ktorého vlastní autá všetkých typov karosérií. MB124 kombi 300TD Viermatic používa na každodenné jazdenie.
A na prvý pohľad najobyčajnejšie vyzerajúca limuzína 200D je naopak v najlepšom stave z celej zbierky a má len 24-tis.km. Prakticky by ho mohol odstaviť aj do Mercedes múzea, je vyrobený v roku 1995 a má mechanickú prevodovku.
Po bleskovom naštartovaní nám Melegh Gábor ukazuje výfuk, ktorý ako by sa ešte nikdy nestihol zohriať. Na motore je ešte paierové fabrické označenie, ktoré nestihlo opadať. Podľa majiteľa sa s autom dá krásne jazdiť na 4,5 až 6 litrov nafty.
Na toto sa hovorí: „Ako nové“.
[img]http://imageshack.us/a/img819/1228/24762260.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img580/380/64710098.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img18/3818/35510496.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img62/8431/97855923.jpg[/img]
Medzi ostatné trošku nezapadá najsilnešie a najviac jazdené auto, AMG V8 500SL aj toto často používa. 200tis km neznamená pre toto V8 nič a je v absolutne perfektnom stave.
Spotrebu má „parádnu“ svoje si vezme a zadné gumy o šírke 275 tiež neboli lacné:
[img]http://imageshack.us/a/img441/3012/14687834.jpg[/img]
Najadrahším autom zbierky je MB250C, ktoré sa sem dostalo s 28tis. km teraz má 30tis. Toto auto má najväčšiu historickú hodnotu. Zimu a dážď toto auto nikdy nevidelo.
Z tohto typu auta si dal jeden zaľúbený pár vyrobiť presné dva identické kusy priamo vo fabrike zhruba 40 rokov ich používali, ale nedávno po smrti manželky sa vdovec rozhodol auto predať a tak sa dostalo do Budapešti.
Na žiadosť dámy malo auto špeciálne spätné zrkadlá, ktoré toto auto robia jedinečné, aj keď podľa súčasného majiteľa sa pri jazde nedajú veľmi využiť.
Treba zdôrazniť že tento 250C nebol nikdy reštaurovaný ani opravovaný je v pôvodnom stave z roku 1971. Nebol používaný ani za dažďa ani v zime.
[img]http://imageshack.us/a/img211/3901/56085350.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img109/4451/92096250.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img43/5412/34720597.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img211/4108/90448121.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img541/2684/42024414.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img43/4186/99235882.jpg[/img]
Toto bolo teda 8 áut aj keď ich je celkovo 9, ale o tom poslednom majiteľ nechcel prezradiť nič. Ktovie prečo...
Naposledy upravil/-a Cherro v 25.07.2013 22:39, upravené celkom 1 krát.
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: 15.05.2008 10:19 Zdieľať na Facebook
-
- Padrino
- Príspevky: 5326
- Dátum registrácie: 29.07.2011 11:34
- Bydlisko: Wild Wild West Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 17.06.2007 12:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1761
- Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10 Zdieľať na Facebook
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
Tým deviatym skvostom doktorovej nádhernej zbierky o ktorom sa veľmi nechcel zmieňovať, bude pravdepodobne Mercedes-Benz S Klasse (ten biely). Niečo o type je popísané TU na stránkach fóra vďaka Zdvihákovi, alebo TU ide o vzácne auto - 280SE 3.5 vyrobených len 4500 kusov a celkovo týchto S klasse bolo vyrobených 370 807 kusov v rokoch 1959-1971.
A je ho vidno aj na tejto foto, kde má riadne Evidenčné číslo, zrejme bude auto "bežne"(samozrejme v rámci možností taký skvost by som šetril) používané v premávke, nakoľko tento model poskytuje všetko čo moderné autá a naviac má neskutočný image, ktorý nášmu doktorovi v jeho postavení dokonale pasuje:
[img]http://imageshack.us/a/img7/5110/sw111.jpg[/img]
Kto je Dr. Melegh Gábor? Viď:TU a ja som len rád, že tie nádherné autá sú v dobrých rukách.
Minulý výkend bol v Budapešti zraz historických vozidiel a boli tam zaujímavé autá ak bude čas, dnes napíšem k tomu príspevok. Na našich Web stránkach nie je možné nájsť nič a Budapešti je tuto kúsok a deje sa tam množštvo zaujímavých vecí a najmä v oblasti historických vozidiel.
A je ho vidno aj na tejto foto, kde má riadne Evidenčné číslo, zrejme bude auto "bežne"(samozrejme v rámci možností taký skvost by som šetril) používané v premávke, nakoľko tento model poskytuje všetko čo moderné autá a naviac má neskutočný image, ktorý nášmu doktorovi v jeho postavení dokonale pasuje:
[img]http://imageshack.us/a/img7/5110/sw111.jpg[/img]
Kto je Dr. Melegh Gábor? Viď:TU a ja som len rád, že tie nádherné autá sú v dobrých rukách.
Minulý výkend bol v Budapešti zraz historických vozidiel a boli tam zaujímavé autá ak bude čas, dnes napíšem k tomu príspevok. Na našich Web stránkach nie je možné nájsť nič a Budapešti je tuto kúsok a deje sa tam množštvo zaujímavých vecí a najmä v oblasti historických vozidiel.
- Cherro
- Príspevky: 738
- Dátum registrácie: 13.02.2010 19:29 Zdieľať na Facebook
Majiteľ je naozaj "puntičkár"(v dobrom zmysle slova), ešte aj vrecúška na kľúče musia byť vo farbe plachty:
[img]http://imageshack.us/a/img17/5237/37586735.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img7/8070/47272107.jpg[/img]
"Rukáv" pre trojcípu hviezdu:
[img]http://imageshack.us/a/img5/2311/62035879.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img17/5237/37586735.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img7/8070/47272107.jpg[/img]
"Rukáv" pre trojcípu hviezdu:
[img]http://imageshack.us/a/img5/2311/62035879.jpg[/img]
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Ja stare Mercedesy zboznujem.
Ak by sa mi v zivote postastilo, tak by som raz chcel opat aspon nejakeho mamuta W140-ku (S500), piano W123-ku (240D su skratka nezabudnutelne), prip. tu W124 500E (to je asi najvacsi sen)
Uspokojil by som sa vsak aj so žralokom W115 200D bez serva, ak by bol v takom zachovalom stave ako ma panko....
Ak by sa mi v zivote postastilo, tak by som raz chcel opat aspon nejakeho mamuta W140-ku (S500), piano W123-ku (240D su skratka nezabudnutelne), prip. tu W124 500E (to je asi najvacsi sen)
Uspokojil by som sa vsak aj so žralokom W115 200D bez serva, ak by bol v takom zachovalom stave ako ma panko....
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 437
- Dátum registrácie: 19.11.2010 20:36 Zdieľať na Facebook
MERCEDES-BENZ W111, W112, (1959-1971)
MERCEDES-BENZ W114/W115 (1968-1976)
MERCEDES-BENZ W123 (1976–1985)
123 je posledný mohykán, posledný chrómovaný Mercedes-Benz. Z hľadiska konštrukcie a nákladov posledný Benz "frézovaný z plného materiálu"
MERCEDES-BENZ W114/W115 (1968-1976)
MERCEDES-BENZ W123 (1976–1985)
123 je posledný mohykán, posledný chrómovaný Mercedes-Benz. Z hľadiska konštrukcie a nákladov posledný Benz "frézovaný z plného materiálu"
Naposledy upravil/-a Zdvihak v 01.01.2015 22:09, upravené celkom 2 krát.
- sherdog
- Príspevky: 548
- Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
...inacej ten baby-Benz (190-ka) Evo II je tak exkluzivna, ze skor clovek stretne Yetiho na špacírgangu po centre Košíc .....
Taketo a podobne vozy su vsak uz skor investicneho charakteru. Ak sa trafi dobra seria (ako to S280), alebo typ (napr. 500E ci Evo II), tak maju neskor dediči o siroky usmev na tvari postarane...
Taketo a podobne vozy su vsak uz skor investicneho charakteru. Ak sa trafi dobra seria (ako to S280), alebo typ (napr. 500E ci Evo II), tak maju neskor dediči o siroky usmev na tvari postarane...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných