Lancia Lybra - nedostatky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Lancia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Septimo900
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 15.01.2011 18:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Septimo900 »

ked pridem z prace, tak odfotim tu napravu a poslem to...
Septimo900
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 15.01.2011 18:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Septimo900 »

Mam ju zahadzanu haraburdami,ale nestojí mi to zato aby som ju tam hladal 3 hodiny.No poradím vam niečo či som mal pravdu- na autobazare.eu teda na tejto stranke je strieborna Lybra všetko kukajte wagony za 2100eur 1.9jtd kukni sa mu na spolujazcovu stranu-mriežka na kurení zlomená aj vypínač na okná ma to tam pekne nafotene,takže to je pekne vidieť. Potom je na nete aj za 4350eur strieborna z Nitry a ta je uplne zhnita zo spodu,kludne chodte do toho autobazaru myslím,že je to Peter-auto.a lahni si pod zadnu nápravu a odpadneš.Končím tuto temu a viem kde je pravda a ked neveríš chod to pozrieť a budeš prekvapený.A ešte je tu jeden oriešok vylomený vypínač na oknách-kukni fotky-strieborna 2.0 benzínova za 3250eur .Takže neni som sam,kto je sedlák a nevie otvoriť okno.No bohužial mne sa nepodarilo zlomiť ani jeden,ked som kupíl jednu aj druhu,tak to bolo polámane.Ešte jedna mala drobnosť pre mudrých ludí-či je náprava odliatok,výlisok alebo podobne hovno je to stále všetko z plechu-neviem či ma z vás niekto šajnu aký plech môže byť hrubý.Ešte neviem ake mate skusenosti,ale nadviažem na zadnu napravu-Fiat Croma-Lancia Thema-mam v robote kolegu,ktrorý ma doteraz na dvore Lanciu Themu-ked ju kupíl ani mesiac neprešlo a zlomila sa mu zadna naprava-to spôsobilo naraz do oproti iduceho vozidla a odobratie vodíčaku na par rokov.Jasne že je to stará hrča,ale každý vie,ked ide kupíť takuto šopu,tak pozerera na zadnu napravu.Verím tomu,že mate dobre Lancie aj vam to prajem ja som sa na prvej oklamal a potom som si našiel super Lybru.No neviem,ktorý z vás to čítal a napísal,mam taký pocit že to bol Aprox, že som napísal že Lancia je hnoj a potom že je super auto.Riadne čítaj a potom odpisuj.Prva Lybra čo som kupíl bola hnoj-zhnita,ale ak sa čudujete prečo som ju kupil,tak preto,lebo to chlapci tak urobili,že som to vôbec nezbadal bolo to perfekne zakamuflovane-kupíl som ju v auguste a po prvej zime-vydulo farbu na podbehoch,z nápravy vypadli kusi lamínatu a tak dalej.Druhu mam doteraz a jazdím na nej každý den.Takže ešte raz prvá hnoj,druha super.Mam kamarata,ktorý ma Lybru benzínovu-tak isto zdravá karoseria-no bohužial doteraz ma nedostatky ktore som spomenul.Pada mu zadne okno ako aj mne kedysi,mal polamane vypínače a radiacu paku vylagrovanu a kopu dalších vecí.A ešte k jednemu vyjadreniu lybra ma pozinkovanu karoseriu to je pravda,ale mmmmmna sa nepýtajte ako je možne aby to auto tak zhnilo ako mne pred očami.Už neriešim nič a nepíšem ani slovo.Držte sa chlapci a ked mi neveríte chodte kuknut do toho autobazaru a uvidíte,lebo ja som podtým autom ležal.Z vonku ako cukrík zo spodu ako .........
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Krásny slovník si nám predviedol, Jurko, krásny, IV. cenová šuvix... :angry:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

corallo napísal:
Septimo900 napísal:Ano napravnica zadna na lybre je z dvojiteho plechu,ktorý zhnije-nehovorím o ramenách ty sedlák ,ale okolo strun tlmičou. Ja som nemal jednu lybru,takže viem od šrobu ako to je.Jednu mi doviezli z Nemecka-zadna naprava uplne prehnita aj karoseria-podbehy atd-hnoj-výmena turba,spojky-ktorá sa tak tažko stláčala,že som si chvílu myslel,že to je brzda..
Ibaže tne "hnoj" má celoznikovanú karosériu a zhnitú lanciu som videl - prismu naposledy.
Toto musím potvrdiť,celozink,a ten plech je panečku - pán plech,to nie je trombita plech P206 čo radšej vytvarujem v prstoch ako klepnem kladivkom
wladikezv
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17.01.2011 22:34
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wladikezv »

presne tak aj ja suhlasim, a ty co nadavaju na talianske auta su totalny loosery a vedia o nich ------, jedine siria retardovane reci a robia jej zle meno, ja mam 4 talianske auto a som nad mieru spoko. mal som Fiat Bravo, Alfa Romeo 145, Iveco daily 2,5 TD, a teraz mam Lybru wagon, 2,4 jtd, auto je tak luxusne ze taky koncern ako je napr VW moze zavriet fabriky a ist plakat, co sa ty ka interierovo nula bodov, od vybavi embeciek sa daleko nelisia, ja som kupil lybru za 3000 eu vo vynikajucom stave vo FULL-ke, keby som xel taky passat co by sa vybavovo aspon kusok podobal mojej lybra potreboval by som minimalne 5500 EU, ked si neham na servis 2500 eu usetrenych za ----ho nemca tak mam auto ktore ma prezije,
vangogol
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 31.10.2009 10:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vangogol »

Po precitani tohto som sa dobre nasmial... zial ale je vtom aj kus pravdy. Napravnica naozaj koroduje, ale je to len o udrzbe.
Tlacitka na stahovackach sa lamu (osobna skusenost, su rovnake na maree a alfe a tychlo vymenitelne) taktiez sa lamu stahovacky okien co uz je drachsia zalezitosta choroba talianov hlavne pri zadnych dverach.
Nuz z vlasnej skusenosti viem ze zalezi natom na co clovek natrafi.
saab.saab
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 25.03.2008 06:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa saab.saab »

Svokor má Lybru 2,4 r.v.2000 dovezenu z CH žiadne stahovane km doviezol mu ju švagor ktory tam žije auto ako nové žiadna korozia ale čo sa týka zadných stahovačiek boli zlomene už obyve. Ale inak len tankuje a jazdi.Tento rok som si doviezol lybru tiež 2,4 JTD z Talianska krasny kusok ale ovladače okien ozaj pravda v koncoch ale treba pochopiť že tie auta maju 10 rokov a nie su nove. Pravda je žu su pohodlne pekne a ak sa človek stara tak aj spolahlivé
angerfist
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 18.05.2008 14:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa angerfist »

Neda mi neodpovedat na to vsetko, co som si tu precital:

Mam Lybru 1,9JTD 77kW, rv.2000, kupovane pred 4 rokmi s udajnymi 150tis km., v sucastnosti ma auto 255tisic km.

1., korozia - minuly tyzden mi chceli prislusnici PZ zadrzat papiere od auta = korozia podbehov najhrubsieho zrna, ukecal som to a vten den "opravil". Toto som riesil uz zhruba po 3 mesiacoch od kupy, ale arogatne spravanie spolumajitela bazaru Autorenta Banska Bystrica ma prinutilo vyprdnut sa na nich. Pri bruseni podbehov som prisiel na to, ze to uz bolo kedysi tmelene a opravovane. Cize zrejme bud auto buralo, alebo horelo..Holt, moja chyba pri kupe. Mam znamych s tymito autami a obehol a skusal som asi 10 inych a na ziadnom nie je zrnko hrdze. Rovnako mam uz z dovodu korozie takmer rozpadnutu zadnu napravnicu. Na porovnanie - moje predchadzajuce auto, Lancia Dedra SW, rv.1995, v sucasnosti ho ma otec, celkovo je u nas uz asi 5 rokov je tiez bez akojkolvek hrdze, a to plati aj pre podvozok. Cize Lybry nehrdzaveju, len ta moja :-) Ale to je zapricinene inymi okolnostami.

2., spojka, turbo - auto pouzivam tak na firemne, ako aj na sukromne ucely, casto pretazene (vela, vela materialu atd...), casto jazdene na extremne dlhe ale aj kratke trate, casto krat sialene tempo a za tych 100 tis. mnou najazdenych km ani raz nepreklzla spojka, ani raz sa turbo neopravovalo, nerepasovalo. Bez prehanania si dovolim tvrdit, ze ten motor, prevodovka, turbo a spojka su neznicitelne. Samozrejme, ze spojka skor ci neskor povoli, ale myslim si, ze keby som mojim jazdnym stylom soferoval tolko km ine auto, tak spojka je tam uz minimalne druha. Starty za minusovych teplot - trochu problemove, uz 2.rok mi blika signalka zhavenia, zhavice su vymenene, asi tam bude nieco ine (rele??), neriesim to. Vzdy sa dostanem kam potrebujem a dovolim si povedat, ze tomuto autu, co sa tyka spolahlivosti, verim daleko viac, ako mojmu dalsiemu - AR 159.

3., interier, plasty, kurenie - auto mam bez klimy, kurit kuri, ked okna zarosi, zapnem MAX a vysusi ich. Problemom byva pri plnej posadke, v zime a na dlhej ceste rosenie (zrazanie vody, dost vyrazne), zadneho okna. Plasty, pristrojovej dosky, povazujem za strednu ttriedu, su mi daleko prijemnejsie ako vo fabii. Problemom su makcene plasty v oblasti okolo kolien pri volante ("lepia"), toto je vyrobna chyba a trpia nou vsetky lybry. Tlacitka stahovania okien su ok, ak ma clovek jemnocit a IQ priemerneho obyvatelstva, tak budu sluzit este mnohe roky. S tymto problem nemam, zlomena mriezka plastoveho vyduchu kurenia sa v mojom aute nachadza na pravej strane a je tam od kupy. Mne sa ziadnu dalsiu nepodarilo zlomit, ale nakolko som mal moznost si z ineho vymontovat, tak mam aj nahradu, stala ma 5 Eur. Vyhrievanie spatnych zrkadiel, vonkajsich, rovnako aj elektricke naklapanie funguje stale.

Problemy - hned na zaciatku som musel menit priecny stabilizator (opravte ma, ak som to nenapisal spravne, nie som mechanik), neprijemne klepotal, ale odvtedy je stym problem. Dalej tycky stabilizatora, to je naozaj spotrebny tovar, menene asi 3 krat, teraz mi na soferovej strane klepe zas, ale je to aj obrazom kvality nasich ciest.

O spotrebe sa bavit nemusime, palubny pc mi ukazuje 7,5 litra, ale to je z dovodu "ineho" pocitania, napr. ak by ste sli po dialnici, dlhodobo, pokojne so spotrebou 4 litre, postali napr.na benzinke, zhasli, o 3 sekundy nastartovali a o ihned pokracovali v ceste dalej, PC akoby sa resetol a pocita od zaciatku (aktualnu spotrebu), zacina na 10.0litrov! a pomaly klesa az na spominanych 4lit., v kolone alebo pri stati s nastartovanym motorom stupne na 25litrov. Pri mojej ceste do Holandska som na plnu nadrz spravil 1340km. Podotykam, ze nadrz je 60 litrov.

Udrzba auta nie je az tak ukazkova, olej menim az okolo 20tis.km, rozvody ma vysli na 145€, inak len tankujem. Preto ma mimoriadne mrzi stav karoserie :(((

Celkovo povazujem toto auto za mimoriadne vydarene, spolahlive (77kW, turbo bez var.geom.lopatiek), je to poctivy pracant.
Snazil som sa to napisat nezaujato, tak, aby pripadnemu kupcovi tento clanok pomohol.
PS: odporucam verziu kombi, je na nu viac karosarskych dielov, ja mam sedan.

EDIT: napadlo mi este, ze Lybra ma dost strme riadenie, co vo vyssich rychlostiach sposobuje pocity "nestability" vozidla. Toto povazujem za minus.
mattesss
Príspevky: 192
Dátum registrácie: 16.02.2015 22:58
Zdieľať na Facebook

Problém s Lybrou

Príspevok od používateľa mattesss »

Zdravím chlapi,

viete mi poradiť ? Asi mesiac mi po naštartovaní bliká kontrolka žhavičov cca 30 sekúnd a potom prestane. Vždy ib apo naštartovaní, keď mi mechanik pár dní dozadu menil spojku tak dal tom na pc a vraj mu ukázalo nízky tlak a žhaviče sú všetky ok, t.j. povedal, že buď čerpadlo alebo vstreky. A že sa môže stať, že to vydrží pol roka alebo dva roky. To ma po 400 € výmene spojky dostalo a vraj potom bude treba všetky vstreky vymeniť naraz. Auto som kupoval s tým, že na týchto autách tie vstreky držia tak mám z toho obavy. Viete mi poradiť, čo by mohla byť táto kontrolka (či sa nezmýlil) a ako ste to vy riešili so vstredkovačmi ? Nejaký lacný zdroj na ne, niekoho kto to výhodne robí a pod.
ďakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pokiaľ na JTd nemeral prepadové dávky (do kalibrovaných nádobiek) tak ber celé vyjadrenie o vstrekovačoch ako tresnutie do vetra.
Nepotrebuješ žiadny zdroj ale korektnejšieho mechanika

Návrat na "Lancia fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní