Kúpa novšej dodávky
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 10.10.2009 09:55 Zdieľať na Facebook
Kúpa novšej dodávky
Ahojte, chcem kúpiť novšiu dodávku potreboval by som poradiť
rozhodujem sa medzi VW Crafter a Fiat Ducato maxi
ročník cca 2010, len by som potreboval poradiť pri výbere obsahu (počtu KW), k tomu spotreba
robím kuriera, takže dlhšie trasy + jazdy po meste, časté štartovanie atd.
počul som že Fiat Ducato 2,3 sa nepodarili, odchadzajú motory po 200 000 km ..tak ak by mal niekto skúsenosti prosím Vás o radu.
rozhodujem sa medzi VW Crafter a Fiat Ducato maxi
ročník cca 2010, len by som potreboval poradiť pri výbere obsahu (počtu KW), k tomu spotreba
robím kuriera, takže dlhšie trasy + jazdy po meste, časté štartovanie atd.
počul som že Fiat Ducato 2,3 sa nepodarili, odchadzajú motory po 200 000 km ..tak ak by mal niekto skúsenosti prosím Vás o radu.
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 09.07.2014 11:08
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
Jumper/Boxer/Ducato 3,0 HDi/JTD je super ale v plachte na medzinarodke . Ak jazdíš mesto tak je "blbo" sprevodovany - jednoducho lietaš alebo ho dusíš . Jazdné pre kuriéra je lepši 2.2 HDi no ale spoľahlivosť .
Osobne by som išiel do Renaultu Master / Opel Movano : motor 2,3 DCi - super spotreba a hlavne veľmi ale veľmi dobra spoľahlivosť na dnešnú dobu .
VW Crafter a MB Sprinter môžeš hneď vyhodiť : 2,5 TDi R5 v VW Crafter je tragédia čo žerie 12-15 litrov a viac stoji ako jazdi . Sprinter jedine 318/319 cdi ostatne je úplný šrot .
Iveco Daily - stredná verzia - otočíš sa aj na petniku - dam kde s Ducatom na 5 x s Daily na 2x motor 3,0 je tu sprevodovany lepšie ako v Ducate a spol . Odporúčam verziu na CNG
Ford Transit jedine 2,3 na LPG
Osobne by som išiel do Renaultu Master / Opel Movano : motor 2,3 DCi - super spotreba a hlavne veľmi ale veľmi dobra spoľahlivosť na dnešnú dobu .
VW Crafter a MB Sprinter môžeš hneď vyhodiť : 2,5 TDi R5 v VW Crafter je tragédia čo žerie 12-15 litrov a viac stoji ako jazdi . Sprinter jedine 318/319 cdi ostatne je úplný šrot .
Iveco Daily - stredná verzia - otočíš sa aj na petniku - dam kde s Ducatom na 5 x s Daily na 2x motor 3,0 je tu sprevodovany lepšie ako v Ducate a spol . Odporúčam verziu na CNG
Ford Transit jedine 2,3 na LPG
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
Maš v tom troška zmätok. Ducato sa robi 2,2 aj 2,3.
2,2 HDI od PSA už bola spomenuta, tu by som jazdenu nekupoval ta ma problemy so vstrekmi a nasledne popraskane piesty.Aj ked tvrdia, že 2010 už ten problem by nemala mat.
2,3 JTD Fiat je v pohode je to viac menej nekonečny motor s dobrou spotrebou aj nizkou poruchovostou.
3,0 je jednoznačne najlepši ale na mestsky rozvoz nezmysel kvôli spotrebe.
Nie som si isty ale v Craftery už je asi 2,5 ktora je aj v T5 a to teda už radšej aj tu 2,2.
Tak či tak si vyberaš auto, ktore už kludne bude mat nabehane cez 300 a viac tisíc km pokial to nebudeš kupovat od kamarata kory ti nebude klamat.
2,2 HDI od PSA už bola spomenuta, tu by som jazdenu nekupoval ta ma problemy so vstrekmi a nasledne popraskane piesty.Aj ked tvrdia, že 2010 už ten problem by nemala mat.
2,3 JTD Fiat je v pohode je to viac menej nekonečny motor s dobrou spotrebou aj nizkou poruchovostou.
3,0 je jednoznačne najlepši ale na mestsky rozvoz nezmysel kvôli spotrebe.
Nie som si isty ale v Craftery už je asi 2,5 ktora je aj v T5 a to teda už radšej aj tu 2,2.
Tak či tak si vyberaš auto, ktore už kludne bude mat nabehane cez 300 a viac tisíc km pokial to nebudeš kupovat od kamarata kory ti nebude klamat.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 16.07.2008 15:08 Zdieľať na Facebook
Otec ma vo firme 2 dodavky. Fiat boxer 3.0 hdi ja neviem ci nevydarene alebo co ale stale je snimi problem. Maju plachtu jazdia medzinarodne. Jedna uz ide od nuly uz mala 400tis ale tam bolo pokazene asi vsetko. Uz ani moc nejazdi lebo uz asi 150tis nechce startovat raz chyti raz nie/ najprv raz za cas teraz uz skoro stale/. Potom zdochne nejde nastarotvat. Stale je to v servise a stale nic. Vymenia volaco ide potom zas nejde... Druha ma 150tis cca viac menej nova. Znova sem tam nechce startovat samozrejme ked je v servise startuje na brng. Tie iste priznaky ako pri prvej. Skrinova 2.2 sa predala 2 krat prevodovka v prdeli synchron postodeny, streky, turbo. Jazdia len dialnice nepretazene a stale poruchy.Tankuje sa kvalitna nafta uz aj aditiva sa davali do nafty a nic.. Take ze piskanie ventilatora alebo nefunkcny ventilator zatekanie hore do postele a take drobnosti ani neratam.
Vsade kde citam 3.0 chvalia aj preto sa to kupovalo ale moc kvalitne to neni. Vykon to ano 1,2,3 su docela kratke rychlosti a to startuje krasne potom 4,5,6 su tazsie prevody tam to uz taka supa neni.
Sam keby mam kupovat znova dodavku neviem co by som kupil. Myslim ze kvalita starych dodavok co isli v klude po milion KM je uz zanami. Teraz je asi kazda stavana do 200tis km a potom to ide dolu vodou.
Vsade kde citam 3.0 chvalia aj preto sa to kupovalo ale moc kvalitne to neni. Vykon to ano 1,2,3 su docela kratke rychlosti a to startuje krasne potom 4,5,6 su tazsie prevody tam to uz taka supa neni.
Sam keby mam kupovat znova dodavku neviem co by som kupil. Myslim ze kvalita starych dodavok co isli v klude po milion KM je uz zanami. Teraz je asi kazda stavana do 200tis km a potom to ide dolu vodou.
-
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 16.07.2013 11:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 10.10.2009 09:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 13.01.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
mihalswk : problémy s elektrikou sú u Ducata a spol. bežne . Mne teraz Jumper 2.2 HDi r.v. 2008 hlási kontrolkou dobíjania že nedobíja ale v skutočnosti dobíja . Ono to že sa ti rozsvietia 2-4 kontrolky je ok ako vravel známi ak svieti oranžova je to ok ak svieti červena treba sa obávať ale aj tak to každý ignoruje . Na Ivecu Daily mi zase ak zapnem smerovku bliká kontrolka ručnej brzdy .
Ducato/Jumper/Boxer po 3 rokoch el. vedenie oxiduje , koroduje , káble sa lamu . Ale stále lepšie ako Crafter/Sprinter kde auto po 3 rokoch je vhodne na výmenu motora , kardanu a diferenciálu . Jedným slovom tie auta sú už všetko vraky na 2 roky / 200 000-km a nove . Doba kde sa jazdilo na Ducate 2,5 TDi/2,8 IDTD 1 000 0000-km je preč . Ale aj v dnešnej dobe sa da kúpiť celkom dobre auto . Ono stači sa pozrieť na kolegov z Polska oni vedia čo ešte vydrží moc veľa ( Renault Master ) Ći už starší model 2,5 DCi alebo novší 2,3 Dci
Ducato/Jumper/Boxer po 3 rokoch el. vedenie oxiduje , koroduje , káble sa lamu . Ale stále lepšie ako Crafter/Sprinter kde auto po 3 rokoch je vhodne na výmenu motora , kardanu a diferenciálu . Jedným slovom tie auta sú už všetko vraky na 2 roky / 200 000-km a nove . Doba kde sa jazdilo na Ducate 2,5 TDi/2,8 IDTD 1 000 0000-km je preč . Ale aj v dnešnej dobe sa da kúpiť celkom dobre auto . Ono stači sa pozrieť na kolegov z Polska oni vedia čo ešte vydrží moc veľa ( Renault Master ) Ći už starší model 2,5 DCi alebo novší 2,3 Dci
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
Na korbu s plachtou jednoznačne 3,0.
Na to čo chceš robit ty by som bral 2,3 Fiat alebo Master.
Zrataj si km ktore spraviš za rok a počitaj dalej kolko penazi ti spravi rozdiel v spotrebe jeden liter na sto km.
Učtovat budeš rovnako, nikoho nezaujima na čom sa voziš a ti čo ti radia 3,0 ti tankovat nebudu.
S kablovačkou a elektronikou maju problem po 2005 všetky značky. Z toho pohladu to maš jedno.Ale Iveco je vtom asi najhoršie, ja mam zas jedno 2008 na ktorom neukazuje palivo už asi tri roky bez toho sa da žit, ale aspon raz do roka na nom hladm nejaky zhnity kabel bez ktorého sa neda jazdit.
A dimenzia naprav, že by bola silnejšia oproti Ducatam by som tiež netvrdil.
Ak si kupiš Ducato doporučujem horny kryt motora.Lebo v tom chlieviku medzi vačkami stoji voda a po par rokoch z toho nevyberieš vstreky ani so žeriavom. A mal som už aj take Ducato 2,3 ktorému v medziodobi pri silnom daždi cez den natiekla voda do rozvodu a rano zamrzla a skočil rozvod, 8 ventilov krivých.
Na to čo chceš robit ty by som bral 2,3 Fiat alebo Master.
Zrataj si km ktore spraviš za rok a počitaj dalej kolko penazi ti spravi rozdiel v spotrebe jeden liter na sto km.
Učtovat budeš rovnako, nikoho nezaujima na čom sa voziš a ti čo ti radia 3,0 ti tankovat nebudu.
S kablovačkou a elektronikou maju problem po 2005 všetky značky. Z toho pohladu to maš jedno.Ale Iveco je vtom asi najhoršie, ja mam zas jedno 2008 na ktorom neukazuje palivo už asi tri roky bez toho sa da žit, ale aspon raz do roka na nom hladm nejaky zhnity kabel bez ktorého sa neda jazdit.
A dimenzia naprav, že by bola silnejšia oproti Ducatam by som tiež netvrdil.
Ak si kupiš Ducato doporučujem horny kryt motora.Lebo v tom chlieviku medzi vačkami stoji voda a po par rokoch z toho nevyberieš vstreky ani so žeriavom. A mal som už aj take Ducato 2,3 ktorému v medziodobi pri silnom daždi cez den natiekla voda do rozvodu a rano zamrzla a skočil rozvod, 8 ventilov krivých.
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 10.10.2009 09:55 Zdieľať na Facebook
neviem ako sa mam rozhodnut ..teraz mam ducato 2,3jtd 2006 ten stredny model s tym som pokojny spotreba nejakych 7 - 8 litrov
kolega ma 2,3 2008 a odisiel mu motor ...ja teraz robim cca 320 km denne ..na tomto druhom to bude asi menej podla trasy
chcel by som radsej 6 rychlostnu variantu, ked si vyberiem tu 2,3 2009 rok vyssie tak aky model mam hladat ? lebo uz to mam domiesane :D dakujem za vsetky odpovede
kolega ma 2,3 2008 a odisiel mu motor ...ja teraz robim cca 320 km denne ..na tomto druhom to bude asi menej podla trasy
chcel by som radsej 6 rychlostnu variantu, ked si vyberiem tu 2,3 2009 rok vyssie tak aky model mam hladat ? lebo uz to mam domiesane :D dakujem za vsetky odpovede
-
- Príspevky: 263
- Dátum registrácie: 11.12.2012 22:55 Zdieľať na Facebook
kedysi som jazdil master 2008 , 8 paletovu plachtu boloa to 2,5 DCi ale 150 konova verzia - ten zid vedel preco - spotreba 10,2 L , jazdili sme medzinarodne celu uniu , bol som tam nieco vyse roka , ducato,boxer ,jumper som odtahoval velmi velakrat , vecsinou chyby v elektronikach , medved a crafter zrali olej na litre a kazili sa tam uz vyssie spominane kardany , iveco podobne masteru celkom dobry drziak , auta boli kupovane nove rocny najazd na kazdom cez 300 tisic - vsak mu museli zarabat chodili nosnstop , vodici sa po 2-3 tyzdnoch striedali na dialnici a auta stale chodili co som sa cudoval kvoli tomu ze to bol renault ., mali take chybicky ako nefunkcny ventilator kurenia , odstranene na mieste pritom v renaulte tvrdili ze musi ist von celne a palubovka , vyslovena blbost , odchadzajuce ziarovky , nic ine , je to celkom ok auto
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 10.10.2009 09:55 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: fzubaty a 77 neregistrovaných