Kupa MPV Ford Galaxy MkII 1.9 TDI alebo Seat Alhambra
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 82
- Dátum registrácie: 28.06.2010 21:49 Zdieľať na Facebook
Kupa MPV Ford Galaxy MkII 1.9 TDI alebo Seat Alhambra
Cauko ludia,
Rozmyslam o kupe vacsia autocicka , MPV.
Rozhodujuce musim vediet dat 3 detske autosedkacky v druhej rade, skusal som kamosov Galaxy MkII 1,9 TDI 88kW a bol som v celku spokojny so vsetkym.
Sharana Alhambra aj Galaxy je v podstate to iste, akurat ze Sharan je vzdy drazsi ako zvysok, pricom vsetky tri MPV su z hladiska kontrukcie to iste.
Cenovo tak do 6000-6500 max, cital som ze su to PD diesle, cize spolahlive a aj ked maju 200.000km najazdene je to uplne v pohode. Viete mi odporucit Alb alebo Galaxy, resp. na co si dat pozor?
Vdaka
Rozmyslam o kupe vacsia autocicka , MPV.
Rozhodujuce musim vediet dat 3 detske autosedkacky v druhej rade, skusal som kamosov Galaxy MkII 1,9 TDI 88kW a bol som v celku spokojny so vsetkym.
Sharana Alhambra aj Galaxy je v podstate to iste, akurat ze Sharan je vzdy drazsi ako zvysok, pricom vsetky tri MPV su z hladiska kontrukcie to iste.
Cenovo tak do 6000-6500 max, cital som ze su to PD diesle, cize spolahlive a aj ked maju 200.000km najazdene je to uplne v pohode. Viete mi odporucit Alb alebo Galaxy, resp. na co si dat pozor?
Vdaka
Fiat Croma 1.9 M-Jet 2007, 88kW DPF/EGR Off, 150HP/370Nm
Ex Opel Astra G 1.4 16V+LPG 2005
Ex Opel Astra G 1.4 16V+LPG 2005
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 13.04.2012 16:55 Zdieľať na Facebook
myslím že je to uplne jedno, všetky tri su v podstate totožné až na znaky , čo sa týka kilometrového nabehu, tak 200 k nieje nič /ale zaleží na predchádzajúcom majitelovi - ak sa k nemu nesprával ako prasa tak v poho/ ja mam galaxy a mam na nom už cez 300 k a motor uplna pohoda
na toto ti ale najlepšie napíše mp3turbo
asi jedine na čo treba dať trochu pozor je dvojhmotný zotrvačník - trocha drahšia zaležitosť - ale v podstate spotrebný matroš
okrem toho píšeš okolo detských sedačiek - niektoré majú detské sedačky už zabudované v zadných sedadlách
no a nakoniec - s týchto troch značiek je asi galaxy najlacnejšie /vw platíš za značku, seat podobne/ i ked ako som uz spomenul sú totožné - až na pár drobných maličkostí
na toto ti ale najlepšie napíše mp3turbo
asi jedine na čo treba dať trochu pozor je dvojhmotný zotrvačník - trocha drahšia zaležitosť - ale v podstate spotrebný matroš
okrem toho píšeš okolo detských sedačiek - niektoré majú detské sedačky už zabudované v zadných sedadlách
no a nakoniec - s týchto troch značiek je asi galaxy najlacnejšie /vw platíš za značku, seat podobne/ i ked ako som uz spomenul sú totožné - až na pár drobných maličkostí
-
- Padrino
- Príspevky: 5326
- Dátum registrácie: 29.07.2011 11:34
- Bydlisko: Wild Wild West Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
veru tak, jedno jedine Galaxy v bratislavskom kraji kazdy rok. V roku 2012 - jedine. Rok 2011, zase jedine. Rok 2010, jeden jediny kus.
Sharany "idu" daleko viac.
Na co si dat pozor ? Na vsetko. Nefunkcny bufik, velmi casta zavada, pridierajuce sa stierace (napadava tam bordel), 1.9tdi takze vsetko okolo toho, pridrete turbo, prifajcene vstrekovace (vyrovnavacie davky vyssie ako 0.5mg/str, to je psychologicky limit a to uz autiak musi mat 500.000km), zasraty egr ventil a sanie a z toho vyplyvajuce dymenie pri akceleracii, dvojhmota samozrejme (vsetky dieslove auta ju maju), bezne opotrebenie teda brzdy, vyfuk, napravy - capy, ramena, tlmice. Ziadna z tych oprav nie je sialene draha, ale ked sa ti skombinuju styri alebo pat po 300 eur, tak budes nadavat.
Inak su to auta vyborne, jednoduche konstrukciou, primitivne elektronikou a diagnostikou (je tam tusim len 19 riadiacich jednotiek na dvoch zberniciach, takze vlastne je to jazdiace muzeum). Hltace kilometrov, dvestotisic ma za sebou kazde jedno ktore najdes v zaujimavej cenovke. Preverenie kilometrov vo Forde je extremne komplikovane az nemozne, lebo ta banda blbcov to nema tak prepojene ako VW - do istej miery to maju prepojene, ale nie tak genialne ako Volcgangen.
Akurat nahanam pre kolegu jednu peknu Galaxiu v Bratislave... odkial si ?
Sharany "idu" daleko viac.
Na co si dat pozor ? Na vsetko. Nefunkcny bufik, velmi casta zavada, pridierajuce sa stierace (napadava tam bordel), 1.9tdi takze vsetko okolo toho, pridrete turbo, prifajcene vstrekovace (vyrovnavacie davky vyssie ako 0.5mg/str, to je psychologicky limit a to uz autiak musi mat 500.000km), zasraty egr ventil a sanie a z toho vyplyvajuce dymenie pri akceleracii, dvojhmota samozrejme (vsetky dieslove auta ju maju), bezne opotrebenie teda brzdy, vyfuk, napravy - capy, ramena, tlmice. Ziadna z tych oprav nie je sialene draha, ale ked sa ti skombinuju styri alebo pat po 300 eur, tak budes nadavat.
Inak su to auta vyborne, jednoduche konstrukciou, primitivne elektronikou a diagnostikou (je tam tusim len 19 riadiacich jednotiek na dvoch zberniciach, takze vlastne je to jazdiace muzeum). Hltace kilometrov, dvestotisic ma za sebou kazde jedno ktore najdes v zaujimavej cenovke. Preverenie kilometrov vo Forde je extremne komplikovane az nemozne, lebo ta banda blbcov to nema tak prepojene ako VW - do istej miery to maju prepojene, ale nie tak genialne ako Volcgangen.
Akurat nahanam pre kolegu jednu peknu Galaxiu v Bratislave... odkial si ?
-
- Príspevky: 82
- Dátum registrácie: 28.06.2010 21:49 Zdieľať na Facebook
Vdaka za prispevky.
Dvojhmota je znama vec, proste nejazdit pod 1500RPM najlepsie pri 1800-2000 RPM. Ze vraj tie stare 1.9 TDI 66kW nemaju hmotu, a aj napriek slabemu vykonu, je vraj motor celkom postacujuci.
Turbo, nevytacat pokial nie je motor zahriaty.
no najrpv musim predat svoju 1.4 astru na LPG a potom nieco budem kupovat najrpv vsak zistujem ake mam moznosti, pokail je auto fajn pridem aj do blavy :D
Ta vec o VW je znama, tie su v kurze 1 miesto octavia, 2. gold, 3. miesto BMW :D
Vec co ma zaujima ma zmysel kupovat aj rocnik 2004? tych je dost, samozrejme zavisi od stavu vozidla.
Uvazoval som aj o 2.8 VR6 ale na plyn.
Dvojhmota je znama vec, proste nejazdit pod 1500RPM najlepsie pri 1800-2000 RPM. Ze vraj tie stare 1.9 TDI 66kW nemaju hmotu, a aj napriek slabemu vykonu, je vraj motor celkom postacujuci.
Turbo, nevytacat pokial nie je motor zahriaty.
no najrpv musim predat svoju 1.4 astru na LPG a potom nieco budem kupovat najrpv vsak zistujem ake mam moznosti, pokail je auto fajn pridem aj do blavy :D
Ta vec o VW je znama, tie su v kurze 1 miesto octavia, 2. gold, 3. miesto BMW :D
Vec co ma zaujima ma zmysel kupovat aj rocnik 2004? tych je dost, samozrejme zavisi od stavu vozidla.
Uvazoval som aj o 2.8 VR6 ale na plyn.
Fiat Croma 1.9 M-Jet 2007, 88kW DPF/EGR Off, 150HP/370Nm
Ex Opel Astra G 1.4 16V+LPG 2005
Ex Opel Astra G 1.4 16V+LPG 2005
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Vec co ma zaujima ma zmysel kupovat aj rocnik 2004? tych je dost, samozrejme zavisi od stavu vozidla.
to je divna otazka - podla mna zavisi IBA od stavu vozidla. Naco ti bude 2006ka ked bude polorozbita trikrat cez budku vyvalana v škarpe ? Nekupis si krasnu nikdy neriesenu 2003ku s menej realnymi kilometrami a lepsim servisom len preto lebo je to 2003ka ?
Kludne sa pozeraj aj po 2004ke. Kolko stoja penazi vidis jednoducho v inzeratoch, ci sa ti oplati novsie drahsie auto si lahko podla svojich potrieb a stavu penazenky zistis aj sam.
to je divna otazka - podla mna zavisi IBA od stavu vozidla. Naco ti bude 2006ka ked bude polorozbita trikrat cez budku vyvalana v škarpe ? Nekupis si krasnu nikdy neriesenu 2003ku s menej realnymi kilometrami a lepsim servisom len preto lebo je to 2003ka ?
Kludne sa pozeraj aj po 2004ke. Kolko stoja penazi vidis jednoducho v inzeratoch, ci sa ti oplati novsie drahsie auto si lahko podla svojich potrieb a stavu penazenky zistis aj sam.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 15 neregistrovaných