ktoré autá vyhrávaju v spolahlivosti? No SAG rada...
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3134
- Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03 Zdieľať na Facebook
ktoré autá vyhrávaju v spolahlivosti? No SAG rada...
...je podla tohoto najvačší prepadák!
a napriek tomu si cenu držia...
http://www.automoto.sk/clanok/186763/tu ... ci-a-nemci
a napriek tomu si cenu držia...
http://www.automoto.sk/clanok/186763/tu ... ci-a-nemci
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
V tom článku sa spomínanjú samé vážne poruchy (od zle nastevených svetiel až po hrdzavý výfuk), ja tým rebríčkom prikladám takú váhu , ako anketám roku, čo anketa to iný víťaz...
Pripadá mi to ako keby chceli nanútim ludom aby kupovali HYBRIDY, ale že nové batérie na Prius budú stať tolko čo celé auto zabudli do tej štatistiky zohladniť...
Uprimne ja si radšej kúpim menej spolahlivé auto, vymením na nom výfuk za 30€ či dám nastaviť svetlá za pár €€€
Pripadá mi to ako keby chceli nanútim ludom aby kupovali HYBRIDY, ale že nové batérie na Prius budú stať tolko čo celé auto zabudli do tej štatistiky zohladniť...
Uprimne ja si radšej kúpim menej spolahlivé auto, vymením na nom výfuk za 30€ či dám nastaviť svetlá za pár €€€
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
uz som to zoparkrat pisal, ale moj nazor je zaslepeny kedze sharanoid vlastnim:
tieto auta lietaju za tri roky mnohonasobne viac kilometrov ako lietaju auta na prvych poziciach za desat rokov, to sa samozrejme niekde musi prejavit
prepac ale tieto ZAVAZNE poruchy v style:
Osvetlenie [nenastavene svetla, vypalena ziarovka vzadu na spiatocke?]
Nápravy [niekde nieco klepe? vymen stabilizator za 12eur, nemusis menit CELE RAMENO za strasne vela stoviek ako na audi !!!)
Účinok nožnej brzdy [sposobene jazdenim strasnych kilometrov, bezne opotrebenie, vymen kotuce, vymen dosticky, budes mat styri kilonewtony brzd ako ma moj sharanoid:
Vôľa riadenia [toto je vyhradne o majitelovi a nie o aute]
Výfukový systém [zase trochu nahrdzaveny, no iste ked 8rocny sharan ma 390.000km a 8rocna toyota ajgo ma 048.492km]
atd, atd.
toto si treba uvedomit raz a navzdy - AKE PORUCHY TIETO KONTROLY BERU ZA ZAVAZNE A KOLKO KILOMETROV MAJU PRISLUSNE AUTA NALIETANE. Dalej neposledny faktor je ze tieto vozy su na 99.9% firemne kdezto pezot206 ktory ma o tristotisic kilometrov je vacsinou sukromne vozidlo, teraz sa podme bavit o tom ako sa firemni soferi spravaju k firemnym autam - nezaujem, mam v pitchi... ze ?
no a posledna vec je ze tieto kontroly vobec nevypovedaju o tom, kolko motorov musel renolt espejs 3.0d vymenit aby vobec po tych 5tich rokoch prisiel na tu kontrolu s tachometrom 125.492 ; vobec nehovoria o tom kolko prasknutych hlav a kolko sad vstrekovacov potreboval passat 2.0tdi z roku 2005 aby s tachometrom 104.204km sa so stastim doplazil bez odtahovky
tieto styri faktory zober do hlavy ked to budes posudzovat nabuduce...
1) sialene viac kilometrov ako bezne osobne prditka
2) firemne vlastnictvo, udrzba tomu zodpovedajuca
3) aka je to "zavaznost" poruch ktore su tu ??? ved to su SRACKY a nie zavazne poruchy
4) absolutne nic nevypodaju tie udaje o servisnych nakladoch na vozy
z mojej strany vsetko...
tieto auta lietaju za tri roky mnohonasobne viac kilometrov ako lietaju auta na prvych poziciach za desat rokov, to sa samozrejme niekde musi prejavit
prepac ale tieto ZAVAZNE poruchy v style:
Osvetlenie [nenastavene svetla, vypalena ziarovka vzadu na spiatocke?]
Nápravy [niekde nieco klepe? vymen stabilizator za 12eur, nemusis menit CELE RAMENO za strasne vela stoviek ako na audi !!!)
Účinok nožnej brzdy [sposobene jazdenim strasnych kilometrov, bezne opotrebenie, vymen kotuce, vymen dosticky, budes mat styri kilonewtony brzd ako ma moj sharanoid:
Vôľa riadenia [toto je vyhradne o majitelovi a nie o aute]
Výfukový systém [zase trochu nahrdzaveny, no iste ked 8rocny sharan ma 390.000km a 8rocna toyota ajgo ma 048.492km]
atd, atd.
toto si treba uvedomit raz a navzdy - AKE PORUCHY TIETO KONTROLY BERU ZA ZAVAZNE A KOLKO KILOMETROV MAJU PRISLUSNE AUTA NALIETANE. Dalej neposledny faktor je ze tieto vozy su na 99.9% firemne kdezto pezot206 ktory ma o tristotisic kilometrov je vacsinou sukromne vozidlo, teraz sa podme bavit o tom ako sa firemni soferi spravaju k firemnym autam - nezaujem, mam v pitchi... ze ?
no a posledna vec je ze tieto kontroly vobec nevypovedaju o tom, kolko motorov musel renolt espejs 3.0d vymenit aby vobec po tych 5tich rokoch prisiel na tu kontrolu s tachometrom 125.492 ; vobec nehovoria o tom kolko prasknutych hlav a kolko sad vstrekovacov potreboval passat 2.0tdi z roku 2005 aby s tachometrom 104.204km sa so stastim doplazil bez odtahovky
tieto styri faktory zober do hlavy ked to budes posudzovat nabuduce...
1) sialene viac kilometrov ako bezne osobne prditka
2) firemne vlastnictvo, udrzba tomu zodpovedajuca
3) aka je to "zavaznost" poruch ktore su tu ??? ved to su SRACKY a nie zavazne poruchy
4) absolutne nic nevypodaju tie udaje o servisnych nakladoch na vozy
z mojej strany vsetko...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 584
- Dátum registrácie: 15.10.2008 19:43
- Bydlisko: Blava Zdieľať na Facebook
3 odpovede, u vsetkych nejaka chyba
1. pety - to nie je rebricek prepadakov
2. ivko - rebricek nema vahu.
ale ma !
je zostaveny podla presnej metodiky
je vhodny na strhavanie premii zodpovednym inzinierom
3. mp3 - hltaci kilometrov
lietaju za tri roky mnohonasobne viac kilometrov
no iste su to typicke auta mnohodetnych rodin, a nie obchodnych zastupcov. 2x denne skolka, skola a nakupne centrum.
hrdzavejuce vyfuky jasne naznacuju
--
teraz moje objasnenie. rebricek ma okrajovu vypovednu hodnotu pre zvazenie kupy auta
nehovori o tom, ze ci auto je dobre, ani ci je servis drahy.
pozicia v rebricku zaujima skor neznaleho kupcu
hovori o tom, ci je inziniersky dobre zvladnute (tyka sa najma vaznych chyb u skoro novych auta),
a u starsich aut o tom, ze aka je socialna pozicia vlastnikov (ci maju peniaze obcas auto dat do servisu)
1. pety - to nie je rebricek prepadakov
2. ivko - rebricek nema vahu.
ale ma !
je zostaveny podla presnej metodiky
je vhodny na strhavanie premii zodpovednym inzinierom
3. mp3 - hltaci kilometrov
lietaju za tri roky mnohonasobne viac kilometrov
no iste su to typicke auta mnohodetnych rodin, a nie obchodnych zastupcov. 2x denne skolka, skola a nakupne centrum.
hrdzavejuce vyfuky jasne naznacuju
--
teraz moje objasnenie. rebricek ma okrajovu vypovednu hodnotu pre zvazenie kupy auta
nehovori o tom, ze ci auto je dobre, ani ci je servis drahy.
pozicia v rebricku zaujima skor neznaleho kupcu
hovori o tom, ci je inziniersky dobre zvladnute (tyka sa najma vaznych chyb u skoro novych auta),
a u starsich aut o tom, ze aka je socialna pozicia vlastnikov (ci maju peniaze obcas auto dat do servisu)
Fiat Tipo facelift 1400i 51 kW, auto roka 1989 - toto skvele a nadcasove auto som zial nedavno predal
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> mp3 - hltaci kilometrov lietaju za tri roky mnohonasobne viac kilometrov
> no iste su to typicke auta mnohodetnych rodin, a nie obchodnych zastupcov.
> 2x denne skolka, skola a nakupne centrum.
zabudni na skolku, u nas sa tieto voziky povazuju za "skolkarske auta", ale mam pre teba test : otvor si foclgagen šharan, sejat alhambra a fórd galaxia na mobile.de, rocniky 2006 a vyssie. Zorad podla poctu najazdenych kilometrov, bavime sa o prvych piatich strankach.
Potom si do dalsieho okienka otvor to iste, od roku 2006, idem od vrchu tabulky... toyota prius, porsche boxster+cayman, vw eos, toyota rav4, corolla verso, mazda 2, audi a8 [ok, tu ocakavam aspon trochu suboj], vw golf plus [mam kolegu co ma 60.000km na skoro desatrocnom], mazda 3...
zoradene mas podla kilometrov, ano? Tak mi povedz co vidis pri hentych autach...
v neposlednom rade sharanoidne auta su 99% diesle a hentie ostatne vymenovane su prevazne benziny, samozrejme vsetci vieme ze benzin motor je konstrukcne MNOHONASOBNE jednoduchsi a napriklad take turbo bude mat tazko otečené kedze ziadne nema, zrejme tazko bude mat aj problemy s presakujucim EGR ventilom, atd, atd.
Chapes ma ?
Zabudni na to ze sharany nie su auta obchodakov a ze sa s nimi jazdi do skolky - su to auta transportnych firiem, kurierov, nikdy si nevidel sharan taxi [lebo ja som nejako vela mazda2 taxi nevidel, ani ten vw eos taxi mi prilis nerezonuje, ani mazda3 taxi, ani porsche cayman taxi som este nevidel] a podobne...
Hentie tabulky ZHOLA NIC NEHOVORIA O SPOLAHLIVOSTI, ALE LEN A VYHRADNE O STAROSTLIVOSTI MAJITELOV !!! Ked mas stvorrocny sharan na firme a vies ze ho ides predat po skonceni leasingu cize o dva tyzdne s dvestotisic kilometrami... asi to vyzera inak ako ked mas mazdu2 so styridsiatimi a tu budes mat v rodine desat rokov...
> no iste su to typicke auta mnohodetnych rodin, a nie obchodnych zastupcov.
> 2x denne skolka, skola a nakupne centrum.
zabudni na skolku, u nas sa tieto voziky povazuju za "skolkarske auta", ale mam pre teba test : otvor si foclgagen šharan, sejat alhambra a fórd galaxia na mobile.de, rocniky 2006 a vyssie. Zorad podla poctu najazdenych kilometrov, bavime sa o prvych piatich strankach.
Potom si do dalsieho okienka otvor to iste, od roku 2006, idem od vrchu tabulky... toyota prius, porsche boxster+cayman, vw eos, toyota rav4, corolla verso, mazda 2, audi a8 [ok, tu ocakavam aspon trochu suboj], vw golf plus [mam kolegu co ma 60.000km na skoro desatrocnom], mazda 3...
zoradene mas podla kilometrov, ano? Tak mi povedz co vidis pri hentych autach...
v neposlednom rade sharanoidne auta su 99% diesle a hentie ostatne vymenovane su prevazne benziny, samozrejme vsetci vieme ze benzin motor je konstrukcne MNOHONASOBNE jednoduchsi a napriklad take turbo bude mat tazko otečené kedze ziadne nema, zrejme tazko bude mat aj problemy s presakujucim EGR ventilom, atd, atd.
Chapes ma ?
Zabudni na to ze sharany nie su auta obchodakov a ze sa s nimi jazdi do skolky - su to auta transportnych firiem, kurierov, nikdy si nevidel sharan taxi [lebo ja som nejako vela mazda2 taxi nevidel, ani ten vw eos taxi mi prilis nerezonuje, ani mazda3 taxi, ani porsche cayman taxi som este nevidel] a podobne...
Hentie tabulky ZHOLA NIC NEHOVORIA O SPOLAHLIVOSTI, ALE LEN A VYHRADNE O STAROSTLIVOSTI MAJITELOV !!! Ked mas stvorrocny sharan na firme a vies ze ho ides predat po skonceni leasingu cize o dva tyzdne s dvestotisic kilometrami... asi to vyzera inak ako ked mas mazdu2 so styridsiatimi a tu budes mat v rodine desat rokov...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 1164
- Dátum registrácie: 16.10.2008 14:21
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Drautostar ...asi to vidíme jednakou optikou.Autá sú chvatom vytvorené v podstate počítačovým spôsobom.Aj to tak vyzerá.Nepochybne sú stále krajšie a je je v nich napriek milionu finesom stále menej obyčajného zdravého ludského umu.Trend je cesta do pekla a čakám kedy príde deň D,lebo prísť musí.Menia sa celky,a už tak sa aj konštruujú že sa neráta z výmenou prkotinky za pár centou,ale výmenou celku za...katastrofa.Ludia nie sú vedený k premýšlaniu,činnosti,tvorbe,všetko sa im dodáva hotové.Senzor cúvania,kamera,parkovací automat a blbosti všetkého druhu.A ľudia aj patrične osprostievajú.Čo sa tým sleduje asi nie je ťažké odhadnúť.Ľudia potrebujú prácu,musia vyrábať veľa,vela zničiť,vela zarobiť,vela minúť a tak dokola v bludnom kruhu,aby pomali ani nevedeli čo je pokojný a hlavne spokojný život a radosť z práce,tvorenia,spoluexistencie. Raz sa minie meď,ropa,a kadečo iné.Na bicykloch asi nebudeme chodiť denne 50 km v honbe za,prácou,nezmyslami,akože oddychom.
K téme...... dobré autá sa už nerobia.Legitimná otázka je,čo je dobré auto,preto je tisíc názorov a všetky správne. Časy sa menia,čas sú peniaze atd.Málokto vníma že stratené.Celý test si vyhodnotí každý po svojom,ale nikto nevie úspešne napadnúť názor že posledné zbytky dobrých riešení konštruktérskej invencie je v japončíkoch.Nemec je nafúkaný z..mrd ktorý vo svojej genialite nevidí,že konektor roky montuje zámkom otočený k jedinej neprístupnejk stene.Že dlhá skrutka by sa dala vytiahnuť bez demontáže inej veci,stačilo by ju otočiť.Že torxová skrutka nepatrí do podblatníka,lebo sa jej nabije otvor blatom a hrdzou a treba s ňou hodinu bojovať z ihlou a špárať von bordel.Že na nádherné drevené obloženie nie je možnosť ako ho podobrať a nepoškodzovať kraje.Že sa madlá dverí šúpu,vyzerá to ako grc na drahom aute.Ale toto ani nemá zmysel,to by šlo pokračovať o francúzoch atd.Je to bieda.
K téme...... dobré autá sa už nerobia.Legitimná otázka je,čo je dobré auto,preto je tisíc názorov a všetky správne. Časy sa menia,čas sú peniaze atd.Málokto vníma že stratené.Celý test si vyhodnotí každý po svojom,ale nikto nevie úspešne napadnúť názor že posledné zbytky dobrých riešení konštruktérskej invencie je v japončíkoch.Nemec je nafúkaný z..mrd ktorý vo svojej genialite nevidí,že konektor roky montuje zámkom otočený k jedinej neprístupnejk stene.Že dlhá skrutka by sa dala vytiahnuť bez demontáže inej veci,stačilo by ju otočiť.Že torxová skrutka nepatrí do podblatníka,lebo sa jej nabije otvor blatom a hrdzou a treba s ňou hodinu bojovať z ihlou a špárať von bordel.Že na nádherné drevené obloženie nie je možnosť ako ho podobrať a nepoškodzovať kraje.Že sa madlá dverí šúpu,vyzerá to ako grc na drahom aute.Ale toto ani nemá zmysel,to by šlo pokračovať o francúzoch atd.Je to bieda.
-
- Príspevky: 671
- Dátum registrácie: 26.04.2008 19:45
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
V tých smiešnych štatistikách sa berie do úvahy len VEK vozidla, nie však KILOMETRE a MAJITEĽ.
Musím sa smiať, keď vidím nákupnú tašku s volantom na prvom mieste, keď je to kýbel už od novoty. V papieroch to má o tretinu vyšší výkon ako v motore a po 10 rokoch to treba darovať, lebo to nikto nechce ani zadarmo.
Posaďme kreténa na 200 000 km do Aurisu, a posaďme mamičku do päťkového bavoráku na 20 000 km. Čo myslíte, ktoré auto sa bude potom javiť na tej ich slávnej TUV ako "spoľahlivejšie"??
Jal, tí tvoji od reality odtrhnutí inžinieri, ktorých spomínaš, nemali asi vo svojom inžinierskom rozume miesto na to, aby zohľadnili pri aute tak "nepodstatný fakt", ako že stav auta úzko súvisí so zaobchádzaním a najazdenými kilometrami.
Navrhujem urobiť inžiniersky rebríček použiteľnosti áut v zimných podmienkach na základe počtu nehôd, do ktorých boli jednotlivé typy áut zaangažované.
Myslím, že na prvých dvoch miestach by boli Lamborghini a Ferrari, lebo tie v zime nebúrajú vôbec (aké prekvapenie!).
Z toho by zodpovedným inžinierom s veľkými prémiami logicky vyplynulo, že najlepšie autá na zimu a sneh sú Lamborghini a Ferrari, nakoľko prakticky vôbec nemajú v zime nehody.
Niektorým vedátorom fakt chýba schopnosť porozmýšľať aj trochu mimo svojho úzko vymedzeného odboru.
No a podobnú výpovednú hodnotu majú tie idiotské rebríčky, o ktorých je reč. Porovnávať Auris s 30 000km a autá s 300 000km, to je fakt znak ich veeeeľkej "odbornosti"...
Musím sa smiať, keď vidím nákupnú tašku s volantom na prvom mieste, keď je to kýbel už od novoty. V papieroch to má o tretinu vyšší výkon ako v motore a po 10 rokoch to treba darovať, lebo to nikto nechce ani zadarmo.
Posaďme kreténa na 200 000 km do Aurisu, a posaďme mamičku do päťkového bavoráku na 20 000 km. Čo myslíte, ktoré auto sa bude potom javiť na tej ich slávnej TUV ako "spoľahlivejšie"??
Jal, tí tvoji od reality odtrhnutí inžinieri, ktorých spomínaš, nemali asi vo svojom inžinierskom rozume miesto na to, aby zohľadnili pri aute tak "nepodstatný fakt", ako že stav auta úzko súvisí so zaobchádzaním a najazdenými kilometrami.
Navrhujem urobiť inžiniersky rebríček použiteľnosti áut v zimných podmienkach na základe počtu nehôd, do ktorých boli jednotlivé typy áut zaangažované.
Myslím, že na prvých dvoch miestach by boli Lamborghini a Ferrari, lebo tie v zime nebúrajú vôbec (aké prekvapenie!).
Z toho by zodpovedným inžinierom s veľkými prémiami logicky vyplynulo, že najlepšie autá na zimu a sneh sú Lamborghini a Ferrari, nakoľko prakticky vôbec nemajú v zime nehody.
Niektorým vedátorom fakt chýba schopnosť porozmýšľať aj trochu mimo svojho úzko vymedzeného odboru.
No a podobnú výpovednú hodnotu majú tie idiotské rebríčky, o ktorých je reč. Porovnávať Auris s 30 000km a autá s 300 000km, to je fakt znak ich veeeeľkej "odbornosti"...
-
- Príspevky: 869
- Dátum registrácie: 05.06.2008 12:09 Zdieľať na Facebook
Len na okraj: na SAG I. a II. TDI a 1.8T sme vo firme (kúpené jazdené) výfuk ešte NIKDY nemenili. Ale je pravda, že nemajú extrémne veľa rokov (ročníky 1999 a 2001) ani kilometrov (cca 300 tis. a cca 265 tis. nezaručených)
Hovoriť o týchto autách, že sú masovo nespoľahlivé, je podľa mňa minimálne neseriózne.
Aký gazda a servis, také auto.
Hovoriť o týchto autách, že sú masovo nespoľahlivé, je podľa mňa minimálne neseriózne.
Aký gazda a servis, také auto.
-
- Príspevky: 148
- Dátum registrácie: 23.06.2008 16:26 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> najlepšie autá na zimu a sneh sú Lamborghini a Ferrari, nakoľko prakticky vôbec nemajú v zime nehody.
jergusko bravo, absolutne uchvatna parabola k statistikam "SPOLAHLIVOSTI" TUV... maximalne presne. Kto uz moje styri body plus toto tvoje nepochopi, tak je skoda sa aj bavit.
Pilotek : ze "nemaju extremne vela rokov" pre rocnik 1999 fantazia, neboj, hentie autiaky este chvilu budu chodit. Podla mna dlhsie ako tie hypermoderne sracky co dnes kupis v obchode.
kubiak1 : mmmno nespominas podrobnejsie dalsie problemy co ste mali, predpokladam ze to nebolo nic fatalne v zmysle "prasknuta hlava, odpalene vstrekovace, dofajcene commonrail cerpadlo, myknute turbo, kazda oprava za 3000eur"... chod sa opytat majitelov passatu 2.0tdi z rokov 2003, 2005, 2006... neviem ake chyby si mal, ale rozhodne taketo zavazne a drahe by som netipoval. Okrem ineho ani nespominas ako tvoj pan otec a vsetci ostatni na tom aute jazdili (neviem ci bolo rodinne, firemne, prilis vela 2002jek NOVYCH sa do rodiny u nas v tom roku nekupilo takze netipujem ze by ste ten voz kupili uplne novy do rodiny lebo to stalo milion aj stvrt a na Slovensku ich bolo predanych par, vyslovene par kusov). Ked s tym jazdil niekto vo firme, mame problem na svete. Ked byvas vo Vysokych tatrach, na Orave, Spisi a podobne, asi si uzijes viac snehu, kamienkov a solenia ako ja na Zitnom ostrove kde nam snezi trikrat za zimu a sneh sa udrzi zhruba tak dva dni zakazdym... ze ?
No a co myslis, ked si obidvaja kupime uplne rovnake auta a budeme jazdit uplne rovnake kilometre uplne rovnakym sposobom, ktore z tych aut ma vacsiu PRAVDEPODOBNOST prasknutia / prehrdzavenia / cokolvekine vyfuku alebo pancierovej hadice [co asi bol vlnovec] ? Ked ty mas celu zimu od -15 menej a ja -10 nevidim skoro vobec a pohybujem sa okolo nuly? Kde ten material pracuje viac, kde sa tepelne opotrebuva ?
Rozumies, taketo "zbytocne" veci v ziadnych tabulkach nenajdes.
Nikde tam nenajdes ci clovek jazdi tak ako ja, po dialnici 110, plyn do polovicky snad nikdy ako je rok dlhy, plyn na podlahu vyslovene NIKDY, alebo ci clovek jazdi tak ako sa chvastal v inej teme oco13 ze Kozarovce-Tlmace 170km/h ? Moze byt jedno a to iste auto v rozlicnom stave pri takychto dvoch rozlicnych soferoch aj ked ma najazdene uplne rovnake kilometre ? Nikde tam nenajdes ze to tvoje auto nastartujes pri -23 stupnoch, stupis mu na krk a za minutu ides 140 lebo byvas v rodinnom dome rovno pri ceste a ze ja nastartujem v teplej garazi (teda vyfuk ma 20 stupnov), vybehnem von, zaradim sa do zapchy a na prvom/druhom prevode sa posuvam po Bratislave... co myslis, kde ten vyfuk dostane viac tepelne zabrat ?
atd, atd, dalo by sa sialene dlho pokracovat ale naozaj nie je treba. Komu doteraz nezaplo, tak uz ani nezapne.
tie tabulky su UPLNE NAHOVNO. Zbytocne, absolutne nic nehovoriace.
Ludkovia, tak ako zvycajne, pri kazdej statistike a tabulke treba POUZIVAT HLAVU !!!!
jergusko bravo, absolutne uchvatna parabola k statistikam "SPOLAHLIVOSTI" TUV... maximalne presne. Kto uz moje styri body plus toto tvoje nepochopi, tak je skoda sa aj bavit.
Pilotek : ze "nemaju extremne vela rokov" pre rocnik 1999 fantazia, neboj, hentie autiaky este chvilu budu chodit. Podla mna dlhsie ako tie hypermoderne sracky co dnes kupis v obchode.
kubiak1 : mmmno nespominas podrobnejsie dalsie problemy co ste mali, predpokladam ze to nebolo nic fatalne v zmysle "prasknuta hlava, odpalene vstrekovace, dofajcene commonrail cerpadlo, myknute turbo, kazda oprava za 3000eur"... chod sa opytat majitelov passatu 2.0tdi z rokov 2003, 2005, 2006... neviem ake chyby si mal, ale rozhodne taketo zavazne a drahe by som netipoval. Okrem ineho ani nespominas ako tvoj pan otec a vsetci ostatni na tom aute jazdili (neviem ci bolo rodinne, firemne, prilis vela 2002jek NOVYCH sa do rodiny u nas v tom roku nekupilo takze netipujem ze by ste ten voz kupili uplne novy do rodiny lebo to stalo milion aj stvrt a na Slovensku ich bolo predanych par, vyslovene par kusov). Ked s tym jazdil niekto vo firme, mame problem na svete. Ked byvas vo Vysokych tatrach, na Orave, Spisi a podobne, asi si uzijes viac snehu, kamienkov a solenia ako ja na Zitnom ostrove kde nam snezi trikrat za zimu a sneh sa udrzi zhruba tak dva dni zakazdym... ze ?
No a co myslis, ked si obidvaja kupime uplne rovnake auta a budeme jazdit uplne rovnake kilometre uplne rovnakym sposobom, ktore z tych aut ma vacsiu PRAVDEPODOBNOST prasknutia / prehrdzavenia / cokolvekine vyfuku alebo pancierovej hadice [co asi bol vlnovec] ? Ked ty mas celu zimu od -15 menej a ja -10 nevidim skoro vobec a pohybujem sa okolo nuly? Kde ten material pracuje viac, kde sa tepelne opotrebuva ?
Rozumies, taketo "zbytocne" veci v ziadnych tabulkach nenajdes.
Nikde tam nenajdes ci clovek jazdi tak ako ja, po dialnici 110, plyn do polovicky snad nikdy ako je rok dlhy, plyn na podlahu vyslovene NIKDY, alebo ci clovek jazdi tak ako sa chvastal v inej teme oco13 ze Kozarovce-Tlmace 170km/h ? Moze byt jedno a to iste auto v rozlicnom stave pri takychto dvoch rozlicnych soferoch aj ked ma najazdene uplne rovnake kilometre ? Nikde tam nenajdes ze to tvoje auto nastartujes pri -23 stupnoch, stupis mu na krk a za minutu ides 140 lebo byvas v rodinnom dome rovno pri ceste a ze ja nastartujem v teplej garazi (teda vyfuk ma 20 stupnov), vybehnem von, zaradim sa do zapchy a na prvom/druhom prevode sa posuvam po Bratislave... co myslis, kde ten vyfuk dostane viac tepelne zabrat ?
atd, atd, dalo by sa sialene dlho pokracovat ale naozaj nie je treba. Komu doteraz nezaplo, tak uz ani nezapne.
tie tabulky su UPLNE NAHOVNO. Zbytocne, absolutne nic nehovoriace.
Ludkovia, tak ako zvycajne, pri kazdej statistike a tabulke treba POUZIVAT HLAVU !!!!
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 17.12.2011 23:27, upravené celkom 1 krát.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 11.12.2008 20:13 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
aby som priklincoval : predpokladam ze v roku 1996 sa robili daleko HRUBSIE, KVALITNEJSIE vyfuky z lepsieho materialu ako sa robia od krizy v roku 2007.
Totizto "pokrizove" auta su PRUDKO CENOVO OPTIMALIZOVANE tak, aby vydrzali len pocas zaruky. Koniec. Nic viac nikoho netrapi.
Spravne ?
Myslis ze vyfuk na skode oktavia 1 z roku 1998 ktora stala 780.000SKK v zakladnej vybave diesel je rovnako kvalitny ako vyfuk na "tej istej" skode oktavia1 z roku 2009 ked sa setrilo na vsetkom co sa len dalo ?
Asi nie, ze ?
Pripominam reklamu na favority - ked prisla ta druha generacia, behal v tej reklame taky trtko a pichal zastavky (sorry vlajočky) vsade kde spravili zlepsenie. Ze to auto navonok vyzeralo skoro uplne rovnako ako povodna verzia je teraz nepodstatne, ten clovek zapichol tusim 548 zastavok !!! a z toho napriklad konkretne si pamatam presne jednu aj do vyfuku.
Takze ked sa lisi favorit 1989 od favoritu 1993 vyfukom, rozhodne sa bude lisit aj oktavia1 od oktavie1 vyrobenej o desat rokov neskor v CASOCH KRIZY A Z NEJ VYPLYVAJUCEJ OPTIMALIZACIE !!!VSETKEHO!!! COHO SA LEN DA.
Staci pouzit o dva milimetre tensi material na vyfuk... a rychlost prehrdzavenia, zivotnost asi nebude taka ista ze nie ?
Ale pritom automobilka usetrila kopec penazi a moze ponukat lacnejsie Oktavie ! Zober si ze ked na vyfuku usetria sto korun, na tlmicoch sto korun, na oleji stlacia dodavatela o 50 korun, na dvesto suciastkach usetria len sto korun, tak to je kamarade kopec penazi... a zrazu sa auta daju predavat nie za 700.000 ale za 370.000 korun... zaujimavy postreh, ze ?
Dam konkretny priklad, tento Renolt Espejs som chcel kupit:
http://77.247.224.52/renault/IMG_3837.JPG
http://77.247.224.52/renault/IMG_3838.JPG
povedzme ze by TUVckom presiel absolutne bez jedinej zavady, cista nula. Napriek tomu v tom aute je uz druhy motor nechvalne znamy 3.0d, tretie turbo, vstrekovace, hlasi sa commonrail cerpadlo... v tej servisnej historii mas napisane aj peniaze ktore do toho majitel natankoval.
Chcel by si take EXTREMNE VYNIKAJUCE BEZCHYBNE auto zo statistiky TUV na prvom mieste ?
Totizto "pokrizove" auta su PRUDKO CENOVO OPTIMALIZOVANE tak, aby vydrzali len pocas zaruky. Koniec. Nic viac nikoho netrapi.
Spravne ?
Myslis ze vyfuk na skode oktavia 1 z roku 1998 ktora stala 780.000SKK v zakladnej vybave diesel je rovnako kvalitny ako vyfuk na "tej istej" skode oktavia1 z roku 2009 ked sa setrilo na vsetkom co sa len dalo ?
Asi nie, ze ?
Pripominam reklamu na favority - ked prisla ta druha generacia, behal v tej reklame taky trtko a pichal zastavky (sorry vlajočky) vsade kde spravili zlepsenie. Ze to auto navonok vyzeralo skoro uplne rovnako ako povodna verzia je teraz nepodstatne, ten clovek zapichol tusim 548 zastavok !!! a z toho napriklad konkretne si pamatam presne jednu aj do vyfuku.
Takze ked sa lisi favorit 1989 od favoritu 1993 vyfukom, rozhodne sa bude lisit aj oktavia1 od oktavie1 vyrobenej o desat rokov neskor v CASOCH KRIZY A Z NEJ VYPLYVAJUCEJ OPTIMALIZACIE !!!VSETKEHO!!! COHO SA LEN DA.
Staci pouzit o dva milimetre tensi material na vyfuk... a rychlost prehrdzavenia, zivotnost asi nebude taka ista ze nie ?
Ale pritom automobilka usetrila kopec penazi a moze ponukat lacnejsie Oktavie ! Zober si ze ked na vyfuku usetria sto korun, na tlmicoch sto korun, na oleji stlacia dodavatela o 50 korun, na dvesto suciastkach usetria len sto korun, tak to je kamarade kopec penazi... a zrazu sa auta daju predavat nie za 700.000 ale za 370.000 korun... zaujimavy postreh, ze ?
Dam konkretny priklad, tento Renolt Espejs som chcel kupit:
http://77.247.224.52/renault/IMG_3837.JPG
http://77.247.224.52/renault/IMG_3838.JPG
povedzme ze by TUVckom presiel absolutne bez jedinej zavady, cista nula. Napriek tomu v tom aute je uz druhy motor nechvalne znamy 3.0d, tretie turbo, vstrekovace, hlasi sa commonrail cerpadlo... v tej servisnej historii mas napisane aj peniaze ktore do toho majitel natankoval.
Chcel by si take EXTREMNE VYNIKAJUCE BEZCHYBNE auto zo statistiky TUV na prvom mieste ?
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 18.12.2011 10:31, upravené celkom 3 krát.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 1454
- Dátum registrácie: 17.05.2009 23:09
- Bydlisko: Alzbetin Dvor Zdieľať na Facebook
ja sa pri tychto rebrickoch strasne smejem.
Je zaujimave, ze su tieto statistiky vysoko specificke, ale 90% s ludi (aj na tomto fore) ich berie ako modlitebnu knizku a iba podla nich sa riadia(vynimku na len VW group).
takze nekupujte francuzov, a uz vobec nie napr 407cky, lebo su na poslednych prieckach v tabulkach )) O to lepsie pre mna, aspon ja kupim lacnejsie, vsak aj mam 407 pod cenu oktavky a pridana hodnota neporovnatelna(v historii za 5 rokov a 170 000km bola pokazena len baterka cca pred rokom)
Je pravda, ze napr espace by som nekupil ani 2011, ale toto nie je urcite nazor vytvoreny na zaklade tejto statistiky.
rada na zaver:
nazor si podla statistik sice mozte vytvorit, ale klamete len sameho seba.
Je zaujimave, ze su tieto statistiky vysoko specificke, ale 90% s ludi (aj na tomto fore) ich berie ako modlitebnu knizku a iba podla nich sa riadia(vynimku na len VW group).
takze nekupujte francuzov, a uz vobec nie napr 407cky, lebo su na poslednych prieckach v tabulkach )) O to lepsie pre mna, aspon ja kupim lacnejsie, vsak aj mam 407 pod cenu oktavky a pridana hodnota neporovnatelna(v historii za 5 rokov a 170 000km bola pokazena len baterka cca pred rokom)
Je pravda, ze napr espace by som nekupil ani 2011, ale toto nie je urcite nazor vytvoreny na zaklade tejto statistiky.
rada na zaver:
nazor si podla statistik sice mozte vytvorit, ale klamete len sameho seba.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot], markoroska a 78 neregistrovaných