Kia ProCeed 1.6 Crdi- pisknutie (ako keby blow off)

Diskusia ohľadne vozidiel značky KIA

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Flammer
Príspevky: 127
Dátum registrácie: 30.12.2011 14:03
Zdieľať na Facebook

Kia ProCeed 1.6 Crdi- pisknutie (ako keby blow off)

Príspevok od používateľa Flammer »

Ahoj, obraciam sa na Vás s mensou prosbou, od vcera teda 23.12 som zistil na svojej Kii Pro Ceed 1.6 Crdi 85kw r.v.2008 že pri vyššich otackach ked prehadzujem cca 3500 tak akonahle prehodim a pustim spojku tak nieco piskne ako keby blow off ventil, turbo by to nemalo byt, skusal som s mechanikom ze urobi to presne ked pustim spojku vtedy vyjde z toho ten zvuk, na volnobehu som skusil vytocit motor bezproblemovy zvuk, iba pri prehadzovani stretol sa uz s tym niekto? auto ma najazdenych poctivych cca 95 tisc olej meneny v juli (vtedy malo cca 82 )
Auto jazdi normalne skusali sme ci nahodu ho nehodi do nudzoveho rezimu pocas jazdy v najvyssich otackach a podobne - krasne bezproblemov vsetko pekne fungovalo- jedine ten pisknuci zvuk pri prehodeni. Ale co je zvlastne robi to len pri preradovani smerom hore.

Ďakujem krasne vsetkym za odpovede a zelam krasne Vianoce


PS: my mame podozrenie ze chyba bude niekde v spojokovej lamele( ale to je zatial len predpoklad). Kazdopadne spojka zabera krasne v strede kvazi ide ako nova , takze zatial hadame .....
ondrejgti
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrejgti »

Skontrolujte netesnosti sania medzi turbom a motorom. Nemusi to byt jednoducho viditelne, treba pohladat praskliny na gumenych/plastovych castiach, prirubach, slabsie dotiahnute spony...
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

ako uz pisal, pri zmene tlaku ti niekde odfukne = niekde je netesnost.